برج پلیمر

تعاونی: شرکت نفت

پیشرفت

100%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج پلیمر
برج پلیمر

برج پلیمر

برج پلیمر با داشتن ۱۴ طبقه دلباز جزو ده ابر برج زیبا در منطقه مسکونی کوهک است . دور تا دور این مجتمع را طبیعت بکر منطقه پوشش می دهد . بدین خاطر از هر جهت که به نمای بیرونی ساختمان بنگرید ، این برج را در دل درختان و کوه های منطقه می بینید .

زندگی در این برج با وجود امکانات رفاهی متعدد همچون استخر ، سونا ، آسانسور ، سالن ورزشی و ... شیرین و لذت بخش است . از این رو در سراسر تهران ، افراد بسیاری خواهان اقامت موقت یا دائمی در این برج هستند .

در ادامه مطلب به صورت کلی درباره خصوصیات و شرایط خرید این برج توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

خرید برج پلیمر در منطقه کوهک ، چیتگر

برج پلیمر از برترین اماکن مسکونی در منطقه چیتگر تهران است . این مجتمع مسکونی برتر علاوه بر مطابقت با متد های روز جهانی از نظر طراحی داخلی نیز نظیر ندارد .

خرید و فروش واحد های پلیمر در شرکت نفت صورت می گیرد . هیچ یک از شرکت های ساختمانی به جزء تعاونی سازنده حق انحصاری فروش پروژه را ندارد . بنابراین حتی با وجود شرایط فروش بهتر فریب موسسات کاغذی را نخورید .

تمامی شهروندان تهرانی از اقشار ضعیف جامعه گرفته تا ثروتمندان ، همگی می توانند نسبت به خرید یا اجاره واحد های برج پلیمر اقدام نمایند .

بنابراین از آپارتمان های شهر تهران دست بکشید و ملک مد نظر را از بین واحد های پلیمر انتخاب کنید تا علاوه بر زندگی در هوایی پاک‌ ، امکانات رفاهی متعددی در اختیار تان قرار گیرد .

برج پلیمر در چه مرحله ای است ؟

برج پلیمر از پرطرفدارترین املاک مسکونی در منطقه ۲۲ تهران است که با وجود موقعیت تجاری عالی از نظر محیطی نیز بکر و دوست داشتنی می باشد .

فرآیند ساخت و ساز این برج از همان اواخر سال ۱۳۹۹ آغاز شد ‌. شرکت نفت با پشتکار فراوان پیرو اصول روز صنعت ساختمانی ، توانست این برج را در بازه ای ۲ ساله به پایان برساند .

در حال حاضر برج پلیمر کامل است . از آن جایی که تمامی مراحل ساخت و ساز بنا زیر نظر مهندسین نخبه ساختمانی انجام می گیرد ، این سازه برتر علاوه بر کیفیت بالا از نظر ایمنی و مقاومت حرف ندارد .

به همین خاطر ، جزو برترین اماکن مسکونی شهر تهران محسوب می شود که نتیجه سال ها تجربه مهندسین ساختمانی شرکت نفت است .

برج پلیمر چه موقع تحویل داده می شود ؟

برج پلیمر از بنا های مسکونی نوین در منطقه ۲۲ تهران است . این مجتمع مسکونی فوق العاده ، یک اثر هنری خاص در صنعت ساختمان سازی پایتخت محسوب می شود .

در هیچ کجای ایران حتی طبیعت زیبای شمال نمی توان چنین مجتمعی پیدا کرد . به همین خاطر در بین اقشار جامعه محبوب است .

همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، ساخت و ساز پروژه پلیمر به پایان رسیده است . با رجوع به شرکت نفت و عهد قرارداد خرید رسمی ، کلید واحد به مشتریان تحویل داده می‌ شود تا آنان در هفته های آینده ، روز شان را در خانه خود شروع کنند .

مشخصات برج پلیمر

برج پلیمر ، بنایی شگفت انگیز در صنعت ساختمانی تهران است که برخلاف سایر ابر برج ها و آپارتمان ها در طراحی آن ، طبیعت نیز موثر می باشد .

این پروژه برتر ۱۴ طبقه ( از ۱۲ طبقه مثبت و ۲ طبقه منفی ) تشکیل می شود . در هر طبقه ۴ الی ۵ واحد دو یا سه خوابه لوکس وجود دارد .

واحد های این مجتمع مدرن در تیپ های ۱۲۰ الی ۱۴۵ متری طراحی می گردند . شاید به نظر واحد ها کوچک باشند ، اما در حقیقت برای زندگی خانواده های کم جمعیت و پرجمعیت مناسب هستند .

امکانات برج پلیمر

برج پلیمر در بهترین نقطه تجاری _ گردشگری ایران قرار دارد . این مجتمع مسکونی برتر برای زندگی دائمی یا موقت خانواده های پرجمعیت و کم جمعیت با وجود امکانات رفاهی متعدد ، گزینه مناسبی است .

امکانات این پروژه تنها به فروشگاه و سوپرمارکت خلاصه نمی شود ، بلکه جهت راحتی بیشتر ساکنین ، فضای سبز اختصاصی نیز در مجتمع وجود دارد .

از این رو ، ساکنین ساختمان می توانند در اوقات فراغت شان از تفریحاتی مثل پیاده روی و دوچرخه سواری لذت ببرند .

از دیگر امکانات برج پلیمر می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

·        سالن اجتماعات

·        استخر و سونا

·        سالن اجتماعات

·        سالن ورزشی

·        آسانسور نفربر و بالابر

·        و ...

حدود قیمت یا امتیاز خرید برج پلیمر

قیمت برج پلیمر ، میلیاردی است ، اما با این حال شرکت نفت جهت جذب سرمایه داران به مشارکت در صنعت ساخت و ساز بخشی از سهم پروژه را در ارقام پایین تر به مزایده گذاشت .

خرید سهام پلیمر به نفع شخص است‌ . سرمایه گذاری نیاز به افراد ریسک پذیر دارد چراکه در هر زمان امکان صعود یا نزول ارزش مادی سرمایه شما وجود دارد .

در ایران عزیز ما ، همواره با وجود بازار نا به سامان ارز و دلار همواره بر قیمت مسکن افزوده می شود . بنابراین با سرمایه گذاری در این پروژه ، تا سالیانی طولانی درآمد خود را تضمین می کنید .

شرکت نفت سهام های پلیمر را حتی در ارزش های میلیونی نیز به فروش می رساند ، تا علاوه بر جذب ثروتمندان در بین سایر اقشار جامعه نیز سهام دار پیدا کنند .

دسترسی برج پلیمر چگونه است ؟

برج پلیمر در منطقه کوهک نسیم سوم قرار دارد . این منطقه از کوهک ، علاوه بر مناظر سر سبز و آب و هوایی خوش در قلب تجاری استان قرار دارند .

به همین خاطر به مناطق طبیعی ، تجاری و گردشگری مختلفی دسترسی دارند . با اقامت در این برج ، امکانات رفاهی از شما سلب نمی شود بلکه به صورت اختصاصی در اختیار تان قرار می گیرد .

با وجود نزدیکی به مناطق طبیعی به دریاچه چیتگر و باغ گیاه شناسی ملی ، ویو ساختمان از هر جهت معرکه و دوست داشتنی می باشد .

همچنین به مجتمع تجاری ایرانمال نیز نزدیک است . از این رو ساکنین می توانند در وقت های استراحت شان از این مجتمع زیبا بازدید کنند .

چگونگی خرید برج پلیمر

برج پلیمر از ابر برج های نوین منطقه زیبای چیتگر به شمار می رود که علاوه بر طراحی زیبا ، استقامت بالا و امکانات رفاهی متعدد از موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای بهره مند است .

خرید واحد در این پروژه بیشتر به صورت متری انجام می شود . بر همین سبب ، اکثر افراد جامعه حتی قشر کارگران امکان خرید واحد های مجتمع پلیمر را دارند .

خرید واحد های برج پلیمر به نفع افراد است . آنان با زندگی در این مجتمع علاوه بر قرارگیری در هوایی پاک‌ ، امکاناتی نظیر سالن ورزشی ، استخر و سونا به صورت اختصاصی در اختیار شان قرار می گیرد .

بنابراین تا وقت هست به شعب اصلی شرکت نفت رجوع کنید تا در بهترین نقطه تهران ، روز های تلخ و شیرین زندگی خود را بگذرانید .

شرایط خرید پلیمر

همانطور که در مطالب قبلی نیز خواندید ، واحد های برج پلیمر به صورت متری به فروش می رسد تا امکان خرید یا اجاره آن برای همگان میسر باشد .

با این وجود هنوز هم برخی از افراد توانایی خرید واحد های این مجتمع را ندارد . در چنین شرایطی ، شرکت نفت به واسطه وام های کم بهره از خریداران حمایت می کند .

از این رو صاحبان املاک می بایست هزینه خرید واحد را به صورت اقساطی به عنوان وام به شرکت باز گردانند . قسط بندی این وام طبق وسع مشتریان برنامه ریزی می شود تا بابت پرداخت هر قسط آنان به مشکل مالی بر نخورند .

سخن پایانی

آسمان هوم از بزرگ ترین موسسات مشاوره املاک اینترنتی است که در وب سایت خود علاوه بر درج خصوصیات ابر برج ها ، خدماتی مثل مشاوره نیز ارائه می شود .

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

خرید آپارتمان در هوانیروز

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج پلیمر

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید