نسیم

تعاونی: بانک مسکن

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه نسیم

پروژه نسیم از ابر برج های زیبای استان تهران است که در منطقه کوهک نسیم قرار دارد . این مجتمع مسکونی برتر با وجود موقعیت مکانی عالی بهترین گزینه برای سکونت دائمی خانواده ها است .

ویو واحد های این ساختمان از هر جهت رو به منطقه سرسبز چیتگر گشوده می گردد . با انتخاب واحد های نسیم از آبادانی و امکانات شهر دور نمی شوید بلکه در فضایی سبز با بیشترین امکانات به سر می برید .

در ادامه مبحث به صورت کلی درباره خصوصیات و امکانات این پروژه در شهرک ساختمانی چیتگر توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .


خرید پروژه نسیم در منطقه مسکونی کوهک ، چیتگر

پروژه نسیم از اماکن مسکونی زیبای شهرک ساختمانی چیتگر است . در این منطقه صد ها مجتمع مسکونی و تجاری در سال های مختلف ساخته شد که هر یک متناسب با موقعیت مکانی، شرکت سازنده ، زمین و ... از امکانات منحصر به فردی برخوردار می باشد .

برج نسیم از محبوب ترین اماکن مسکونی در غرب منطقه کوهک است . این سازه از شگفتی های صنعت ساختمانی تهران محسوب می شود . این پروژه عالی یک مجتمع سرد و بی روح نیست بلکه در طراحی تک تک طبقات از طبیعت نیز الگو برداری شده است .

به همین خاطر پنجره هر واحد رو به طبیعت بکر منطقه باز می شود . از این رو حتی افراد سخت سلیقه نیز خواهان سکون در این مجتمع هستند .

خرید پروژه نسیم برای همگان تنها از طریق تعاونی مسکن بانک مسکن مقدور است . قولنامه هایی که د خارج این تعاونی به ثبت می رسد ، علاوه بر این که قانونی نیستند ، سندیت نیز ندارند . بنابراین تنها از طریق شعب های مختلف تعاونی بانک مسکن جهت خرید یا اجاره واحد های نسیم اقدام نمایید .

پروژه نسیم در چه مرحله ای است ؟

پروژه نسیم یک مجتمع مسکونی مجهز در منطقه چیتگر تهران است . طرح اولیه این برج در دهه ۹۰ تایید شد و در همان سال ها تعاونی مسکن بانک مسکن ، خرید زمین و ساخت برج را آغاز کرد .

از آن جایی که برج نسیم یک مجتمع مسکونی با بیش از ۲۰ طبقه است نمی توان ساخت و ساز آن را در یک بازه زمانی یک سال به پایان رساند .

تعاونی بانک مسکن حدود سه یا چهار سال درگیر فرآیند ساخت و ساز این سازه بود . در هر طبقه بیش از ۴ واحد شیک و همه چیز تمام قرار دارد .

ساخت و ساز این بنا طبق استاندارد با بهره وری از متریال هایی در خلوص بالا انجام شد . هم اکنون این پروژه تکمیل می باشد و آماده تحویل به همشهریان عزیز است .

پروژه نسیم چه موقع تحویل داده می شود ؟

پروژه نسیم از موقعیت مکانی نابی در استان تهران برخوردار است . با سکونت در شهرک مسکونی چیتگر از امکانات رفاهی فوق العاده ای در اختیار شهروندان قرار می گیرد .

این برج با این که تا حدودی از شهر و بخش صنعتی آن دور است ، اما با در منطقه آن خبری از ترافیک های سنگین و آلودگی هوا نیست . همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، فرآیند ساخت و ساز برج نسیم به اتمام رسیده است .

هم اکنون مستاجرین و صاحبان املاک می توانند در واحد های پروژه نسیم مستقر شوند . بسته به نوع قولنامه شما زمان تحویل واحد متفاوت است . اگر مستاجر هستید ، بعد از یک یا دو هفته واحد را تحویل می گیرید .

اما اگر صاحب خانه اید ، می بایست پس از عهد قرارداد و انجام فرآیند حقوقی ثبت سند کلید واحد را تحویل بگیرید تا پس از اسباب کشی در واحد با مشکلات حقوقی رو به رو نشوید .

مشخصات پروژه نسیم

پروژه نسیم ، از املاک مسکونی نادر در منطقه چیتگر تهران می باشد . این ابر برج ۲۰ طبقه ای زیر نظر برترین مهندسان و معماران بانک مسکن ساخته شده است .

در هر طبقه از برج نسیم حدود ۴ الی ۵ طبقه وجود دارد . این مجتمع دارای ۱۸ طبقه مثبت و ۲ طبقه منفی ( پارکینگ ، انباری ) است . بدین خاطر با اقامت در این پروژه ، مجبور به فروش اسباب منزل نمی شوید . بر اساس متراژ در هر واحد یک یا دو اتاق خواب وجود دارد .

واحد ها در ابر برج نسیم کاملا مبله بوده و مجهز به کابینت هستند . همچنین در مجتمع چندین لاین آسانسور نفر بر و بالا بر وجود دارد تا به ساکنین در هنگام اسباب کشی یاری برسانند .

امکانات پروژه نسیم

پروژه نسیم از محبوب ترین ابر برج های شهرک مسکونی _ تجاری چیتگر می باشد . این سازه ساختمانی علاوه بر طراحی دکوراسیون زیبا دارای امکانات متعددی است .

برخورداری از فضای سبز اختصاصی از برترین امکانات این برج مسکونی است . با وجود این مزیت ، ساکنین می توانند از سرگرمی هایی مثل دوچرخه سواری و پیاده روی نیز بهره ببرید .

از دیگر امکانات این پروژه می توان موارد ذیل را نام برد ؛

·        سالن اجتماعات

·        مهد کودک

·        چندین لاین آسانسور

·        پارکینگ

·        و ...

حدود قیمت یا امتیاز خرید پروژه نسیم

پروژه نسیم از فرصت های نایاب سرمایه گذاران جهت مشارکت در صنعت ساختمان سازی است . اگر خواهان سهام گذاری در این حرفه هستید ، اما نمی دانید در کدام یک از مجتمع ها سرمایه گذاری کنید پیشنهاد ما به شما برج نسیم می باشد .

برج نسیم از املاک مسکونی با ارزش میلیاردی است . امتیاز خرید ، بر هزینه فروش یا اجاره واحد ها افزوده می شود . از این رو ، اگر شما بخشی از سهام نسیم را خریداری نمایید ، از اجاره یا فروش آن ، یود ناچیزی شامل حال تان می شود .

تعاونی مسکن بانک مسکن ، سهام این پروژه را حتی در ارزش های پایین نیز به فروش می رساند ، تا به تمامی مردم فرصتی جهت سرمایه گذاری در صنعت ساختمان سازی بدهند .

دسترسی پروژه نسیم چگونه است ؟

پروژه نسیم در بخش صنعتی _ تجاری شهرک مسکونی چیتگر قرار دارد . از این رو علاوه بر نزدیکی به دریاچه چیتگر و باغ گیاه شناسی همجوار با مناطق تجاری و تفریحی شهرک است .

با اقامت در این مجتمع ، شرایط یک زندگی ایمن و سالم را برای خود و خانواده عزیز تان فراهم آورید . این برج خارق العاده از نظر جغرافیایی به دو شاهراه اصلی تهران ، اتوبان همت و حکیم دسترسی دارد .

همچنین به مجتمع تجاری ایرانمال نیز نزدیک است . از این رو ساکنین می توانند در اوقات فراغت خود از این مجتمع بازدید کنند .

چگونگی خرید پروژه نسیم

همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، خرید پروژه نسیم برای همگان میسر است . جهت خرید یا اجاره این مجتمع تنها از طریق تعاونی بزرگ بانک مسکن اقدام نمایید .

هیچ یک از موسسات و شرکت های ساختمانی به جزء بانک مسکن ، حق خرید و فروش واحد های نسیم را ندارد . اگر در دیگر مجموعه ها پیشنهاد خرید این مجتمع را در شرایط آسان تری دادند ، اصلا قبول نکنید .

چنین مجموعه هایی قصد کلاهبرداری از شما را دارند . بنابراین به هیچ وجه به آنان پاسخ ندهید . این پروژه به صورت متری به فروش می رسد . از این رو تمامی افراد می توانند متناسب با بودجه شان در برج نسیم به خرید املاک بپردازید .

شرایط خرید پروژه نسیم

شرایط خرید پروژه نسیم به صورت متری و اقساطی انجام می شود . تعاونی مسکن بانک مسکن جهت جلب رضایت مشتریان ، در خرید واحد ها نیز به آنان یاری می رسانند .

شرکت به تمامی خریداران وام اختصاص می دهد ، تا آنان به صورت نقدی هزینه واحد را بپردازند و سپس در بازه ای مشخص ، اقساط وام را بپردازید .

شرایط خرید این برج برای همگان یکسان است . بنابراین اگر خواهان اقامت در شهرک مسکونی چیتگر هستید ، واحد منتخب خود را در این پروژه انتخاب کنید .

سخن پایانی

آسمان هوم از بزرگ ترین و با سابقه ترین موسسات مشاوره املاک در ایران است که به صورت اینترنتی به مردم خدمات دهی می کند . با مراجعه به وب سایت و صحبت با کارشناسان ما ، می توانید علاوه بر اطلاع از شرایط خرید پروژه نسیم از قیمت روز واحد ها نیز با خبر شوید 

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

خرید آپارتمان در هوانیروز

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه نسیم

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید