فرهنگیان

تعاونی: اساتید دانشگاه و فرهنگیان

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه فرهنگیان

پروژه فرهنگیان از ساختمان‌ های بسیار شیک و مجلل منطقه ۲۲ تهران می باشد که در شهرک گلستان غربی یا شهرک راه آهن قرار دارد . این مجتمع در سال ۱۳۸۱ توسط تعاونی مسکن اساتید دانشگاه و فرهنگیان ساخته و پروژه فوق در سال ۱۳۸۶ تکمیل و به خریداران تحویل داده شده است . برای آشنایی بیشتر با این مجتمع تا انتهای مقاله با ما همراه شوید .

مشخصات پروژه فرهنگیان

پروژه فرهنگیان از پروژه‌های موفق و لاکچری منطقه ۲۲ تهران می‌باشد که در شهرک گلستان غربی ، چهار راه اقاقیا در تقاطع هاشم زاده واقع شده است . این پروژه شامل ۹ بلوک مسکونی ۶ یا۷ طبقه می‌شود . مجموع واحد‌های پروژه فوق در بلوک‌های ۷ طبقه ۱۲۶ و در بلوک‌های ۶ طبقه ۱۰۸ واحد است .

تمامی بلوک‌های این پروژه دارای واحدهای ۱۰۵ متری هستند که در در هر طبقه دو واحد قرار دارد . متریال و مصالح به کار رفته در این ساختمان همگی از بهترین مصالح موجود در بازار هستند که سبب بالا رفتن استحکام سازه و زیبایی آن شده‌اند .

واحد‌های این پروژه به لحاظ موقعیت جغرافیایی عالی ، دسترسی خوب به پایتخت ، امکانات خدماتی و رفاهی متعدد و مدرن ، امکانات تفریحی فراوان در نزدیکی بلوک ‌ها ، پلان عالی و بدون پرتی ، امکانات رفاهی فراوان درون مجتمع و ... بسیار مورد توجه خریداران و سرمایه گذاران ملک قرار گرفته اند .

امکانات پروژه فرهنگیان

تعاونی سازنده این برج‌ ها ، برای آسایش و رفاه حال ساکنین واحد‌های پروژه فرهنگیان ، امکانات رفاهی بسیاری را در داخل بلوک‌ها تعبیه نموده اند تا ساکنین مجتمع با بهره گیری از این تجهیزات ضروری و مدرن ، آسودگی و رفاه را در سطح بالا تجربه کنند .

این مجتمع به آسانسور ، پارکینگ اختصاصی ، انباری اختصاصی ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی ، لابی ، نگهبانی شبانه روزی ، محل پارک ماشین مهمان ، فضای سبز ، فضای بازی کودکان و ... مجهز می‌باشد ‌.

ساکنین این برج از ویو زیبای پیرامون این منطقه و آب و هوای پاک و به دور از آلودگی نیز بهره می‌گیرند . در مسافت کوتاهی از این پروژه مراکز خرید بسیاری قرار دارد که برای خرید از این مراکز نیاز به وسیله نقلیه یا طی نمودن مسیر زیادی ندارید .

دسترسی پروژه فرهنگیان

منطقه ۲۲ تهران در میان پایتخت نشینان به دسترسی عالی و بدون ترافیک معروف شده است ، از آنجائیکه پروژه فرهنگیان نیز در این منطقه قرار دارد از این مزیت عالی بهره می‌برد .

اگر به نقشه این منطقه نگاهی بیاندازید ، متوجه اتوبان‌های متعدد در اطراف این منطقه خواهید شد . ساکنین برج‌های فرهنگیان به اتوبان‌های همت ، حکیم ، شهید فهمیده ، آزادگان دسترسی مستقیم دارند . از طریق این بزرگ‌ راه ها بدون صرف زمان در مسیر‌های پر ترافیک و خسته کننده می‌توان به شهر کرج و دیگر مناطق تهران تردد نمود .

اگر مایل به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد روزانه خود هستید ، می‌توانید با مترو چیتگر تردد کنید ‌، همچنین تاکسی و اتوبوس‌های عمومی نیز در این منطقه در ایستگاه های مختلف وجود دارد که به سهولت تردد ساکنین این منطقه ، کمک نموده اند .

 این مجتمع مسافت کوتاهی با دریاچه شهدای خلیج فارس ، پارک جنگلی چیتگر ، مرکز تجاری تفریحی رز مال ، مرکز تجاری تفریحی ایران مال ، مراکز آموزشی، ورزشی ، درمانی و ... دارد و با توجه به اینکه از قدیمی‌ترین بلوک‌های ساخته شده در این منطقه است ، اغلب امکانات رفاهی پیرامون پروژه فرهنگیان تاسیس شده‌ اند .

خرید و فروش پروژه فرهنگیان

بلوک‌های پروژه فرهنگیان در مقایسه با ساير برج‌های این منطقه مزیت‌های فراوانی دارند که بسیاری از خریداران مایل به سرمایه گذاری در این برج‌ها هستند ، اما آنچه واحد‌های این مجتمع را از سایر واحد‌های این منطقه متمایز و برتر می‌کند ، داشتن سند تک برگ است .

 سند تک برگ خرید را برای مشتریان بسیار آسان تر می کند و مشتریان می توانند برای کمک هزینه خرید از وام‌های بانکی استفاده کنند . در نهایت برای خرید واحدهای مجتمع فرهنگیان به املاک معتبر و مجرب این منطقه مانند املاک آسمان هوم مراجعه نمایید تا از یک معامله ایمن و آینده دار بهره‌مند شوید .

قیمت پروژه فرهنگیان

قیمت واحد‌های پروژه فرهنگیان به صورت متری و بر اساس قیمت بازار مسکن در این منطقه تعیین می‌شود . البته با توجه به سند دار بودن واحد‌ها ، قیمت آن بالاتر از واحد‌هایی است که سند مادر یا دفترچه مالکیت دارند . علاوه بر قیمت مسکن در این منطقه ، عواملی چون طبقه ، تجهیزات و امکانات داخلی ملک ، جهت واحد ، ویو واحد و .‌.. نیز بر قیمت ملک تاثیر می‌گذارد .

در پایان

دفتر مشاوره املاک آسمان هوم ، از دفاتر با سابقه و مجرب در این منطقه می‌باشد که هدف مشاورین آن کمک به شما در یک سرمایه گذاری امن و آینده دار است . مشاورین املاک آسمان هوم با شرح پتانسیل‌های یک ملک با صداقت کامل ، بهترین زمان خرید و فروش واحد‌های اين منطقه ، بهترین واحد‌ها را به شما پیشنهاد می‌ دهند .

 اگر مایل به سرمایه گذاری در یکی از واحد‌های پروژه فرهنگیان هستید ، همه چیز را مشاورین ما بسپارید تا بهترین سرمایه گذاری را داشته باشید . 

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

خرید آپارتمان در کوهک

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه فرهنگیان

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید