زیتون

تعاونی: ایثارگران

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه زیتون

 

پروژه زیتون یکی از پروژه‌های تعاونی مسکن ایثارگران است که توسط یکی از معتبرترین پیمانکاران در منطقه ۲۲ یا چیتگر در دست احداث است . این پروژه توسط پیمانکاران انبوه سازی کاکاوند که در صنف خود یکی از بهترین‌هاست ، ساخته و احداث خواهد شد .

منطقه ۲۲ یا چیتگر در سال‌های اخیر ، رونق زیادی به خود دیده است تا آنجا که پیمانکاران و سرمایه گذاران زیادی را برای سرمایه گذاری و برج سازی در این منطقه خوش آب و هوا ترغیب کرده است .

برخورداری از آب و هوای بی نظیر و همچنین داشتن دسترسی‌های بسیار آسان به مراکز مهم اداری ، تفریحی و مسکونی این منطقه را ، می‌توان جزو دلایل پیشرفت سریع آن به شمار آورد .


ویژگی‌های پروژه زیتون

 

پروژه زیتون دارای اسکلت فلزی است که اتصالات آن پیچ و مهره هستند . ضمن اینکه سقف‌های این برج عرشه فولادی می‌باشند و در نتیجه می‌توان گفت که این برج یکی از مقاوم‌ترین سازه‌ها را در منطقه چیتگر داراست .

این پروژه در قالب دو برج شمالی و جنوبی که برج جنوبی دارای ۲۵ طبقه و برج شمالی دارای ۱۹ طبقه هستند ، احداث می‌شود . بلوک شمالی شامل ۳ واحد مسکونی در هر طبقه است .

بلوک جنوبی دارای ۲۱ طبقه مسکونی که هر طبقه دارای ۶ واحد است ، یک طبقه لابی ، سه طبقه منفی ، پارکینگ و انباری است .

برج‌های پروژه زیتون دارای متراژ متفاوت هستند . برای مثال واحد با متراژ ۹۰ متر مربع دارای ۲ اتاق خواب ، واحد با متراژ ۱۲۵ متر مربع دارای ۲ اتاق خواب و واحد با متراژ ۱۶۵ مترمربع دارای ۳ اتاق خواب هستند .

 

 

دسترسی‌های پروژه زیتون

 

پروژه زیتون مانند دیگر پروژه‌های منطقه ۲۲ یا چیتگر ، دارای دسترسی‌های آسان و سریع به سایر مراکز مهم شهر است . برج زیتون از شمال و شرق به بزرگراه آزادگان و بزرگراه همت و از جنوب به اتوبان تهران – کرج دسترسی دارد .

از لحاظ دسترسی به اماکن تفریحی ، این پروژه از شمال به رشته کوه‌های البرز منتهی می‌شود . همچنین ، از سمت غرب دسترسی به پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر یا شهدای خلیج فارس دارد .

 

امکانات پروژه زیتون

 

اخیرا شاهد گسترش سریع منطقه ۲۲ پایتخت هستیم . این منطقه با دارا بودن پتانسیل‌های لازم جهت پیشرفت ، نمودار پیشرفت خود را به سرعت طی کرده است . ضمن اینکه احداث پروژه‌های عظیم و لوکس و همچنین قرارگرفتن امکانات رفاهی و تفریحی باعث شده است تا افراد علاقه زیادی به سکونت و سرمایه گذاری در این منطقه پیدا کنند .

همانند سایر پروژه‌های این منطقه ، پیمانکار و سازنده پروژه زیتون ، امکانات رفاهی زیادی را جهت رفاه حال و آسایش ساکنین این برج‌های دوگانه ، در نظر گرفته است ، از جمله نصب و تعبیه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در این برج‌هاست که در هر دو برج نیز این سیستم‌ها نصب شده‌اند .

لازم به ذکر است که سیستم گرمایشی برج‌ها در این پروژه پکیج و سیستم سرمایشی اسپلیت به کار رفته است . ضمن اینکه مصرف هر واحد به صورت دقیق و جداگانه محاسبه می‌شود . از امکانات بسیار خوب این دو برج ، تعبیه دو آسانسور برای هر برج است که مدت زمان انتظار برای آسانسور را به حداقل می‌رساند .

برای این برج‌ها سالن اجتماعات نیز ساخته شده است که ساکنین این برج‌ها ، بدون دغدغه همایش‌ها و اجتماعات خود را درون این سالن‌ها برگزار کنند . همچنین این دو برج دارای سالن ورزشی نیز هستند که امکاناتی برای اوقات فراغت ساکنین برج‌ها به شمار می‌رود .

این پروژه مسکونی که در منطقه ۲۲ واقع شده است ، دارای دو بخش تجاری نیز می‌باشد که قابلیت تبدیل شدن به یک مجموعه بی نظیر تجاری را دارند و افراد می‌توانند علاوه‌بر واحدهای مسکونی ، واحدهای تجاری را نیز خریداری کنند .

هر برج از پروژه زیتون دارای دو لاین راه پله اضطراری نیز می‌باشد که در مواقع اضطراری بتوان از آن‌ها استفاده کرد . داشتن انباری مخصوص هر واحد نیز از دیگر امکانات رفاهی این دو برج است که به همراه خرید هر واحد یک انباری نیز به خریدار تعلق می‌گیرد .

هر واحد از این دو برج ، دارای پارکینگ اختصاصی است . به منظور رفاه حال ساکنین هر دو برج ، کلیه درب‌ها درون هر دو برج درب‌های ریموت دار انتخاب و نصب شده‌اند .

تمامی گچبری‌ها و نقاشی‌های این دو برج ، در تمامی قسمت‌ها ، مدرن ، شیک و مطابق آخرین تکنیک‌های روز است . لابی درون هر دو برج از این پروژه ، وسیع ، شیک و مدرن هستند که لابی من‌هایی به صورت ۲۴ ساعته در آن‌ها مشغول به فعالیت می‌باشند .

آشپزخانه‌های واحدها اپن بوده و کابینت‌ها از بهترین متریال موجود در بازار طراحی و ساخته شده اند . همچنین شیرآلات همه واحدها از بهترین شیرآلات هستند که درآشپزخانه ، سرویس و حمام نصب شده‌اند .

بالکن‌های بزرگی درون هر واحد نیز ساخته شده است که علاوه بر افزایش روشنایی و نورگیری واحدها ، باعث تهویه هوای درون هر واحد نیز می‌شوند . ناگفته نماند که سرویس‌ها در تمامی واحدها فرنگی هستند .

به طور کلی پروژه زیتون یکی از پروژه‌های مدرن منطقه ۲۲ به شمار می‌رود که دارای امکانات رفاهی زیادی است . از طرفی استحکام سازه هر دو برج در این پروژه باعث مقاومت زیاد آن‌ها در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله و حتی آتشسوزی می‌شود .

استحکام سازه و مقاومت در برابر زلزله به عنوان یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این دو برج و همچنین قرار گرفتن آن‌ها در یکی از بهترین و مدرن‌ترین مناطق پایتخت از دلایل اصلی موفقیت این پروژه عظیم به شمار می‌رود .

 

قیمت و نحوه خرید پروژه زیتون

 

امروزه عوامل زیادی بر قیمت خرید ملک موثر هستند . موقعیت ملک یکی از عومل کلیدی افزایش قیمت ملک است . ضمن اینکه ، رونق اقتصادی یک منطقه نیز بر قیمت آن بسیار موثر است . منطقه ۲۲ یکی از مناطقی است که به سرعت به رونق اقتصادی رسید . موقعیت و رونق اقتصادی این منطقه ، باعث محبوبیت آن شده است .

از آنجایی که عوامل زیادی بر قیمت خرید واحد مسکونی و تجاری در پروژه زیتون موثر هستند ، بهتر است تا قبل از خرید و به جهت کسب اطلاعات در مورد شرایط ، نحوه خرید و قیمت ، به کارشناسانی که اطلاعات و دانش کافی در این زمینه دارند ، مراجعه کنید .

مجموعه آسمان هوم با داشتن کادری مجرب در زمینه مشاوره و خرید و فروش انواع مستغلات ملکی ، می‌تواند بهترین مشاور شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه مدرن باشد .

 

کلام آخر

 

پروژه زیتون که زیر نظر تعاونی مسکن ایثارگران احداث شده است ، در منطقه ۲۲ یا چیتگر قرار دارد و از جهت موقعیت ، دارای موقعیت بسیار عالی و ایده‌آلی برای سکونت و حتی سرمایه گذاری در حوزه ملک و مستغلات است .

قرارگیری این پروژه بی نظیر در این منطقه باعث شده است تا ساکنین علاوه بر بهره مندی از امکانات رفاهی پروژه زیتون ، بتوانند از امکانات تفریحی این منطقه نیز بهره مند شوند .

برای تجربه خریدی امن و مطمین و همچنین کسب اطلاعات درباره نحوه خرید و واگذاری سند در این پروژه می‌توانید به مجموعه آسمان هوم مراجعه کنید .

 آسمان هوم با داشتن بیش از ده سال سابقه در زمینه خرید و فروش و ارایه مشاوره توسط کارشناسان مجرب و کارآزموده ، بهترین مجموعه در پایتخت است که می‌تواند از ابتدا تا انتهای معاملات ملکی در کنار شما باشد .

خرید آپارتمان در هوانیروز

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه زیتون

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید