برج نگین ساحل

تعاونی: بازنشستگان ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج نگین ساحل

برج نگین ساحل یا برج بازنشستگان ارتش از مجتمع‌ های مجلل و زیبای شهرک چیتگر می ‌باشد که علاوه بر سازه باشکوه ، واحد‌های آن چشم اندازهای زیبایی به کوهستان اطراف و دریاچه چیتگر دارند .

اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در واحد‌های این مجتمع را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا با تمام جزئیات این واحد‌ها آشنا شوید و با آگاهی کامل اقدام به سرمایه گذاری در این برج کنید .

مشخصات برج نگین ساحل

همان‌گونه که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم ، برج نگین ساحل به برج بازنشستگان ارتش نیز معروف است ؛ زیرا سهامداران آن نیروهای بازنشسته ارتش بودند . این پروژه به دست مدیریت تعاونی بازنشستگان ارتش احداث شده و به موقع به خریداران تحویل داده شده است . این مجتمع در شمال دریاچه چیتگر ، در خیابان نیما یوشیج قرار گرفته و بدون اغراق جزو بهترین مجتمع های این منطقه می باشد .

خوشبختانه پیرامون این پروژه آسمان خراش‌های بلند احداث نشده اند و اغلب مجتنع های پیرامون آن چهار یا شش طبقه هستند ، این مسئله سبب شده ساکنین این برج به چشم اندازهای زیبای اطراف ساختمان اشراف کامل داشته باشند .

این پروژه در دو بلوک ۲۵ طبقه ساخته شده است . از میان طبقات فوق یک طبقه به لابی ، چهار طبقه به پارکینگ و بیست طبقه دیگر به واحد‌های مسکونی اختصاص داده شده است ‌.

متراژ واحد‌های برج نگین ساحل متغیر است ، به عنوان مثال واحد‌هایی که در طبقه یک تا هجده قرار دارند مساحتی به متراژ ۱۱۰ تا ۱۲۵ متر مربع دارند و متراژ مابقی واحد ها نیز حدود ۱۱۶ تا ۱۶۲ متر مربع می باشد . در طبقاتی که متراژ واحد‌ها کوچکتر است ، ۷ واحد و در طبقاتی با واحد بزرگتر ، ۶ واحد قرار دارد .‌

در مجموع هر دو برج روی هم ۲۷۴ واحد دارند که واحد های کوچکتر مجهز به دو اتاق خواب و واحدهای بزرگتر سه خوابه هستند . پلان و طراحی این واحدهای نیز بسیار کاربردی ، شیک و بدون پرتی است ‌.

دسترسی برج نگین ساحل

برج نگین ساحل در یکی از بهترین نقاط منطقه ۲۲ تهران واقع شده است و به مراکز خدماتی ، رفاهی ، تفریحی و اتوبان ها دسترسی مستقیم و نزدیکی دارد . این پروژه از جنوب به اتوبان حکیم و از شمال به اتوبان شهید همت دسترسی دارد . این اتوبان ها تردد به سایر نقاط شهر تهران را بدون معطلی در ترافیک را برای ساکنین این منطقه فراهم می کنند .

در بخش جنوبی این پروژه ، دریاچه شهدای خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر و در سمت شمال آن پارک تفریحی هزار و یک شهر واقع شده است . مجتمع‌های تجاری و تفریحی مانند ایران مال ، رز مال ، آبشار تهران و ... نیز مسافت دوری با این برج ندارند .

اگر ساکنین این پروژه مایل به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باشند ، می‌توانند از مترو چیتگر ، اتوبوس‌ها و تاکسی های عمومی استفاده کنند و به راحتی به هر نقطه از تهران که بخواهند با هزینه کم و در مدت زمان کوتاهی رفت و آمد کنند .

امکانات برج نگین ساحل

برج نگین ساحل علاوه بر دسترسی عالی به مراکز خدماتی ، رفاهی و تفریحی دارای امکانات مدرن و ضروری است که سکونت در آن را بسیار راحت نموده است و ساکنین این مجتمع احساس رفاه و آسایش کامل در زندگی در این برج‌ ها را دارند .‌

پلان تمامی واحد های این پروژه به گونه ای طراحی شده اند که غرق نور هستند و از ویو دریاچه ، آبشار تهران ، پارک جنگلی چیتگر و کوهستان‌ البرز بهره می گیرند .

از امکانات تعبیه شده در این برج می‌توان به پارکینگ و انباری اختصاصی ، آنتن مرکزی ، لابی شبانه روزی ، فضای سبز ، سالن ورزشی ، سالن اجتماعات ، فضای بازی کودکان ، آسانسور نفر بار و بار بر با ظرفیت بالا در چند لاین و ... اشاره نمود .

قیمت برج نگین ساحل

برج نگین ساحل از پروژه های موفق شهرک چیتگر است که افراد بسیاری مایل به سکونت و سرمایه گذاری در آن هستند . قیمت واحد‌های این برج از سایر پروژه‌های چیتگر ارزان‌تر می باشد ؛ دلیل آن نیز است که تعاونی زمین را در شرایطی که بازار مسکن و ملک دچار نوسان نشده بود ، خریداری کرده است ‌.

قیمت این واحد‌ها بر حسب قیمت املاک این منطقه و عرف رایج در بازار مسکن به صورت متری محاسبه می‌ شود . البته عواملی مانند جهت واحد ، طبقه ، ویو ، تجهیزات داخلی واحد ، نورگیر بودن و ... در قیمت نهایی آن تاثیر می‌گذارند .

خرید و فروش برج نگین ساحل

اگر قصد دارید که در یکی از واحد‌های برج نگین ساحل سکونت یا سرمایه گذاری کنید ، نخستین کاری که باید انجام دهید مراجعه به یک دفتر املاک معتبر در این منطقه همانند دفتر املاک آسمان هوم است .

با مراجعه به دفاتر املاک مجرب از یک معامله امن ، بدون ریسک و آینده دار بهره مند می‌شوید . مشاورین املاک آسمان هوم ، استعلام های ملک را مانند نداشتن جریمه ، مهریه نبودن ، گرو نبودن ، ارث نبودن و ... را برای شما روشن می‌کنند تا بعدها مشکلی برای شما پیش نیاید .

مزیتی که واحد‌های برج نگین ساحل دارند و ارزش سرمایه گذاری در آنها را چندین برابر می کند این مسئله است که این واحد‌ها دارای سند تک برگ هستند . با وجود سند تک برگ می توانید برای کمک هزینه خرید ، وام مسکن را دریافت کنید ، علاوه بر این مورد نقل و انتقال و خرید فروش واحد‌هایی با سند تک برگی راحت تر بوده و اعتبار بیشتری دارد .

در پایان

سایت مشاوره املاک آسمان هوم ، یکی از دفاتر مشاور املاک با سابقه و مجرب در منطقه ۲۲ تهران است که با تمام جزییات برج‌های این منطقه از جمله برج نگین ساحل آشنایی کامل دارد . مشاورین این سایت به شما کمک خواهند کرد تا یک واحد متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید .

مشاورین سایت آسمان هوم تمام راهنمایی‌های لازم در مورد ملک مورد نظر را به شما خواهند داد . اگر قصد سرمایه گذاری در واحد های این مجتمع را دارید با مشاورین آسمان هوم تماس بگیرید . 

پیش خرید ملک در کوهک

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر منطقه 22 تهران

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج نگین ساحل

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید