کادوس

تعاونی: شخصی ساز

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج کادوس

برج کادوس یکی از بهترین مجتمع‌‌های محله کوهک در منطقه ۲۲ تهران می‌باشد که در زمره چهار برج برتر این منطقه قرار گرفته است . این برج مجهز به امکانات خاص ، متعدد و طراحی منحصر به فردی می‌باشد که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند . اگر مایل به آشنایی بیشتر با این برج هستید تا انتهای مقاله با ما همراه شوید ‌. 

مشخصات پروژه کادوس

پروژه کادوس یکی از پروژه‌های شخصی ساز بلوار کوهک در منطقه ۲۲ تهران است که از زمان واگذاری سهام تا تحویل واحد‌ها به خریداران به تمام وعده‌های خود عمل نموده و اکنون با گذشت سال‌ها از تکمیل ساخت آن ، ساکنین این برج رضایت کامل از ساختار ، پلان و امکانات مجتمع دارند .

مساحت زمین این پروژه ۳۶۷۷ متر مکعب بوده که در ۲۵ طبقه احداث شده است . از میان طبقات فوق ۱ طبقه به لابی شبانه روزی ، ۲ طبقه اداری ، ۳ طبقه پارکینگ سرپوشیده با گنجایش ۱۴۶ خودرو و یک پارکینگ روباز با ظرفیت ۱۲ خودرو و مابقی طبقات به واحد‌های مسکونی اختصاص دارد .

لابی این مجتمع بسیار مجلل و منحصر به فرد بوده و دارای سالن نشیمن انتظار و کتابخانه می‌باشد . از دیگر مشخصات برج کادوس می‌توان به روف گاردن با امکانات منحصر به فرد مانند سالن گیم ، آلاچیق، باربیکیو و ... اشاره نمود ‌.

واحدهای این مجتمع در متراژ‌های ۱۱۰ ، ۱۴۰ و ۱۸۰ متر با تجهیزات و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که مجموع این واحد‌ها ۱۰۸ واحد می‌شود . در طبقات اداری نیز ۱۰ واحد قرار دارد . نکته حائز اهمیت در این ساختمان این است که ورودی و آسانسورهای واحدهای مسکونی و اداری مشترک نیستند .

در مجتمع فوق واحد‌های ۱۱۰ متری در چهار ضلع ساختمان یعنی در چهار جبهه شمال غربی ، شمال شرقی ، جنوب شرقی و جنوب غربی احداث شده‌اند . واحدهای۱۴۰ متری در دو ضلع اصلی ساختمان یعنی جهات شمالی و جنوبی و واحدهای ۱۸۰ متری نیز در دو ضلع شمالی و جنوبی طبقه‌های ۱۶ تا ۱۹ ساخته شده‌اند .

از ویژگی‌های ساختاری این ساختمان می‌توان به اسکلت فلزی با اتصال پیچ و مهره ، دیوار برش بتنی با هسته مرکزی بتنی ، سقف عرشه فولادی ، دیوارهایی از بلوک لیکا که خاصیت عایق حرارتی و صوتی دارند ، اشاره نمود . با توجه به ‌این مشخصات این سازه بسیار مستحکم و مقاوم در برابر حوادث طبیعی است .

نمای این ساختمان نیز ترکیبی از سنگ و سیمان شسته شده می‌باشد . تمامی متریال این سازه از متریال درجه یک و با کیفیت است که علاوه بر استحکام بخشی به ساختمان در زیبایی آن نیز تاثیر زیادی دارد ، به نحوی که دیدن این مجتمع و دیزاین آن همه را شگفت زده خواهد کرد . 

امکانات پروژه کادوس

پروژه کادوس به واسطه امکانات منحصر به فرد و مدرن در میان برج‌های این منطقه شاخص شده است و همه کسانی که تا به حال این مجتمع را از نزدیک دیده‌اند ، متوجه تفاوت آن با سایر برج‌ها شده‌اند . این ساختمان بسیار مجلل ، شیک و منحصر به فرد است .

همانگونه که در بالا اشاره کردیم ، آسانسور‌های قسمت اداری و مسکونی این مجتمع جدا از هم می‌باشد . آسانسور اداری در یک لاین با گنجایش ۶ نفر و آسانسور نفر بر و باربر نیز برای واحد‌های مسکونی در دو لاین با ظرفیت بالا ، ایجاد شده است .

مجتمع کادوس مجهز به یک سالن ورزشی با تجهیزات و دستگاه‌های ورزشی جدید ، سونا و جکوزی است که این فرصت را برای ساکنین برج فراهم ‌نموده که بدون اینکه نیاز به خروج از ساختمان داسته باشند ، از امکانات ورزشی به صورت بیست و چهار ساعته بهره‌مند شوند .

از دیگر امکانات برج کادوس می‌توان به سالن بازی اشاره کرد که در روف گاردن برپا شده و در آن می‌توانید گیم‌های مختلفی چون بیلیارد ، فوتبال دستی ، دارت و ... را در محیطی دوستانه و خانوادگی انجام دهید .

روف گاردن این مجتمع علاوه بر سالن گیم به تجهیزاتی چون باربیکیو ، آلاچیق، شومینه ، محل نشستن و ... مجهز است و می‌توانید در روزهای تعطیل به همراه مهمانانتان بر فراز این برج استراحت کنید .

این برج به تجهیزات آتش نشانی و سیستم اعلان و اطفا حریق ، سیستم برق اضطراری، شوتینگ زباله ، منابع ذخیره آب ، پارکینگ اختصاصی واحد‌ها و پارکینگ روباز مهمان ، آیفون تصویری ، فضای سبز عمومی ، آنتن مرکزی ، ماهواره مرکزی ، درب برقی کنترلی ، دوربین مداربسته و سیستم مانیتورینگ ، درب‌های ضد سرقت برای همه واحد‌ها و ... مجهز می‌باشد ‌.

در ادامه باید اضافه کرد پروژه کادوس دارای سیستم سرمایش مرکزی چیلر ، فن کوئل مستقل برای هر اتاق ، برج خنک کننده و پمپ‌های گراندوفوس و ایران می‌باشد . سیستم گرمایشی آن نیز مرکزی بوده که مجهز به دو عدد دیگ بخار با ظرفیت ده میلیون کیلوکالری ، پنج عدد مبدل حرارتی و پمپ گراندوفوس و پمپ ایران است .

دسترسی برج کادوس

همانگونه که در آغاز مطلب نیز به موقعیت جغرافیایی برج کادوس اشاره کردیم ، این برج در بهترین قسمت منطقه ۲۲ تهران یعنی بلوار کوهک واقع شده است که به بسیاری از مناطق تفریحی ، رفاه ، خدماتی ، درمانی و آزاد راه‌ها دسترسی مستقیم و نزدیکی دارد .

بزرگترین مزیت سکونت در این مجتمع این است که خبری از ترافیک‌های سنگین و معطلی چندین ساعته نیست ، این ساختمان به طور مستقیم با اتوبان شهید فهمیده در جنوب ، اتوبان همت در شمال و شرق و اتوبان حکیم در غرب ارتباط دارد .

به لطف این آزاد راه‌ها بدون صرف وقت زیاد می‌توانید به صورت روزمره به دو کلانشهر تهران و کرج تردد کنید . علاوه بر تردد با وسیله نقلیه شخصي می‌توانید از ناوگان عمومی همانند مترو چیتگر نیز بهره‌مند شوید .

برج کادوس همانند سایر پروژه‌های چیتگر مسافت کوتاهی با دریاچه شهدای خلیج فارس ، پارک جنگلی چیتگر ، مجتمع تجاری تفریحی رز مال ، ایران مال ، بام لند و ... دارد . در واقع برای صرف اوقات فراغت خود کافیست چند دقیقه پیاده روی کنید تا به هر مکان تفریحی که دوست دارید ، برسید .

خرید و فروش پروژه کادوس

پروژه کادوس در سال‌های پیش تکمیل و به خریداران تحویل داده شده و از حالت پروژه خارج و به نام برج کادوس خوانده می‌شود . در حال حاضر خرید و فروش واحد‌های مجتمع فوق آزاد است ، اگر قصد خرید واحد از این آسمان خراش مجلل و مدرن را دارید ، به دفاتر املاک معتبر مراجعه کنید .

پیشنهاد ما کمک گرفتن از مشاورین با سابقه و مجرب دفتر املاک آسمان هوم در این منطقه است تا یک ملک آینده دار را برای شما معامله کنند ‌. مشاورین ما قبل از هرگونه قراردادی تمام استعلام ها ملک مانند نداشتن وام ، مهریه نبودن ، جریمه نداشتن ، ارث نبودن، گرو نبودن و ... را برای شما روشن می‌نمایند تا معامله شما عاری از هر گونه شک و شبهه و دردسر باشد .

قیمت برج کادوس

قیمت واحد‌های برج کادوس به صورت متری و بر اساس قیمت منطقه معین می‌شود ، عواملی مانند جهت واحد ، تجهیزات داخلی ، طبقه ، متراژ ، تورم حاکم بر بازار و ... قیمت نهایی را تعیین خواهند کرد .

در پایان

مقاله فوق توسط تیم مشاوره املاک آسمان جمع آوری شده است تا به شما در سرمایه گذاری امن و آینده دار کمک کنند . اگر هر گونه سوالی راجع به خرید و فروش واحد‌های پروژه کادوس دارید با تیم پشتیبانی سایت آسمان هوم تماس بگیرید .

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر منطقه 22 تهران

پیش خرید ملک در کوهک


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه کادوس

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید