برج اساتید دانشگاه

تعاونی: اساتید دانشگاه زاهدان

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج اساتید دانشگاه

برج اساتید دانشگاه یا برج نسیم دانشگاهی یکی از برج‌های مجلل و بسیار شیک در محله کوهک منطقه ۲۲ تهران است . این برج در بلوار کوهک بهترین محله منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته دارد و اکثر ساکنین آن اقشار فرهیخته‌ای چون اساتید دانشگاه هستند . برای آشنایی بیشتر با جزئیات این مجتمع تا پایان این مقاله با ما همراه شوید .

مشخصات برج اساتید دانشگاه

برج اساتید دانشگاه از برج های لوکس و مجلل منطقه خوش آب و هوا و زیبایی ۲۲ تهران است که در بلوار کوهک ( بلوار علیمردانی ) قرار دارد ‌. این برج توسط تعاونی مسکن اساتید دانشگاه زاهدان ساخته شده و در سال ۱۳۹۷ ساخت آن به پایان رسیده است .

این مجتمع در کل دارای ۱۸ طبقه می‌باشد که ۱۴ طبقه به واحد‌های مسکونی ، ۱ طبقه آن به لابی و ۳ طبقه آن به پارکینگ و انباری اختصاص یافته است . مجموع واحد‌های مسکونی این مجتمع ۶۸ واحد مسکونی در متراژ‌های ۶۷ ، ۱۰۰ و ۱۴۰ متر مکعب می‌باشد .

این واحد‌ها به ترتیب از کوچک به بزر گ یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه هستند ‌. متراژ این واحد‌ها یک فرصت عالی برای کسانی است که بودجه محدودی دارند و مایل به سکونت در یک مجتمع فرهنگی و مجلل هستند .

اگر بودجه کافی برای خرید واحد‌های برج اساتید دانشگاه را دارید ، می‌توانید واحد‌های متراژ بالا را انتخاب کنید .سکونت در این برج‌ها مزایای بی‌شماری چون همسایگی با اقشار فرهیخته ، بهره گیری از آب و هوای پاک ، سرمایه گذاری در یک واحد رو به رشد و آینده دار و .... را برای شما به همراه دارد ‌.

خرید و فروش برج اساتید دانشگاه

همانگونه که در بالا اشاره کردیم برج اساتید دانشگاه در بلوار خوش آب و هوا کوهک در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است . این منطقه یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری و زندگی می‌باشد و در سالیان اخیر به یکی از مناطق گردشگری و تفریحی شهر تهران تبدیل شده است .

به دلیل چشم‌اندازهای زیبا و آب و هوای پاک منطقه ۲۲ تهران در سال‌‌های اخیر برج‌های فراوان تجاری، مسکونی ، تفریحی ، درمانی، آموزشی و ... ساخته شده که سبب رونق گرفتن این منطقه برای سکونت و سرمایه‌گذاری کوتاه مدت و بلند مدت شده است .

امروزه جمعیت شهرک‌های منطقه ۲۲ تهران در مقایسه با دهه پیش ، بسیار افزایش یافته و بسیاری از مراکز فرهنگی ، درمانی، تفریحی ، آموزشی ، ورزشی و ... نیز در آن افتتاح شده است ؛ در نهایت مجموع این عوامل دست به دست هم داده اند تا افراد زيادي خواهان سرمایه‌گذاری و زندگی در این منطقه دنج ، آرام و بدون هیاهو باشند ، البته از رشد مضاعف ملک در این منطقه به نسبت سایر مناطق تهران نیز نمی توان چشم پوشی کرد .

اگر شما نیز قصد خرید یا فروش واحد مسکونی در برج اساتید دانشگاه را دارید ، به املاک آسمان هوم مراجعه کنید تا با شرایط و جزئیات خرید و فروش و قیمت این برج آشنا شوید . از آنجائیکه این واحد‌ها تکمیل و تحویل سهامداران داده شده است خرید و فروش واحد‌ها آزاد است و مطابق تعرفه‌های بازار مسکن در این منطقه است .

امکانات برج اساتید دانشگاه

برج اساتید دانشگاه از برج‌های نوساز منطقه کوهک می‌باشد که در رقابت با سایر برج‌های این منطقه ساخته شده است . این مجتمع با امکانات رفاهی کامل ، مدرن و فراوانی احداث شده که سبب شده ساکنین آن رضایت کاملی از سکونت در این مجتمع داشته باشند .

از امکانات رفاهی این برج می‌توان به لابی شیک بیست و چهار ساعته ، پارکینگ اختصاصی برای هر واحد ، انباری اختصاصی برای هر واحد ، آسانسور نفر بر و باربر در چندین لاین ، سیستم گرمایش پکیج، سیستم سرمایش اسپلیت ، سالن اجتماعات وسیع، نورگیری تمام واحد‌ها ، شوتینگ زباله ، آیفون تصویری ، سیستم اعلان و اطفا حریق ، ویو بسیار زیبا برای تمامی واحد‌ها ، دوربین مداربسته در بخش مشاعات مجتمع و ... می‌باشد .

دسترسی برج اساتید دانشگاه

همانگونه که تا به اینجای مقاله متوجه شدید ، برج اساتید دانشگاه در یکی از بهترین محله‌های منطقه ۲۲ تهران واقع شده که همانند سایر برج‌های این منطقه دسترسی عالی به سایر مناطق تهران و کرج و مکان‌های خدماتی _ رفاهی و تفریحی دارد .

دسترسی نزدیک و مستقیم به اتوبان‌های حکیم ، همت ، تهران _ کرج و خرازی سبب شده که ساکنین برج اساتید دانشگاه بدون اتلاف وقت در ترافیک و در کوتاه‌ترین زمین به دو کلانشهر تهران و کرج با وسیله نقلیه شخصي تردد کنند .

ساکنین این مجتمع مسافت زیادی با پارک جنگلی و دریاچه زیبای چیتگر ، برج تفریحی _ رفاهی بام لند ، ایران مال ، طوبی و پارک تفریحی هزار و یک شهر ندارند و با طی مسافت کوتاهی می‌توانند از این مکان‌های تفریحی در زمان اوقات فراغت خود بهره‌مند شوند .

قیمت برج اساتید دانشگاه

برج اساتید دانشگاه بر خلاف بسیاری از برج‌های این منطقه که در حال ساخت بوده یا هنوز مراحل آغاز ساخت خود را طی می‌کنند و در مرحله سهام و عضو گیری هستند ، در زمان موعد به خریداران تحویل داده شده و خرید و فروش آن آزاد است و قیمت آن نیز به صورت متری و مطابق با قیمت بازار مسکن این منطقه معین می‌شود .

در پایان

در این مقاله که توسط تیم مشاور املاک آسمان هوم گردآوری شده است با تمام جزئیات و مزایای برج اساتید دانشگاه آشنا شدید ، مزیت‌های بیشمار این مجتمع و این منطقه سبب شده تا افراد بسیاری خواهان سکونت یا سرمایه گذاری در واحد‌های برج نسیم دانشگاهی باشند .

اگر شما نیز علاقه‌مند به خرید واحد و سرمایه گذاری در این مجتمع هستید و مایل به آگاهی از جزئیات بیشتری از آن می‌باشید ، با تیم مشاوره املاک آسمان هوم تماس بگیرید تا تمام اطلاعات لازم را به دست آورید .

تیم مشاوره املاک آسمان هوم یکی از دفاتر املاک معتبر و با سابقه در این منطقه است که بهترین مشاوره را در زمینه سرمایه گذاری آینده دار در این منطقه را به شما خواهد داد .

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر

پیش خرید ملک در کوهک

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج اساتید دانشگاه

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید