سران ۱

تعاونی: کاشانه همت

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه سران ۱

 

پروژه سران ۱ مروارید شهر در منطقه ۲۲ شهرداری تهران در دست ساخت است . این پروژه در واقع ، در قالب یک بلوک و در مروارید شهر ، توسط تعاونی کاشانه همت ساخته می‌شود .

در دهه اخیر شاهد رونق گرفتن ساخت و ساز برج‌های عظیم و لوکس در این منطقه بوده‌ایم که فرصت سرمایه گذاری مطمئنی را به صاحبان سرمایه می‌دهد .

بازار ملک و مستغلات با توجه به وضعیت و نوسان‌های زیاد سایر بازارها ، یکی از پرسودترین و‌ آینده دارترین بازارها برای سرمایه گذاری است .

هرچند که مدت زیادی از ساخت و ساز در منطقه ۲۲ نمی‌گذرد ، اما سرعت ساخت و ساز ، کیفیت و ورود امکانات به این منطقه به حدی بوده که افتخارات زیادی را نصیب آن کرده است .


موقعیت مکانی پروژه سران ۱

 

پروژه سران ۱ در انتهای اتوبان خرازی و در بافت جنوبی مروارید شهر ، قطعه S۱ قرار گرفته است .

 

مشخصات پروژه سران ۱

 

پروژه سران ۱ که در ابتدا به نام کالج معروف بود ، از یک بلوک و در قالب ۳۱ طبقه در حال ساخت است که ۲۵ طبقه آن مسکونی ، ۵ طبقه به پارکینگ و انباری و یک طبقه به لابی اختصاص داده شده است .

متراژ واحدهای برج این پروژه از ۱۰۲ متر مربع تا ۱۵۵ متر مربع متغیر و شامل واحدهایی با متراژ ۱۰۲ متر مربع ، ۱۳۰ متر مربع و ۱۵۵ متر مربع است .

نسبت به تعداد واحدها باید به این نکته اشاره کرد که یازده طبقه اول دارای ۸ واحد ، و از دوازدهم به بعد هر طبقه دارای ۶ واحد هستند . همچنین هر واحد دارای یک اتاق مستر است .

لازم به ذکر است که سازه این برج اسکلت فلزی با پیچ و مهره است . این پروژه ، برج سران ۱ ، تنها پروژه سند دار در مروارید شهر است .

 

سقف این پروژه با عرشه فولادی اجرا شده است .

 

کاربرد معماری به روز در برج سران ۱ امنیت سازه آن را بیشتر کرده است . معماری این پروژه از تشکیل و ترکیب بتن و اسکلت ، است .

مدل ساخت سازه در این پروژه به صورت سوپر فریم است یعنی در مرکز برج بتن به کار رفته و ستون‌ها در کنار آن قرار گرفته‌اند .

هسته مرکزی برج با ستون‌ها درآمیخته و قلاب شده به صورتی که سازه‌ای بسیار مستحکم و مقاوم بدست می‌آید که زلزله‌های با توان ۹ ریشتر را هم تاب می‌آورد .

 

هسته مرکزی اسکلت ، دارای بالاترین استاندارد در کشور است . این مدل سازه تنها در پروژه‌های بسیار مدرن ایران مانند مرکز تجاری جهانی تبریز استفاده شده است .

 

امکانات پروژه سران ۱

 

وجود دو لاین آسانسور هتلینگ پر سرعت ، باعث می‌شود تا مدت زمان انتظار افراد به حداقل رسیده است . نمای ساختمان از سیمان شسته ساخته شده است .

هر واحد دارای انباری است و متراژی حدود ۳ متر مربع برای هر انباری اختصاص داده شده است .

 

از دیگر امکانات و مزایای برج سران ۱ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد .

 

روف گاردن ، استخر ، سونا ، جکوزی همگی جزو آیتم‌های رفاهی و امکانات لوکس این پروژه هستند که به منظور رفاه حال ساکنین در این مجتمع ساخته شده است .

 آیفون تصویری ، سالن اجتماعات ، سالن ورزشی ، دوربین مدار بسته جهت افزایش امنیت ساکنین و برج ، لابی مجلل و شیک جزو دیگر امکانات این پروژه می‌باشند .

هلی پد ( محوطه فرود هلیکوپتر ) ، نورپردازی مدرن و شیک ، برق اضطراری که در موارد قطع برق و اضطراری کمک شایانی به ساکنین برج می‌کند ، خشکشویی مرکزی که نیاز ساکنین برج را به خشکشویی برطرف می‌کند همگی جزو امکانات این برج هستند که برج را به مجموعه‌ای بسیار مجهز ، مدرن و لوکس تبدیل می‌کنند .

وجود مهد کودک به ساکنین این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده فرزندان خود را به فضایی امن ، نزدیک و مطمئن بسپارند .

همچنین وجود سالن ورزشی در راستای حفظ سلامت جسمی ، روانی و‌ روحی ساکنین این مجتمع اقدامی تحسین برانگیز از سازندگان آن است .

نصب و تعبیه سیستم شوتینگ زباله درون هر واحد باعث شده تا سیستم دفع زباله این برج مدرن ، راحت و بدون دردسر باشد .

هر واحد دارای انباری و پارکینگ اختصاصی است ، که از جهت پارکینگ ، آسایش و رفاه مهمانان این برج هم مد نظر بوده و پارکینگ مهمان هم برای این مجموعه در نظر گرفته و ساخته شده است .

 

جهت امنیت بیشتر ساکنین این برج ، سیستم اعلام و اطفای حریق در برج نصب شده است .

لابی و لابی من ۲۴ ساعته به همراه بالکن اختصاصی نیز برای این مجموعه لوکس و بی‌نظیر در نظر گرفته شده است .

دسترسی‌های پروژه سران ۱

 

پروژه سران ۱ را از لحاظ دسترسی می‌توان گفت که در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد .

از آنجایی که برج سران در نزدیکی بزرگراه حکیم قرار دارد دسترسی خوبی به این بزرگراه دارد . وجود چند خروجی به بزرگراه خرازی ، از سمت ضلع شمالی مروارید شهر ، دسترسی این برج را به بزرگراه خرازی آسان می‌کند .

دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف برج ، دسترسی آسان به شهرک دانشگاه شریف ، دسترسی به پارک و دریاچه چیتگر و همچنین دسترسی به الهیه غرب ، جزو دسترسی‌های این پروژه مروارید شهر است .

از دیگر دسترسی‌های برج سران ۱ می‌توان به دسترسی به مترو وردآور و ایستگاه مترو را نام برد که همگی ، این برج را از لحاظ دسترسی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار می‌دهد .

داشتن دسترسی به بزرگراه‌های اصلی پایتخت مانند بزرگراه خرازی ، بزرگراه شهید لشگری ، آزادگان ، اتوبان تهران کرج جزو دسترسی‌های اسان و حتی از مزیت سکونت در این برج ، می‌توان دانست .

 

پروژه سران ۱ در چه مرحله‌ای قرار دارد ؟

 

پروژه سران ۱ اکنون در مرحله ساخت طبقات دهم می‌باشد که پارت جدید نیز در حال آماده‌سازی است .

گودبرداری این پروژه از سال ۹۸ شروع وپیش بینی می‌شود واحدها در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ آماده به ه برداری باشند .

قیمت و نحوه خرید پروژه سران ۱

 

قبلا ذکر شد که واگذاری واحدها در این پروژه از طریق اقدام به خرید امتیاز میسر است . اما با توجه به نوسانات و شرایط بازار و افزایش لحظه‌ای قیمت امتیاز ، نمی‌توان قیمت دقیقی را برای این پروژه در نظر گرفت .

لازم به ذکر است که قیمت خرید و فروش حق امتیاز اعضای این پروژه ، بسته به رتبه بندی ان‌ها ، متغیر است .

خرید امتیاز این پروژه از لحاظ سرمایه گذاری بسیار سودآور بوده چرا که این پروژه تنها پروژه سند دار مروارید شهر است و ضمن داشتن قرارداد ساخت مناسب ، شرایط پرداخت مناسب و سبکی نیز دارد .

واریزی‌های سبک و حق امتیاز کم نسبت به بقیه پروژه‌های در دست ساخت این منطقه ، یکی از مزیت‌های این پروژه است که افراد زیادی را برای سرمایه گذاری در ان مشتاق کرده است .

اما برای آگاهی از نحوه خرید و قیمت امتیاز پروژه لوکس سران ۱ باید به متخصصان معتبر در این زمینه مراجعه کرد تا ضمن حذف واسطه‌ها ، خریدی مطمئن را بتوان تجربه کرد .

که در این زمینه ، اسمان هوم با داشتن متخصصانی با علم ، تجربه و دانش کافی در این زمینه بهترین مشاوره در خرید و فروش را به شما ارائه می‌دهند .

 

کلام پایانی

 

پروژه سران ۱ از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین پروژه‌های دریاچه چیتگر و منطقه ۲۲ است که دارای امتیاز و مزایای سرمایه گذاری فراوانی است .

افزایش نوسانات لحظه‌ای در بازار طلا و ارز و افزایش ریسک سرمایه گذاری در این بازارها ، باعث شده تا افراد به سمت سرمایه گذاری در بازاری معتبر و اینده دار سرازیر شوند .

خرید ملک نه تنها راهی مطمئن برای سرمایه گذاری است ، بلکه راهی ست که به صورت روز افزون بر سرمایه شما می‌افزاید .

برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و شرایط خرید امتیاز در پروژه مذکور به کارشناسان اسمان هوم مراجعه کنید .

تا ضمن دریافت مشاوره اصولی ، خرید مطمینی را تجربه کنید و از سکونت در برجی مدرن و لوکس لذت ببرید .

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر

پیش خرید ملک در کوهک

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه سران ۱

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید