پروژه راهور

تعاونی: نیرو انتظامی ناجا

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه راهور

ساختمان مسکونی پروژه راهور در ناحیه کوهک منطقه ۲۲ تهران واقع شده است . منطقه ۲۲ تهران در چندین سال اخیر پیشرفت چشم گیری داشته و با توجه به ساخت مراکزتجاری و تفریحی مدرن در این منطقه سرمایه گذاران زیادی در پروژه های مسکونی آن اقدام به سرمایه گذاری کرده اند .


این منطقه ی خوش آب و هوا یکی از بهترین مناطق تهران برای زندگی و سکونت است . با توجه به افزایش مهاجرت از استان ها و شهرهای دیگر به تهران نیاز به مسکن نیز افزایش یافته است و منطقه ۲۲ تهران با ساخت برج های مدرن نیاز قشر خاصی از این جمعیت را می تواند برآورده کند .


معرفی پروژه راهور

برج راهور توسط تعاونی مسکن راهور نیروی انتظامی ناجا ساخته شده است . این برج مسکونی از سال ۱۳۹۵ توسط این تعاونی به بهره برداری رسیده است . با توجه به تعاونی سازنده ی این برج به راحتی می توان گفت مصالح و متریال های به کار رفته در ساخت آن با کیفیت و مناسب است .

این برج که با نام برج سامان نیز شناخته می شود دارای ۲۱ طبقه مسکونی است که در هر طبقه ۴ واحد مسکونی ساخته شده است . طبقه های زیرین این ساختمان به پارکینگ و انباری برای ساکنین این برج اختصاص یافته است . طبقه همکف لابی این مجموعه است که بسیار شیک و لوکس ساخته شده است .

پروژه راهور در مجموع دارای ۸۴ واحد مسکونی است که متراژ آن ها ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر است ، هر واحد دارای دو خواب است که این واحد ها را برای زندگی راحت خانواده ها مناسب کرده است . لابی من ۲۴ ساعته این ساختمان نیز امنیت نسبی ساکنان این مجموعه را تامین می کند .

برای  پیش خرید ملک در کوهک کلیک کنید.

دسترسی های پروژه راهور

برج راهور همانند تمام برج های مسکونی منطقه چیتگر به تمام مراکز تفریحی و تجاری این منطقه دسترسی مناسبی دارد . این برج به دلیل نزدیکی به مجتمع تجاری طوبی دسترسی مناسبی برای ساکنان این مجموعه به امکانات تفریحی و فرهنگی این مجتمع ایجاد کرده است .

این مجتمع مسکونی به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر و پارک چیتگر دارای آب‌ و هوایی مطبوع و سالم است و دسترسی به این مکان را آسان کرده است . چشم انداز واحد های شمالی این برج به کوهای زیبای البرز است و واحد های جنوبی آن چشم انداز دلنواز پارک چیتگر را دارد .

ساکنان این برج می توانند به راحتی به مراکز تفریحی منطقه چیتگر مانند دریاچه ی چیتگر ، بام لند ، پارک هزار و یک شهر و ایران مال دسترسی داشته باشند . همچنین ساکنین پروژه راهور می توانند به راحتی از طبیعت زیبای پارک چیتگر استفاده کرده و زمان آرام بخشی را در آن بگذرانند .

دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی یکی از ویژگی های مثبت هر ساختمان مسکونی یا تجاری است تا دسترسی به نقاط مختلف شهر را با استفاده از این وسایل نقلیه آسان کند . این برج مسکونی دسترسی خوبی به ایستگاه مترو چیتگر دارد و ساکنان آن می توانند با صرف زمانی کوتاه به این ایستگاه مترو دسترسی یافته و از آن استفاده کنند .

دسترسی به آزاد راه ها و اتوبان های مهم شهر برای هر مجتمع مسکونی مهم است . ساکنان هر مجتمع مسکونی با دسترسی به راه های ارتباطی به راحتی می توانند به تمام نقاط شهر رفت و آمد داشته باشند . برج راهور با دسترسی به بزرگراه مهم آزادگان ، حکیم و همت وهمچنین اتوبان تهران _ کرج یکی از بهترین دسترسی ها را در منطقه دارد .

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس بگیرید و از مشاوران این مجموعه برای آشنایی بیشتر با مسیر های ارتباطی این برج بهره ببرید . قبل از خرید و اجاره ی هر واحد مسکونی باید با توجه به نیاز خود با تمام مسیر های قابل دسترس آن مجموعه آگاه باشید .

امکانات برج راهور

برج راهور همانند اکثر برج های مسکونی مدرن منطقه چیتگر امکانات رفاهی کاملی را برای ساکنان خود محیا کرده است . همانطور که قبلا اشاره شد این برج دارای لابی شیک و لابی من ۲۴ ساعته است که می تواند خیال ساکنان را از داشتن امنیت نسبی راحت کند .

این برج با داشتن پارکینگ اختصاصی برای ساکنان مجتمع یکی از متداول‌ترین مشکلات ساکنان تهران را حل کرده است و دارای درب ریموت‌دار نیز است . برای هر واحد این برج یک انباری در نظر گرفته شده است . پروژه راهور دارای سه لاین آسانسور است که رفت و آمد ساکنان را در میان طبقات آن راحت کرده است .

این ساختمان مسکونی برای رفاه حال ساکنان خود دارای یک سالن ورزشی مجهز است تا ساکنان بتوانند بدون هیچ مشکلی از امکانات ورزشی این سالن استفاده کنند و نیازی به طی مسافت طولانی برای دسترسی به باشگاه ورزشی نداشته باشند . در این سالن می توان بسیاری از ورزش های سبک را انجام داد .

سالن اجتماعات ساخته شده در این برج بسیار شیک بوده و می تواند بسیاری از نیازهای ساکنان را بر آورده کند . سیستم گرمایش و سرمایشی این مجتمع داکت اسپرینگ است . این مجموعه دارای سیستم شوتینگ زباله نیز است و در مجموع می توان گفت این مجتمع می تواند بسیاری از نیاز های روزمره ساکنان را برآورده کند .

برای خرید و یا اجاره هر واحد مسکونی آگاهی داشتن از تمامی امکانات آن مجموعه مسکونی بسیار مهم است . شما برای آشنایی بیشتر با امکانات رفاهی برج راهور می توانید با مشاوران و کارشناسان آگاه مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را طریق کارشناسان این مجموعه به دست آورید .

طریقه خرید واحد های مسکونی برج راهور

برای خرید واحد مسکونی در برج راهور و یا هر مجتمع مسکونی دیگر بهتر است قبل از اقدام به خرید ، اطلاعات کامل از مشخصات و امکانات آن واحد و مجموعه را به دست آورده و با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید . مشورت با کارشناسان مجرب در این زمینه بهترین راه برای خریدی مطمئن است .

شما برای آگاهی از چگونگی خرید و یا اجاره واحد مسکونی در این برج زیبا می توانید با کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و از راهنمایی آن ها در خصوص خرید و یا اجاره ی این واحد ها استفاده کنید ، تا بتوانید با خیالی آسوده و مطمئن دست به این امر بزنید .

قیمت خرید واحد در برج راهور

قیمت خرید هر واحد مسکونی با توجه به متراژ واحد ، متریال های به کار رفته درطراحی داخلی آن واحد مسکونی و نوع کابینت های به کار رفته در آن متفاوت است . طبقه ای که واحد مورد نظر در آن قرار دارد نیز می تواند در قیمت واحد موثر باشد .

شما برای آگاهی از قیمت واحد های قابل خرید در برج راهور می توانید با مشاوران مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و از آن ها قیمت دقیق واحد مورد نظرتان را کسب کنید . کارشناسان و مشاوران مجموعه آسمان هوم با آگاهی کامل از ویژگی ها و امکانات برج های مسکونی در منطقه چیتگر می توانند بهترین مشاوره را به شما دهند ‌.


کلام آخر


در سال های اخیر خرید مسکن یکی از بهترین و پر سود ترین سرمایه گذاری ها بوده است ، با توجه به اینکه داشتن مسکن یکی از ضروریات داشتن زندگی آرام و آسوده است ، با خرید مسکن در یک منطقه مناسب مانند پروژه راهور می توانید علاوه بر داشتن مکانی مناسب برای زندگی ، یک سرمایه گذاری موفق و پر سود نیز داشته باشید .

برای داشتن سرمایه گذاری مناسب در زمینه ی مسکن انتخاب منطقه ی مناسب بسیار مهم است . منطقه ی چیتگر تهران در سال های اخیر شاهد ساخته شدن مراکز تفریحی و تجاری مدرن زیادی بوده که باعث پیشرفت بیشتر برج های مسکونی این منطقه شده است . برای سرمایه گذاری در این منطقه با مشاوران آسمان هوم تماس بگیرید .

با توجه به امکانات رفاهی برج های مسکونی منطقه ۲۲ تهران ، این برج ها یکی از بهترین اماکن برای زندگی آرام و آسوده هستند . برج راهور یکی از برج های زیبا و آرام در این منطقه است و می توان با خرید واحد های این برج علاوه بر زندگی آسوده ، سرمایه گذاری پر سود و زود بازده داشته باشید .




نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه راهور

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید