حکیم نظامی

تعاونی: صدا و سیما

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه حکیم نظامی

برج حکیم نظامی یکی از زیباترین برج های منطقه ی کوهک چیتگر است . این برج زیبا در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شهر تهران ساخته شده است . واحد های این برج مسکونی برای سکونت بسیار مناسب است و با توجه به افزایش روز افزون قیمت ملک می توان آن را سرمایه گذاری سود آوری نیز بیان کرد .


بلوار کوهک در منطقه ی ۲۲ تهران واقع شده است و در چندین سال اخیر با توجه به ساخت مراکز تفریحی و تجاری بزرگ و مدرن در این منطقه تهران ، استقبال سرمایه گذاران و انبوه سازان برای ساخت برج های مسکونی در این منطقه نیز افزایش یافته و شاهد ساخته شدن برج های مسکونی مختلف در منطقه ی چیتگر هستیم .

معرفی پروژه حکیم نظامی

برج حکیم نظامی توسط تعاونی مسکن سازمان صدا و سیما ساخته شده و در پایان سال ۱۳۹۷ واحد های آن تحویل داده شده است . این برج مسکونی دارای ۲۵ طبقه است که ۳ طبقه منفی آن به پارکینگ و انباری اختصاصی برای ساکنان تعلق دارد . یک طبقه لابی بسیار شیک و زیبا است که دارای لابی من ۲۴ ساعته است .

۲۱ طبقه این برج مسکونی است ، از طبقه ۱ تا ۱۷ در هر طبقه ۶ واحد ساخته شده است و متراژ این واحد ها ۱۲۰ متر ۲ خواب ، ۱۳۰ متر ۳ خواب و ۱۴۰ متر سه خواب است . از طبقه ۱۸ تا طبقه ۲۱ در هر طبقه ۲ واحد ۱۶۰ متری ۳ خواب ساخته شده است .

سازه ی این برج زیبا اسکلت بتونی است که مقاومت این ساختمان را در برابر حرکات و لرزش های ناگهانی و شدید مانند زلزله افزایش داده است . نمای این سازه سنگ و سیمان شسته است و تمام مشاعات این ساختمان سنگ است که به این قسمت ها زیبایی خاصی داده است .

لازم به ذکر است پروژه حکیم نظامی از دو بلوک شرقی و غربی تشکیل می شود و ارتفاع لابی این برج ۶ متر است که زیبایی خاصی به آن داده است . شما برای آگاهی بیشتر با این برج زیبا می توانید با مشاوران با تجربه ی مجموعه آسمان هوم تماس حاصل نمائید .

برای پیش خرید ملک در کوهک کلیک کنید.


امکانات برج حکیم نظامی

 

برج های نوساز منطقه ی چیتگر مانند پروژه حکیم نظامی تقریبا دارای بیشترین امکانات رفاهی و خدماتی هستند و به دلیل واقع شدن در منطقه ای خوش آب و هوا و دور از شلوغی و آلودگی هوای مرکز تهران می تواند یکی از بهترین مناطق برای زندگی آرام و سالم باشد .

همانطور که گفته شد این برج در دو قسمت شرقی و غربی ساخته شده است و هر قسمت دارای دو لاین آسانسور است که رفت و آمد را برای ساکنان این برج در بین طبقات آسان کرده و دسترسی به طبقات بالا را راحت کرده است . واحد های شرقی و غربی به طور مجزا دارای پله های اضطراری هستند .

این برج مسکونی دارای هلی پد است و در قسمت پایین هلی پد سالن اجتماعات بزرگ و زیبایی قرار دارد که می تواند بسیاری از نیاز های ساکنان را برآورده کند . برج حکیم نظامی دارای آنتن ، ماهواره و اینترنت مرکزی است که می تواند نیاز های روزمره ی ساکنان این مجتمع مسکونی را برآورده کند .

از دیگر امکانات این برج می توان به سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد که ایمنی این ساختمان را بیشتر کرده است . درب های واحد های مسکونی در این برج ضد سرقت است و خیال ساکنان را از امنیت واحد خود راحت می کند . سیستم سرمایش واحد ها داکت اسپلیت و سیستم گرمایش پکیج است .

شما برای آگاهی بیشتر و دقیق تر در مورد ویژگی ها و امکانات واحد های این برج مسکونی می توانید با کارشناسان و مشاوران مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای خرید و یا اجاره ی واحد مورد نظرتان در برج حکیم نظامی را به دست آورید .

دسترسی پروژه حکیم نظامی

 

پروژه حکیم نظامی به دلیل موقعیت مکانی خود یکی از بهترین برج های مسکونی منطقه است . ساکنان این برج به دلیل نزدیکی به مجتمع تجاری طوبی می توانند نیاز تجاری ، رفاهی و خدماتی خود را به راحتی برآورده کنند و نیازی به طی مسافت زیادی نخواهند داشت .

این برج مسکونی به میدان‌ کاج میدان گلستان نزدیک بوده و همینطور دسترسی فوق العاده ای به ساکنان داده است . این برج به‌ بزرگراه حکیم ، اتوبان همت و بزرگراه آزادگان دسترسی مناسبی دارد و رفت و آمد ساکنان را به تمام نقاط شهر تهران راحت کرده است .

یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت هر ساختمان مسکونی و تجاری نزدیکی آن به ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی است . برج حکیم نظامی فاصله ی کمی با ایستگاه مترو چیتگر دارد و ساکنان این برج می توانند به راحتی به این وسیله ی نقلیه عمومی دسترسی داشته و به راحتی به امور روزمره خود بپردازند .

این برج مسکونی دسترسی مناسبی به دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر ، اُ پارک و پارک هزار و یک شهر دارد و می تواند نیاز های تفریحی شما را به طور نسبی برطرف کند . ساکنان این برج می توانند به راحتی به مراکزتجاری ایران مال ، بام لند و بسیاری از مراکز تجاری منطقه چیتگر دسترسی داشته و از تمام امکانات آن ها بهره ببرند .

مشاوران و کارشناسان مجموعه آسمان هوم اطلاعات کامل و دقیق خود از تمام امکانات و ویژگی های پروژه حکیم نظامی آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره به شما عزیزان هستند تا پیش از اقدام به خرید و یا اجاره ی واحد های این برج مسکونی ، آگاهی کافی را در اختیار شما قرار دهند .

شرایط خرید پروژه حکیم نظامی

همانطور که گفته شد واحد های پروژه حکیم نظامی در اسفند سال ۱۳۹۷ تحویل داده شده است . برای خرید و یا اجاره ی واحد های این برج می توانید با کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و از قیمت و شرایط آن به طور کامل و دقیق آگاه شوید تا با اطلاعات کامل تصمیم خود را بگیرید .

قیمت واحد های این برج با توجه به متراژ آن متغیر است ،همانطور که خود می دانید طبقه واحد نیز در قیمت موثر است . با توجه به دو قسمت شرقی و غربی بودن واحد های این برج قیمت این قسمت ها نیز با هم متفاوت است و با توجه به نکات گفته شده نمی توان قیمت دقیقی برای واحد ها بیان کرد .

در سال های اخیر با توجه به افزایش روزانه ی قیمت مسکن می توان گفت خرید واحد های مسکونی یکی از کم ریسک ترین و پر سود ترین سرمایه گذاری ها است و می توان علاوه بر سکونت در واحد خریداری شده از افزایش سرمایه خود در برج حکیم نظامی نیز مطمئن بود .

 

کلام آخر

 

در سال های اخیر با افزایش جمعیت نیاز به مسکن افزایش یافته و همین امر باعث پر بازده بوده سرمایه گذاری در این حوزه شده است . قبل از اقدام به سرمایه گذاری باید به امکان پیشرفت منطقه مسکونی اطمینان داشت و منطقه ۲۲ تهران یکی از پربازده ترین مناطق تهران در چند سال اخیر بوده است .

واحد های پروژه حکیم نظامی یکی از بهترین انتخاب ها برای سرمایه گذاری است ، با توجه به‌ منطقه قرار گیری این برج و کامل بودن آن می توان گفت یکی از کم ریسک ترین سرمایه گذاری ها در زمینه مسکن است ومی توان با خیال آسوده اقدام به سرمایه گذاری کرد .

قبل از اقدام به هر گونه خرید و یا اجاره واحد مسکونی حتما با افراد مطلع درآن زمینه مشورت کنید تا با آگاهی و اطمینان کامل بتواند اقدام به خرید و یا اجاره واحد مسکونی مورد نظرتان کنید . مشاوران مجموعه آسمان هوم با اطلاعات کامل در مورد برج های مسکونی منطقه چیتگر می توانند شما در این امر یاری کنند .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه حکیم نظامی

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید