همراه شهر

تعاونی: شرکت اتی ساز

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه همراه شهر

پروژه همراه شهر یکی از پروژه‌های بزرگ و مجلل منطقه۲۲ تهران است که در حاضر توسط شرکت همراه اول اجرا خواهد شد . این شهرک نام خود از تعاونی سازنده‌اش گرفته است . برای آشنایی بیشتر با این پروژه در این مقاله با ما همراه شوید

مشخصات پروژه همراه شهر

پروژه همراه شهر در ۱۷ کیلومتری بزرگراه تهران _ کرج در منطقه خوش اب و هوا و زیبای منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است . این پروژه نخست به شرکت اتی ساز واگذار شد اما در حین کار شرکت همراه اول اجرای این پروژه را در دست گرفت .

این پروژه مجموعه‌ای از چندین برج مدرن و مجلل است که در سه فاز مجزا برپا می‌شود . در کل در این پروژه ۱۷ برج با نقشه‌های عالی و آخرین متد‌های ساختمان سازی و بهترین متریال ساخته خواهند شد .

در فاز یک این شهرک چندین برج مسکونی ۱۱ تا ۲۲ طبقه ساخته خواهند شد ، مجموع واحد‌های این فاز ۵۵۶ واحد مسکونی خواهد بود . فاز دو پروژه همراه شهر نیز مجموعه‌ای از چندین برج در طبقات ۱۱ تا ۲۴ با مجموع۶۲۸ واحد مسکونی در حال اجراست .

سومین فاز این شهرک نیز متعلق به واحد‌های تجاری و اداری است که برای رفاه حال ساکنین و دسترسی به تمام اماکن خدماتی رفاهی در پیرامون واحد‌های مسکونی ساخته خواهند شد .

سازه این برج‌ها از فلز و بتن می‌باشد که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد . نمای این ساختمان‌‌‌ها نیز سنگ ، سیمان رنگی و ورق کامپوزیت پوشش داده می‌شود که سبب زیبایی ظاهری این برج‌ها خواهد شد . سقف ساختمان‌های این پروژه نیز با متریال کامپوزیت پوشش داده می شود .

 

 دسترسی پروژه همراه شهر

پروژه همراه شهر در یکی از بهترین نقاط شهر در حال اجرا می‌باشد ، این منطقه به مکان‌های خدماتی و رفاهی بسیاری و همچنین به دو کلانشهر تهران و کرج دسترسی مستقیم و نزدیکی دارد .

این شهرک در جوار شهرک شهید خرازی در حال احداث می‌باشد و در مسیر تمام بزرگ‌راه‌های اصلی قرار دارد . این شهرک به اتوبان همت ، رسالت ، تهران _ شمال و آزادگان دسترسی مستقیم دارد و تردد به تمام مناطق شهر تهران را بدون معطلی در ترافیک بسیار آسان نموده است .

این پروژه همچنین با ایستگاه مترو ورد آورد مسافت بسیار کوتاهی دارد ؛ از این رو حمل و نقل با وسایل عمومی نیز برای ساکنین این شهرک میسر است .

ایک شهرک علاوه بر دسترسی نزدیک به برج‌های تجاری فاز سوم به هایپرمی نیز که در اطراف مترو ورد آورد واقع شده است ، دسترسی نزدیکی دارد .

پروژه همراه شهر همانند سایر پروژه‌های این منطقه با اماکن تفریحی چون دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس ، پارک چیتگر ، مجمتع تفریحی ایران مال ، پارک هزار و یک شهر و .‌‌.. مسافت زیادی ندارد و می‌توانید در روزهای پایانی هفته ، بدون معطلی در مسیر ، از این مکان‌ها لذت ببرید .

امکانات پروژه همراه شهر

پروژه همراه شهر در بهترین موقعیت جغرافیایی شهر تهران ساخته شده است ، این پروژه در کنار دسترسی نزدیک و عالی به دو سایر مناطق تهران و کلانشهر کرج از تمام الودگی‌ها و هیاهوی این دو کلانشهر به دور است .

بسیاری از خریداران برای فرار از هیاهو و آلودگی شهر تهران ردی این واحد‌ها سرمایه‌گذاری نموده‌اند . علاوه بر آب و هوای خوش با اقامت ور این برج‌ها می‌توانید از ویو عالی و ابدی آن نیز لذت ببرید . واحد‌های این پروژه مشرف به ویوی کوهستان زیبای البرز می‌باشند . تا به اینجا از امکانات طبیعی این منطقه صحبت کردیم ، حال باید به امکاناتی که سازندگان این پروژه برای آن در نظر گرفته‌اند ، بپردازیم .

سازندگان این شهرک برای رفاه حال ساکنین این برج امکانات بسیاری را طراحی نموده و در حال ساخت و اجرای آنها می‌باشند ، در ادامه به این امکانات اشاره خواهیم کرد .

پروژه همراه شهر مجهز به سالن آمفی‌تئاتر ، کتابخانه ،‌ مراکز تجاری ، مهدکودک ،‌ زمین بازی کودکان ، مراکز آموزشی و بهداشتی و فرهنگی ، تالار پذیرایی ، آسانسورهای متعدد و مجهز و ایمن ، سیستم‌های اعلام و اطفای حریق ، سیستم کنترل و مدیریت هوشمند ساختمان (BMS و EMS ) ، سازه‌های سبک و مقاوم در برابر عوامل طبیعی از جمله زلزله ، باد و حوادثی از قبیل آتش‌سوزی ، شبکه آنتن مرکزی ، ماهواره و اینترنت ، پنجره‌های یو پی وی سی با شیشه‌های دوجداره با عایق صوتی و حرارتی ، صاعقه‌گیر ، برق اضطراری، شبکه گازرسانی شهری ، شوتینگ زباله و دوربین‌های مدار بسته می‌باشد .

با زندگی در این برج‌ها از تمام این امکانات بهره خواهید گرفت و نیازی به تردد به مناطق دیگر برای برآورده کردن احتیاجات خود ندارید ، همچنین با توجه به سیستم‌های امنیتی می‌توانید بدون هیچ‌گونه هراس و ترسی از حوادث مختلف در این برج‌ها سکونت کنید .

خرید و فروش پروژه همراه شهر

مراحل ساخت پروژه همراه شهر هنوز به اتمام نرسیده است ؛ از این رو خرید و فروش آن به صورت امتیازی می‌باشد . با این حال امکان واگذاری امتیاز نیز وجود دارد. اگر قصد خرید یا فروش امتیاز را دارید ، به سایت املاک آسمان هوم مراجعه نمایید و برای تیم پشتیبانی ما پیام بگذارید تا تمام مراحل و نحوه نقل و انتقال امتیاز را به شما شرح دهند .

قیمت پروژه همراه شهر

قیمت واحد‌های این پروژه در حال حاضر به صورت متری و علی الحساب تخمین زده شده است . تعاونی سازنده از سهامداران مبلغ معینی را به عنوان حق امتیاز به صورت دوره‌ای دریافت می‌کند .

با توجه به اینکه بسیاری از واحد‌ها تکمیل شده است ، نحوه خرید ان‌ها ، همانند سایر واحد‌های شهر تهران است و قیمت آن بر اساس قیمت متری منطقه محاسبه می‌گردد .

اگر قصد خرید واحد‌های تکمیل نشده این پروژه را دارید باید سود سهامدار را نیز به قیمت اقساط پرداخت شده اضافه کنید ، در اضافه باید گفت که تا زمان تحویل واحد‌ها عواملی مانند تورم حاکم بر بازار مسکن ، طبقه ، ویو ، جهت ، متراژ ، فاز و ... در قیمت واحد‌ها تأثیر دارد .

قیمت واحد‌های این منطقه در مقایسه با سایر مناطق تهران بسیار ارزان است و یک فرصت عالی برای افرادی است که با بودجه کم به دنبال سرمايه‌‌گذاری در یک مکان خوش آب و هوا و پر امکانات هستند .

تاریخ تحویل پروژه همراه شهر

زمان ساخت برج‌های پروژه همراه شهر از سال ۱۳۹۶ اغاز گشته و تا پایان سال ۱۳۹۸ ساخت بسیاری از واحد‌ها به اتمام رسیده است و اکنون بسیاری از واحد‌ها قابل سکونت هستند . البته فاز سه این پروژه همچنان در حال بهره برداری است .

در پایان

تیم مشاور املاک آسمان هوم با چندین سال سابقه حضور در منطقه ۲۲ تهران اینجاست تا به شما در یک سرمایه‌گذاری مطمئن و آینده دار در منطقه خوش اب و هوای ۲۲تهران ، کمک کند .

مشاورین سایت املاک آسمان هوم با تمام جزئیات پروژه همراه شهر آشنایی دارند و به تمام سوالات شما در خصوص این واحد‌ها پاسخ خواهند داد تا تمام ابهامات شما برطرف شود و با خیالی آسوده در این برج‌ها سرمایه‌گذاری کنید . 

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه همراه شهر

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید