نسترن

تعاونی: کمیته امداد و شرکت نیرو

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:شخصی

نوع سازه:

پیش خرید برج نسترن

برج نسترن را می توان فرصتی برای سرمایه گذاری و یا مکانی مناسب برای زندگی معرفی کرد ‌. در سال های اخیر با افزایش جمعیت تهران ، منطقه ۲۲ تهران برای مدیریت کمبود مسکن همراه با امکانات رفاهی و خدماتی به وجود آمد . این منطقه را می توان مدرن ترین منطقه تهران نامید .

کوهک در منطقه ۲۲ تهران واقع شده و دارای آب‌ و هوایی مناسب برای زندگی است و به دور از آلودگی هوای مرکز تهران می توان در این منطقه با خیالی راحت به زندگی روزمره پرداخت . این منطقه ی زیبا در شمال غرب تهران قرار دارد و آلودگی صوتی مناطق دیگر تهران در آن وجود ندارد .


معرفی برج نسترن


همانطور که گفته شد برج نسترن در محله ی کوهک در منطقه ی ۲۲ تهران واقع شده است . این برج در سال ۹۵ توسط شرکت نام آشنای چکاد سازه شروع به ساخت شد و در سال ۹۸ تکمیل و تحویل به تعاونی خود داده شد . این برج به تعاونی کمیته امداد و شرکت نیرو تعلق دارد .

با توجه به قابل اعتماد بودن تعاونی این برج می توان به راحتی اقدام به خرید واحد های آماده ی این ساختمان مسکونی کرد . گاهی برای سرمایه گذاری می توان به پیش خرید پرداخت و بعد از تکمیل واحد به سود دست یافت اما با خرید واحد آماده می توان در هر زمان به فروش آن اقدام کرده و سود قابل توجهی کنید .

برای پیش خرید ملک در کوهک کلیک کنید.

برج نسترن دارای ۱۸ طبقه ی مسکونی است و یک طبقه لابی شیک دارد و در سه طبقه منفی آن پارکینگ اختصاصی برای ساکنین و مهمانان آنان ساخته شده است . برای خرید واحد های این برج باید به خود تعاونی مراجعه کنید ، شما می توانید برای آگاهی از شرایط خرید و قیمت دقیق واحد های این برج با کارشناسان آسمان هوم تماس بگیرید .

نمای این برج سیمان شسته و اسکلت فولادی است و هر طبقه ی مسکونی این برج دارای ۱۱ واحد است و طبقه ی آخر این برج فقط ۷ واحد دارد که دارای متراژ بزرگی تری نسبت به واحد های طبقات دیگر است . متراژ واحد های این ساختمان مسکونی بالاتر از ۱۰۰ متر است و با توجه به متراژ آن ها دارای ۲ و یا ۳ اتاق خواب است .

برای آگاهی از متراژ و مشخصات کامل واحد و یا ویژگی واحد های مورد نظرتان می توانید با کارشناسان ماهر و با تجربه مجموعه ی آسمان هوم تماس گرفته و تمام اطلاعات مورد نیازتان را از طریق آن ها به دست آورید و سپس اقدام به خرید واحد مسکونی مورد نظرتان در برج نسترن نمایید .

 

دسترسی برج نسترن

 

در تمام ساختمان مسکونی یکی از مهم ترین ویژگی های آن ها دسترسی آن ها به خیابان ها و بزرگراه های اصلی شهر است . ساکنان هر برج و ساختمان مسکونی برای استفاده از تمام امکانات رفاهی ، تجاری و تفریحی هر شهری باید به آن ها دسترسی داشته باشد ، بنابراین دسترسی خوب یکی از ویژگی های مثبت هر ساختمان و برجی است .

برج نسترن در کوهک تهران و خیابان علیمردانی قرار دارد . این برج با توجه به جایگاه منطقه ای خود به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی چیتگر دسترسی دارد . دسترسی ساکنان این برج به ایستگاه اتوبوس دانشگاه علم و فناوری و ایستگاه مترو چیتگر عبور و مرور آنان به تمام نقاط تهران را با وسایل نقلیه عمومی آسان کرده است .

این برج مسکونی به بازار طلای طوبی و مجتمع تفریحی ، اداری و تجاری طوبی نیز دسترسی دارد . ساکنین این برج نسترن می توانند به راحتی به مراکز تفریحی مانند پارک آبی اُ پارک و پیست دوچرخه سواری پارک جنگلی چیتگر دسترسی داشته و یا از امکانات رفاهی باغ رستوران دورهمی استفاده کنند .

این ساختمان مسکونی در بلوار کوهک منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته و به اتوبان های مهم این شهر مانند اتوبان حکیم ، بزرگراه آزادگان و بزرگراه تهران - کرج دسترسی دارد و ساکنان می توانند به راحتی با استفاده از این اتوبان ها به تمام نقاط تهران دسترسی پیدا کنند .


امکانات برج نسترن


برج نسترن نیز مانند غالب برج های منطقه ی چیتگر امکانات رفاهی و خدماتی کاملی را برای ساکنان خود فراهم کرده است . این برج همانطور که قبلا بیان شد دارای سه طبقه پارکینگ است که مشکل پارکینگ ساکنان این برج را برطرف کرده است . برج نسترن دارای لابی من ۲۴ ساعته است که حس امنیت را برای ساکنان این برج ایجاد کرده است .

این برج دارای ۴ لاین آسانسور نفر‌بر و بار‌بر است پس بنابراین می توان با خیالی راحت در طبقات بالایی این برج سکونت کرد . این ساختمان به سیستم اعلام و اطفاء حریق نیز مجهز است و امنیت کامل ساکنان را به ارمغان می آورد . یکی از ویژگی های خاص این برج سقف آن است که دارای مکان فرود هلی پد است .

لابی زیبای این برج مسکونی دارای سالن اجتماعات و سالن ورزشی مجهز است و تمام نیاز های رفاهی ، خدماتی و ورزشی ساکنان را بر‌آورده کرده است . سیستم سرمایش و گرمایشی این ساختمان به صورت چیلر مرکزی است و در مجموع تمام نیاز های رفاهی و خدماتی ساکنان را بر‌آورده شده است .

چشم انداز واحد های برج نسترن را نیز می توان جزء ویژگی های آن محسوب کرد . چشم انداز واحد های شمالی این برج به طبیعت زیبای کوه های البرز منتهی شده و واحد های جنوبی آن به طبیعت سر سبز پارک جنگلی چیتگر چشم انداز دارد . تمام واحد های این برج چشم اندازی طبیعی و زیبا دارند که در طول چهار فصل زیبا رویایی هستند .

شما برای کسب آگاهی کامل از امکانات این برج مسکونی می توانید با کارشناسان با تجربه ی مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را قبل از اقدام به خرید واحد در این برج زیبا و یا سرمایه گذاري در این ساختمان مسکونی به دست آوردید .

 

خرید واحد های برج نسترن

 

همانطور که گفته شد واحد های برج نسترن کامل شده و تحویل تعاونی کمیته امداد و شرکت نیرو داده شده است . برای خرید واحد های این برج زیبا باید به این تعاونی مراجعه کرد . شما می توانید برای آگاهی از قیمت و شرایط خرید این واحد ها با مجموعه ی آسمان هوم تماس گرفته و اطلاعات کامل را به دست آورید .

همانطور که خود می دانید مسکن یکی از معدود حوزه های سرمایه گذاری در چند سال اخیر است که همواره در حال سود دهی بوده است ، بنابراین سرمایه گذاری در این حوزه دارای کمترین ریسک بوده و می توانید بدون هیچ تردیدی در این حوزه دست به سرمایه گذاری بزنید .

منطقه ۲۲ تهران که به منطقه چیتگر معروف است در سال های اخیر سرمایه گذاری شرکت ها در زمینه ی ساخت ساختمان های مسکونی و تجاری را داشته است و از این رو می توان به راحتی بیان کرد سرمایه گذاری در واحد های مسکونی برج نسترن در این منطقه بسیار سود آور خواهد بود .

 

سخن آخر

 

مسکن یکی از نیاز های اولیه انسان ها در تمام طول تاریخ بوده که به عنوان سرمایه ی آینده نیز محسوب می شود . با خرید واحد های مسکونی در برج نسترن هم می توان این نیاز اساسی را برآورده کرد و هم به عنوان سرمایه ای در آینده بر روی آن حساب کرد .

برای خرید و یا سرمایه گذاری مطمئن در هر حوزه ای باید قبل از اقدام به هر کاری ابتدا اطلاعات کافی در آن زمینه به دست آورید . کارشناسان با تجربه ی مجموعه ی آسمان هوم با آگاهی کامل در زمینه ی خرید و یا سرمایه گذاری در سازه های منطقه ۲۲ می توانند شما را در این زمینه یاری کنند .

منطقه ی ۲۲ تهران یکی از بهترین و پر سود ترین مناطق تهران برای سرمایه گذاری در حوزه ی مسکن است و شما با خرید واحد های این برج علاوه بر سرمایه گذاری مطمئن و پر سود می توانید در این برج زیبا نیز سکونت کرده و از آب و هوای خوب و پاک این منطقه لذت ببرید .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه نسترن

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید