باران پنها

تعاونی: هلیکوپترسازی

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه باران پنها

پروژه باران پنها ، یکی از برج های واقع در منطقه ی ۲۲ تهران و در فاصله ی اندک تا دریاچه ی چیتگر واقع شده است . با افزایش ساختمان سازی در این منطقه ، پروژه های بسیاری در آن ، در حال ساخت و اجرا می باشند .

همچنین سرمایه گذاران بسیاری ، این منطقه را برای سرمایه گذاری انتخاب نموده اند . برج باران با توجه به موقعیت مکانی خوب و طراحی مناسب ، با مشتریان بسیاری رو به رو بوده است .

سازنده ی این پروژه ، تعاونی مسکن هلیکوپترسازی بوده که یکی از بهترین تعاونی ها به شمار می آید . در ادامه به بررسی جامع و بیشتر در مورد پروژه باران خواهیم پرداخت . جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

معرفی پروژه باران پنها

پروژه باران را با نام های پروژه باران پنها ، برج باران و یا برج پنها نیز می شناسند . این پروژه توسط تعاونی مسکن هلیکوپتر سازی ساخته شده است . همچنین آن را در ۲۶ طبقه ساخته اند که طبقات آن مشمول موارد ذیل می شود ؛

·      ۲۱ طبقه ی مسکونی

·      ۵ طبقه شامل لابی و تجاری و منفی

طبقات برج باران ، ۸ واحدی بوده که به طور کلی از ۱۶۸ واحد برخوردار است . البته باید گفت که ۴ واحد در فاز شرقی و ۴ واحد نیز در فاز غربی بوده که در مجاورت یکدیگر واقع شده اند . اتصال این دو فاز از طریق یک راهرو صورت می گیرد .

متراژ این واحد ها شامل ۹۲ ، ۹۸ ، ۱۰۲ ، ۱۴۵ و ۱۵۰ متری می شود . باید توجه نمود واحد های ۱۴۵ و ۱۵۰ متری سه خواب بوده و دیگر واحد ها دارای دو خواب هستند .


برای پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر کلیک کنید.

موقعیت مکانی پروژه باران پنها

پروژه باران پنها ، یک برج ۲۶ طبقه ی مسکونی بوده که در منطقه ی ۲۲ شهرداری تهران و در شهرک گلستان ساخته شده است .

این سازه مابین میدان موج و میدان ساحل قرار گرفته و به طور دقیق می توان گفت که این برج را در بلوار کاشان و خیابان میلاد دو ساخته اند . همچنین این پروژه در ۷۰۰ متری دریاچه ی چیتگر می باشد .

امکانات پروژه باران پنها

برج باران از امکانات و مزیت هایی بسیاری برخوردار بوده که موجب گردیده استقبال کنندگان بسیاری برای خرید آن مشتاق باشند . برخی از امکانات پروژه باران پنها به شرح ذیل می باشد ؛

·      بهره مند از بام سبز که مشرف به دریاچه چیتگر و میدان ساحل می باشد .

·      برخورداری از سالن های ورزشی ، بدن سازی و بیلیارد

·      بهره مندی از سالن چند منظوره ی اجتماعات

·      نصب سیستم مانیتورینگ هوشمند

·      دارای سونا و جکوزی

·      دارای موتور خانه ی مرکزی

·      نصب دوربین مدار بسته

·      برخورداری از آسانسور نفر بر و آسانسور بالابر با ظرفیت بالا

·      لابی مجلل به ارتفاع شش متر

·      لابی من ۲۴ ساعته

·      برخورداری از انباری

·      پارکینگ

·      نصب سیستم مانیتورینگ هوشمند

·      بهره مند از بام سبز که مشرف به دریاچه چیتگر و میدان ساحل می باشد .

·      نصب کابینت

·      ساخت فضای زیبا و مناسب جهت بازی کودکان

·      تعبیه بالگرد ها روی بام برج ها

·      و ... .

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برج باران می توانید با مشاورین دپارتمان تخصصی آسمان هوم تماس برقرار نمایید .

هلی پد برج باران پنها

اولین مزیت قرار گیری بالگردها روی بام پروژه باران پنها این است که نیازی به به کار گیری فضای اضافی بر روی زمین نمی باشد . همین موضوع سبب می گردد که راه های ارتباطی به علت قرارگیری بالگردها مسدود نشود .

همچنین بالگرد ها توسط افراد خرابکار و یا عوامل طبیعی دچار مشکل نشوند . باید گفت این موجب می شود که آلودگی های صوتی نیز به علت چرخش پره های بالگرد کاهش یابد .

ویژگی های برج باران پنها

ویژگی های مثبت پروژه باران پنها موجب شده تا استقبال از این برج بسیار زیاد باشد . برخی از این ویژگی ها را می توان به نصب پنجره های مناسب و نور گیر بودن واحد ها اشاره نمود .

 از مواردی که موجب جلب توجه کردن پروژه باران می شود ، این بوده که از لحاظ چشم اندازی یکی از بهترین سازه ها می باشد . به گونه ای که واحد های جنوبی این برج از طبقه ی دو به بعد ویوی آن دریاچه ی چیتگر است .

همچنین ویوی واحدهای شمالی این پروژه نیزکوهستان های زیبا می باشند . دسترسی های فراوان این برج نیز به مکان های تفریحی ، تجاری و ... از ویژگی های مثبت آن به شمار می آید .

مزایای برج باران پنها

پروژه باران پنها دارای مزیت های بسیاریست که می توان به برخی از آن ها اشاره نمود ؛

·      مشخص بودن طبقات و واحد ها

·      برخورداری از امکانات کامل

·      موقعیت مناسب و ویوی زیبای پروژه باران پنها به دریاچه و آبشار تهران

·      متراژهای متفاوت برج باران متناسب با سلیقه و سرمایه ی افراد مختلف

·      دسترسی مناسب پروژه

·      و ... .

دسترسی برج باران پنها

پروژه باران پنها در موقعیت مکانی مناسب قرار گرفته که از دسترسی های بسیاری برخوردار است . از جمله ی این دسترسی ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود ؛

·      اتوبان همت

·      اتوبان فهمیده

·      اتوبان همدانی

·      دسترسی به پارک جنگلی چیتگر

·      نزدیکی به دریاچه ی چیتگر

·      فاصله ی مناسب تا مجتمع تفریحی و رفاهی بام لند

·      نزدیکی به ایران مال

·      فاصله ی مناسب تا باغ گیاه شناسی

·      نزدیکی به مراکز تجاری و اداری آفتاب و یاس ۳

·      و ... .

اسکلت برج باران پنها

پروژه باران پنها ، واقع در منطقه ی ۲۲ تهران دارای اسکت فلزی پیچ و مهره می باشد . سیستم استفاده شده در آن نیز ، قاب خمشی ویژه بوده و سقف کار شده در این برج را عرشه فولادی تعبیه نموده اند .

بنابراین می توان گفت که اسکلت کار شده در برج باران یکی از محکم ترین و بهترین نوع ساخت اسکلت های ساختمان به شمار می آید . این نوع اسکلت ، موجب بالا رفتن مقاومت آن در برابر نیروهای خارجی از جمله زلزله شده است .

نحوه ی خرید واحد های برج باران پنها

با توجه به امکانات متعدد و موقعیت مناسب ساختمان باران ، خریداران بسیاری به دنبال خرید واحدهای این برج می باشند . تعاونی مسکن هلیکوپترسازی که یکی از بهترین تعاونی ها بوده ساخت این پروژه را بر عهده داشته است .

بنابراین یکی از فرصت های سرمایه گذاری خرید واحد های این برج می باشد . مجموعه ی آسمان هوم جهت خرید و کسب اطلاعات دقیق از امکانات و ویژگی های پروژه باران پنها گام به گام همراه شما خواهند بود .

همان طور که می دانید نمی توان قیمت واحدهای این پروژه را به علت نوسانات بازار به صورت دقیق اعلام نمود . شما مشتریان و خریداران محترم جهت اطلاع از قیمت دقیق و رفع هر گونه ابهام در این زمینه می توانید با مشاورین دپارتمان تخصصی آسمان هوم همراه باشید .

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی کامل و جامع در مورد پروژه باران پنها ، مشخصات ، ویژگی ها ، امکانات ، دسترسی ها و ... پرداخته ایم .

این سازه ، در یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران واقع شده که ویو زیبا و دسترسی های فراوان به این برج ، موجب استقبال از این پروژه شده است . جهت خرید و سرمایه گذاری در این برج می توانید با مشاورین ما در مجموعه ی آسمان هوم در ارتباط باشید .

 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه باران پنها

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید