پاسارگاد 1

تعاونی: شهید همت

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه پاسارگاد ۱

پروژه پاسارگاد ۱ ، یکی از پروژه های برج های مسکونی بوده که یکی از لوکس ترین پروژه های منطقه ی ۲۲ تهران نیز به شمار می آید . برج پاسارگاد ۱ در حد واصل میدان ساحل و میدان دریاچه و در شمال دریاچه ی چیتگر واقع شده است . ویوی این ساختمان ، دریاچه بوده که از مزیت های آن به شمار می رود . این منطقه به علت مزیت های که دارد ، مورد توجه سازندگان بسیاری قرار گرفته و روز به روز در حال پیشرفت می باشد .

پروژه پاسارگاد ۱ توسط تعاونی مسکن شهید همت ساخته شده و در حال بهره برداری است . ما در ادامه به بررسی بیشتر در مورد این پروژه خواهیم پرداخت . جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله همراه با ما باشید .

معرفی پروژه پاسارگاد ۱

امروزه ، با پیشرفت روز افزون جمعیت ، نیاز به مسکن و سرپناه افزایش یافته است . از این رو سازندگان و سرمایه گذاران به دنبال ساخت و ساز در نقاط مختلف جهت رفع این نیازها می باشند . همین موضوع سبب شده شهرک های بسیاری نیز در تهران ساخته شوند که سازندگان در آن ها مشغول به ساخت و ساز باشند.

تعاونی مسکن شهید همت از تعاونی های مطرح بوده که دارای سالیان سال تجربه ی ساخت و ساز به ویژه در شهرک های تازه تاسیس تهران می باشد . این تعاونی ساخت پروژه پاسارگاد ۱ را بر عهده داشته است .

این سازه دارای امکانات کامل ، شیک و به روز بوده و از برج های نوساز منطقه ی ۲۲ تهران نیز به شمار می رود . اعتبار سازنده ، موقعیت مناسب ، ساخت با کیفیت این پروژه سبب شده تا این پروژه با استقبال بی نظیری رو به رو گردد .

برای پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر کلیک کنید.


تعاونی برج پاسارگاد ۱

پروژه پاسارگاد ۱ با کاربری مسکونی و تجاری می باشد . تعاونی مسکن شهید همت ، صاحب امتیاز این پروژه بوده که ساخت این برج از سال ۹۲ آغاز شده و در سال ۹۶ نیز تحویل اعضا گردیده اند .

موقعیت مکانی پروژه پاسارگاد ۱

پروژه پاسارگاد ۱ ، تک برج دارای هجده طبقه ی مسکونی بوده که آن در منطقه ی ۲۲ تهران ساخته اند . این سازه را در شهرک گلستان ، مابین میدان ساحل و میدان دریاچه ساخته اند .

شهرک گلستان آلودگی های کمتری نسبت به دیگر مناطق تهران دارد . چرا که این شهرک در همسایگی رشته کوه ها و جنگل های سرسبز لویزان واقع شده است . از همین رو سبب شده تا از مناطق خوش آب و هوا به شمار آید .

مشخصات پروژه پاسارگاد ۱

کاربری پروژه پاسارگاد ۱ ، مسکونی بوده و به صورت برج و آن را از ۱۸ طبقه ساخته اند .

باید بیان نمود که در طبقه ی همکف آن ، واحد های تجاری نیز تعبیه گردیده است . ساخت این برج به گونه ایست ک تعداد واحد های طبقات با یکدیگر متفاوت هستند . تعداد واحدهای طبقات به شرح ذیل می باشد ؛

·      طبقه ی ۱ تا ۱۴ دارای ۶ واحد در هر طبقه

·      طبقه ی ۱۴ تا ۱۷ دارای ۴ واحد در هر طبقه

·      طبقه ی ۱۸ شامل دو واحد می شود .

باید گفت تمامی واحد های آن ، ۲ یا ۳ خوابه بوده و متراژ های آن ها نیز ۱۰۰ و ۲۰۰ متر مربع می باشد .

امکانات برج پاسارگاد ۱

پروژه پاسارگاد ۱ از امکانات و ویژگی های بسیاری جهت رفاه حال مالکین عزیز برخوردار است . از این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود ؛

·      بهره مندی از لابی شیک و مدرن

·      دارای سالن مجهز ورزشی

·      برخورداری از سالن آمفی تئاتر

·      بهره مندی از استخر ، سونا و جکوزی

·      دارای هلی پد

·      طراحی ۴ لاین آسانسور نفر بر و بالا بر

·      نصب سیستم مانیتورینگ هوشمند

·      بهره مندی از سیستم اطفاء حریق و فایبر باکس

·      کار گذاری آیفون تصویری

·      کار گذاری درب ریموت دار

·      بهره مندی از سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی

·      دارای ۳ طبقه ی منفی پارکینگ

·      بهره مندی از انباری

·      دارای سالن اجتماعات

·      برخورداری از سالن ورزشی

·      کار گذاری دوربین مدار بسته

·       و ... .

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، با کارشناسان ما در تعاونی مسکن شهید همت در تماس باشید .

دسترسی های پروژه پاسارگاد ۱

از آن جایی که برج پاسارگاد در منطقه ی ۲۲ تهران و در شهرک گلستان واقع شده است ، سبب گردیده تا به اتوبان های متعددی نیز دسترسی داشته باشد . این پروژه به بزرگ راه شهید خرازی و بزرگ راه حکیم دسترسی مناسبی دارد .

همچنین فاصله ی اندکی تا دو شاه راه اصلی منطقه بیست و دو را داراست . باید گفت دسترسی های دیگر این پروژه ، موجب گردیده تا به مزیت های بسیار آن افزوده گردد . دیگر دسترسی های آن عبارتند از ؛

·      نزدیکی به ایستگاه اتوبوس

·      دسترسی به تاکسی

·      فاصله ی کم با دریاچه ی چیتگر یا همان دریاچه ی شهدای خلیج فارس

·      نزدیکی به پارک جنگلی چیتگر

·      دسترسی به مترو چیتگر

·      فاصله ی اندک با مجتمع تجاری _ اداری رزمال ( به گونه ای که به صورت پیاده تا این مجتمع تنها پنج دقیقه پیاده روی احتیاج دارد . )

·      دسترسی به ایرانمال یا همان بازار بزرگ ایران

·       و ... .

نحوه ی خرید برج پاسارگاد ۱

یکی از راه های سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در مسکن و در پروژه های مطمئن و با سازندگان معتبر می باشد . به این علت که جمعیت رو به رشد بوده و طبیعتا نیاز به مسکن نیز در این میان بیشتر شده است .

پروژه پاسارگاد ۱ تحت نظر تعاونی مسکن شهید همت ساخته شده که یکی از راه های مطمئن سرمایه گذاری به شمار می آید . مجموعه ی آسمان هوم متشکل از تیمی مجرب در تمامی مراحل همراه و مشاور شما خواهد بود .

از آن جایی که منطقه ی ۲۲ تهران و همچنین نزدیکی به دریاچه ی چیتگر دارای امکانات بسیاریست، ساخت و ساز در این مناطق با افزایش رو به رشدی همراه بوده است . برج پاسارگاد ۱ نیز در همین منطقه قرار دارد .

در مورد قیمت این پروژه نیز نمی توان قیمت معینی را عنوان کرد . چرا که روز به روز شاهد تغییرات قیمت در زمینه ی مسکن می باشیم .

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات کافی در مورد این برج ، قیمت دقیق واحد ها ، هر گونه پرسش و رفع دیگر ابهامات خود می توانید از طریق تماس با مشاورین با تجربه ی آسمان هوم ، ارتباط برقرار نمایید .

سخن پایانی

ما در این مقاله به بحث و بررسی کامل و جامع در مورد پروژه پاسارگاد ۱ پرداخته ایم . این پروژه در شهرک گلستان واقع شده که یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران به شمار می رود .

چشم انداز این برج ، دریاچه ی چیتگر بوده که خود یکی از مزایای بی شمار این پروژه به شمار می رود . همچنین با توجه به امکانات و دسترسی های بسیاری که دارد ، این برج را مناسب برای سکونت و رفاه حال مالکین فراهم نموده است .

همان طور که می دانید جهت سرمایه گذاری در زمینه ی مسکن ، می بایست اطلاعات کافی و دقیق در مورد آن پروژه بدست آورد . مجموعه ی آسمان هوم با سال ها تجربه ، شما را در جهت سرمایه گذاری مطمئن و کسب اطلاعات دقیق ، راهنمایی خواهد نمود .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پاسارگاد 1

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید