اطلس 1

تعاونی: آشیان آفرین آسایش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه اطلس ۱


اگر در فکر سرمایه گذاری در مسکن هستید ، ما سرمایه گذاری در پروژه اطلس ۱ را به شما پیشنهاد می کنیم . یکی از کم ریسک ترین بازار ها برای سرمایه گذاری است . در چند سال اخیر این مسکن بیشترین درصد سود را در بین تمام بازار های سرمایه گذاری داشته است .

با افزایش جمعیت نیاز به مسکن نیز افزایش یافته و همین امر باعث پر بازده بودن‌ این صنعت شده است . با خرید و یا سرمایه گذاری در مسکن می توانید با اطمینان سرمایه گذاری موفقی داشته باشید . مجموعه آسمان هوم آماده ی راهنمایی شما در این امر است .


معرفی پروژه اطلس ۱

 

پروژه اطلس ۱ در یکی از بهترین موقعیت های منطقه چیتگر واقع شده است . این برج در شمال دریاچه ی دیگر است و باعث چشم انداز عالی آن به این دریاچه ی زیبا شده است . این پروژه با شش طبقه مثبت ، یک لابی و پنج طبقه منفی یکی از بهترین برج ها در این منطقه خواهد بود .

چشم انداز فوق العاده ی این پروژه یکی از مزیت های این برج است . چشم انداز این برج از سمت جنوب به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر و از سمت شمال به آبشار زیبای تهران و پارک جنگلی لتمان یکی از چشم نواز‌ترین مناظر در پروژه های این منطقه خواهد بود .

پنج طبقه منفی پروژه اطلس ۱ شامل انباری برای هر واحد و پارکینگ برای ساکنین و مهمانان محترم آنان است . لابی لوکس و شیک این برج با لابی من ۲۴ ساعته ی خود امنیت کافی را برای ساکنین فراهم می کند . هر طبقه ی این برج دارای سه واحد مسکونی است و در کل این برج دارای ۱۸ واحد خواهد بود .

در ساخت این برج لوکس از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها در حال استفاده است . این برج در برابر حوادث طبیعی مانند زلزله مقاوم خواهد بود و حوزه ی مناسبی برای سرمایه گذاری و یا سکونت است ، شما می توانید با اطمینان کامل به خرید واحد ها در این برج بپردازید .


برای پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر  کلیک کنید.


دسترسی پروژه اطلس ۱


دسترسی فوق العاده ی این برج یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن است . پروژه اطلس ۱ فاصله ی پنج دقیقه ای با بزرگراه حکیم ، فاصله ی حدود ۱ دقیقه ای با بزرگراه همت دارد ، همین فاصله ی کوتاه یکی از مزیت های مهم این پروژه است که دسترسی ساکنان را به مهم ترین بزرگراه های منطقه آسان کرده است .

فاصله ی ۱۰ دقیقه ای با ایستگاه مترو چیتگر از دیگر ویژگی های مثبت این پروژه است که دسترسی به حمل و نقل عمومی نیز برای ساکنین این برج آسان خواهد بود . فاصله ی ۵ دقیقه ای ساکنان با بازار بزرگ ایران مال باعث استفاده ی راحت آنان از امکانات این مجتمع بزرگ تجاری ، فرهنگی و ورزشی می شود .

پروژه اطلس ۱ دارای دسترسی فوق العاده به بزرگراه آزادگان است . این بزرگراه طولانی ترین بزرگ راه تهران است که شمال غرب تهران را به جنوب شرق آن متصل می کند و با دسترسی به این بزرگراه دسترسی عالی به تمام نقاط تهران ایجاد شده است .

همانطور که می دانید دسترسی هر پروژه ی مسکونی و یا اداری و تجاری یکی از مهم ترین ویژگی های آن پروژه برای داشتن آينده ای درخشان در سرمایه گذاری در آن پروژه است . این برج با داشتن بهترین دسترسی به بزرگراه های مهم تهران و همچنین مترو یکی از بهترین برج های مسکونی از لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی خواهد بود .

 

امکانات پروژه اطلس ۱


در خرید و سرمایه گذاری در هر پروژه ساختمانی آگاهی از امکانات خدماتی و رفاهی آن بسیار مهم است . حال به بیان برخی از امکانات پروژه اطلس ۱ می پردازیم تا شما را با امکانات این برج تا حدودی آشنا کرده و بتوانیم شما را در خرید و یا سرمایه گذاری مطمئن یاری کنیم .


۱.     سالن ورزشی

۲.     لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته

۳.     زمین ورزشی و بازی

۴.     پارکینگ اختصاصی برای ساکنین و مهمانان

۵.     سالن اجتماعات

۶.     دوربین مدار بسته

۷.     سیستم گرمایشی و سرمایشی

۸.     آسانسور

۹.     سیستم اعلام و اطفاء حریق

۱۰. سالن بازی برای کودکان

۱۱. روف گاردن

 

WIFI و اینترنت مرکزی نیز یکی دیگر از امکانات این پروژه مسکونی است . آسانسور حمل بار ، پله های اضطراری ، شوتینگ زباله و نماز خانه از دیگر امکانات این برج است که آسایش و راحتی ساکنان آن را تضمین می کند و این برج را به مکانی مناسب برای سکونت تبدیل خواهد کرد .

در این مقاله به برخی از ویژگی ها و امکانات پروژه اطلس ۱ پرداختیم . برای آگاهی کامل از تمام امکانات این برج می توانید با کارشناسان با تجربه و آگاه مجموعه ی آسمان هوم تماس گرفته و تمام اطلاعات لازم را از آنان دریافت کنید . قبل از هر خرید و سرمایه گذاری داشتن اطلاعات کافی بسیار ضروری است .

 

پروژه اطلس ۱ در چه مرحله ای است ؟

 

پروژه اطلس ۱ در حال حاضر در مرحله گود برداری و بتون ریزی و ستون گذاری است و با توجه به پیشرفت کار می توان به تحویل به موقع آن امید داشت . شرکت تعاونی آشیان آفرین آسایش سازنده ی این برج است و با توجه به سوابق گذشته این شرکت می توان با اطمینان در این پروژه سرمایه گذاری کرد .

قبل از هر گونه سرمایه گذاری آشنایی با سوابق گذشته ی سازنده ی پروژه بسیار مهم و ضروری است و با داشتن آگاهی می توان به سرمایه گذاری مطمئن اقدام کرد . شما برای آگاهی از سوابق شرکت سازنده و روند ساخت این پروژه می توانید با کارشناسان آسمان هوم تماس بگیرید .

 

خرید پروژه اطلس ۱ در منطقه ۲۲

 

پروژه اطلس ۱ یا ساختمان خاتم دارای واحد های مسکونی در متراژ های ۱۲۶ ، ۱۴۳ و ۱۶۲ در حال ساخت است . قیمت واحد ها با توجه به متراژ و طبقه ی واحد متغییر است . برای آگاهی از قیمت پیش خرید واحد ها در این برج می توانید با مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و قیمت دقیق را توسط کارشناسان این مجموعه به دست آورید .

پیش خرید یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری و یا خانه دار شدن است ، شما با پیش خرید می توانید واحد های مسکونی را خیلی ارزان تر از واحد های تکمیل شده خریداری کنید . پیش خرید واحد ها در برج های منطقه ۲۲ تهران با توجه به پیشرفت روز افزون این منطقه ، یکی از پر بازده ترین سرمایه گذاری ها در حوزه ی مسکن است .

در چند سال اخیر پروژه های مسکونی و تجاری زیادی در منطقه ی ۲۲ تهران به ویژه در منطقه ی چیتگر صورت گرفته و یا در حال انجام است . به دلیل امکانات رفاهی ، تفریحی ، خدماتی و تجاری در این منطقه شاهد ساخت و ساز های بیشتر در این منطقه هستیم و می توان آینده ی سرمایه گذاری در پروژه اطلس ۱ را مثبت پیش بینی کرد .

 

زمان تحویل پروژه اطلس ۱

 

می توان زمان تحویل پروژه اطلس ۱ را با توجه به پیشرفت ساخت و سابقه شرکت سازنده ی آن در زمان مقرر بیان کرد . برای آگاهی از زمان دقیق تحویل این برج می توانید با کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و اطلاعات کافی را کسب نمایید .

به یاد داشته باشید با نزدیک تر شدن به زمان تحویل واحد ها و پیشرفت بیشتر ساخت برج قیمت پیش فروش واحد ها نیز افزایش می يابد ، بنابراین با خرید هر چه زودتر واحد ها در این برج می توانید در زمان تحویل بیشترین سود ممکن را کرده باشید .

 

کلام آخر

 

با توجه به ریسک بالا در سرمایه گذاری در بازار بورس ، طلا و ارز امروزه بیشتر سرمایه گذاران به سمت بازار مسکن روی آورده اند ، تا علاوه بر سرمایه گذاری مطمئن ، سود مناسبی نیز کسب کنند . پروژه اطلس ۱ یکی از بهترین پروژه ها برای سرمایه گذاری است .

به یاد داشته باشید در هر بازاری سود جویان زیادی در کمین سرمایه گذاران هستند بنابراین برای سرمایه گذاری مطمئن حتما با کارشناسان ماهر در این حوزه مشورت بگیرید . کارشناسان با تجربه ی مجموعه ی آسمان هوم هر روزه آماده ی ارائه ی خدمات به شما خریداران و سرمایه گذران محترم هستند .



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه اطلس 1

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید