افرا

تعاونی: آرین سازه

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه افرا

 

پروژه افرا اداری ، تجاری ، مسکونی بوده که با فاصله‌ای کم از دریاچه چیتگر ، در ضلع شمال غربی آن قرار دارد . این برج دارای مساحت ۶۰۹۸ مترمربع و زیر بنای ۵۸،۲۰۰ مترمربع است . ۱۱ طبقه این مجموعه بزرگ را بخش اداری و ۱۰ طبقه را بخش مسکونی تشکیل می‌دهند .

 

همچنین ؛ این مجموعه دارای چند واحد تجاری است . بخش اداری شامل ۱۳۲ واحد و بخش مسکونی برج افرا نیز شامل ۱۲۰ واحد است که با ویو و منظره بی‌نظیری بنا شده‌اند . این پروژه از سری پروژه‌های آرین سازه است . 


پروژه افرا در چه مرحله ای است ؟

 

پروژه افرا متعلق به تعاونی مرزبانی ناجا بوده که شرکت آرین سازه پیمانکاری آن را بر عهده گرفته و موعد تحویل این برج زیبا پایان سال ۹۹ بوده است .

 

پروژه افرا در چه سالی تحویل داده می‌شود ؟

پیش‌تر گفته شد که پیمانکاری این پروژه در پایان سال ۹۹ توسط آرین سازه به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت .


برای پیش خرید ملک در دریاچه کلیک کنید 

مشخصات پروژه افرا

 

این پروژه در همت غرب ، ضلع شمال غربی دریاچه چیتگر ، بلوار طبیعت ، جنب مجتمع تجاری تفریحی تات مال واقع شده است . در بالا ذکر شد که پروژه افرا متشکل از ۱۱ طبقه اداری و ۱۰ طبقه مسکونی و ۶ طبقه منفی ( زیرزمین ) است که برای مصارف پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است .

 

این مجموعه شامل دو برج است که هر برج دارای ۲۲ طبقه و در نتیجه هر دو برج روی هم رفته دارای ۲۵۲ واحد هستند . بطور کلی متراژ واحد‌های این مجموعه به کاربری آن‌ها وابسته بوده بطور مثال متراژ واحد‌های مسکونی بطور میانگین ۸۰ متر مربع و متراژ واحد‌های اداری ۴۰ متر مربع است .

 

 قبل از مشارکت در ساخت این پروژه بنا بود که پروژه افرا دارای ۲۸ طبقه باشد اما پس از مشارکت بنا شد که دو برج کنارهم ولی مجزا ساخته شود که یک برج کاربری مسکونی و دیگری کاربری اداری داشته باشد . ۶ طبقه زیرزمین برج که برای پارکینگ هستند و گنجایش ۵۶۴ خودرو را دارند .

 

یک طبقه برای ورودی و لابی برج اداری در نظر گرفته شده است که دارای ۲۱۵ متر بوده و لابی بخش مسکونی دارای ۶۱۵ مترمربع به همراه فضاهای مشاع و همچنین شامل ۱۰۰۰ مترمربع فضای تجاری هستند . فضای ادارای که دارای ۱۱ طبقه و بالغ بر ۱۳۲ واحد به مساحت ۲۰۹۰۰ مترمربع است .

همچنین فضای مسکونی دارای ۱۰ طبقه و ۱۲۰ واحد مسکونی به مساحت ۱۹۰۰۰ مترمربع ( هر طبقه حدود ۱۹۰۰ مترمربع ) داراست .

 

از دیگر ویژگی‌های پروژه افرا می‌توان به سازه فولادی هر دو ساختمان اشاره کرد . سازه فولادی ساختمان‌ها مبتنی بر دو هسته مرکزی بتنی است که هرکدام از این هسته‌ها ارتباطات عمودی ساختمان‌ها را پشتیبانی می‌کنند .

امکانات پروژه افرا

 

این دو برج دارای سیستم مرکزی گرمایشی و سرمایشی ( چیلر ) هستند علاوه‌بر این آسانسور‌های نفربر و باربری با ظرفیت بالا در این دو مجموعه تعبیه شده‌اند . پارکینگ ، انباری ، دوربین مدار بسته و سیستم مانیتورینگ هوشمند از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این پروژه هستند . 

 

فضای سبز ، نزدیکی به دریاچه چیتگر و دسترسی آسان این برج‌ها به اتوبان‌های مهم مثل اتوبان همت ، مجتمع تجاری تفریحی تات مال از دیگر امکانات و مزایای سکونت در این برج‌ها هستند .

 

حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه افرا

 

پیش فروش آپارتمان‌ها در چیتگر به چند شکل صورت می‌گیرد . افراد می‌توانند بر اساس سرمایه و شرایط خود ، می‌توانند نسبت به خرید آپارتمان و واحد اقدام کنند . خرید به صورت سهام ، خریداری امتیاز ، خرید برج‌های شخصی ساز از جمله روش‌هایی هستند که می‌توان به وسیله آن‌ها صاحب ملک در این پروژه شوید .

 

دسترسی پروژه افرا چگونه است ؟

 

مجتمع اداری مسکونی پروژه افرا در قسمت جنوبی اتوبان همت قرار گرفته که در نزدیکی بازار بزرگ ایران مال است . همچنین ؛ وجود ۸۷۰ واحد تجاری نزدیک و درون مجموعه باعث می‌شود تا تمامی نیازهای ساکنین این برج‌ها تامین شود .

 

نحوه خرید پروژه افرا چگونه است ؟

 

همانگونه که قبلا ذکر شد فروش پروژه تجاری ، اداری و مسکونی پروژه افرا متعلق به بنیاد تعاونی مرزبانی ناجا در منطقه ۲۲ یا دریاچه چیتگر است . ما به شما راه آسانی را برای خرید و سرمایه‌گذاری دراین پروژه‌های کم‌نظیر معرفی می‌کنیم .

 

آسمان هوم مجموعه‌ای کم رقیب در این زمینه است که با داشتن کارشناسان پرتجربه و با سابقه‌ای بیش از ۱۰ سال می‌توانند شما را در خرید واحد‌های مسکونی ، تجاری و اداری در پروژه افرا یاری کنند .

 

شما با کسب مشاوره حرفه‌ای از گروه آسمان هوم می‌توانید صاحب ملکی بی‌نظیر در منطقه‌ای دلنواز شوید و خیالتان را از بابت حفظ ارزش پول و سرمایه گذاری در راهی مطمین ، بی‌خطر و با آینده‌ای درخشان تجربه کنید .

 

کلام آخر

 

پروژه بزرگ تجاری ، اداری و مسکونی پروژه افرا واقع در منطقه ۲۲ ، همت غرب ، ضلع شمالی دریاچه چیتگر ، بلوار طبیعت ، جنب پروژه بزرگ تجاری تفریحی تات مال متشکل از دو برج دارای ۲۸ طبقه است که هم موقعیت جغرافیایی و هم موقعیت تجاری فوق‌العاده‌ای دارد .

 

افراد همیشه به دنبال راهی مطمین برای سرمایه گذاری هستند که با گذشت زمان ارزش واحد پولشان حفظ و حتی چند برابر شود . تجربه و گذشت زمان ثابت کرده است که همیشه خرید ملک یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این منظور است .

 

اما در این میان برای خرید ملک همیشه باید به افراد ذیصلاحی مراجعه کرد که دارای سابقه و تجربه در این زمینه باشند و در هر شرایطی مشاوره صحیحی را به شما ارایه کنند که با خرید کدام ملک ارزش سرمایه شما حفظ می‌شود به عبارتی سود و حفظ منافع شما اولویت آن‌ها باشد . یافتن چنین مراجعی چندان کار سختی نیست .

 

با توجه و مقایسه سوابق این مراجع می‌توان بهترین آن‌ها را شناخت و با راهنمایی و کسب مشاوره تجربه عالی در خرید ملک داشت .

 

برای خرید ملک در این پروژه با دسترسی‌های عالی و امکانات رفاهی ، آسایشی می‌توانید به کارشناسان آسمان هوم واقع در تهران ، شهرک گلستان ، بلوار کوهک مراجعه و از خدمات مشاوه‌ای آن‌ها استفاده کنید . 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه افرا

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید