اطلس 3

تعاونی: آشیان آفرین آسایش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه اطلس ۳

 

پروژه اطلس ۳ یکی از بهترین پروژه ها برای سرمایه گذاری در ناحیه ی رو به پیشرفت منطقه ۲۲ تهران است . این منطقه توانسته با ساخت و ساز های جدید و منطقه خوش آب و هوای خود بسیاری از سرمایه گذاران و خریداران را مشتاق به سرمایه گذاری و یا سکونت در این منطقه نماید .

از آن جا که پروژه های موفق بسیاری در منطقه ۲۲ اجرا شده اند ، این منطقه به مکانی مناسب برای جذب سرمایه گذار شده است . برج های پیشرفته با امکانات به روز ، دسترسی عالی منطقه ، وجود اماکن تفریحی و تجاری معروف در این منطقه افراد زیادی را مشتاق به خرید واحد در برج ها و یا پیش خرید پروژه ها می نماید .


خرید پروژه اطلس ۳ در منطقه ۲۲

 

پروژه اطلس ۳ در حال احداث در منطقه ۲۲ می باشد که می توان آن را یکی از بهترین پروژه ها با موقعیت مسکونی - تجاری – اداری معرفی کرد که پس از تکمیل ، سود به سزایی خواهد کرد . این پروژه عظیم در سه بلوک A , B , C در حال ساخت است .

این پروژه در حال ساخت توسط تعاونی آشیان آفرین آسایش می باشد . این تعاونی با سابقه درخشان خود توانسته رضایت سرمایه گذاران و خریداران را جلب نماید . برای دریافت اطلاعات کامل می توانید با مشاوران آسمان هوم تماس گیرید .

همانطور که می دانید برای تجربه سرمایه گذاری موفق در پروژه اطلس ۳ بدون هیچ تردید و دغدغه ای، شناخت سازنده پروژه بسیار مهم است . با داشتن اطلاعات کامل در مورد سابقه کاری ، زمان تحویل پروژه های قبلی و ... می توان با خیال راحت دست به سرمایه گذاری نمود .

مجموعه آسمان هوم با داشتن اطلاعات کامل در مورد این پروژه می تواند شما را در سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ راهنمایی نماید . قبل از هر اقدامی در خرید و یا سرمایه گذاری با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید تا با خیالی راحت بتوانید اقدام به این خرید نمایید و از سرمایه گذاری خود مطمئن باشید .


برای پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر کلیک کنید.

 

مشخصات پروژه اطلس ۳

 

این پروژه در حال اجرا در ۳ بلوک است ، هر یک از این بلوک ها دارای ۱۴ طبقه خواهند بود که ۹ طبقه آن مسکونی خواهند بود . پروژه اطلس ۳ در حال احداث در متراژ های متنوع است که همین مساله سرمایه گذاری را برای تمام افراد با سرمایه های مختلف آسان می نماید .

واحد ۶۰ متری تک خواب ، واحد ۹۰ متری ۲ خواب ، واحد های ۱۲۰ و ۱۵۰ متری ۳ خواب و واحد های ۱۸۰ و ۲۴۰ متری ۴ خواب خواهند بود . تنوع در متراژ واحد ها موجب می شود خانواده های کم جمعیت و پر جمعیت به راحتی بتوانند واحد مورد نظر خود را با توجه به بودجه خود انتخاب نمایند .

همانطور که گفته شد پروژه اطلس ۳ مسکونی -اداری - تجاری است ، یک طبقه از هر بلوک به واحد های تجاری -اداری اختصاص خواهد یافت . طبق گفته تعاونی مالکان واحد های مسکونی درواحد های تجاری سهم خواهند داشت که این مساله دلیل بزرگی برای سرمایه گذاری در این پروژه است .

 

امکانات پروژه اطلس ۳

 

پروژه اطلس ۳ علاوه بر موقعیت خوب آن و دسترسی عالی دارای امکانات فوق العاده ای است که خرید این واحد ها را برای خریداران و سرمایه گذاران جذاب خواهد نمود . در ادامه به امکانات این پروژه مجلل در منطقه ۲۲ خواهیم پرداخت .

 

·        لابی مجلل

·        لابی من ۲۴ ساعته

·        سالن تنیس

·        سالن ورزشی

·        سالن بدن سازی

·        سالن اجتماعات برای هریک از بلوک ها

·        سالن سینما

·        استخر ، سونا بخار و خشک ، جکوزی

·        نورگیر عالی به دلیل استفاده از پنجره های قدی

·        فضای سبز

·        اتاق مدیریت و اتاق کنترل

·        ۴ لاین آسانسور

·        روف گاردن

·        پارکینگ

·        انباری

 

مجموعه آسمان هوم با داشتن اطلاعات کامل در مورد مشخصات و امکانات این سازه بهترین راهنما برای شما عزیزان در انتخاب این واحد ها برای سرمایه گذاری خواهد بود . قبل از انجام هر اقدامی برای خرید این واحد ها می توانید مشاوره کامل از مشاوران این مجموعه دریافت نمایید .

 

دسترسی پروژه اطلس ۳

 

پروژه اطلس ۳ با واقع شدن در بهترین لوکیشن منطقه ۲۲ یعنی میدان موج ، مکانی مناسب برای سکونت و هم چنین سرمایه گذاری است . تنها با ۳ دقیقه پیاده روی می توان به دریاچه چیتگر و باملند دسترسی پیدا کرد این برج هم چنین به دیگر مراکز نزدیک خواهد بود .

این پروژه تا مترو چیتگر ۵ دقیقه فاصله دارد و به راحتی می توان به ایستگاه های اتوبوس دسترسی داشت . به دلیل واقع شدن این برج در بهترین لوکیشن منطقه دسترسی راحتی به اتوبان شهید خرازی ، بلوار کاشان ، بلوار موج ، خیابان میلاد ۲ و خیابان امیر کبیر دارد .

برای سرمایه گذاری و یا خرید واحد های پروژه اطلس ۳ می توانید با بررسی سوابق تعاونی آشیان آفرین آسایش با اعتماد کامل دست به سرمایه گذاری بزنید چرا که سوابق کاری تعاونی خود یکی از موئلفه های مهم در انتخاب هر پروژه ای برای سرمایه گذاری می باشد .

 

پروژه اطلس ۳ چه زمانی تحویل داده می شود ؟

 

همانطور که گفته شد پروژه اطلس ۳ در حال ساخت توسط تعاونی آشیان آفرین آسایش می باشد و با توجه به سابقه درخشان این تعاونی می توان به زمان تحویل به موقع این پروژه امید داشت . زمان تحویل تخمینی این پروژه سال ۱۴۰۵ می باشد که امید است در زمان مقرر به خریداران عزیز تحویل داده شود .

برای خرید و سرمایه گذاری مطمئن در هر پروژه ای علاوه بر منطقه احداث آن باید به سازنده آن بسیار توجه نمود . سازنده هر سازه ای نشانگر کیفیت آن سازه می باشد و با انتخاب بهترین سازنده می توان به راحتی در آن سرمایه گذاری نمود .

 

قیمت واحد های پروژه اطلس ۳

 

یکی از دلایل مهم در انتخاب این پروژه برای سرمایه گذاری و یا خرید قطعی بودن قیمت واحد هاست ، این واحد ها با پیشرفت پروژه اطلس ۳ ارزش بالایی پیدا خوهند کرد اما قیمت واحد ها برای پیش خرید با افزایش قیمت زمین افزایش نخواهد یافت .

در ادامه به جدول قیمت ها واحد ها با توجه به متراژ دقت نمایید . همانطور که در جدول قابل مشاهده هست به راحتی می توانید هریک از این واحد ها را به صورت اقساطی تهیه نمایید . با توجه به امکان خرید واحد ها به صورت قسطی شرایط خرید برای افراد بیشتری مهیا است .

 

متراژ واحد

قیمت کل واحد

پیش پرداخت

اقساط ماهانه

۶۰

۱,۳۸۶,۰۰۰,۰۰۰

۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۵,۰۰۰,۰۰۰

۹۰

۲,۰۷۹,۰۰۰,۰۰۰

۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰

۲۳,۰۰۰,۰۰۰

۱۲۰

۲,۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰

۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۳۱,۰۰۰,۰۰۰

۱۵۰

۳,۴۵۶,۰۰۰,۰۰۰

۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰

۳۹,۰۰۰,۰۰۰

۱۸۰

۴,۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰

۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰

۴۷,۰۰۰,۰۰۰

۲۴۰

۵,۵۴۴,۰۰۰,۰۰۰

۲,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰

۶۴,۰۰۰,۰۰۰


 

آسمان هوم با داشتن سال ها تجربه و به کار گیری بهترین مشاوران در منطقه ۲۲ می تواند شما عزیزان را در تجربه خریدی عالی درمنطقه ۲۲ یاری رساند . برای خرید ، اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با مشاوران آسمان هوم تماس گرفته تا شما عزیزان را راهنمایی نمایند .

 

کلام آخر

 

با توجه به پیشرفت روز افزون منطقه ۲۲ تهران و احداث سازه های موفق در آن ، سرمایه گذاری در پروژه اطلس ۳ این منطقه سود بسیاری را در بر خواهد داشت . با دسترسی عالی منطقه و وجود مراکز مختلف و معروف رفاهی و تفریحی در آن می توان به صراحت اعلام کرد که این منطقه یکی از بهترین مناطق رو به پیشرفت است .

بسیاری از اشخاص منطقه ۲۲ را مکانی مناسب برای رهایی از آلودگی هوای تهران می دانند . این منطقه با داشتن آب و هوایی پاک می تواند برای افرادی که دچار مشکلات تنفسی هستند منطقه مناسبی برای سکونت باشد چرا که هم دسترسی عالی دارد و هم می تواند در سلامت کامل زندگی کنند .

پروژه اطلس ۳ مکانی مناسب برای سرمایه گذاری و سکونت خواهد بود ، چرا که با داشتن امکانات به روز و دسترسی عالی ، زندگی را برای اشخاص لذت بخش خواهد نمود و از آن جا که موقعیت پروژه عالی است پیشرفت به سزایی خواهد نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران آسمان هوم تماس حاصل نمایید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه اطلس 3

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید