آرتمیس

تعاونی: نمونه رسا

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه آرتمیس

 

اگر در زمینه ی ساخت و ساز سرمایه گذاری می کنید حتما درباره‌ی پروژه آرتمیس واقع در منطقه ۲۲ تهران شنیده اید ، این پروژه ی تجاری و اداری فوق العاده لوکس و خاص بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در حوزه ی ساخت و ساز و یا خرید واحد های اداری و تجاری برای آینده است .

برج های آرتمیس با امکانات عالی و قابل رقابت با برج های اداری و تجاری منطقه بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در آینده نزدیک است . این برج ها با برخورداری از امکاناتی مانند هلی پد و تاکسی هوایی قابل رقابت با برج های تجاری - اداری کشور های منطقه است .


خرید پروژه آرتمیس در منطقه ۲۲

 

پروژه آرتمیس با واقع شدن در منطقه ۲۲ تهران آینده رو به رشدی خواهد داشت . این منطقه توانسته با رشد سریع و فوق العاده ی خود در چند سال اخیر نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند ، که همین مساله باعث علاقه مندی سرمایه گذاران به این منطقه شده است .

یکی از پروژه های تجاری موفق در این منطقه ایران مال است که موفقیت آن بر کسی پوشیده نیست ‌. اکنون احداث مجتمع تجاری - اداری آرتمیس در بهترین نقطه ی این منطقه با استاندارد های بین المللی چشم انداز روشنی از آینده ی این پروژه و این منطقه را نشان می دهد .

اتحادیه تعاونی های نمونه رسا سازنده به نام پروژه آرتمیس است که با توجه به سابقه درخشان آن می توان به آینده روشن این پروژه عظیم امید داشت . سازنده هر سازه نشانگر کیفیت ، ارزش و آینده آن پروژه خواهد بود و با شناخت کامل سازنده به راحتی می توان در آن پروژه سرمایه گذاری کرد .

برای اقدام به سرمایه گذاری در هر پروژه ای باید به سابقه ، پروژه های قبلی و ... سازنده سازه توجه نمود . با داشتن اعتماد به سازنده سازه می توان دست به سرمایه گذاری مطمئن زد و از آینده سرمایه گذاری خود اطمینان داشت . برای آگاهی بیشتر می توانید با مشاوران آسمان هوم تماس حاصل فرمائید .


برای پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر کلیک کنید.

 

مشخصات پروژه آرتمیس

 

مساحت این پروژه عظیم در حدود ۳۱ هزارمتر مربع می باشد که در حال ساخت و بهره برداری است . نمای این مجتمع تجاری – اداری به شکل کشتی خواهد بود که چشم انداز دریاچه را خواهد داشت که همین امر حس دریا و ساحل را به انسان القا می کند .

پروژه آرتمیس در ۵ بلوک ساخته می شود که شامل ۶ برج است که در ارتفاع های مختلف در حال ساخت است که با اتصال برج ها ظاهر آن مانند کشتی خواهد شکل گرفت . این برج ها از طریق راهرو شیشه ای در طبقه ۲ و ۳ هر برج به هم متصل شده اند .

این پروژه عظیم با بهره گیری از فناوری های روز و استفاده از بهترین متریال ها در حال ساخت است که با توجه به لوکس بودن پروژه پیشرفت آن در آینده نزدیک حتمی است . برای دریافت اطلاعات تکمیلی ، مشاوره و ... می توانید با مشاوران آسمان هوم تماس حاصل نمایید .

 

بلوک های پروژه آرتمیس

 

پروژه آرتمیس همانطور که گفته شد از ۵ بلوک و ۶ برج تشکیل خواهد شد . هر یک از این بلوک ها شامل تعدادی واحد اداری ، تجاری ، پارکینگ و ... خواهند بود که در ادامه به توضیح هر یک از این بلوک ها به اختصار خواهیم پرداخت و شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد .

 

بلوکT۱ : این بلوک شامل ۷۳ واحد تجاری و ۶۶ واحد اداری خواهد بود ‌. برای رفاه حال افراد در این بلوک ۱۹ رستوران نیز موجود خواهد بود . برای هر بلوک تعدادی پارکینگ در نظر گرفته شده است که برای این بلوک ۵۹۱ واحد است .

بلوک T۲ : این بلوک پروژه آرتمیس شامل ۲ برج است که ۱۸۰ واحد آن تجاری خواهد بود که دو واحد تجاری این بلوک در طبقه ۲- واقع خواهند شد . در این بلوک ۱۵۴ واحد اداری و ۱۰۷۸ پارکینگ وجود خواهد داشت .

بلوک T۳ : یکی دیگر از بلوک های این پروژه است که ۷۸۸ متر مربع آن به فضای فرهنگی اختصاص خواهد داده شد . این بلوک شامل ۱۱۱ واحد تجاری ، ۱۴۰ واحد اداری و ۸۱۲ پارکینگ خواهد بود .

بلوک T۴ : در این بلوک مساحت ۱۶۹۴ متر مربع برای فضای فرهنگی اختصاص یافته است . هم چنین ۱۰۲۲ واحد اداری ، ۹۳ بلوک تجاری و ۴۳۷ واحد پارکینگ این بلوک در خود جای داده است .

بلوک T۵ : آخرین بلوک پروژه آرتمیس شامل ۶۷۵ پارکینگ ، ۱۳۰ واحد تجاری ، ۵۷ واحد اداری است . ۱۰ واحد به رستوران و کافی شاپ تعلق گرفته است ‌. در این بلوک علاوه بر واحد های گفته شده ۷۳۶ متر مربع به مرکز ماساژ و سونا برای تامین رفاه مراجع کنندگان اختصاص یافته است .

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد هر یک از واحدها می توانید با مشاوران آگاه مجموعه آسمان هوم تماس بگیرید . مشاوران این مجموعه شما را در انتخاب بهترین واحد با ویژگی های مورد نظرتان راهنمایی خواهند نمود تا با خیالی راحت اقدام به خرید نمایید .

 

امکانات پروژه آرتمیس

 

پروژه آرتمیس یکی از لوکس ترین برج های اداری - تجاری در منطقه ۲۲ تهران است که دارای امکانات بسیاری است که در ادامه به آنها می پردازیم . یکی از بارزترین ویژگی های این پروژه استفاده از تاکسی هوایی برای مهمانان خارجی از فرودگاه است که برای اولین بار در ایران اجرا می شود .

 

·        مرکز همایش های بین المللی

·        سالن سینمای مدرن

·        شهر بازی

·        سالن تئاتر و همایش

·        بانک

·        مجموعه های ورزشی

·        جکوزی و سونا

·        پد فرود هلی کوپتر برای هریک از بلوک ها

·        اینترنت پر سرعت

 

این مجموعه بزرگ یک مرکز خرید کامل است که به مرور زمان پیشرفت آن حتمی خواهد بود . استفاده از بهترین متریال ها در ساخت آن و وجود امکانات رفاهی مدرن موجب تمایز پروژه آرتمیس با دیگر مراکز اداری - تجاری خواهد شد و یکی از بهترین سرمایه گذاری های شما خواهد بود .


پروژه آرتمیس چه زمانی تحویل داده می شود ؟

 

واحد های بلوک T۲ در نیمه اول ۱۴۰۱ تحویل داده شده است ، بر طبق سازنده بلوک T۳ در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تحویل داده می شود ، بلوک T۴ و T۵ به ترتیب در نیمه اول و نیمه دوم ۱۴۰۴ تحویل داده خواهند شد و با توجه به سابقه ی سازنده ی پروژه آرتمیس تحویل به موقع واحد ها دور از انتظار نیست ‌.

با تماس با مشاوران با تجربه مجموعه آسمان هوم می توانید اطلاعات تکمیلی در مورد پیشرفت های پروژه و زمان دقیق تحویل واحد ها را به دست آورید . این مجتمع اداری - تجاری فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری و خرید در منطقه ۲۲ تهران است که آینده ی روشتی پیش رو دارد .

 

شرایط خرید واحد های پروژه آرتمیس

 

برای خرید هر یک از واحد ها باید برگه ی سهام اداری و یا تجاری را خرید ‌. هر سهام برای هر متر مربع است که با تهیه آن ها می توانید مالک واحد خود در پروژه آرتمیس شوید . برای اطلاعات تکمیلی در مورد قیمت هر سهام با مشاوران آسمان هوم تماس حاصل فرمایید .

 

کلام آخر

 

سرمایه گذاری در بخش های ساختمان های اداری و تجاری با توجه به منطقه مورد نظر و موقعیت آن پروژه می تواند قدمی موثر برای سود دهی باشد . منطقه ی ۲۲ تهران یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت است .

شاید به جرات بتوان گفت در آینده ی نزدیک پروژه آرتمیس پیشرفته ترین مرکز تجاری و اداری در ایران خواهد بود بنابراین سرمایه گذاری در این پروژه بسیار سودمند است . این پروژه آینده ی روشنی را برای سرمایه گذاران و مالکان واحد به ارمغان خواهد آورد .

قبل از اقدام به سرمایه گذاری در مجتمع های محدوده چتگر می توانید با کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و با مشورت با آن ها ، با خیالی راحت و آسوده به سرمایه گذاری در پروژه های این منطقه بپردازید . منطقه ی ۲۲ تهران یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری موفق است .

 

 

 

 

 

 

 



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه آرتمیس

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید