پروژه خرازی 1

تعاونی: سپاه

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه خرازی ۱ از پروژه‌های منطقه ۲۲ شهر تهران است که زیر نظر بنیاد تعاون سپاه و تعاونی‌های وابسته به آن در حال ساخت است . در این مقاله با جزئیات این پروژه بیشتر آشنا خواهید شد ‌.

مشخصات پروژه خرازی ۱

پروژه خرازی ۱ در زمینی به مساحت ۳۶از۲۸۹ متر مکعب بنا نهاده شده که در مجموع در ۴۴ برج ۲۵ تا ۳۵ طبقه در حال ساخت است . برج‌های پروژه خرازی ۱ به اسامی A ، Bپ و C نام‌گذاری شده اند . هر ردیف دارای پنج برج بوده که تعداد طبقات ، نقشه ، تیپ و ویو واحد‌ها با هم فرق دارد .

همانطور که بیان کردیم این پروژه توسط ۵ تعاونی در حال ساخت که هر تعاونی مسئول ساخت چند برج است ، در زیر این تقسیم بندی را برای شما ذکر می‌کنیم .

برج‌هایc۳ ، c۴ ، c۷ ، c۸ ، a۳ ، a۴ ، b۳ ، b۴ ، توسط تعاونی آماد ، برج‌هایa۷ ، a۸ ، a۹ ، a۱۰ ، a۱۳ ، b۷ ، b۸ ، b۹ ، b۱۰ ، b۱۳ ، b۱۴ ، c۵ c۶ توسط تعاونی رزمنده ، برج‌های a۱ ، a۲ ، b۱ ، b۲ توسط تعاونی هوا فضا در حال ساخت هستند .

همچنین برج‌هایd۱ ، d۲ ، d۳ ، d۴ ، a۱۵ ، a۱۶ ، b۱۵ ، b۱ توسط تعاونی لشکر ۲۷ ، بلوک های c۱ و c۲ زیر نظر تعاونی ستاد کل و برج‌هایa۵ ، a۶ ، a۱۱، a۱۲، b۵ ، b۶ ، b۱۱ ، b۱۲ توسط تعاونی نیروی زمینی در حال ساخت می‌باشند .

برای اطلاعات بیشتر از پلان ، تعداد اتاق ، جهت واحدها و ... با تین پشتیبانی آسمان هوم تماس بگیرید تا مشاورین ما به شما تمام راهنمایی های لازم را بدهند .

 برای پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر کلیک کنید.

دسترسی پروژه خرازی ۱

پروژه خرازی ۱ در یکی از خوش آب و هواترین ، مدرن ترین و پر امکانات ترین و بی هیاهو‌ترین مناطق تهران به نام منطقه ۲۲ واقع شده است . با توجه به محیط زیبا و دلنشین ، سازه‌های مدرن و مستحکم و امکانات رفاهی بالا ، این منطقه یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری ملک در تهران و کرج است و ما شاهد رشد چند برابری ملک در این منطقه در مقایسه با سایر نواحی تهران هستیم .

این پروژه در بخش غربی دریاچه چیتگر ، اطراف بازار بزرگ ایران مال ، قسمت جنوبی اتوبان شهید خرازی و قسمت شمالی اتوبان حکیم واقع شده است . این موقیعت جغرافیای سبب ترد و رفت ‌و آمد آسان به سایر نقاط شهر تهران شده است و مکان‌های تفریحی و خرید بسیاری نیز در اطراف آن وجود دارد .

زمان تحویل پروژه خرازی ۱

سال ساخت پروژه خرازی ۱ از سال ۱۳۹۲ کلید خورده و بنا بر وعده سازنده پایان ساخت آن اواخر سال۱۳۹۷ بوده است اما با توجه به مشکلات پیش آمده در اجرای پروژه موفق به تحویل به موقع واحد‌ها نشدند .

 در طی سال گذشته ساخت این پروژه به سرعت پیش رفته است و بسیاری از واحد‌های آن آماده تحویل هستند اما برخی از واحدها با مرحله پایان کار فاصله زیادی دارند و تحویل آن‌ها حدود ۳۶ ماه دیگر تخمین زده شده است .

 

قیمت واحد پروژه خرازی ۱

قیمت ساخت پروژه خرازی ۱ تا به حال با صورت متری و علی الحساب ۵.۷۰۰.۰۰۰ توم برآورد شده است .قیمت آپارتمان‌های این منطقه در مقایسه با نواحی شهر تهران کمتر می‌باشد . در پایان کار و یا زمان سهام فروش عواملی چون نوع ساخت ، سال ساخت ، زمان ساخت ، متراژ آپارتمان ، ویو ، طبقه ، امکانات واحد ، شرایط تورم حاکم بر بازار و ... تاثیر می‌گذارد ‌. این واحدها بر اساس عرف بازار به صورت متری قیمت ‌گذاری می‌شوند ‌.

 

نحوه خرید و فروش پروژه خرازی ۱

خرید امتیاز واحد‌های پروژه خرازی ۱ همانند سایر واحد‌های منطقه ۲۲ تهران در ابتدا به صورت امتیازی در انحصار اعضای تعاونی بوده است . نخست اعضا اجازه خرید و فروش امتیاز‌های خود را نداشتند و با صورت وکالتی باید آن را معامله می‌نمودند .

با توجه با شبهه زیاد در این معامله و وجود افراد سودجو بسیار ، این نوع معامله از لحاظ قانونی بسیار پر مشکل و دردسر ساز است ، خوش‌بختانه در حال حاضر این نوع معامله با آزادسازی واحد‌ها ، دیگر رایج نیست .

با توجه به اینکه این برج‌ها توسط چند تعاونی مختلف در حال ساخت هستند ، نحوه واگذاری امتیاز، قیمت هر واحد و ... باید جداگانه چک شود . البته باید از این نکته اگاه باشید که اغلب واحد‌های این تعاونی دیگر به صورت امتیازی خرید و فروش نمی‌شوند و خرید آن ها به صورت متری است .

 

امکانات پروژه خرازی ۱

سازندگان پروژه خرازی ۱ برای راحتی حال ساکنین و زندگی لذت بخش در این برج‌ها امکانات بسیاری را طراحی نموده اند ‌. در ادامه مطلب این امکانات را بررسی خواهیم کرد . تمام برج‌های این شهرک مجهز به سيستم سرمایش و گرمایش مروری و تهویه هستند .

هر بلوک از این پروژه مجهز به ۴ لاین آسانسور نفر بر و باربر با کیفیت بالا و از بهترین برند‌ها می‌باشد . مهمترین امکانات این شهرک ، احداث سه مدرسه برای تمامی سال‌های تحصیلی در این منطقه است .

در پروژه خرازی ۱ حدود ۱۵۰ واحد تجاری در حال ساخت یا افتتاح شده‌اند . این مرکز دارای یک میدان میوه و تره بار نیز می‌باشد . با سکونت در این برج‌ها دسترسی به هر خواسته‌ای راحت و آسان است و در کنار امکانات زیاد و دسترسی نزدیک از هوای پاک لذت می‌برید .

در پایان

اگر قصد خرید و سکونت در یکی از بلوک‌های پروژه خرازی ۱ را دارید ، مشاورین آسمان هوم به شما کمک خواهند کرد . کارشناسان آسمان هوم تا به حال قراردادهای بسیاری برای این واحد‌ها منعقد نموده اند از این رو با تمام جزئیات پروژه آشنایی دارند .

با کمک گرفتن از مشاورین ما می‌توانید صاحب بهترین واحد در بهترین بلوک این شهرک شوید و در مدت کوتاهی سرمایه خود را چندین برابر کنید .

 

 

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه خرازی 1

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید