پروژه پهنه C

تعاونی: ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

یکی از بهترین موارد برای سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در واحد های پروژه پهنه C در شهرک چیتگر است . شاید اين سوال پیش بیاید در بین تمام بازار ها برای سرمایه گذاری چرا باید در بازار مسکن سرمایه گذاری کرد ؟ جواب ساده است چون بازار مسکن تنها بازاری است که در چند سال اخیر افت نداشته و همیشه در حال سود است .

سرمایه گذاری در بازار مسکن یکی از مطمئن ترین سرمایه گذاری ها در دنیا است . با افزایش جمعیت نیاز به مسکن نیز افزایش می یابد و همین افزایش نیاز باعث افزایش قیمت آن می شود . اگر در فکر سرمایه گذاری در بازاری مطمئن هستید حتما به سرمایه گذاری در بازار مسکن فکر کنید .


خرید پروژه پهنه C در منطقه ۲۲

 

پروژه پهنه C یکی از پهنه های چهار گانه شهرک چیتگر یا شهرک امام رضا است . این پهنه خاص ترین پهنه در شهرک چیتگر است و هر بلوک در این پهنه با نما و طراحی خاص و منحصر بفردی در حال ساخت است . بلوار پژوهش این پهنه را در خود جای داده است . ما بین اتوبان های همت و حکیم نیز واقع شده است .

این پروژه شامل ۸ برج ۳۰ تا ۴۰ طبقه است که این برج ها توسط تعاونی های ارتش در حال ساخت هستند . واحد های این برج ها به صورت امتیاز به کارکنان این یگان های ارتشی پیش فروش شده است و برای خرید آن ها باید امتیاز واحد ها را از کارکنان صاحب امتیاز خریداری کرد .

برای پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر کلیک کنید.


پروژه پهنه C مانند پهنه B متراژ واحد های متنوعی دارد و به دلیل تنوع در متراژ برای بیشتر سلیقه ها قابل قبول است . با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شده برای این پروژه ها می توان با توان مالی متوسط واحد های کوچک این پروژه ها را خریداری کرد .

این پهنه همانند باقی پهنه های شهرک چیتگر به دلیل داشتن آب و هوایی پاک مناسب برای سالمندان و کودکان است تا دور از آلودگی هوای تهران و البرز در آرامش به زندگی خود ادامه دهند . منظره چشم نواز واحد های این پهنه نیز یکی دیگر از ویژگی های ناب این برج ها است .

 

معرفی برج های پروژه پهنه C

 

برج های چهارگانه نزاجا ، این برج ها توسط تعاونی مهندسی نیروی زمینی ارتش در حال ساخت و تکمیل هستند . متراژ واحد ها در این برج ها ۹۳ ، ۱۱۰ ، ۱۲۱ و ۱۳۵ متر است . که این واحد ها به ترتیب یک خواب ، دو خواب ، دو خواب و سه خواب طراحی شده‌ اند .

برج نیروی هوایی H۲ ، این پروژه در دو بال توسط تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش در حال ساخت است و متراژ واحد های این پروژه ۷۵ تا ۱۷۵ متری است . این تعاونی علاوه بر این پروژه ، پروژه ی دیگری به نام B۶ در پهنه A شهرک چیتگر برای خلبانان نیروی هوایی ارتش در حال ساخت دارد .

برج مرجان ، برج دو قلویی در پروژه پهنه C است که توسط تعاونی مسکن معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل نیروی دریایی ارتش در حال ساخت است . برج مرجان یکی از بلند ترین برج ها در منطقه ۲۲ است و علاوه بر لوکس و خاص بودن این پروژه می توان به ساخت نیروگاه برق اختصاصی برای واحد های این برج نیز اشاره کرد ‌.

نیروگاه برق اختصاصی برج مرجان علاوه بر تامین برق و حرارت مورد نیاز برای واحد های این برج مازاد برق تولید شده را به شبکه برق منطقه فروخته و ساکنان را از پرداخت هزینه برق و شارژ معاف می کند . متراژ واحد های این پروژه ۸۰ ، ۱۰۵ ، ۱۲۰ ، ۱۳۰ و ۱۵۰ متری است .

برج های پدافند هوایی ، دو برج C و H مربوط به اعضای تعاونی مسکن پدافند هوایی خاتم الانبیا است . این برج ها در غربی ترین نقطه پروژه پهنه C قرار دارد و مجاور بلوار پژوهش است . متراژ واحد های این برج ها ۷۵ تا ۱۹۰ متری می باشد .

 

 

دسترسی و امکانات پروژه پهنه C

 

پروژه پهنه C یکی از بهترین دسترسی ها در شهرک امام رضا را داراست . این پهنه به اتوبان همت_خرازی ، اتوبان حکیم_همدانی و اتوبان تهران_کرج و لشگری دسترسی آسان دارد . در نزدیکی این پهنه دو ایستگاه مترو ایران خودرو و وردآورد قرار دارد . دوایستگاه دریاچه و شهرک چیتگر نیز در نزدیکی این پهنه در حال ساخت هستند .

پهنه نارنجستان از سمت شمال به شهر بازی هزار و یک شهر ، مجتمع تجاری تفریحی ایران مال و هایپر استار و از سمت جنوب به باغ ملی گیاه شناسی و پارک چیتگر دسترسی دارد . این پهنه از سمت شرق به دریاچه مصنوعی خلیج فارس و مجتمع تجاری اداری ارتمیس دسترسی دارد .

مجتمع تجاری چهار باغ نیز در شهرک چیتگر مراکز فرهنگی ، آموزشی ، ورزشی ، تفریحی و درمانی را برای ساکنین این شهرک فراهم کرده است تا ساکنین این شهرک با خیالی آسوده به زندگی در این شهرک خوش آب و هوا بدون هیچ دغدغه ای بپردازند .

در چهار پروژه بیان شده در پروژه پهنه C برای هر واحد ۱ یا ۲ پارکینگ در نظر گرفته شده و چند طبقه از هر برج به پارکینگ برای هر برج اختصاص یافته است . هر برج دارای لابی لاکچری و لابی من ۲۴ ساعته است که امنیت برج را تامین می کند .

 

مرحله ی کنونی پروژه پهنه C

 

برج های پروژه پهنه C توسط چهار تعاونی مختلف در حال ساخت است و زمان شروع پروژه ها متفاوت است ، تعدادی از برج ها در حال اتمام و حتی تحویل داده شده اند و برخی از برج ها در حال گود برداری هستند پس بهتر است برای آگاهی از بهترین گزینه برای خود با کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و با کارشناسان مجرب این مجموعه مشورت کنید .

با توجه به سابقه تعاونی های این برج ها در زمینه ساخت و ساز پروژه های مسکونی می توان به راحتی گفت که پروژه ها در زمان تعیین شده آماده تحویل هستند و سرمایه گذاری در این پروژه ها بسیار مقرون به صرفه است . برای اطمینان از سرمایه گذاری در پروژه های مسکونی سابقه تعاونی و یا شرکت سازنده بسیار مهم است .

اگر تصمیم به سرمایه گذاری بلند مدت دارید پروژه هایی که در پروژه پهنه C درحال گود برداری هستند بهترین گزینه برای شماست اما اگر قصد زندگی در واحد خریداری شده را دارید بهتر است‌ برج هایی که تکمیل شده اند و یا در حال تکمیل هستند را در نظر بگیرید . همانطور که گفته شد بهترین مشاور شما در این راه مشاوران مجموعه آسمان هوم هستند .

 

 

قیمت و نحوه خرید پروژه پهنه C

 

همانطور که گفته شد چهار تعاونی در حال ساخت و تکمیل برج های نام برده در پروژه پهنه C هستند و با توجه به تفاوت متراژ واحد ها ، تفاوت تعاونی های سازنده ، تفاوت طبقات واحد ها و همچنین تفاوت در امکانات هر پروژه نمی توان قیمت مشخصی برای هر واحد و یا هر برج بیان کرد .

برای اطلاع از قیمت هر واحد در برج مورد نظر خود می توانید با کارشناسان مجرب و آگاه مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و کارشناسان این مجموعه بهترین واحد ها برای سرمایه گذاری و یا اسکان را به شما معرفی خواهند کرد . برای خریدی مطمئن حتما با کارشناسان این زمینه مشورت کنید .

در مطالب قبل اشاره شد که امتیاز واحد های پروژه پهنه C به کارکنان یگان های ارتش واگذار شده است و شما برای خرید این امتیاز باید امتیار را از صاحب امتیاز آن واحد بخرید ، در پیش فروش ها بهتر است‌ قبل از اقدام به انجام هر معامله ای ابتدا با کارشناسان آگاه با مسائل آن پروژه مانند کارشناسان مجموعه آسمان هوم مشورت کنید .

 

کلام آخر

 

واحد های برج های پروژه پهنه C یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در پروژه های مسکونی در منطقه ۲۲ است . برای سرمایه گذاری مطمئن باید قبل از هر کاری علاوه بر آگاهی کامل در رابطه با مورد سرمایه گذاری باید در مورد شرکت و یا تعاونی ساخت نیز اطلاعات کافی داشت .

مجموعه آسمان هوم یکی از بهترین مجموعه ها برای مشورت و مشاوره در مورد سرمایه گذاری در پروژه های مسکونی در شهرک چیتگر و منطقه ۲۲ است و کارشناسان این مجموعه می تواند شما را در سرمایه گذاری مطمئن و مناسب با شرایط شما یاری کنند .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه پهنه C

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید