پروژه بانک ملی

تعاونی: املاک عمران سپاهشهر

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه بانک ملی

از برترین و زیباترین مجتمع های مسکونی در منطقه ۲۲ تهران می باشد . این ساختمان مسکونی از نظر موقعیت مکانی و پوشش گیاهی در بکرترین منطقه استان قرار دارد . به همین خاطر ویو ساختمان در تمام طبقات از هر جهت چشم نوار و دل انگیز است .

این مجتمع دوست داشتنی ۲۶ طبقه از سه بلوک مجهز تشکیل می شود . برخلاف سایز املاک موجود در منطقه چیتگر واحد های این برج در متراژ های پایین طراحی می گردد . از این رو بهترین مکان جهت سکونت خانواده های کم جمعیت و پرجمعیت می باشد .

در ادامه مبحث به صورت کلی درباره مشخصات و نحوه خرید این مجتمع توضیح می دهیم ، جهت کسب اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید .

خرید پروژه بانک ملی در منطقه ۲۲ تهران

پروژه بانک ملی از برترین پروژه های مسکونی در کشور است . در حال حاضر این سازه در وضعیت طراحی ستون و اجرای اسکلت طبقات مثبت می باشد ، با این حال واحد های آن‌ پیش فروش می شوند .

برای پیش خرید ملک در کوهک کلیک کنید.

موقعیت بکر و برخورداری از آب و هوایی خوش دو فاکتور مهم مردم در انتخاب محل زندگی یا کار می باشد . محیط ، آرامش و آسایش را برای افراد به ارمغان می آورد . از این رو ، افراد ساختمان هایی را برای زندگی خود بر می گزینند که حداقل این دو فاکتور را شامل شوند .

هم اکنون خرید و فروش واحد های پروژه بانک ملی مقدور است . خریداران املاک می توانند با رجوع به تعاونی املاک عمران سپاهشهر نسبت به خرید واحد در این پروژه اقدام نمایند .

شرایط خرید این پروژه از شروط خاصی برخوردار نیست ، بلکه خرید و فروش برای همگان در سطحی یکسان صورت می گیرد . بنابراین در اسرع وقت نسبت به خرید املاک در این پروژه اقدام کنید تا در محیطی سرسبز و مملوء از آرامش آینده خود را بگذرانید .

پروژه بانک ملی در چه مرحله ای است ؟

پروژه بانک ملی در برترین منطقه تهران قرار دارد . در منطقه چیتگر ، آلودگی هوا یا ترافیک های سنگین وجود ندارد ، بلکه محیط این شهرک ساختمانی با زیباترین پوشش های گیاهی زینت داده شده است .

این پروژه در وضعیت ساخت و ساز مرحله طراحی ستون و اجرای اسکلت طبقات مثبت است . تمامی مراحل ساخت و ساز مجتمع زیر نظر برترین مهندسین تعاونی عمران سپاه شهر صورت می گیرد .

ساخت و ساز پروژه بانک ملی مطابق با اصول استاندارد صورت می گیرد تا شاخصه های کیفی سازه ( از ایمنی گرفته تا طراحی دکوراسیون محیط ) بهترین باشد .

پروژه بانک ملی در چه ساعتی تحویل داده می‌ شود ؟

پروژه بانک ملی از زیباترین اماکن مسکونی در صنعت ساختمان سازی این شهر به حساب می آید . کلنگ ساخت و ساز این پروژه در وضعیت اقتصادی بدی زده شد ، اما با این حال تعاونی سپاهشهر از ساخت این پروژه مسکونی دست بر نداشت بلکه پر قدرت به فعالیت خود ادامه داد .

ابن تعاونی معتقد است ، ایرانیان لایق بهترین امکانات را دارند . بر همین سبب در طراحی و فرآیند ساخت و ساز پروژه از جان و مال مایه گذاشتند تا در آخر مجتمعی همه چیز تمام به دست مردم برسد .

این پروژه در مراحل اولیه ساخت و ساز قرار دارد . با وجود این که در حال حاضر واحد های آن پیش فروش می شوند ، زمان تحویل واحد های آن مربوط به سال ۱۴۰۳ است .

بنابراین اگر تصمیم بر خرید واحد در بانک ملی دارید حتما پیش از امضاء قرارداد ، از شرایط تحویل آن آگاه شوید تا در آینده با مشکلات مالی و نداشتن خانه دست و پنجه نرم نکنید .

مشخصات پروژه بانک ملی

همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، پروژه بانک ملی از جمله املاک مسکونی در منطقه چیتگر تهران می باشد . این سازه برتر در محیطی عاری از گرد و غبار و آلودگی هوا بنا می شود . بنابراین با سکونت در این منطقه علاوه بر افزایش آرامش روحی از نظر جسمانی نیز به ثبات می رسید .

مشخصات این برج معرکه است . مجتمع مسکونی پروژه بانک ملی دارای سه بلوک مجزا می باشد . در هر بلوک ۲۱ طبقه مسکونی و ۵ طبقه منفی وجود دارد ، که در مجموع تعداد واحد در این مجتمع ۱۹۰ تا است .

تیپ متراژ های این ساختمان مسکونی در بازه۱۰۰ تا ۱۶۰ متر می باشد .‌ در هر واحد وابسته به متراژ یک یا دو اتاق خواب وجود دارد . بدین خاطر این مجتمع مسکونی زیبا جزو الویت های اصلی مردم تهران جهت زندگی آن ها می باشد .

امکانات پروژه بانک ملی

امکانات پروژه بانک ملی متعدد است . از آن جایی که این سازه ساختمانی مطابق با بروزترین متد های جهانی طراحی و بنا می گردد ، جهت راحتی بیشتر ساکنین تعاونی از امکانات مختلفی استفاده کرده است .

در جدول ذیل به امکانات این پروژه معرکه اشاره کرده ایم ، توجه کنید :

ردیف

امکانات پروژه بانک ملی

۱

استخر ، سونا و جکوزی

۲

هلی پد

۳

مهد کودک

۴

سالن اجتماعات

۵

سیستم هوشمند BMS

۶

کافی شاپ

۷

سینمای مخصوص


 

با اقامت در این ساختمان ، تمامی امکانات رفاهی برای شما و خانواده عزیز تان مهیا می شود . بنابراین تا زمانی که ظرفیت مجتمع تکمیل نشده است ، نسبت به خرید واحد در پروژه بانک ملی اقدام نمایید .

حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه بانک ملی

یکی از فرصت های طلایی جهت سرمایه گذاری در زمینه ساخت و ساز ، پروژه بانک ملی است . از آن جایی که نرخ قیمت واحد در این مجتمع مناسب است ، تمامی اقشار جامعه می توانند نسبت به خرید ملک اقدام نمایند .

بر همین سبب اگر شما پول خود را در این ساختمان سرمایه گذاری کنید ، در آخر از فروش واحد ها سود کلانی به دست می آورید . با این که هزینه ساخت این پروژه میلیاردی است ، اما تعاونی سپاهشهر در سهم های میلیونی نیز امتیاز آن را به فروش می رسانند .

اگر تمایل به سرمایه گذاری و ریسک پذیری دارید ، پول و زمان خود را در حوزه مسکن سرمایه گذاری کنید ، تا در آینده از نظر مالی تامین شوید .

دسترس پروژه بانک ملی چگونه است ؟

همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، پروژه بانک ملی در خوش آب و هوا ترین منطقه تهران شهرک ساختمان سازی چیتگر قرار دارد .

این پروژه در نقطه تجاری _ مسکونی منطقه ۲۲ بنا شده است . بر همین سبب به مهم ترین راه های تهران ، مناطق طبیعی و تجاری شهرک دسترسی دارد .

این مجتمع مسکونی از نظر راه سازی به بلوار اصلی منطقه کوهک ، بلوار همت و همین طور به مناطق طبیعی همچون پارک جنگلی ایرانمال ، دریاچه مصنوعی خلیج فارس ، دریاچه چیتگر و ... دسترسی دارد .

ساکنین برج بانک ملی در کنار تمامی مزیت های راه سازی و طبیعی به فضای سبز اختصاصی نیز دسترسی دارند . بنابراین می توانند در اوقات فراغت شان از سرگرمی هایی همچون دوچرخه سواری نیز بهره ببرند .

نحوه خرید پروژه بانک ملی چگونه است ؟

سازنده پروژه بانک ملی تعاونی عمران سپاهشهر است . این تعاونی برتر متشکل از برترین مهندسان ساختمانی و معماران بزرگ جهان می باشد .

تمامی سازه های ساختمانی که توسط این تعاونی برتر ساخته می شود ، از هر نظر بی عیب و نقص هستند . بدین خاطر در منطقه ۲۲ تهران به جز این پروژه مسئولیت ساخت و ساز مجتمع های دیگری را نیز بر عهده دارد .

تعاونی سپاهشهر به دنبال آرامش بیشتر خریداران است . بر همین سبب مسئولیت خرید و فروش واحد ها را نیز به عهده گرفته است . حتما به صورت حضوری جهت خرید واحد در تعاونی حضور داشته باشید ، تا علاوه بر ایجاد قولنامه ای رسمی از مفاد آن آگاه شوید تا در آخر بابت پرداخت هزینه ها به مشکل بر نخورید .

خرید این پروژه غالبا به صورت اقساطی انجام می شود . چگونگی قسط بندی هزینه هر واحد به متراژ و بودجه شخص بستگی دارد . بنابراین این فرصت طلایی را غنیمت بشمارید تا در بازه کوتاه صاحب خانه خویش شوید .

شرایط خرید پروژه بانک ملی

شرایط خرید پروژه بانک ملی راحت است . تعاونی سپاهشهر ، واحد های این مجتمع را به صورت اقساطی پیش فروش می کند تا تمامی افراد جامعه وسع خرید ملک را در منطقه دلنشین چیتگر داشته باشند .

خرید و فروش واحد ها به صورت اقساط طولانی مدت و کوتاه مدت انجام می شود . چگونگی قسط بندی هزینه بلوک ها به طبقه ، امکانات واحد و ... بستگی دارد .

بنابراین واحد ها را متناسب با بودجه تان انتخاب کنید ، تا در آخر جهت پرداخت هزینه آن مجبور به تقبل وام های سنگین نشوید . ناگفته نماند که تعاونی بزای تمامی خریداران وام در نظر گرفته است . بنابراین اگر نمی توانید از زیر بال قسط های واحد بر بیابید از این پوئن مثبت استفاده کنید تا در آینده با مشکل مالی رو به رو نشوید .

سخن پایانی

آسمان هوم از برترین وب سایت های رسمی خرید و فروش املاک در ایران است . با رجوع به وب سایت این شرکت علاوه بر اطلاع از اخبار روز صنعت ساختمانی می توانید درباره نرخ قیمت ساختمان ها و چگونگی خرید هر یک اطلاعات موثقی کسب کنید . بنابراین پیش از امضای قرارداد خرید پروژه بانک ملی تصمیم خود را با کارشناسان ما در آسمان هوم در میان بگذارید . 

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه بانک ملی

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید