پروژه 12 فروردین

تعاونی: سکنا ساحل ناجا

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه ۱۲ فروردین

از برترین املاک ساختمانی منطقه ۲۲ تهران است . در پایتخت ایران بیش از صد ها آسمان خراش وجود دارد ، اما هیچ یک از آن ها همانند این پروژه زیبا و دوست داشتنی نیست .

این پروژه منحصر به فرد همجوار با دریاچه چیتگر ما بین چهار باغ تجاری و اداری قرار دارد . بر همین سبب از هر بعدی که به ساختمان بنگرید ، جلوه ای خاص از طبیعت منطقه پیش روی شما قرار می گیرد .

در ادامه مبحث به صورت کلی درباره خصوصیات و مشخصات این پروژه مسکونی توضیح داده ایم ، برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ما را دنبال کنید .

خرید پروژه ۱۲ فروردین در منطقه چیتگر تهران

امروزه جوامع با پدیده افزایش جمعیت رو به رو شده است . بدین خاطر در هر شهر بیش از یک میلیون ساختمان مسکونی قرار دارد . تراکم جمعیت در شهر تهران بیش از دیگر نواحی ایران می باشد .

بدین خاطر شهرداری استان به فکر ایجاد شهرک مسکونی چیتگر افتاد . در این منطقه خبری از آلودگی‌ هوا یا ریز گرد های شیمیایی نیست . این شهرک مسکونی _ تجاری با وجود موقعیت مکانی عالی و هوایی دل انگیز گل سر سبد تهران به حساب می آید .

برای پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر کلیک کنید.

تمامی افراد که ساکن این شهر هستند ، خواهان سکونت در منطقه ۲۲ هستند . در این بخش نه تنها اسباب معیشت افراد فراهم است ، بلکه مجتمع های تجاری متعددی وجود دارد که فرد می تواند با کمک آن کسب و کار دلخواه خود را فراهم سازد .

خرید و فروش این پروژه مسکونی متعلق به کارمندان دولت بخش نیروهای انتظامی است . شرایط خرید و فروش واحد در پروژه ۱۲ فروردین اقساطی است . به همین خاطر تمامی نیرو ها می توانند از پس هزینه خرید واحد ها بر آیند.

نا گفته نماند ، خرید و فروش واحد ها به درجه و رتبه نیروهای انتظامی بستگی دارد . از این رو حق تقدم با نیروهای کارکشته می باشد .

پروژه ۱۲ فروردین در چه مرحله ای است ؟

۱۲ فروردین از متفاوت ترین پروژه های ساختمانی در ایران است که مختص نیروهای انتظامی ساخته می شود . این مجتمع مسکونی برتر در دل زیبایی های تهران قرار دارد .

با انتخاب این ساختمان مسکونی در محیطی مملوء از آرامش ، عاری از آلودگی‌ های محیطی زندگی می کنید . بنابراین اگر به دنبال آرامش روحی و روانی هستید ، املاک دیار ۲۲ تهران بهترین گزینه پیش روی شما است .

این پروژه خارق العاده در حال ساخت و ساز است . تعاونی سکنا ساحل ناجا سازنده برج های این پروژه می باشد . این تعاونی برتر پس از اخذ مجوز ساخت و خرید زمین ، ساخت و ساز پروژه ۱۲ فروردین را شروع کرده است تا در بازه ای کوتاه ، واحد ها را در اختیار نیرو های انتظامی بگذارد .

پروژه ۱۲ فروردین در چه ساعتی تحویل داده می‌ شود ؟

پروژه ساختمانی پروژه ۱۲ فروردین از زیبا ترین اماکن مسکونی در قلب پایتخت کشور است . زمان زیادی از ثبت طرح پروژه و مجوز ساخت آن نمی گذرد ، اما با این حال فرآیند ساخت و ساز مجتمع با سرعتی چشمگیر انجام می شود تا در سال آینده واحد ها در اختیار مردم قرار گیرد .

تعاونی سکنا ساحل ناجا ، زمان دقیقی برای تحویل واحد ها نگفته است ، اما به احتمال زیاد در سال ۱۴۰۲ واحد ها تحویل داده می شوند .

ثبت سند مالکیت واحد زمان بر است . از آن جایی که در سال ۱۴۰۲ واحد را تحویل می گیرید می توانید به کار های اداری و دفتری آن بپردازید تا علاوه همزمان سند و واحد را تحویل بگیرید .

وقتی که واحد خود را تحویل بگیرید ، خانه تان ار هر نظر همه چیز تمام می باشد . بنابراین با مشکلاتی همچون بی آبی و نداشتن برق و کار رو به رو نمی شوید ، بلکه تنها می بایست به پروژه ۱۲ فروردین اسباب کشی کنید .

مشخصات پروژه ۱۲ فروردین

پروژه ۱۲ فروردین یک مجتمع مجهز و کامل می باشد . این مجتمع مسکونی با استفاده از بروزترین متریال های روز دنیا ساخته می شود . از این رو ساختمان نهایی در برابر حوادث غیر مترقبه همچون آتش سوزی ، زلزله ، سیل و ... کاملا مقاوم و ایمن می باشد .

این مجتمع زیبا از ۷ بلوک ۲۳ طبقه ای تشکیل شده است که شش بلوک آن دارای۱۷۶ واحدی هستند و آخری از ۱۱۴ واحد برخوردار می باشد .

تا به امروز تنها چهار بلوک از پروژه ۱۲ فروردین تشکیل شده است و مابقی برج ها در حال ساخت و ساز هستند . متراژ واحد ها در این پروژه در تیپ های ۱۳۰ ، ۱۳۲ ، ۱۴۰ تا ۱۶۰ متر می باشد .

متناسب با متراژ ، هر واحد دارای یک ، دو یا سه اتاق خواب است . بنابراین املاک ۱۲ فروردین جهت سکونت خانواده های پرجمعیت نیز مناسب می باشد .

امکانات پروژه ۱۲ فروردین

پروژه ۱۲ فروردین از مناطق مسکونی بکر در تهران است . در این مجتمع ۲۳ طبقه ای خانواده ها سکونت دارند . بنابراین بایستی ساختمان از نظر رفاهی بهترین باشد .

با این که این پروژه در منطقه تجاری تهران قرار دارد ، باز هم اگر ساکنین جهت رفع نیاز هایشان به داخل شهر بروند بایستی روزانه مبلغ بسیاری بابت هزینه حمل و نقل کنار بگذارند .

تعاونی سکنا ساحل ناجا ، امکانات رفاهی مختلفی برای ساکنین برج فراهم دیده است . در جدول ذیل به صورت مختصر به توضیح امکانات این مجتمع مسکونی پرداخته ایم ، توجه کنید :

ردیف

امکانات ۱۲ فروردین

توضیحات

۱

آسانسور بالابر و نفربر

 از آن جایی که تمام بلوک های این مجتمع دارای ۲۳ طبقه هستند ، ساکنین می توانید جهت بالارفتن خود و وسائل خانه از آسانسور های مخصوص استفاده کنند .

۲

مهد کودک

۱۲ فروردین مناسب برای خانواده ها می باشد . به همین خاطر تعاونی محلی برای آموزش کودکان ترتیب داده است .

۳

سالن اجتماعات

هر یک از بلوک ها دارای سالن اجتماعات است . از این رو ساکنین می توانند جهت برگزاری مراسمات و جلسات ساختمانی از این فضا استفاده کنند .

۴

استخر

در محیط باز مجتمع استخر تعبیه شده است ، تا علاوه بر ایجاد سرگرمی برای ساکنین ، باعث زیباسازی محیط نیز شود .

 

حدود قیمت یا امتیاز خرید پروژه ۱۲ فروردین چقدر است ؟

امتیاز خرید پروژه ۱۲ فروردین هزینه ای است ، که بر نرخ پیش فروش تمامی واحد ها افزوده می شود و پرداخت آن الزامی و ضروری می باشد .

امتیاز خرید همان هزینه ساخت مجتمع است ، که امکان خرید آن ، برای سهام داران مقدور می باشد . این فرصت طلایی ، می تواند زندگی شما را دگرگون کند . بنابراین با تصمیمی عاقلانه آینده خود را تغییر دهید .

سرمایه گذاری در پروژه ۱۲ فروردین به نفع سهام داران است . قیمت خرید این پروژه میلیاردی می باشد . بنابراین در صورتی که در سهم آن شریک باشید ، از فروش هر واحد ، سهمی به شما می رسد .

دسترسی پروژه ۱۲ فروردین چگونه است ؟

همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، پروژه ۱۲ فروردین از نظر موقعیت مکانی و زمین شناسی در برترین نقطه تهران قرار دارد . از این رو نمای ساختمان حتی از فواصل دور نیز چشمگیر و خاص می باشد .

در شهرک چیتگر اماکن تفریحی و گردشگری متعددی قرار دارد ، که در نزدیکی مجتمع ۱۲ فروردین قرار دارند . بنابراین با زندگی در این منطقه می توانید از جاذبه های طبیعی همچون دریاچه چیتگر ، باغ گیاه شناسی ملی و ... بازدید کنید .

از آن جایی که در انتهای خیابان هوانیروز قرار گرفته است ، ساکنین برج به مجتمع تجاری ایرانمال نیز دسترسی دارند .

نحوه خرید پروژه ۱۲ فروردین چگونه است ؟

خرید پروژه ۱۲ فروردین مختص نیرو های انتظامی می باشد ، با این حال تعاونی سکنا ساحل ناجا سهمی برای سهامداران نیز تعیین کرده است .

نیروهای انتظامی می بایست از طریق تعاونی نسبت به خرید واحد در این مجتمع اقدام کنند تا علاوه بر استفاده از تخفیف ها ، وام نیز شامل حال شان شود . خرید واحد های پروژه ۱۲ فروردین از دیگر موسسات خدماتی غیر قانونی است . بنابراین فریب شرایط عالی دیگر موسسات را نخورید .

برای دیگر اقشار جامعه خرید ملک در این مجتمع تنها به واسطه نیروهای پلیس مقدور می باشد . قشر فرهنگی و شغل های آزاد بایستی از نیروهای پلیس ملک بخرند . بدین سبب شانسی برای زندگی در ساختمان پروژه ۱۲ فروردین دارند .

شرایط خرید پروژه ۱۲ فروردین

شرایط خرید پروژه ۱۲ فروردین به صورت اقساطی در بهره های کم است . نیروهای پلیس برای خرید ملک در این پروژه می بایست حداقل ¼ هزینه اصلی واحد را به عنوان پیش فروش به تعاونی بپردازند تا مابقی هزینه ها قسط بندی شود .

نوع و چگونگی قسط بندی هزینه واحد به شخص مربوط است . بایستی خاطر نشان کرد ، که شخص باید حتما پیش از موعد تحویل واحد هزینه را پرداخت نماید وگرنه امکان تحویل آن مقدور نیست .

از گرفته های کمکی همچون وام تعاونی نیز استفاده کنید . از آن جایی که وام ها در بهره های کم انجام می شود ، مشتریان می‌ توانند با بهره گیری از این امتیاز در بازه زمانی کوتاه تری ، هزینه واحد را بپردازد .

سخن پایانی

آسمان هوم در حوزه خرید و فروش اینترنتی املاک از برترین مشاوران به حساب می آید . با رجوع به وب سایت اینترنتی این شرکت و صحبت با کارشناسان ما می توانید اطلاعات دقیقی نسبت به املاک منطقه ۲۲ تهران به دست بیاورید . بنابراین با آگاهی کامل و بدون هیچ شک و تردیدی نسبت به خرید پروژه ۱۲ فروردین اقدام می کنید .



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه 12 فروردین

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید