پروژه ساحل 3

تعاونی: تعاونی مسکن پیشگام ابنیه ساحل

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه ساحل ۳

اگر کمی در اطراف دریاچه چیتگر قدم بزنید ، برج ها و ساختمان های متعددی به چشم می ‌آیند که برای بهره مندی از موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد دریاچه چیتگر احداث شده‌ اند . پروژه ساحل ۳ یکی از برج های فوق العاده شیک لوکس و زیبای اطراف دریاچه چیتگر بوده که از یک سری امکانات دسترسی و ویژگی‌ های مثبت برخوردار است .

سکونت در لوکیشن فوق العاده تهران بزرگ کار آسانی نبوده ، اما با وجود پروژه‌ هایی همچون ساحل ۳ امکان پذیر شده است .


خرید پروژه ساحل ۳ در منطقه ۲۲

آیا زندگی در یک کلان شهر بزرگ مخصوصاً پایتخت ایران آرزوی هر کسی نیست ؟ زندگی در تهران یعنی یک گام نزدیک شدن به آرزوها و اهداف بزرگی که در سر داریم .

اما مگر می شود در تهران زندگی کرد ، اما جدول مندلیف را روزانه نفس نکشید ؟ متاسفانه آلاینده ‌ها این شهر را احاطه کرده‌ اند و هوای پاک از تهران بزرگ دریغ شده است . در منطقه ۲۲ حوالی بزرگراه تهران _ کرج و دریاچه چیتگر بهترین گزینه برای زندگی خواهد بود .

چرا که از آب و هوایی پاکیزه و تمیز بهره ‌مند بوده و چشم‌انداز های طبیعی زیبای این منطقه را چندین برابر کرده است . پروژه ساحل ۳ در مروارید شهر قطعهS۶ قرار گرفته است ، موقعیت جغرافیایی این پروژه آن را متمایز و منحصر به فرد نکرده است .

بلکه قیمت استثنایی آن باعث شده تا تمامی اقشار جامعه با هر میزان توان مالی قادر به خرید واحدی در این برج بزرگ باشند و بتوانند در یک زمان کوتاه صاحبخانه شوند . این پروژه با ۱۵۰ واحد برای زندگی و سکونت بی نظیر خواهد بود . خرید پروژه ساحل ۳ تنها به واسطه دفتر تعاونی انجام شده و هرگونه معاملات خارج از این دفتر فاقد اعتبار قانونی خواهد بود .

توجه داشته باشید که در حال حاضر این برج در مراحل اولیه به سر می ‌برد و تنها امکان پیش خرید واحد ها وجود دارد . با توجه به رشد بالایی که بازار ملک در شهر تهران دارد ، خرید پروژه ساحل ۳ یک سرمایه گذاری سودآور به شما خواهد آمد و افرادی که خواهان چند برابر کردن دارایی ‌های خود هستند ، سرمایه گذاری در ساحل ۳ از هر جهت با سودآوری کلان همراه است .

پروژه ساحل ۳ در چه مرحله ای است ؟

تعاونی مسکن پیشگام ابنیه ساحل سازنده پروژه ساحل ۳ بوده که در رزومه خود پروژه ساحل یک را دارد ، این مجموعه با بهره مندی از متریال با کیفیت و لوکس و معمولی اقدام به تولید این پروژه نموده است . اما هنگام برپایی ساختمان استحکام و امنیت بسیار اهمیت داده و در تلاش است تا محیطی امن و آرامش بخش را برای ساکنین فراهم آورد .

طبق برآورد های تعاونی پروژه ساحل ۳ در سال ۱۴۰۲ به پایان می رسد و بسیاری از افراد به آرزوی خود یعنی خانه دارشدن می رسند . پروژه قبلی این تعاونی یعنی ساحل ۱ با موفقیت تمام به نتیجه رسیده و همین امر موجب شده تا خریداران با خیال راحت بتوانند به این تعاونی و عملکرد آن اطمینان پیدا کنند .

از این رو بدون هیچ گونه فوت وقتی این پیمان در حال اجرا بوده و در ۱۴۰۲ تحویل داده خواهد شد . در حال حاضر اجرای اسکلت این پروژه با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود ، اسکلت برج تعیین کننده استحکام و مقاومت ساختمان بوده که بایستی با نهایت دقت و کیفیت برپا شود .

این امر گویای نیمه‌ تمام بودن پروژه ساحل ۳ می باشد و متقاضیان قادر به پیش خرید واحد در این پروژه خواهند بود .

مشخصات پروژه ساحل ۳

با بررسی مشخصات پروژه ساحل ۳ اطلاعات کافی در خصوص پروژه کسب شده و خریداران به آگاهی بیشتری اقدام به خرید واحد در این برج خواهند نمود . تنها یک بلوک برای ساحل ۳ طراحی شده که از ۳۱ طبقه تشکیل می شود ، ۲۵ طبقه آن را واحد های مسکونی تشکیل می دهند ، یک طبقه به لابی اختصاص داده شده و پنج طبقه مختص پارکینگ می باشد .

برای طبقات مسکونی ۶ واحد در نظر گرفته شده که متراژ آن ها از ۱۰۵ تا ۱۲۰ مترمربع متغیر است و با توجه به اختلاف کمی که متراژ واحدها دارند ، قیمت آن ها نیز تفاوت شایانی با هم نخواهند داشت . واحد های این برج با متراژ ۱۲۰ متر مربع ، دارای دو اتاق و یک سرویس بهداشتی هستند .

خانواده هایی دارای چند فرزند بهتر بوده واحد های ۱۲۰ متری را خریداری کنند و از فضای بیشتری بهره مند شوند .

امکانات پروژه ساحل ۳

تمام امکانات رفاهی و تفریحی در پروژه ساحل ۳ وجود داشته و ساکنین با محدودیت کمتری مواجه خواهند بود ، در ادامه تک ‌تک امکانات این پروژه را ذکر کرده ایم ؛

·        لاندری روم

·        روف گاردن

·        کارواش اختصاصی

·        لابی شیک و لوکس

·        هلی پد

·        لابی ۲۴ ساعته

·        مهد کودک مخصوص ساکنین

·        ۴ لاین آسناسنور که علاوه بر نفر بر قادر به حمل بار نیز هستند

·        سالن ورزشی

·        سالن اجتماعات

·        استخر

·        پارکینگ اختصاصی برای واحد ها

·        انباری

·        سونا و استخر

امکانات ویژه پروژه ساحل ۳ باعث شده تا ساکنین برای تامین نیازهای خود هیچ گونه مشکلی نداشته باشند و بتوانند بهترین نحو ممکن به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید .

دسترسی پروژه ساحل ۳

موقعیت جغرافیایی منطقه ۲۲ تهران فوق العاده خاص و منحصر به فرد بوده که به بسیاری لوکیشن های خاص دسترسی دارند . خوشبختانه پروژه ساحل ۳ نیز از بسیاری دسترسی‌های این منطقه بهره مند می باشد ، به موارد زیر توجه کنید ؛

·         نزدیکی به مترو

·        مشرف به اتوبان تهران کرج

·        باغ ملی گیاه شناسی

·        دریاچه چیتگر

·        آبشار تهران

·        مجموعه تجاری ایران مال

·        مجتمع بزرگ تهران مال

·        مجتمع تجاری طوبی

·        بلوار اردستانی

تمامی مواردی که ذکر شده اند ، در نزدیکی مروارید شهر قطعه S۶ قرار گرفته است . با توجه به قرار گیری پروژه ساحل ۳ در مروارید شهر دسترسی به موارد بالا برای این برج فراهم شده است .

نحوه خرید پروژه ساحل ۳

با بررسی امکانات و دسترسی های فوق العاده پروژه ساحل ۳ بسیاری خواهان خرید واحدی در این برج هستند ، توجه داشته باشید که مبلغی به عنوان واریزی در نظر گرفته شده و مابقی ارزش ملک به صورت اقساط از متقاضیان گرفته خواهد شد . در واقع خرید امتیاز این پروژه به این صورت است .

واحدهای ۱۲۰ متری قیمت بالاتری نسبت به واحدهای ۱۰۵ متری دارند و اقساط آن ها نیز متفاوت خواهد بود . مبالغی که برای این واحدها در نظر گرفته شده ، چندان زیاد نیست و تمام اقشار جامعه می توانند به رویای خود یعنی خانه دار شدن دست یابند ، توجه داشته باشید که تمامی معاملات مربوط به این پروژه در دفتر تعاونی مسکن پیشگام ابنیه ساحل انجام خواهد شد .

برای خانه دار شدن راه چندان سختی وجود ندارد ، اما بایستی با یک مرکز مشاوره تماس بگیرید و با کسب اطلاعات کافی اقدام به خرید پروژه در منطقه ۲۲ تهران بزرگ نمایید . مجموعه آسمان هوم هر آنچه که شما به آن نیاز دارید ، را در اختیارتان قرار خواهد داد و شما را در خصوص خرید واحد راهنمایی می کند .

کلام آخر

پروژه ساحل ۳ یکی از پروژه های لوکس و لاکچری در منطقه ۲۲ تهران بزرگ بوده که به دریاچه چیتگر نزدیک می باشد . این پروژه تا سال ۱۴۰۲ به دست خریداران رسیده و در حال حاضر تنها امکان پیش خرید واحد ها وجود دارد ، متراژ واحدهای این پروژه از ۱۰۵ تا ۱۲۰ متر متغیر بوده و دارای امکانات متعددی خواهد بود .

این امکانات رفاهی و آسودگی بیشتری برای ساکنین بر مغان آورده و باعث شده تا برای تامین نیازهای خود هیچ گونه مشکلی پیش رو نداشته باشند . اگر ویژگی‌ ها و مشخصات پروژه ساحل ۳ شما را برای خرید به وسوسه انداخت ، اما شک دارید و نمی دانید ، چگونه باید اقدام به خرید کنید .

تنها بایستی به مجموعه آسمان هوم مراجعه کرده و با خیال راحت اقدام به سرمایه گذاری و خرید ملک در مروارید شهر قطعه s۶ نمایید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه ساحل 3

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید