پروژه نارنجستان 4

تعاونی: تعاونی مسکن ابنیه آکام

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه نارنجستان ۴

پروژه نارنجستان ۴ واقع در شهرک چیتگر تهران یکی از پرفروش ترین املاک در تهران به شمار می‌ رود . این ساختمان برتر دارای محیطی آرام با چشم اندازهای طبیعی و بکر است . شهرک چیتگر نه تنها از مسافت های دور بلکه از نزدیک نیز یک اثر هنری معرکه و دوست داشتنی می باشد .

در طراحی و ساخت پروژه نارنجستان از مرغوب ترین متریال های ساختمانی بهره برداری می گردد .

خرید پروژه نارنجستان ۴ در منطقه ۲۲ مروارید شهر

پروزه نارنجستان ۴ از زیباترین املاک در منطقه مروارید شهر فاز۲ دانش است . در این منطقه ، خبری از آلودگی هوا نیست یا ابرهای آلوده ناشی از آلاینده های شیمیایی نیست . به همین علت ، همواره آسمان شهرک چیتگر صاف و درخشان می باشد .

فضای مجتمع در ابری سیاه قرار ندارد ، بلکه دور تا دور نارنجستان ۴ را پوشش های گیاهی طبیعی فرا گرفته است ‌. با وجود هوای پاک مجتمع و امکانات رفاهی متعدد افراد بسیاری خواهان سکونت در برج های نارنجستان هستند ، تا علاوه بر زندگی در محیطی امن از آلودگی‌ های شهر نیز دور باشند .

خرید پروژه نارنجستان ۴ برای تمامی اقشار جامعه ممکن است ‌. شرایط خرید واحد در این مجتمع مسکونی از نظر مالی و محیطی به نفع خریداران املاک می باشد . آنان می توانند با تقبل هزینه ناچیزی و پرداخت اقساط در طولانی مدت صاحب خانه خویش شوند .

بنابراین با خرید واحد در این پروژه ، دیگر با دردسرهای فرآیند ساخت و ساز ساختمان دست و پنجه نرم نمی کنند . خرید واحد ها در تعاونی مسکن ابنیه آکام انجام می گیرد ‌. این مجموعه خدماتی علاوه بر مدیریت فرآیند ساخت بنا در فروش واحد ها نیز مشارکت دارد .

از این رو حتما برای خرید واحد به مجموعه آکام مراجعه نمایید ، تا به سبب بستن قرارداد فروش ار شما کلاهبرداری نشود و سرمایه تان را از دست دهید .

پروژه نارنجستان ۴ در چه مرحله ای است ؟

پروژه نارنجستان ۴ ، چهارمین مجتمع ساختمانی ابنیه آکام در شهرک چیتگر است . اولین پروژه در دهه ۹۰ اجرا گشت و باعث ترقی شرکت در عرصه ساختمان سازی شد .

این پروژه مدرنیته با بهره گیری از برترین متریال های ساختمانی مطابق با استاندارد های جهانی در حال ساخت و ساز است . مجتمع نارنجستان با وجود نظارت های پیوسته چندین کارشناسان و مهندس از نظر مقاومت و ایمنی در رده بالایی قرار دارد .

پروژه نارنجستان ۴ در حال حاضر هنوز هم در مرحله ساخت و ساز است . با این که هنوز بخش اعظمی از طبقات و واحدهای مجتمع کامل نیست ، نصف بیشتری از واحدهای آن به فروش رسید .

به همین دلیل ، اگر به دنبال سکونت در این مجتمع مسکونی هستید ، وقت را غنیمت شمارید و هر چه زودتر واحد دلخواه خود را پیش خرید کنید .

مشخصات پروژه نارنجستان ۴

پروژه نارنجستان ۴ از دو برج پیوسته تشکیل شده است . این مجتمع زیبا از لحاظ سبک معماری شباهت بسیاری با برج های پهنه N و D دارد ‌، اما با این حال از جنبه‌ های فنی متفاوت با یکدیگر هستند .

این مجتمع پرطرفدار دارای دو برج ۱۶ طبقه ای است که ۱۲ طبقه آن مسکونی می باشد و از بین سه طبقه باقی مانده ، ۲ طبقه منفی و یکی پارکینگ مجتمع را شامل می شود .

واحد های مسکونی در پروژه نارنجستان ۴ در تیپ های ۱۳۰ ، ۱۱۴ ، ۱۰۴ ، ۹۳ ، ۸۰ ، ۷۰ و ۱۴۴ متری است . تعداد اتاق خواب در این سوئیت ها به ترتیب متراژ گفته شده برابر است با ؛ ۱ ، ۱ ، ۲ ، ۲ ، ۲ ، ۲ و ۳ .

از آن جایی که سوئیت های مجتمع نارنجستان از نظر متراژ ، اتاق خواب ، موقعیت و ... یکسان نیست ، قیمت شان نیز متفاوت می باشد . به همین خاطر در حین خرید به موقعیت واحد در بلوک توجه داشته باشید .

امکانات پروژه نارنجستان ۴

پروژه نارنجستان ۴ در منطقه مروارید شهر از برترین املاک در صنعت ساختمان سازی پایتخت ایران است . این پروژه زیبا با برخورداری از محیطی پاک و امکانات فراوان در صدر فروش قرار دارد .

بالا بودن امتیاز و میزان فروش این مجتمع بی دلیل نیست. برترین خصوصیت آن برخورداری از چندین لاین آسانسور در ساختمان می باشد . از این رو سکونت در نارنجستان ۴ ، تنها مختص جوانان و زوج های جوان نیست ، بلکه سالمندان نیز می توانند واحد های این مجتمع راب رای سپری کردن زندگی شیرین خود برگزینند .

پارکینگ، سالن ورزشی ، فضای سبز و ... از دیگر امکانات پروژه نارنجستان ۴ است . از آن جایی که مجتمع های مروارید شهر در نزدیکی پایتخت بنا شده اند ، با سکونت در مروارید شهر به مراکز مهم تهران نیز دسترسی دارید .

بنابراین این فرصت را غنیمت بشمارید ، تا آینده خود را از نظر شرایط زندگی و امکانات رفاهی تضمین کنید .

خرید قیمت یا امتیاز پروژه نارنجستان ۴

پروژه نارنجستان ۴ از آنجایی که توسط تعاونی ابنیه آکام ساخته می شود ، واحد های آن نیز مطابق با قوانین تعاونی به فروش می رسد . این پروژه معرکه دارای امتیاز ساخت است . در حال حاضر شرکت های خصوصی و همین طور افراد بسیاری خواهان دریافت امتیاز ساخت نارنجستان ۴ هستند .

به همین علت خریداران محترم می بایست در زمان خرید علاوه بر پرداخت هزینه پیش فروش مبلغی نیز بابت امتیاز آن پرداخت نمایند . در اصل امتیاز پروژه ، همان سود فروشنده از فروش واحد ها است .

هیچ یک از صاحبان املاک نمی توانند از پرداخت امتیاز پروژه شانه خالی کنند ، لذا حتما بایستی همزمان با پرداخت مبلغ پیش فروش ، واریز گردد .

دسترسی پروژه نارنجستان ۴ چگونه است ؟

با وجود موقعیت مکانی برتر پروژه نارنجستان ۴ ، این مجتمع زیبا به اماکن تفریحی و گردشگری بسیاری دسترسی دارد . ا، امکانات رفاهی مجتمع که بگذریم ، ساختمان از نظر موقعیت مکانی نیز در بهترین قیمت مروارید شهر قرار دارد .

این پروژه خارق العاده از نظر موقعیت مکانی و شهرسازی همجوار با اتوبان حکیم ، اتوبان همت و همین طور بزرگراه شهید فهمیده است . از این رو به سه نقطه اصلی تهران راه دارد .

همچنین با وجود فاصله ۱۵ دقیقه ای مجتمع با مترو چیتگر و وردآورد ، هزینه حمل و نقل تان کاهش می یابد . بدین علت با سکونت در این شهرک مسکونی _تجاری مزایای بسیاری شامل شما می شود .

پروژه نارنجستان ۴ از نظر شاخصه های طبیعی نیز به باغ ملی گیاه شناسی ، دریاچه چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس دسترسی دارد . بنابراین این شهرک نه تنها برای زندگی ، بلکه یکی از جاذبه های گردشگری پایتخت ایران به حساب می آید .

خرید پروژه نارنجستان ۴ چگونه است ؟

خرید پروژه نارنجستان ۴ از همان ابتدای کار تعاونی ابنیه آکام آغاز شد . در همان روزهای اول کار ، شرکت طرح اجرایی‌ واحد را برای مردم رونمایی کرد و توضیح مختصری در رابطه یا امکانات و مشخصات برج به آنان داد .

بدین علت خرید و فروش واحد های نارنجستان ۴ از سال ۱۳۹۷ شروع شد و هنوز هم ادامه دارد . از آن جایی که ، خرید و فروش واحد در نارنجستان به صورت اقساطی انجام می گیرد ، در بین تمامی اقشار جامعه طرفداران بسیاری را به بنا و محیط تجاری خود جلی کرد .

خرید پروژه بایستی حتما به صورت کتبی در تعاونی ابنیه آکام صورت گیرد ، تا واحد به صورت قانونی نیز در اداره دارایی به نام شما ثبت گردد .

شرایط خرید نارنجستان ۴

همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، پروژه نارنجستان ۴ دارای موقعیت مکانی بکر و از نظر معماری نیز چشم نواز هستند . جهت طراحی داخلی مجتمع از زیباترین الگوهای خارجی و داخلی استفاده می گردد ‌. بدین علت ظرافت و ویو این ساختمان در هیچ یک از بناهای مسکونی شهرک چیتگر دیده نمی شود .

از این رو حتی افراد سخت سلیقه نیز به دنبال واحدی در این مجتمع خوش آب و هوا هستند . شرایط خرید پروژه نارنجستان ۴ آسان است . تعاونی ابنیه آکام برای راحتی بیشتر شما عزیزان ، واحد ها را به صورت اقساطی عرضه می کند .

بنابراین متقاضیان املاک مروارید شهر ، می بایست در اولین وهله تنها نیمی از ارزش اصلی واحد را پرداخت نمایند . مابقی هزینه خرید واحد نیز طبق خواسته خریدار قسط بندی می گردد .

سخن آخر

اگر به دنبال قیمت روز پروژه نارنجستان ۴ هستید و به تعاونی ابنیه آکام دسترسی ندارید ، وب سایت آسمان هوم در این عرصه به شما کمک شایانی می کند . با رجوع به این وب سایت خدماتی علاوه بر کسب اطلاعات ، مشاوره رایگان نیز دریافت می کنید .

 

 

 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه نارنجستان 4

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید