پروژه میلان 3

تعاونی: تعاونی اریکه پارسیان

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه میلان ۳

پروژه میلان ۳ از پروژه‌های لوکس و نوین منطقه ۲۲ تهران است که برای کادر پزشکی و کارمندان دانشگاه علوم ‌پزشکی بقیه الله توسط تعاونی سرشناس اریکه پارسیان در حال احداث است .

 

مشخصات پروژه میلان ۳

این پروژه با شماره پروانه ۳۲/۱۴۲۰/۴ جواز ساخت خود را کسب نموده و در ۴ بلوک ۲ واحدی با تراکم ۴۵۹۶۵ متر مکعب در حال ساخت است . هر بلوک از این پروژه دارای ۲۶ طبقه و تعداد آنها در کل ۱۶۸ واحد می‌باشد .

واحد‌های این پروژه در متراژهای ۱۳۷ متری با دو اتاق خواب ، ۱۷۷ و ۱۷۳ متری با سه اتاق خواب می‌باشند . هر سهامداری بر اساس بودجه و نیاز خود می‌تواند متراژ واحد را انتخاب کند .

واحد‌های ۱۳۷ متری این سازه بتنی در قسمت درونی ، واحد‌های ۱۷۳ متری در بخش بیرونی و غربی و واحد‌های ۱۷۷ متری در بخش شرقی و بیرونی بلوک ساخته خواهند شد .

معرفی پروژه میلان ۳

این پروژه در غرب شهر تهران در یک موقعیت خاص و عالی با دسترسی نزدیک به فضاهای تجاری و تفریحی در محیطی آرام و دور از آب و هوای آلوده شهر تهران قرار گرفته است .

پروژه فوق در بلوار اردستانی و در قسمت ورودی شهرک دانشگاه شریف واقع شده که این موقعیت عالی آن را به گزینه‌ای آینده دار و رو به رشد برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است .

این پروژه به دلیل اینکه سهامداران آن کارکنان و کادر پزشکی بیمارستان بقیه الله هستند به نام بقیه الله نیز معروف گشته است .

تعاونی سازنده این پروژه از تعاونی‌های مجرب و باسابقه در ساخت برج‌های این منطقه است که از سوابق کاری آن می‌توان به پروژه مروارید شهر و بقیه الله ۲ اشاره کرد .

موقعیت عالی این پروژه ، دسترسی نزدیک آن به اماکن تفریحی و تجاری و سازه مستحکم آن را به یک موقعیت عالی برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است .

 

دسترسی پروژه میلان ۳

این پروژه به بزرگراه حکیم دسترسی مستقیم دارد و می‌توان از طریق بلوار اردستانی و بزرگراه حکیم به سایر نقاط تهران دور از شلوغی و ترافیک با ماشین شخصی خود تردد کرد .

این پروژه به مراکز تفریحی این منطقه همانند پارک چیتگر ، باغ موزه گیاه‌شناسی ، دریاچه زیبای چیتگر و بوستان غدیر دسترسی مستقیم و نزدیکی دارد .

همینطور به مراکز خرید ایران مال و رز مال همانند سایر پروژه‌های شهرک چیتگر نزدیک است . علاوه بر دسترسی به این مراکز خرید درون شهرک نیز زیر ساخت های تجاری و شهری زیادی برای رفاه حال ساکنین در حال احداث است .

در محل احداث پروژه نیز یک ایستگاه مترو ساخته خواهد شد که تردد با وسایل حمل و نقل عمومی را برای ساکنین این برج‌ها فراهم می‌کند .

در واقع این پروژه با تمام آزادراه‌های غرب تهران همانند حکیم ، تهران کرج ، همت و آزادگان دسترسی مستقیم دارد و این امر یک مزیت بزرگ برای ساکنین آن محسوب می‌شود .

فاصله مکانی این پروژه با مکان‌های نامبرده بدین شرح است : پروژه میلان ۳ با ایستگاه مترو، بانک، مرکز خرید و پارک و مراکز تفریحی حدود ۱ کیلومتر فاصله دارد .

این پروژه در ۳ کیلومتری دریاچه چیتگر ، ۵ کیلومتری ورزشگاه۲ کیلومتری بیمارستان و ۴ کیلومتری ورزشگاه بزرگ آزادی قرار گرفته است .

 

پیشرفت و زمان تحویل پروژه میلان ۳

پروژه فوق تا این زمان پیشرفت بسیار خوبی در ساخت داشته است به طوری که در حال اجرای وافل و آرماتوربندی ، قالب بندی و بتن ریزی برای طبقه‌های ۶ می‌باشد .

طبق وعده تعاونی سازنده زمان تحویل آن سال ۱۴۰۴ تخمین زده شده و با توجه به پیشرفت خوب کار و اعتبار سازنده ، خریداران واحد‌های خود را در سال ۱۴۰۴ دریافت خواهند کرد .

 علاوه بر دسترسی خوب و موقعیت عالی پروژه ، پیشرفت ساخت آن نیز از عوامل رشد روز افزون واحد‌های این برج‌ها شده و آن را به یک موقعیت عالی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است .

 

پیش خرید و پیش فروش پروژه میلان ۳

در مورد پیش خرید پروژه فوق ابتدا باید از این مسأله آگاه شوید که خریداران عادی به طور مستقیم نمی توانند حق امتیاز این واحد‌ها را خریداری کنند .

سهام یا امتیاز این واحد‌ها به کارکنان بیمارستان بقیه الله از طریق تعاونی واگذار شده و آنها هیچ ممنوعیتی برای فروش امتیاز خود ندارند ، اگر مایل به پیش خرید این واحد‌ها هستید ، باید امتیاز سهامداران را خریداری کنید .

در زمان پیش خرید باید سود حق امتیاز مالک ، میزان اقساط پرداخت شده و مبلغ پیش پرداخت را به مالک بپردازید . مراحل پیش خرید این واحد‌ها نیز به شرح زیر است :

ابتدا نزد مشاورین املاک معتبر و آگاه به پروژه مانند کارشناسان آسمان هوم یک قولنامه بدون شبهه را تنظیم نموده ، سپس خریدار و فروشنده با قولنامه باید در دفتر تعاونی برای انتقال سند حاضر شوند .

هر گونه نقل و انتقالی در یک دفترچه‌ مالکیت در دفتر سازنده منتقل می‌شود .همچنین پیش از خرید نیز از تمام استعلامات ملک به کمک مشاورین املاک آسمان هوم آگاه شوید تا بعدها به مشکل بر نخورید .

قیمت پروژه میلان ۳

تعاونی سازنده این پروژه قیمت آن را به صورت علی الحساب متری ۴/۵ میلیون تومان و تراکم آن را متری ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برآورد کرده است . قیمت نهایی ملک نیز با توجه به شرایط تورم بازار پس از تحویل ملک اعلام خواهد شد .

اقساط این پروژه هر سه ماه یکبار باید پرداخت شود . میزان اقساط این پروژه برای واحد‌های ۱۳۷ متری ۱۱۷ میلیون تومان ، واحد‌های ۱۷۳ متری ۱۴۷ میلیون تومان و برای واحد‌های ۱۷۷ متری۱۵۰ میلیون تومان تعیین شده است .

 

امکانات رفاهی پروژه میلان ۳

پروژه فوق دارای امکانات رفاهی بسیاری برای ساکنین خود است ، تا زندگی در آن برای اهالی این برج‌ها با آرامش خاطر و بدون سختی و دشواری باشد .

این سازه به دلیل امکاناتی چون اینترنت وای فای ، آسانسور نفر بر، آسانسور باربر، شوتینگ زباله ،فضای سبز ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی ، سالن بازی کودکان ، پارکینگ طبقاتی ، لابی ، سالن ورزشی ، دوربین مدار بسته ، درب ضد سرقت ، پد هلی ‌کوپتر و سیستم اطفاء حریق ، مدرن و لوکس شناخته می‌شود .

 

در پایان

اگر با خواندن این مطلب مایل به خرید واحد‌های این پروژه شده‌اید ، بهتر است مابقی راه را با کمک مشاورین املاک آسمان هوم طی کنید .

مشاورین املاک آسمان هوم شما را با تمامی مراحل پیش خرید ، قیمت ، پیشرفت سازه و ... آشنا خواهند کرد .

کارشناسان این سایت تمام ابهامات شما را در مورد این پروژه برطرف خواهند کرد تا با اعتماد کامل در این ملک آینده دار و رو به رشد سرمایه‌گذاری کنید .

 

 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه میلان 3

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید