پروژه سری D و N

تعاونی: شرایط تعاونی ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پهنه B

لوکیشن : شهرک چیتگر

N ,Dبرج

سازنده : بتاجا

توضیحات طبقات :

هردو برج : ۳۰ طبقه مسکونی .۶ پارکینگ .۱طبقه لابی

هر طبقه ۱۶واحدی

برج n :

نوع سازه :سازه بتنی.n۱تاn۶

متراژ واحد ها برج n:

۱۲۵/۱۲۷/۱۳۱/۱۳۲/۱۴۱/۱۵۱/.۵ تیپ

۱۸واحدی

برج d :

نوع سازه : سازه فلزی پیچ ومهره.d۱تاd۳

متراژ واحد های برجd :

۱۲۵/۱۵۰/۱۵۸/۱۶۸/۱۷۲/۱۷۸/۱۸۴ .۹تیپ

نما: کامپوزیت

نوع پرداخت : قیمت قطعی

مرحله سازه : پروژه درحال زدن اسکلت

رزومه : برج های ارکیده وپامچال.     

تاریخ تحویل : ۱۴۰۵


پیش خرید پروژه سریD و N در منطقه ۲۲ چیتگر

پروژه سریD و N در پهنه B منطقه چیتگر قرار دارد . در این منطقه تهران ، زمین مملوء از پوشش گیاهی و آب و هوایی خوش است . بدین علت ، محیط هر دو مجتمع بسیار آرامش بخش و لطیف می باشد .

با سکونت پذیرفتن در این دو مجتمع علاوه بر دستیابی به آرامش و برخورداری از محیطی ایمن و سرسبز از آلودگی‌ هوا نیز دور می شوید . با وجود این همه خصوصیت ناممکن در قلب تهران تمامی شهروندان به دنبال سکونت در این شهرک مدرنیته هستند .

تعلل در حین انتخاب واحد های این دو بلوک مسکونی جایز نیست ، زیرا در هر زمان امکان فروش واحد به شخص دیگر وجود دارد . بدین خاطر در زمان بستن قرارداد قاطع باشید ، تا بهترین ها نصیب تان شود .

برای پیش خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر کلیک کنید

پروژه سریD و N

پروژه سریD و N از زیباترین و جالب ترین برج های منطقه چیتگر در پایتخت ایران می باشد ‌. این دو مجتمع برتر در طبیعت بکر این منطقه قرار دارند . از این رو علاوه بر طراحی دکوراسیون زیبا از لحاظ جنبه های بیرونی نیز دارای ویویی شیک و چشم نواز می باشد .

این دو برج از برترین بلوک های پهنه B چیتگر هستند ، که با وجود تورم بالا مطابق با بروزترین استاندارد های جهانی با بهره برداری از جدیدترین مصالح ساختمانی ساخته می شوند .

خرید پروژه سری D و N در حال حاضر حتی با وجود کارگران موجود در واحد امکان پذیر است . واحد های جدید نیز طبق شرایط تعاونی ارتش به فروش می رسد ، تا طبق الویت ها و زمان تقسیم بندی واحد ها انجام شود .

خرید و فروش واحد های این دو مجتمع برتر بسیار راحت و آسان می باشد . تعاونی ارتش در هر دوره ، رضایت متقاضیان ( نیروهای ارتشی ) را الویت اصلی خود قرار می دهد . بر همین اساس با ایجاد وام و قسط بندی هزینه واحد ها ، باعث دستیابی تمامی نیروها به خانه ای امن و آرامش بخش می شوند .

پروژه سریD و N در چه مرحله ای است ؟

تا به امروز در منطقه مسکونی _ تجاری ۲۲ چیتگر در تهران پروژه های ساختمانی متنوعی احداث و اجرا شده است . در این منطقه برتر ، امکانات رفاهی متعددی در اختیار ساکنین قرار می گیرد . بدین خاطر ، در حال حاضر ساکنین این شهرک خوش آب و هوا را تمامی اقشار جامعه از صنع کارگران گرفته تا کارخانه داران را شامل می شود .

پروژه سری D و N از برترین مجتمع های مسکونی در منطقه چیتگر می باشد . این واحد مسکونی با این که در سال ۹۰ و ۹۱ آغاز شد ، اما هنوز هم در فرآیند ساخت و ساز قرار دارد . فرآیند ساخت برج های واقع در این شهر ، همگی توسط برترین شرکت های ساخت و ساز به‌ سرانجام رسیده است .

سازنده این پروژه منحصر به فرد در پهنه B چیتگر توسط تعاونی ارتش انجام می گیرد . طراحی و توسعه اکثرا پروژه های مسکونی و تجاری در این منطقه توسط این تعاونی مدیریت می گردد ، تا کارشناسانی حاذق و کاربلد بر فرآیند ساخت سازه ها نظارت داشته باشند .

البته ناگفته نماند از آن جایی که تعاونی ارتش ، واحد ها را با قیمت مناسبی به فروش می رساند ، نه تنها در بین کارمندان دولتی بلکه افراد عامی نیز خواهان سکونت در این نوع مجتمع ها هستند . بدین علت پروژه های ارتشی در بین مردم خواهان بسیاری دارد .

تحویل پروژه سری D و Nچگونه است ؟

پروژه سریD و N توسط حاذق ترین گروه شهرسازی ایران انجام می شود . تعاونی ارتش علاوه بر مدیریت ساخت و ساز پروژه مسئول تحویل واحدهای نیز هست . بنابراین نیروهای ارتشی بایستی جهت خرید واحد به این ارگان دولتی رجوع نمایند .

واحد های فروخته شده در دهه نود در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق قرارداد بدون کوچک ترین نقصی به صاحبان املاک تحویل داده می‌ شود ، اما شرایط تحویل واحدهای جدید متفاوت است .

بعضی از واحدهای جدید در بلوک های N و D هنوز کامل نشده اند . بنابراین این گونه از واحد ها در سال۱۴۰۴ به دست خریداران می رسد . از این رو اگر شما نیز جزو صاحبان املاک جدید در بلوک N۱ هستید ، می بایست تا دو یا سه سال منتظر باشید .

مشخصات پروژه سریD و N

پروژه سریD و N دارای مشخصات بی نظیری است . این پروژه مسکونی در بهترین موقعیت مکانی از مرکز خرید ایرانمان دریاچه چیتگر و باغ ملی گیاه شناسانی این منطقه قرار دارد ‌.

از این رو علاوه بر سر سبز بودن ، مجتمع نیز از ویو دلنوازی برخوردار می باشد . واحدهای این پروژه با این که نقلی و کوچک است ، اما به شخص احساس ناخوشایندی نمی دهد . بدین علت ، املاک منطقه ۲۲ چیتگر در قلب تمامی افراد جامعه جای دارند .

در جدول زیر به صورت مختصر به توضیح مشخصات بارز پروژه سریD و Nپرداخته ایم ، لطفا به این شاخصه ها توجه کنید ؛

ردیف

مشخصات فنی پروژه سریD و N

توضیحات

۱

تعداد طبقات

هر یک از بلوک های پروژه دارای ۳۰ طبقه هستند .

۲

تعداد بلوک

پروژه سریD و N دارای ۶ بلوک زیبا و مجهز است .

۳

تعداد واحد

در هر طبقه از پروژه ۱۶ واحد قرار دارد .

۴

پارکینگ

هر یک از بلوک ها دارای پارکینگ مجزا می باشد .


 

امکانات پروژه سری D و N

امکانات رفاهی در پروژه سری D و N بسیار و متعدد است . با سکونت در این مجتمع ، شما از شهر و امکانات آن دور نمی شوید ، بلکه این امکانات به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد .

برترین مزیتی که سکونت در شهرک چیتگر برای ساکنین به همراه دارد ، تنفس هوایی پاک عاری از آلاینده های مضر است . بنابراین اگر به دنبال منطقه ای آرام و زیبا هستید ، در مجتمع N وD خانه دلخواه خود را بیابید .

از برترین امکانات این مجتمع مسکونی در منطقه ۲۲ چیتگر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

·        سالن ورزشی

·        سالن اجتماعات

·        فضای سبز

·        سیستم امنیتی قدرتمند

·        و ...

دسترسی پروژه سری D و N چگونه است ؟

پروژه سری D و N نسبت به پهنه E شهرک چیتگر از امکانات کمتری برخوردار است . این منطقه در کنار بزرگ ترین مرکز خرید تهران ( ایرانمال ) ، غرب دریاچه چیتگر و شمال باغ ملی گیاه شناسی قرار دارد .

بنابراین ساکنین مجتمع نسبت به دیگر املاک چیتگر به این سه شاخصه طبیعی_انسانی نزدیک تر هستند . با وجود نزدیکی به باغ گیاه شناسی ، ویو مجتمع رو به این طبیعت بکر گشوده می شود . بر همین اساس آرامش موجود در پهنه B را در هیچ کجای شهرک مانند ندارد .

این مجتمع عالی به اتوبان حکیم نیز دسترسی دارد . بنابراین ساکنین می توانند از این طریق به دیگر مناطق شهر راه یابند .

حدود قیمت یا ارزش خرید امتیاز پروژه پروژه سری D و N چقدر است ؟

بهترین فرصت سهام داران برای سودآوری بیشتر در دنیای تجارت ، خرید سهام پروژه سری D و N است . این فرصت جایگاه آنان را در این دنیا بزرگ کاملا تغییر می دهد ‌. خرید سهام این پروژه باعث شده در بهترین منطقه ایران در امتیاز ساخت و ساز املاک شریک باشند .

از این رو در صورتی که قیمت املاک افزایش یابد ، سهام داران از فروش هر واحد سود کلانی به دست می آورند ‌. حدود قیمت سهام این پروژه میلیاردی است . البته در ارزش های میلیونی نیز به فروش می رسد ، که سهام داران عزیز می توانند متناسب با بودجه‌ شان نسبت به خرید هر یک اقدام نمایند .

چگونگی خرید پروژه سری D و N است ؟

خرید پروژه سری D و N در سال های نخست اجرای این طرح به صورت اقساطی صورت می گرفت . در آن زمان بیشتر بلوک ها به این صورت به فروش می رسید .

البته با وجود شرایط خرید اقساطی واحد ها ، باز هم حق خرید واحد ها با الویت های اصلی بود . بعد از فروش واحد های قدیمی ، شرایط خرید واحد های جدید نیز وابسطه به زمان تغییر کرد .

در حال حاضر خریداران املاک بایستی به صورت نقدی نسبت به خرید واحدهای بلوک های جدید اقدام کنند و تا زمانی که تمام هزینه واحد پرداخت نشده باشد ، حق مالکیت مسکن با تعاونی است .

بنابراین قبل از خرید واحد در پروژه سری D و N حتما با کارشناسان ما در آسمان هوم مشورت کنید تا درباره قیمت روز واحد ها اطلاعات دقیقی به دست بیاورید .

شرایط خرید پروژه سری D و N

شرایط خرید واحد های جدید در پروژه سری D و N به صورت قطعی و نقدی انجام می شود ، تا علاوه بر تضمین مالی پروژه ، خریداران نیز در هر ماه مجبور به پرداخت قسط نباشند .

شاید شرایط خرید نقدی برای افراد سخت و سنگین باشد ، اما مقرون به صرفه تر از خرید قسطی با بهره است. به همین سبب امروزه حتی با وجود وام های مسکن بسیار ، افراد خرید نقدی را می پسندند .

این روش خرید به نفع صاحبان املاک است ، لذا با این وجود آنان دیگر در سال های آینده نگران پرداخت اقساط خود نیستند . از این رو می توانند برای هزینه های خود در آینده برنامه ریزی کنند .

سخن آخر

اگر هنوز هم با مطالعه مطالب فوق ، ابهامات شما درباره پروژه سری D و N برطرف نشده است ، به وب سایت اینترنتی آسمان هوم رجوع کنید . آسمان هوم از زیر مجموعه های برتر صنعت ساخت و ساز است ، که وظیفه اطلاع رسانی به طالبان املاک را بر عهده دارد .

بنابراین با مراجعه به این وب سایت ، ایمنی و زیبایی محیط زندگی خود را در روزهای آینده تضمین می کنید ، پس وقت را غنیمت سپارید و در اسرع وقت به وب سایت ما در فضای مجازی سر بزنید .

 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه سری D و N

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید