پروژه سران 2

تعاونی: تعاونی مسکن سازان کاشانه همت

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه سران ۲

پروژه سران ۲ از برج‌های لوکس و منحصر به فرد منطقه ۲۲ تهران می ‌باشد که توسط تعاونی مسکن سازان کاشانه همت در حال احداث است .

هدف این تعاونی ساخت یک شهرک شیک ، مجلل و متفاوت با سایر پروژه‌های مسکونی در غرب تهران است .

معرفی پروژه سران ۲

این پروژه که به نام پروژه پارک مسکونی سران ۲ نیز شناخته می‌شود ، در جنوب شهرک شهید خرازی ، شمال شرق و شمال غرب میدان دانش و غرب دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر قرار دارد .

هدف از این پروژه ایجاد یک شهرک مسکونی و تفریحی با امکانات رفاهی بالا ، مدرن و لوکس برای سهامداران تعاونی مسکن سازان همت می‌باشد . این شهرک دسترسی و موقعیت بهتری در مقایسه با سایر شهرک‌های این منطقه دارد .

 

آشنایی با سازنده پروژه سران ۲

مجری پروژه سران ۲ مجرب و خوش‌نام مسکن سازان کاشانه همت می‌باشد که سابقه زیادی در ساخت پروژه‌های شهرک چیتگر دارد . این تعاونی سابقه احداث برج سروان ۱ را نیز در شهرک مروارید شهر در کارنامه درخشان کاری خود دارد .

نام این تعاونی یک اطمینان خاطر بالا برای سرمایه گذاری در پروژه نام برده است ، شما می‌توانید به استحکام و مقاومت سازه گرفته تا زمان تحویل اعتماد کامل داشته باشید .

مشخصات پروژه سران ۲

ساخت پروژه سران ۲ در سال ۱۴۰۰ آغاز شده و در ۱۵ بلوک با ۸ طبقه مسکونی ،۲ طبقه زیر زمین ، ۱ طبقه لابی و در مجموع ۱۱ طبقه احداث خواهد شد .

واحد‌های برج سران ۲ در متراژهای ۸۰ ، ۹۵ ، ۱۱۰ و ۱۳۰ متری ساخته خواهند شد ، واحدهای با متراژ زیر ۱۰۰ متر دارای دو اتاق خواب و متراژ بالای ۱۰۰ متر سه خوابه هستند .

این سازه با اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره ساخت می‌شود ، خوشبختانه سرعت کار و مقاومت بنا در سازه‌های فلزی بسیار بالا خواهد بود ، این امر یک مزیت برای سرمایه‌گذاری در این پروژه محسوب می‌شود .

تمامی واحد‌های این پروژه به باغ موزه زیبای گیاه‌شناسی و پژوهشگاه نفت ویو دارند و شما هر واحد را در هر ضلع که خریداری کنید ، به این ویوی زیبا دید واضحی دارید .

 

دسترسی پروژه سران ۲

با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرک که در بالا ذکر کردیم ، دسترسی عالی به تمام امکانات تفریحی شهرک چیتگر و آزاد راه‌های تهران کرج دارد . این شهرک در جنوب آزادراه خرازی واقع شده که بدون ترافیک و در زمان کوتاهی می‌توان به سایر مناطق تهران با ماشین شخصی ترد کرد.

پروژه فوق دسترسی نزدیکی به دریاچه خلیج فارس ، آبشار تهران ، باغ موزه گیاه‌شناسی و ... دارد . همینطور با اماکن تجاری مانند ایران مال ، آرتمیس ، رزمال ، تهران مال و ...‌ نیز مسافت زیادی ندارد .

با توجه به دسترسی این شهرک با سرمایه‌گذاری در این ناحیه علاوه بر دسترسی بر امکانات رفاهی و تفریحی ، از آب و هوای پاک و منطقه‌ای سرشار از ارامش نیز بهره‌مند می‌شوید . این شهرک به دلیل موقعیت خاص خود ، نسبت به سایر پروژه‌های چیتگر رشد بهتری برای سرمایه‌گذاری دارد .

 پیشرفت پروژه سران ۲

پروژه سران ۲ در سال ۱۴۰۰ شروع به اخذ جواز و پروانه ثبت نموده و در حال حاضر در مرحله حریم بندی زمین خریداری و آغاز ساخت پروژه می‌باشد .

تاریخ تحویل پروژه سران ۲

با توجه به تاریخ آغاز پروژه سران ۲ که در سال پیش بوده ، اعتبار و تجربه بالای مجری آن و سازه اسکلت فلزی ، این پروژه بنا به وعده سازنده یعنی در سال ۱۴۰۴ تحویل داده خواهد شد .

 

قیمت پروژه سران ۲

قیمت علی الحساب این پروژه بنا بر اعلامیه سازنده آن به صورت متری و هر متر ‌۴/۵ میلیون تومان تخمین زده شده است .

شیوه پرداخت این پروژه به صورت اقساط بوده و در حال حاضر که فنس کشی آن آغاز شده باید طی ۶ قسط مبلغ پیش پرداخت را تسویه کنند .

مبلغ اقساط هر واحد بر اساس جهت و متراژ با هم فرق دارد . در نهایت پس از پایان کار و با محاسبه قیمت مصالح ، نیروی کار و تورم حاکم بر بازار قیمت نهایی هر واحد تعیین خواهد شد .

پیش‌خرید و پیش فروش پروژه سران ۲

در حال حاضر پروژه سران ۲ به اعضای این تعاونی فقط سهام اعطا کرده و فقط اعضای آن حق پیش‌فروش امتیاز خود را دارند ، اگر کسی مایل به خرید واحد‌های این پروژه می‌باشد ، باید از سهامداران آن را پیش خرید کند .

مبلغ پیش‌خرید این واحد‌ها بر اساس عواملی چون پرداخت نخستین مبلغ واریزی ، اقساط تسویه شده توسط سهامدار و مبلغی برای حق امتیاز سهامدار تعیین می‌شود .

پیش ازخرید فروشنده و خریدار باید در دفتر املاک معتبری همانند آسمان هوم برای تنظیم مبایعه نامه حاضر شوند و پس از تنظیم مبایعه نامه باید به دفتر تعاونی برای انتقال دفترچه مالکیت مراجعه کنند .

پیش ازخرید از تمام استعلامات ملک مانند نداشتن جریمه ، مهریه نبودن ، ارثیه نبودن و ...‌ به کمک مشاورین املاک آسمان هوم باخبر شوید .

 

امکانات پروژه سران ۲

پروژه سران ۲ با شعار امکانات رفاهی و لوکس برای ساکنین این برج‌ها در حال ساخت است ، از این رو تعاونی سازنده امکانات زیادی برای آن در نظر گرفته است .

این امکانات شامل استخر ، سونا ، جکوزی ، روف گاردن ، کافی شاپ ، سالن سینما ، سالن تئاتر روباز ، باشگاه ورزشی ، سالن اجتماعات ، سالن بیلیارد ، زمین فوتبال والیبال بسکتبال ، پیست دوچرخه سواری ، جاده تندرستی ، فضای سبز و فضای بازی کودکان ، سالن بدنسازی ، اتاق مانیتورینگ ، برق اظطراری برای هر واحد ، می شود .

در پایان

بدون اغراق می‌توان گفت که پروژه سران ۲ از تمام پروژه‌های در حال ساخت منطقه ۲۲ تهران لوکس‌تر بوده و ساکنین آن از امکانات زیادی در کنار زندگی در یک منطقه خوش آب و هوا و بدون شلوغی بهره‌مند خواهند شد .

تمام واحد‌های این پروژه اینده مالی روشنی برای سرمایه‌گذاری دارند ؛ لذا مشاورین آسمان هوم خرید واحد‌های برج سران ۲ را به تمام خریداران دوراندیش توصیه می‌کنند .

اگر هنوز سوالات زیادی راجع به این پروژه دارید که با خواندن این مقاله برای شما روشن نشده است ، با کار شناسان املاک آسمان هوم تماس بگیرید تا تمام راهنمایی‌های لازم را به شما دهند .

 

 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه سران 2

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید