پروژه ستین

تعاونی: شرکت آرین سازه

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه ستین

پروژه ستین را می توان به عنوان یکی از زیبا ترین پروژه های در حال ساخت مروارید شهر معرفی نمود . دلیل این موضوع را می توان برخورداری از مزیت های متعددی اعم از تنوع متراژ ، سابقه قوی شرکت سازنده ، دسترسی مناسب دانست .

شرکت آرین سازه یکی از سازندگان فعال و معتبر در منطقه ۲۲ به حساب می آید . مسلماً پروژه های موفق بسیاری را پشت سر و در رزومه کاری شانزده ساله خود درج نموده است .

مروارید شهر یک شهرک نوین و برخوردار از امکانات رفاهی پیشرفته می باشد ، که پس از اتمام ساخت و ساز جمعیت بسیاری در آن ساکن خواهند شد . از آنجایی که یک شرکت معتبر ساخت این پروژه را بر عهده دارد . انتظار می رود که سازه با رعایت استاندارد های ساختمانی و مصالح درجه یک ساخته شود .


مشخصات پروژه ستین

پروژه مذکور در دوازده برج که هر کدام متشکل از دوازده طبقه می باشد ؛ به وسیله شرکت آرین سازه در حال احداث است . هر یک از برج های این پروژه از ۹۶ واحد که دربردارنده لابی ، سالن ورزش و اجتماعات تشکیل شده است . در نقشه ساخت از طبقه یک تا طبقه هشت ، هشت واحد گنجانده شده است . در حالی که طبقات نه ، ده و یازده دارای پنج واحد هستند .

پروژه ستین در زمینی به مساحت بیش از بیست هزار متر مربع ساخته می شود . واحد های این سازه متراژ های متمایزی دارند و بر حسب متراژ تعداد اتاق خواب تعیین شده است .

امکانات رفاهی عالی اعم از سونا و استخر ، سوپر مارکت ، سالن اجتماعات ، فضای برای تفریح و بازی و ... در نقشه معماری آن کشیده شده است .

*** اگر تمایل و تصمیم به سرمایه گذاری در پروژه های شرکت آرین سازه اعم از پروژه ستین دارید . تنها رزومه طولانی و رتبه نباید مدرک قابل استناد شما برای سرمایه گذاری باشد . از اینرو پیش از هر کاری با کارشناسان مشاور املاک آسمان هوم مشورت نمایید .

 کاربری

مسکونی

سازنده

شرکت آرین سازه

تعداد برج

دوازده

تعداد طبقات

دوازده

زمان تحویل پروژه

چهل و سه ماه پس از شروع گودبرداری


 

دسترسی پروژه ستین چگونه است ؟

از آنجای که پروژه ستین در مروارید شهر قرار دارد . مسیر ارتباطی بسیار مناسبی به مراکز مهم شهر خواهد داشت . از جانب غربی می توان به دریاچه چیتگر و اتوبان کرج دسترسی داشت . در جانب شمالی می توان اتوبان حکیم ، همت ، ارتفاعات البرز و همچنین شهر بازی هزار و یک شهر را مشاهده نمود .

از بخش شرقی نیز می توان دسترسی راحت و مناسبی به پارک جنگی چیتگر ، بام لند و بازار بزرگ ایران مال داشت . از جانب غربی امکان استفاده از حمل و نقل عمومی ((ایستگاه مترو)) برای ساکنین پروژه ستین فراهم خواهد بود .

در بخش جنوبی پروژه مذکور اتوبان تهران _ کرج قرار دارد . همانگونه که مشاهده می کنید از نظر موقعیت جغرافیایی پروژه ستین در عالی ترین نقطه منطقه ۲۲ در حال اجرای شدن می باشد . همچنین دسترسی مناسبی به بیمارستان ترینا دارد .

*** یکی از بارز ترین مشخصه های پروژه ستین چشم انداز بسیار زیبایی آن به دلیل وجود باغ ملی گیاه شناسی است

امکانات پروژه ستین

از بهترین امکانات این پروژه می توان به لاندری روم ، فضای سبز ، لابی و لابی من بیست و چهار ساعته ، بهره مندی از پارکینگ و انباری مستقل برای هر واحد ، هایپر مارکت ، پیست دوچرخه‌ سواری اشاره نمود .‌

زمین فوتبال ، فضای برای بازی کودکان ، مجموعه ورزشی ، رستوران و کافی شاپ شیک و زیبا ، بهره مندی از سیستم هوارسانی پارکینگ از امکانات لوکسی است که برای پروژه ستین در نظر گرفته شده است.

 

شرایط خرید پروژه ستین

شرایط خرید این پروژه در حالت واریزی اولیه بر اساس متراژ ، اقساط و امتیاز تعریف شده است . اقساط ساخت برای چهل و سه ماه تنظیم شده است . البته با کسر واریزی اول که به صورت نقدی و با توجه به متراژ به وسیله اعضا پرداخت شده است . مبلغ ساخت اقساط بندی می شود . این مبلغ علی الحساب تنظیم شده است .

علاوه بر این اگر شما جزء خریدارانی باشید که پروژه تا زمان اتمام در دست تان باشد . در این صورت از سود مشارکت پانزده درصد بهره مند خواهید شد . پروژه از یک مزیت مهم (( پرداخت مبلغ خسارت در صورت تاخیر در موعد تحویل واحد ها )) نسبت به بیشتر پروژه های منطقه ۲۲ برخوردار است .

قرارداد کاملا شفاف و بدون ابهامی در نه بند و ماده تنظیم شده است . تمامی اطلاعات اعم از پلاک ثبتی ، مصالح و متریال بکار برده در ساخت پروژه مذکور درج می شود . علاوه بر این سازنده تضمین و ضمانتی برای انتقال سند تفکیکی به اعضا ارائه خواهد داد .

پروژه ستین در چه مرحله ای است ؟

فرآیند اخذ مجوز در پروژه های عظیم بسیار سخت و پروسه طولانی دارد . اما از آنجای که این پروژه از این سد عبور کرده است . مراحل ساخت به سرعت انجام خواهد شد . تمامی اقدامات مربوط به اخذ مجوز گود برداری انجام شده و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در محل پروژه تعبیه و مراحل ساخت پروژه استار زده شده است .

ممکن است در مراحل پایانی احساس کنید که کار به کندی انجام می پذیرد . درحالی که کارهای مربوطه به تجهیز و تکمیل قسمت داخلی اجرا می شود . صرفاً این نگرش از نگرانی و دغدغه شما نشأت می‌ گیرد .

قیمت امتیاز پروژه ستین

فروشنده به عنوان فردی که از ابتدا مبلغی را برای اجرای شدن پروژه پرداخت کرده است . به اصطلاح سرمایه خود را در پروژه خوابانده است . حق امتیاز برای او در نظر گرفته می شود . از اینرو خریدار در زمان خرید نه تنها مبلغ اصلی پروژه را پرداخت خواهد کرد . بلکه بایست مبلغ امتیاز را نیز به فروشنده بپردازد . در یک تعریف ساده موقعیت خود را در ازاء دریافت مبلغی به خریدار انتقال می دهد . بدون شک با مطالعه این قسمت به مفهوم امتیاز پی برده اید .

خرید امتیاز این پروژه از وضعیت مطلوبی برخوردار است . برای مثال خریدار می تواند به صورت اقساطی و طی چند دوره امتیاز پروژه را خریداری نماید .

در طی چند سال اخیر بازار مسکن با نوسان و تورم شدید همراه بوده است . از اینرو این دو عنصر مهم در محاسبه قیمت امتیاز نقش دارند . همچنین پیشرفت پروژه در تعیین ارزش امتیاز نقش دارند .

به همین ترتیب هر چه پروژه به مراحل پایانی نزدیک تر می شود ارزش امتیاز آن افزایش می یابد . اما در سرمایه گذاری به ویژه در حیطه املاک نباید با عجله رفتار کرد .

 

پروژه ستین در چه سالی تحویل داده خواهد شود ؟

در چنین پروژه های اغلب چهل و هشت ماه زمان برای دریافت جواز و ساخت پروژه تعریف می شود . اگر پنج ماه را برای فرآیند های اولیه همچون اخذ مجوز و ... در نظر بگیریم . چهل و سه ماه بعد از زمان گود برداری پروژه به اتمام خواهد رسید . با توجه به تعهد و قرارداد انجام گرفته بین شرکت و خریدار انتظار می رود در زمان مشخص شده پروژه ستین آماده تحویل باشد .

خرید پروژه ستین در منطقه ۲۲

 خرید هر یک از واحدهای پروژه ستین برای ساکنین مزیت های بسیاری به دنبال خواهد داشت . در ادامه مهم ترین مزیت ها را برای شما بیان خواهیم کرد .

·        بهره مندی از آب و هوای مطلوب و تمیز .

·        دسترسی راحت به مراکز تفریحی ، اداری ، گردشگری .

·        دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی .

·        امکان توسعه به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب .

·        بهره مندی از امکانات رفاهی همچون پیست دوچرخه سواری .

·        و ...

در پیش خرید ملک باید اقدامات لازم برای اطمینان از درستی اطلاعات و اسناد ارائه شده به وسیله فروشنده را انجام دهید .

کلام پایانی

در طول مطالب بالا از آسمان هوم نگاهی جامع به پروژه ستین واقع در منطقه ۲۲ داشتیم . امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه ستین

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید