پروژه سپکو

تعاونی: تعاونی مروارید شهر فاخر

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه سپکو

پروژه سپکو یکی از برج های مروارید شهر در زمینی به متراژ بیش از نه هزار متر مربع به وسیله تعاونی مروارید شهر فاخر احداث خواهد شد . در نقشه ساخت این پروژه چهار صد و چهل واحد مسکونی در چهارده طبقه طراحی شده است .

پذیره نویسی این پروژه در سال ۱۳۹۹ با پلاک ثبتی ۱۳۸۳/۴ انجام و اقساط زمین ، جواز و تراکم برای اعضا در دو فاز مشخص شده است .


شرایط خرید پروژه سپکو

در رابطه با پروژه های پذیره نویسی برای انتخاب طبقه و واحد شرایط خاصی وجود دارد . اعضا نمی توانند از ابتدا طبقه و واحد خود را مشخص کنند . برای مثال در پروژه سپکو هر عضوی که واریزی های پروژه را بدون تاخیر انجام دهد موفق به کسب امتیاز مثبت خواهد شد .

انتخاب واحد و طبقه زمانی انجام خواهد شد که پروژه مذکور پنجاه درصد پیشرفت کرده باشد. همچنین تعهد ضرر و زیان برای این پروژه ها تعیین نمی شود .

پرداختی بابت زمین و تراکم در چنین پروژه های در ابتدا از اعضا در حالتی اقساطی بدون افزایش قیمت دریافت شده و تصفیه می گردد .

ولیکن در رابطه با اقساط ساخت مبلغ تعیین شده برای هر دوره به احتمال بسیار تغییر خواهد یافت . به این معنا که احتمال افزایش قیمت مصالح ساختمانی مورد استفاده وجود دارد . از اینرو هزینه ساخت در هر دوره بر پایه قیمت مصالح تخمین زده می شود .

مشخصات پروژه سپکو

شرکت تعاونی مروارید شهر فاخر تمامی استاندارد های مهندسی را در ساخت این پروژه در نظر گرفته است . از اینرو ایمنی و استقامت سازه به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت .

برای ساخت برج مصالح با کیفیت در نظر گرفته شده است . امکانات رفاهی خوبی نیز برای پروژه سپکو تعریف شده است .

این برج در شانزده طبقه در چهار بلوک ساخته خواهد شد . برای هر طبقه در حدود ده واحد مسکونی با متراژ مختلف تعریف شده که یک مزیت مهم به شمار می رود . واحد های ۱۳۵ و ۱۳۰ متری دو نبشه می باشند .

نگاهی به پروژه سپکو به جهت سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در هر حیطه با هدف دریافت بازدهی بالا انجام می شود . در حالی که با تورم شدید حاکم بر اقتصاد کشور یافتن یک پارامتر سرمایه گذاری مطمئن که بتوان اثر تورم را خنثی نمود سخت می باشد . به همین جهت پروژه های ساختمانی همچون پروژه سپکو که در مراحل آغازین قرار دارند .

یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری به شمار می آیند . در سود آوری پروژه سپکو و دیگر پروژه های ساختمانی فاکتور های از قبیل سرعت ساخت ، کاهش عرضه ، سیاست های اجرای مجموعه تعاونی ، برند سازی و در نهایت آپشن های پروژه نقش دارند .

تعداد واحد های پروژه نیز یکی دیگر از نکات مهم در سرمایه گذاری است . تعداد واحد های کم تقاضای بیشتر را برای پروژه به دنبال خواهد داشت و این موضوع منجر به ارزشمندی پروژه خواهد شود .

حدود قیمت امتیاز پروژه سپکو

در خصوص پروژه‌های این منطقه شما باید به قیمت و شرایط پرداخت دقت نمایید . چرا که برای پروژه های که در مرحله فونداسیون قرار دارند و به عبارتی اجازه شروع عملیات ساختمانی را دارند . در زمان پرداخت مبلغ ، قیمت امتیاز خرید و فروش نیز محاسبه می شود .

از اینرو پروژه های از قبیل پروژه سپکو که عملیات ساختمانی آن استارت نخورده است و در پروسه پذیره نویسی قرار دارند . معامله از طریق خود شرکت تعاونی سازنده انجام شده و مؤلفه ای به نام حق امتیاز تعریف نمی شود .

با این اوصاف مورد بیان شده یک فرصت عالی برای خرید در اختیار شما قرار می دهد .

 

نحوه خرید پروژه سپکو چگونه است ؟

در پروژه سپکو ارزش تراکم زمین و جواز ثابت و بدون تغییر است . در صورتی که مبلغ ساخت در هر مرحله بر اساس یکسری از معیار ها اعم از قیمت متریال ساختمانی و ... ارزیابی و متغییر است .

برای همه واحد های پروژه دفترچه مالکیت درج شده است . با اتمام فرآیند پذیره نویسی معامله واحد های این سازه در حالت واریزی و امتیازی عملی خواهد شد . همچنین کمپانی سازنده برای آسان نمودن پروسه پرداخت قسط ها ، وام با بهره پانزده درصد ترتیب داده است .

قسط هزینه زمین و تراکم هر یک ماه یکبار توسط اعضا پرداخت شده است . خوش پرداختی در اقساط در انتخاب واحد بسیار موثر است .

*** در زمان معامله فاکتور های همچون پرداختی های فروشنده ، اطمینان از آزاد بودن امتیاز بایست بررسی شود . مبایعه نامه قانونی در دفتر املاک با بند های مشخص تنظیم شده و سپس نقل و انتقال در شرکت تعاونی سازنده انجام شود .

پروژه سپکو در چه سالی آماده تحویل خواهد بود ؟

با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و اجرای پروژه به وسیله شرکت تعاونی مطرح و صاحب نام مروارید شهر فاخر انتظار می رود بدون تاخیری در سال ۱۴۰۴ به اتمام رسیده و آماده تحویل باشد .

پروژه سپکو در چه مرحله ای قرار دارد ؟

پروژه سپکو در مراحل ابتدای قرار دارد . به این صورت که این پروژه تا به کنون به مرحله اخذ جواز رسیده و در حال انجام کار های مربوط به فنس کشی و اجرای کانکس ها می باشد .

خرید پروژه سپکو در منطقه ۲۲

خرید ملک در تهران آن هم با این قیمت های سر به فلک کشیده بسیار دشوار و به امری دست نیافتنی تبدیل شده است . مجموعه ما با درک این مسئله یکی از بهترین نقاط تهران برای سکونت با آینده فوق العاده روشن یعنی مروارید شهر را به شما پیشنهاد می دهد . تعدد پروژه های در حال ساخت در این شهرک به احتمال زیاد موجب سردرگم شدن خریداران خواهد شد . اما اگر فقط دامنه جستجو خود را گسترش دهید بدون شک پروژه های مناسبی را خواهید یافت .

پروژه سپکو جزء پیش فروش های مروارید شهر به شمار می رود . از اینرو پیشنهاد می دهیم که برای دریافت اطلاعات کامل با ما در مجموعه آسمان هوم همراه شوید .

امکانات پروژه سپکو

سه طبقه زیر زمین ، در نقشه این برج برای ایجاد پارکینگ و انباری مستقل برای هر واحد طراحی شده است . علاوه بر این ساکنین مجتمع در صورت نیاز می توانند از پارکینگ مهمان استفاده نمایند .

 اقدامات لازم برای افرادی که درخواست مبنی بر داشتن پارکینگ اضافی دارند انجام گرفته است . طبقه همکف با کاربری لابی شیک و مجلل برای پروژه اجرای خواهد شد . در این طبقه ساکنین از امکاناتی همچون سالن اجتماعات ، سالن بازی کودکان ، خشکشویی ، محیطی برای بازی کودکان بهره مند خواهند شد .

از شاخص ترین آپشن های رفاهی این مجتمع می توان به سامانه برودتی و گرمایشی اختصاصی ، آسانسور حمل بار ، کارواش خصوصی برج ، باشگاه بدن سازی اشاره نمود .

همچنین در محوطه مجتمع تجهیزات بازی برای کودکان در نظر گرفته شده است . نگهبانی ، راه پل اضطراری ، هلی پد ، درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته از دیگر امکانات پروژه سپکو به شمار می رود .

امکانات رفاهی

فاصله

بانک

یک

مرکز خرید

یک

فرودگاه

پنج

ایستگاه مترو

یک

بیمارستان

دو

دریاچه

سه

بوستان و فضای سبز تفریحی

یک


فاصله پروژه سپکو تا امکانات شهری (km)

 

دسترسی پروژه سپکو چگونه است ؟

 در زمان خرید ملک شما بایست موقعیت قرارگیری پروژه از نظر نزدیکی به مراکز تجاری ، اداری و تفریحی را بررسی کنید . مسلماً پروژه ای که دسترسی بهتری داشته باشد با استقبال خوبی مواجه خواهد شود . به تبع دسترسی قیمت را نیز درگیر خواهد نمود. به این صورت که برخوردار از دسترسی بهتر مساوی با قیمت بیشتر خواهد بود .

شما با سکونت در این برج خواهید توانست به باغ گیاه شناسی ، بوستان جوانمردان ، ورزشگاه آزادی ، دریاچه خلیج فارس دسترسی داشته باشید .

از مسیر های ارتباطی پروژه سپکو می توان به اتوبان خرازی ، همدانی ، یاسینی اشاره نمود. همچنین ساکنین می توانند از حمل و نقل عمومی که در فاصله یک کیلومتری این پروژه واقع شده استفاده نمایند .

کلام پایانی

با وجود اینکه مراحل عمرانی این پروژه هنوز اجرای نشده است . امّا رزومه قوی شرکت سازنده ، لوکیشن مناسب و به دنبال آن دسترسی راحت به مراکز مهم شهر پروژه نام برده را به یک پارامتر ایده آل برای سکونت و سرمایه گذاری تبدیل کرده است . از شما متشکریم که در این مقاله پروژه سپکو از آسمان هوم تا انتها همراه ما بودید . 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه سپکو

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید