پروژه خرازی 2

تعاونی: شرکت خانه سازی رزمندگان تهران

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه خرازی ۲

پروژه خرازی ۲ با تکیه بر رزومه قوی سازنده خود یکی از قابل اعتماد ترین پروژه‌ های بخش ۲۲ به حساب می آید . قرار گیری در یک منطقه خوش آب و هوا به شما این امکان را خواهد داد از آلودگی تهران به دور باشید و در یک محلی آرام و زیبا سکونت کنید .


مشخصات پروژه خرازی ۲

اگر عنوان لوکس ، مجلل و زیبا را به پروژه خرازی ۲ اختصاص دهیم ، اغراق نکرده ایم . پلان معماری این برج در چهار بلوک بیست و نه طبقه ترسیم شده است . برای رفاه حال ساکنین سه طبقه منفی ، برای پارکینگ و انباری اختصاص داده شده است .

در نقشه آن لابی شیک در طبقه همکف قرار دارد . هر برج شامل بیست و پنج طبقه مسکونی است . در بلوک های B هشت واحد و در بلوک های A شش واحد در طبقات مشاهده می شود . نام برج های این پروژه A۱۳، A۱۴ ، B۱۳ ، B۱۴ می باشد .

 قیمت هر واحد بر حسب متراژ مشخص می گردد . طراحی و معماری متفاوتی در واحد ها اعمال شده است . انتخاب اسکلت پیچ و مهره منجر به استقامت بالای برج های این پروژه در برابر زلزله خواهد شد . تمامی مصالح‌ ، درجه یک و از بهترین مجموعه های تولیدی خریداری میشوند که این مسئله کیفیت ساخت برج های خرازی ۲ را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد .

خرید امتیاز پروژه خرازی ۲

پروژه خرازی ۲ مانند دیگر پروژه های منطقه دارای امتیاز می باشد . به این صورت که برای ورود به پروژه با پرداخت مبلغ امتیاز جایگاه فروشنده به شما اختصاص داده خواهد شد . در تعیین مبلغ امتیاز پارامتر های همچون مراحل پیشرفت نقش دارند .

برای خرید پروژه خرازی ۲ شما باید واریزی که فروشنده به شرکت سازنده انجام داده را به همراه مبلغ امتیاز پرداخت کنید . پس از آن اقساط ساخت برای شما تعریف و باید در زمان مشخص شده در برگه چک مبلغ را به حساب واریز تا چک قابل برداشت باشد .

نحوه خرید پروژه خرازی ۲ چگونه است ؟

پس از اتمام کار در دفتر خانه اسناد رسمی و دریافت اقرار نامه برای جابجایی اسناد باید به تعاونی مورد نظر مراجعه نمایند . ماهیت مدارک جهت جلوگیری از کلاه برداری بایست از سوی شرکت تعاونی تایید گردد .

البته در ابتدا ثبت دفترچه مالکیت در تعاونی به نام خریدار امکان پذیر نبود و از اینرو فرآیند خرید و فروش وکالتی انجام می گرفت .

*** در انتخاب سایت مسکن باید با دقت عمل نمایید . سابقه فعالیت آن در منطقه ۲۲ را ارزیابی و نسبت به اعتبار آن اطمینان حاصل کنید .

 

پروژه خرازی ۲ در چه سالی آماده تحویل است ؟

تاریخ تحویل پروژه سال ۱۴۰۴ منطبق با تاریخ آخرین برگه چک اعلام شده است . به این صورت که در اول خرداد ماه سال ۱۴۰۴ اعضا با پرداخت مبلغ آخرین برگه چک واحد های خود را تحویل خواهند گرفت .

پروژه خرازی ۲ در چه مرحله ای قرار دارد ؟

انجام یک مدیریت دقیق منجر شده مراحل ساخت پروژه مذکور بر حسب برنامه ریزی پیش رفته و در عرض دوازده ماه گود برداری به اتمام رسیده و مرحله سفت کاری را آغاز نماید . اکنون پروژه نام برده در مرحله اجرای اسکلت قرار دارد .

 پیش از خرید پروژه های پیش فروش باید اطلاعات کامل در خصوص شرکت تعاونی سازنده به دست آورید تا متحمل ضرر و زیان نشوید ‌.

شرایط خرید پروژه خرازی ۲

مبلغی که به عنوان قیمت ساخت از خریداران و اعضای پروژه دریافت می گردد قطعی نمی باشد . به این معنا که تورم در تعیین این رقم نقش خواهد داشت . به دلیل وجود تحریم و نوسان بازار به احتمال قوی روند صعودی را در قیمت مصالح شاهد خواهیم بود . از اینرو ما به التفاوت ایجاد شده بین اعضای پروژه تقسیم و دریافت خواهد شد .

در صورتی که قصد خرید واحد های این پروژه را دارید بعد از پرداخت مبلغ امتیاز و کسب جایگاه برای خود باید بدانید که هشت برگه چک به فاصله شش ماه از اعضا دریافت که اولین چک برای اول آذر ماه ۱۴۰۰ به نام شرکت خانه سازی رزمندگان تهران به ثبت رسیده و تاریخ آخرین چک برای خرداد ماه ۱۴۰۴ درج شده که سه فقره از هشت برگه چک پرداخت گردیده است .

شما به عنوان خریدار مجموع مبلغ سه چک پاس شده را باید به فروشنده پرداخت کنید و باقی مانده اقساط (پنج برگه چک به نام شرکت) بر حسب تاریخ های اعلام شده خواهد بود ‌. چنانچه که چک های خود را در زمان تعیین شده پاس نمایید . در این صورت امتیاز مثبتی برای شما در نظر گرفته خواهد شد .

برای این پروژه وام حکمت در نظر گرفته شده که البته شما به عنوان خریدار جدید نمی توانید از آن بهره ببرید . در واقع این وام برای اعضاء پاسدار که در پروژه حضور دارند در نظر گرفته شده است .

خرید پروژه خرازی ۲ در منطقه ۲۲

از مهم ترین نکات خرید پروژه خرازی می توان به دفترچه مالکیت آن اشاره نمود . خریداران عزیز باید بعد از هر دوره پرداختی با در دست داشتن دفترچه مالکیت به شرکت تعاونی مراجعه و امضای مدیریت را به همراه مهر برجسته دریافت کنند .

این پروژه در یک منطقه قابل رشد قرار گرفته و آینده درخشانی را می توان برای آن متصور شود . در نتیجه اگر با هدف سرمایه گذاری وارد این پروژه شده اید . بدون شک ارزش افزوده خوبی را برای شما در آینده به همراه خواهد آورد . موقعیت پروژه از مهم ترین پارامتر های تاثیر گذار بر روی قیمت است .

دسترسی پروژه خرازی۲

برای دسترسی به این پروژه شما می توانید یکی از اتوبان های همت و حکیم را انتخاب کنید . علاوه بر این تنها با طی چند کیلومتر بدون اینکه در ترافیک بمانید به بازار بزرگ ایران مال ، مجموعه تفریحی هزار و یک شهر ، دریاچه چیتگر دسترسی خواهید داشت .

دسترسی به آبشار تهران ، بام لند از دیگر ویژگی های ارتباطی این پروژه به شمار می رود . لوکیشن عالی پروژه خرازی ۲ منجر شده در صورت نیاز به راحتی به وسایل حمل و نقل عمومی همچون خطوط تاکسی و اتوبوس رانی و همچنین ایستگاه مترو دسترسی داشت .

 

امکانات پروژه خرازی ۲

تعداد واحد های کم در هر طبقه به نسبت برج های اطراف منجر شده که پروژه خرازی ۲ با تقاضای بسیاری مواجه شود . از سوی دیگر امکانات رفاهی بالا اعم از هلی پد ، مدرسه ، پارکینگ و انباری ، مجتمع تجاری اداری محلی ، سیستم سرمایشی vrf و ... دلیل دیگری بر تقاضای بالای این پروژه می باشد . برای رفاه حال ساکنین پروژه خرازی ۲ سیستم حمل و نقل عمومی نیز در نظر گرفته شده است .

کلام پایانی

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با مراحل پیشرفت ، اقساط پروژه ، چگونگی نقل و انتقال و .... بهتر است با کارشناسان ما در مجموعه آسمان هوم ارتباط بگیرید . امیدواریم این مقاله (( پروژه خرازی ۲ )) برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد .

 



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه خرازی 2

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید