مدیران شهرداری

تعاونی: تعاونی منابع انسانی شهرداری کوهک

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

مدیران شهرداری

پروژه مدیران شهرداری دیگر پروژه ساختمانی در منطقه ۲۲ تهران است . این پروژه ساختمانی توسط تعاونی منابع انسانی شهرداری کوهک ساخته شده و بدین علت این پروژه با عنوان مدیران شهرداری بین مردم مطرح گشته است .

این مجتمع مسکونی در خوش آب و هوا ترین منطقه تهران قرار دارد . در منطقه ۲۲ چیتگر استان تهران خبری از آلودگی‌ هوا و ترافیک های سنگین نیست . بنابراین بهترین مکان برای رفع خستگی و تشکیل خانواده است ، چرا که علاوه بر هوای پاک دارای امکانات رفاهی بی شماری است .

خرید پروژه مدیران شهرداری در منطقه ۲۲ چیتگر استان تهران

تهران ، پایتخت کشور عزیزمان ایران است ، که در حال حاضر با وجود صنایع شیمیایی متعدد جزو آلوده ترین شهر های جهان نیز به شمار می رود . در این شهر صنعتی آلودگی هوا به حدی است ، که شهروندان ۱ متر جلوتر از خود را نیز نمی بینند .

بدین علت برای فرار از این وضع به دنبال مجتمع هایی با هوای پاک هستند . پروژه مدیران شهرداری در منطقه ۲۲ چیتگر یکی از برترین اماکن مسکونی در این استان تهران است . این مجتمع با وجود برخورداری از هوای پاک ، به چشم انداز زیبایی از استان تهران و البرز دسترسی دارد .

 این پروژه ترکیبی از خلاقیت انسان با طبیعت است . بنابراین می توان گفت پروژه مدیران شهرداری در صنعت ساختمانی یک شگفتی به حساب می آید ، که حتی در بین مردم نیز از اهمیت بالایی بهره مند می باشد .

با توجه به موقعیت مکانی مجتمع ، افراد بسیاری خواستار اقامت در این برج ۲۳ طبقه ای هستند . در حال حاضر تعاونی منابع انسانی شهرداری کوهک با ارزیابی وضعیت مالی مردم ، واحد های این پروژه را به فروش گذاشتند .

از آن جایی که خرید و فروش واحد های شهرداری در منطقه چیتگر از همان ابتدا شروع پروژه انجام می شود . علت شک و تردید را کنار بگذارید ، یک تعلل کوچک ، شانس شما را در خرید واحد می سوزد .

پروژه مدیران شهرداری در چه مرحله ای است ؟

مدیران شهرداری ، پروژه ای بی نظیر در صنعت ساختمانی ایران است . این پروژه مسکونی با هدف رفاه بیشتر در استان تهران اجرا می شود ، زیرا محیط آلوده تهران خطر بزرگی برای ساکنین شهر می باشد .

پیداکردن محیطی امن با هوایی پاک در این شهر آلوده با وجود پروژه شهرداری آسان و شیرین است ، این مجتمع مسکونی زیبا دارای هوایی پاک با چشم انداز های طبیعی می باشد .

این پروژه ساختمانی برتر در منطقه چیتگر در مرحله های پایانی ساخت ( نما و نازک کاری ) است . بدین خاطر اکثرا تمامی واحدهای آن طی فرآیند ساخت پروژه به فروش رسیده اند .

تمامی فرآیند های ساخت پروژه ، از خرید متریال گرفته تا اجرای نما همگی طبق بروزترین متدهای جهانی انجام شده و مجتمع مدیران شهرداری از زیباترین اماکن مسکونی منطقه چیتگر به شمار می رود .

پروژه مدیران شهرداری در چه سالی تحویل داده می‌ شود ؟

همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره شد ، پروژه مدیران شهرداری در مراحل اجرای نما و نازک کاری است . بدین علت ، واحد های این مجتمع از نظر زیرساخت کامل هستند و تنها نازک کاری ، برق کشی و طراحی دکوراسیون آشپزخانه آن باقی مانده است .

هر یک از واحد فروخته شده در نیمه اول و دوم سال ۱۴۰۱ به صاحبان تحویل داده می‌ شود . بنابراین خریداران می توانند در این بازه زمانی نسبت به ثبت سند مالکیت واحد نیز اقدام کنند .

این بازه زمانی که در بین بازه خرید و تحویل واحد ها قرار دارد ، برای صاحبان بلوک منفعت بسیاری به دنبال می آورد ، لذا باعث شده پس از تحویل ، آن ها در واحدی همه چیز تمام و زیبا مستقر شوند .

مشخصات پروژه مدیران شهرداری

پروژه مدیران شهرداری از برترین سازه های ساختمانی در استان تهران بوده و دارای علاوه بر موقعیت مکانی عالی دارای امکانات متعددی می باشد .

این مجتمع مسکونی دارای ۲۳ طبقه تمیز و زیبا است . در هر طبقه ، ۸ واحد دو خواب یا سه خواب کامل قرار دارد ، که هر یک از نظر سیستم های سرمایشی ، گرمایشی و نوری مدرن و بروز هستند .

پروژه مدیران شهرداری از لحاظ شاخصه های زیست محیطی نیز مورد تائید سازمان محیط زیست است . این ساختمان برای اقامت خانواده ها نیز مناسب بوده و متراژ هر یک از واحد های آن ۱۱۰ متر یا ۱۶۰ متر می باشد .

بنابراین از موقعیت مکانی و هوای پاک مجتمع که بگذرید ، این برج ، مفرح بخش بوده و بیشتر ساکنین آن خانواده هستند . به همین علت هیچ هاله سردی در اطراف آن دیده نمی شود .

امکانات پروژه مدیران شهرداری

امکانات

توضیحات

آسانسور

پروژه مدیران شهرداری دارای ۴ لاین آسانسور است .

سالن ورزشی

سالن ورزشی این مجتمع دارای ابزارآلات ورزشی متعددی همچون تردمیل ، وزنه ، حلقه و ... می باشد ‌.

پارکینگ

از آن جایی که این پروژه دارای پارکینگ است ؛ هر یک از ساکنین می تواند خودرو های خود را در جایگاه مناسب قرار دهد ، تا از ایجاد ترافیک در حومه مجتمع جلوگیری شود .

انباری

برخورداری از انباری در طبقات منفی برج دیگر مزیت مجتمع است .

سالن اجتماعات

سالن اجتماعات به ساکنین این اجازه را می دهد ، که برای برگزاری مراسمات و جلسات از این فضا استفاده کنند . بنابراین دیگر برای برگزاری مراسم یا جلسه نیازی به صرف هزینه های اضافی نیست .


 

حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه مدیران شهرداری

با توجه به امکانات و شرایط عالی پروژه مدیران شهرداری ، افراد بسیاری خواستار خرید امتیاز این مجتمع هستند ، بدین واسطه می توان در سال های آینده درآمد بالایی به دست بیاورند .

خرید امتیاز این مجتمع مسکونی ، میلیاردی است . از آن جایی که برای ساخت این مجتمع ، هزینه های بالایی می‌ شود ، بدیهی است ، خرید امتیاز آن نیز در ارقام بالا صورت گیرد و اکثرا قشر ثروتمند جامعه خواستار خرید امتیاز پروژه مدیران شهرداری هستند .

خرید سهام یا امتیاز این پروژه به نفع اشخاص است ، چراکه موجب شده ارزش مادی سرمایه شان بر سر تغییر ارز و دلار کاهش نیابد و در نتیجه آن ها سود کلانی به دست بیاورند .

دسترس پروژه مدیران شهرداری چگونه است ؟

پروژه مدیران شهرداری در منطقه چیتگر تهران در بهترین موقعیت مکانی از نظر شاخصه های زمین شناسی و شهرسازی قرار دارد .

این پروژه در شرقی ترین منطقه چیتگر قرار دارد . بدین علت به در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر ، مجتمع تجاری _ تفریحی طوبی قرار دارد . همچنین همجوار با بزرگراه آزادگان شمال به جنوب ، اتوبان شهید همت و اتوبان شهید حکیم است . بدین علت به گوشه به گوشه شهر تهران نیز دسترسی دارد .

نحوه خرید پروژه مدیران شهرداری

خرید پروژه مدیران شهرداری امکان پذیر می باشد . نحوه خرید این پروژه آسان تر از چیزی بوده که فکر می کنید ، زیرا تعاونی منابع انسانی شهرداری کوهک ، رضایت خریداران را الویت اصلی خود قرار داده است .

بنابراین با مشاهده برج و زیبایی آن از خرید واحد مد نظر منصرف نشوید و شانس خود را در خرید بلوک امتحان کنید . خرید پروژه مدیران شهرداری به صورت اقساط طولانی مدت انجام می گیرد . از این رو ، با قسط بندی هزینه واحد می‌ توانید در بهترین منطقه تهران ، ساکن شوید .

شرایط خرید پروژه مدیران شهرداری

شرایط خرید مجتمع مدیران شهرداری معرکه است و به تمام اقشار جامعه اجازه می دهد تا در بهترین منطقه پایتخت اقامت داشته باشند . تمامی واحد های این منطقه مسکونی به صورت اقساطی به فروش می رسد .

بنابراین مطمئن باشید ، با خرید هر یک از واحد های مجتمع شهرداری به خود و خانواده عزیزتان لطف می کنید و در محیطی امن با هوایی پاک روز های آینده خود را سپری کنند .

شرایط خرید این پروژه به صورت اقساط طولانی مدت است . خریداران می توانند متناسب با بودجه‌ شان ، چگونگی پرداخت قسط ها را مشخص سازند . بنابراین نگران پرداخت هزینه نباشید ، زیرا از سوی تعاونی منابع انسانی شهرداری کوهک وام به صاحبان واحد تعلق می‌ گیرد .

سخن پایانی

اگر به دنبال اقامت در مجتمع مسکونی مدیران شهرداری هستید ، به وب سایت معتبر آسمان هوم مراجعه فرمایید ؛ تا درباره قیمت و چگونگی پرداخت اقساط اطلاعات موثقی کسب کنید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه مدیران شهرداری

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید