سهام ۵۰ متری پهنه D چیتگر

تعاونی: تعاونی ارتش جمهوری اسلامی

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

سهام ۵۰ متری پهنه D چیتگر

چیتگر تنها یک منطقه ساده با چشم اندازهای طبیعی و انسانی نیست ، این منطقه گنجی عظیم و پر بها بوده خوشبختانه در حال بهره ‌برداری و شکوفایی است . پهنه های متعددی در گستره چیتگر در حال اجرا بوده و برج های مختلف و باشکوه در آنجا احداث می‌ شوند .

منظور از پهنه یک مختصات خاص در حوالی دریاچه چیتگر ، منطقه ۲۲ تهران بزرگ است . پهنه D چیتگر ما بین باغ گیاه شناسی چیتگر و اتوبان شهید همت قرار دارد . این پهنه یکی از پنج گانه های A ، B ، C ، D و E بوده که به تازگی احداث آن کلید خورده و از موقعیتی مطلوب و خوش آب و هوا بهره مند است .

این پهنه به صورت سهام به افرادی که در استخدام ارتش هستند ، واگذار می‌ شود . از این رو با پروسه ای تحت عنوان سهام ۵۰ متری پهنه D چیتگر مواجه هستیم .

خرید سهام ۵۰ متری پهنه D چیتگر در منطقه ۲۲

همان طور که گفته شد ، یکی از بخش های منطقه ۲۲ و حوالی دریاچه شهدای خلیج فارس به عنوان پهنه D شناخته می‌ شود ، تعاونی ارتش جمهوری اسلامی سازنده برج های سری D بوده و این برج ها را به کارکنان و کارمندان ارتش واگذار می کند .

نحوه واگذاری به صورت سهام بوده و به متقاضیان به صورت اقساطی اعطا خواهد شد ، در مرحله اول ابتدا سهام پهنه D را به صورت زمین های بیست متری عرضه می داشتند ، اما پس از آن ۳۰ متر به آنها اضافه گشته و به سهام ۵۰ متری تبدیل شدند .

ارزش تعیین شده برای سهام ۵۰ متری پهنه D چیتگر ۱۰۵ میلیون تومان است و این مبلغ به صورت اقساطی از حساب کارکنان کسر خواهد شد . در صورتی که متقاضیان خواهان تسویه یک جا و غیره اقساطی باشند تمامی مبلغ به حساب اعلام شده توسط تعاونی ارتش جمهوری اسلامی بایستی واریز گردد .

همان طور که گفته شد این سهام تنها به کارکنان و استخدامی های ارتش واگذار شده و سایر ارگان ها قادر به خرید سهام ۵۰ متری پهنه D چیتگر از تعاونی نخواهد بود ، اما با توجه به این که پس از خرید و فروش سهام ، مالک آن تغییر پیدا می کند و اشخاص حقوقی و کارکنان ارتش ، مالکان اصلی این سهام شناخت خواهند شد .

امکان فروش سهام فراهم شده اما قیمت در نظر گرفته شده برای این سهام به صورت توافقی توسط مالک تعیین خواهد شد . در چنین شرایطی ارزش سهام ۱۰۵ میلیون تومان قطعاً نخواهد بود و افزایش پیدا کرده است برای صاحب خانه شدن در پهنه D چیتگر لازم بوده تا بیش از یک سهام خریداری شود ، اما برای سرمایه گذاری با یک سهام نیز به هدف خود خواهید رسید .

مشخصات پهنه D چیتگر

پهنه D چیتگر مجموعه از برج های متعدد بوده که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند ، متراژ واحدها متغیر و قطعاً قیمت هر واحد نسبت به متراژ متفاوت می باشد . نام دیگر پهنه D چیتگر ، پهنه طبیعت بوده و زیبایی های بی نظیر بهره مند است .

باغ گیاه شناسی در شمال این پهنه قرار داشته و فاصله کمی با دریاچه چیتگر دارد ، طبیعت در این منطقه نفس می کشد و هوای دلنشینی را به ساکنین هدیه خواهد داد .

حدود چهار برج در این مختصات وجود داشته که ارتفاع همه آنها ۲۵ طبقه می باشد ‌، برای افزایش استحکام طبقات موجود از بلوک فلزی ، اسکلت فلزی بسیار مقاوم ، پیچ و مهره های درجه یک و با کیفیت استفاده شده است . پنج طبقه منفی برای تمامی برج ها وجود داشته که به انباری ، لابی و پارکینگ اختصاص داده شده است .

مجموعا در این چهار بلوک شاهد ۲۲۰۰ واحد مسکونی خواهیم بود که متراژ آنها از ۸۰ الی ۲۰۰ متر متغیر می باشد . با توجه به این که سهام ۵۰ متری هستند ، برای خرید یک واحد حداقل نیاز به خرید دو سهام و حداکثر ۴ سهام نیاز است .

پنج طبقه منفی توسط گود برداری ایجاد خواهند شد . اما لازم بوده تا برای پی و استحکام بنا نیز گود برداری با ارتفاع بیشتری انجام شود . به همین دلیل این پروسه در مدت زمان طولانی انجام شده و طبق محاسبات شرکت تعاونی پس از گذشت ۵ سال از واحدها به صاحبان آن ها تحویل می گردد .

امکانات پهنه D چیتگر

برج های واقع در پهنه D چیتگر دارای طراحی ویژه و ایده آلی هستند ، برای افزایش رفاه ساکنین و همچنین پرستیژ برج از یک سری امکانات فوق‌العاده برای آن استفاده کرده‌اند ، به موارد زیر توجه کنید ؛

·        لابی ۲۴ ساعته

·        نگهبانی مجرب و کارآزموده

·        آسانسور های متعدد با قابلیت حمل بار و افزاد

·        اختصاص انباری و پارکینگ به هر واحد

·        آنتن مرکزی

·        سیستم سرمایشی و گرمایشی جدید

·        کتابخانه

·        مهد کودک

·        برق اضطراری

·        سالن اجتماعات

·        سالن ورزشی

·        استخر و جکوزی به همراه سونیا

·        دوربین مداربسته

·        شوتینگ زباله

·        آیفون تصویری


دسترسی پهنه D چیتگر

پهنه D چیتگر از نظر دسترسی به موقعیت های مختلفی نزدیک بوده و باعث شده تا به راحتی ، آسودگی ساکنان تا حد زیادی افزایش یابد ‌. اتوبان شهید همت در قسمت جنوب پهنه و باغ گیاه شناسی چیتگر در شمال آن قرار گرفته است .

نزدیکی به دریاچه چیتگر ، بهره‌مندی از کوهه ای رشته کوه البرز ط نزدیکی به مجتمع های تجاری و بزرگ ایران مال و تهران مال و همچنین بام لند از دسترسی های مهم این پهنه به شمار می‌آید ، ایستگاه مترو نیز در حوالی این طرح قرار گرفته است ‌.

نحوه خرید سهام ۵۰ متری پهنه D چیتگر

سهام ۵۰ متری پهنه D چیتگر مختص کارکنان ارتش بوده و تنها به این افراد فروخت خواهد شد ، اما سایر افراد جامعه نیز به نحوی قادر به خرید این سهام و بهره‌مندی از مزایای آن خواهند بود .

در صورتی که مالک خواهان فروش سهام خریداری شده خود باشد ، آن را به بازار فروش عرضه کرده و متقاضیان با شرایطی متفاوت از تعاونی قادر به خرید سهام ۵۰ متری پهنه D چیتگر خواهند بود .

اما سوال اینجاست چگونه می توان سهام عرضه شده برای فروش را در بازار پیدا کرد ؟ چگونه می توان به صاحبان سهام اعتماد کرده و این سهام را خریداری نمود ؟ برای این امر نیازی به چرخیدن در بازار نبوده و تنها کافیست با مرکز مشاوره املاک همچون آسمان هوم در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را از این مجموعه دریافت کنید .

کلام آخر

پهنه D چیتگر یک بخش از منطقه ۲۲ تهران بزرگ بوده که با این نام شناخته شده است . در این پهنه ۴ بلوک ۲۵ طبقه ساخته خواهد شد ، اما این سهام تنها مختص ارگان ارتش بوده و کارکنان این بخش قادر به خرید آن ها می باشند ، خارج از دفتر تعاونی ، توسط مالکان امکان خرید سهام ۵۰ متری پهنه D چیتگر برای سایر افراد فراهم شده است ‌.

منظور از سهام ۵۰ متری تخصیص هر ۵۰ متر از این پهنه به یک سهام می باشد . برای سرمایه گذاری تنها خرید سهام کافی بوده اما برای صاحب خانه شدن حداقل نیاز به خرید دو سهام است ، اگر در رابطه با این پهنه و سهام آن نیاز به کسب اطلاعات دارید مجموعه آسمان هوم در کنار خانه شما خواهد بود ‌.



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه سهام ۵۰ متری پهنه D چیتگر

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید