پروژه رومنس

تعاونی: تعاونی توسعه مسکن همت

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه رومنس

اگر در جستجوی آرامش به واسطه محلی دور از هیاهو ، شلوغی ، آلودگی صوتی و آلودگی هوا هستید ، توصیه ما به شما خرید واحدی در پروژه رومنس واقع در منطقه ۲۲ و حوالی دریاچه چیتگر است . این پروژه فوق العاده و استثنایی در شهرک مروارید شهر فاز ۲ قرار گرفته و کاملا آرامش بخش می باشد .

با توجه به افزایش ساختمان سازی در نزدیکی دریاچه چیتگر شرکت های مختلف اقدام به ساخت برج های مختلف در این منطقه نموده اند ، پروژه رومنس برجی فوق العاده با امکانات متعدد می باشد .

خرید پروژه رومنس در منطقه ۲۲

تعاونی توسعه مسکن همت یکی از با سابقه ترین شرکت هایی است که در زمینه ساخت و ساز برج و پروژه در منطقه ۲۲ فعالیت می‌ کند ، این شرکت چهار برج در نزدیکی دریاچه چیتگر داشته که از نظر زیبایی ظاهری ، استحکام ، مشخصات فنی منحصر به ‌فرد و درجه یک می باشد و تمام ساکنین از امکانات ویژه آن راضی هستند .

به همین دلیل انتظار رفته تا پروژه رومنس نیز به همین اندازه با کیفیت و وزیبا ساخته شود ‌. با توجه به این که این پروژه در حال ساخت بوده و هنوز تکمیل نشده است ، امکان پیش فروش تمامی واحدهای آن وجود داشته و متقاضیان می توانند با مراجعه به شرکت تعاونی به صورت قانونی اقدام به خرید پروژه رومنس نمایند .

در حال حاضر واحدهای ساخته شده در حدود نهصد و هشتاد میلیون تومان وجه رایج قیمت‌ گذاری شده است که برای خرید امتیاز پروژه رومنس باید مبلغی حدود ۳۵۰ میلیون تومان واریز شود .

متاسفانه با توجه به این که شرکت‌های تقلبی و کلاهبردار زیادی با وعده پیش فروش و یا پیش خرید پروژه های منطقه ۲۲ مردم را فریب می دهند ، تمام نقل و انتقالات به صورت قانونی تنها در تعاونی انجام خواهد شد .

مشخصات پروژه رومنس

یکی از پروژه‌های عظیم و گسترده‌ای که در منطقه ۲۲ تهران در حال احداث می باشد ، پروژه رومنس بوده که مجموعا از ۸ برج تشکیل شده است .

متراژ در نظر گرفته شده برای این پروژه ۶۰ هزار مترمربع بوده که ۳۶ هزار متر آن را به برج های مسکونی اختصاص داده‌ اند ، بلوک ها به صورت یکسان دارای ۱۷ طبقه می باشند ، که یک طبقه آن ها لابی ، چهار طبقه پارکینگ و ۱۲ طبقه آن مسکونی است .

در هر طبقه شاهد ۶ واحد با متراژهای متغیر بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ مترمربع هستیم ، طراحی این پروژه به نحوی بوده تا هیچ واحدی تک خوابه در آن ساخته نشود و همه واحدها دو الی سه خوابه می باشند ، واحدهای ۱۰۰ متری دو خواب داشته و واحدهای ۱۱۵ تا ۱۵۰ متر همگی سه خواب هستند .

فاصله بسیار با شلوغی های شهر و آلودگی هوا ، محیطی آرامش بخش را برای ساکنین این پروژه به ارمغان آورده است و باعث شده تا فراریان ازدحام شلوغی و آلودگی صاحب زندگی راحتی در این برج ‌ها شوند . با توجه به این گه طبقات تمامی بلوک ها از ۱۷ طبقه تجاوز نمی‌کند ، وزن برج ها به خوبی کنترل شده و در برابر زلزله کاملاً مقاوم خواهند بود .

امکانات پروژه رومنس

برای این گه ساکنین پروژه برای تامین نیازهای خود مجبور به طی کردن مسافت های طولانی نباشند ، این پروژه از امکانات متعددی برخوردار است که همه آن ها برای ایجاد رفاه بیشتر ساکنین طراحی شده‌اند . تمامی امکانات پروژه رومنس به شرح زیر می باشد ؛

·        تقریباً هر طبقه دارای پارکینگ و انباری اختصاصی می باشد ،

·        چند لاین آسانسور در بلوک ها طراحی شده است که علاوه بر حمل بار ، نفربر نیز می باشند .

·        برای افزایش امنیت ساکنین از دوربین های مداربسته متعددی درون بلوک ها استفاده شده که به خوبی تحت کنترل هستند .

·        سیستم سرمایشی به علاوه سیستم گرمایش مرکزی در پروژه رومنس باعث شده تا در فصول مختلف سال دمای محیط کاملا متعادل باشد و تهویه مناسب نیز بهره‌ مند شوند .

·        یک مهد کودک ویژه با کادری مجرب ، مختص ساکنین از امکانات منحصر به فرد این پروژه می باشد .

·         متراژ باقی مانده از این پروژه را به پارک بازی اختصاص داده‌اند که دارای وسایل تفریحی و بازی کودکان است .

·        یک روف گاردن ویژه برای بلوک ها طراحی شده که استفاده از آن بدون هیچ گونه محدودیتی برای ساکنین فراهم شده است .

·        لابی و طبقه همکف تمامی بلوک ها علاوه بر این که از یک طراحی ویژه و مجلل بهره‌مند هستند ، دارای کادر ۲۴ ساعته بوده که سبب بالا رفتن امنیت برج نیز شده است .

·        هر بلوک دارای تفریحات آبی مانند ؛ سونا ، جکوزی و استخر نیز می باشد .

 

دسترسی پروژه رومنس

با توجه به این که پروژه رومنس در شهرک مروارید شهر قرار گرفته است ، از تمامی دسترسی ‌های آن بهره ‌مند بوده و باعث شده تا مسافت مورد نیاز برای رسیدن به لوکیشن های مختلف تهران تا حد زیادی کاهش یابد . از این رو در هزینه‌های حمل و نقل نیز صرفه‌جویی شده و افراد به خوبی قادر به مدیریت زمان نیز خواهند بود .

کوه های شمال غرب تهران ، دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر به زیبایی این منطقه تا حد زیادی افزوده اند ، اما نزدیکی به شهرک شهید خرازی شهرک ، دانشگاه شریف ، آتی شهر ، همراه شهر و الهیه غرب باعث شده تا تمامی ساکنین به راحتی در یک زمان کوتاه قادر به رفت و آمد در مناطق مختلف تهران بزرگ باشند .

نحوه خرید پروژه رومنس

در حال حاضر تنها امکان پیش خرید پروژه رومنس وجود دارد و متقاضیان این پروژه بایستی به شرکت تعاونی توسعه مسکن همت مراجعه کنند ، اما یکسری سوالات خاص در خصوص پروژه وجود داشته که می‌تواند در انتخاب واحد ها به افراد کمک زیادی نماید .

علاوه بر آن قطعاً یکسری شرایط خاص شرکت تعاونی تعیین کرده که پیش از هرگونه اقدامی باید از نسبت به آن ها اطلاعات کافی کسب نمود . از این رو لازم بود تا با یک مرکز مشاوره جهت کسب اطلاعات کافی و مفید در خصوص خرید پروژه مراجعه نمایید ، مجموعه آسمان هوم یکی از بزرگ ترین و لاکچری ترین مراکز مشاوره املاک به شمار آمده که در خصوص پروژه‌های حوالی چیتگر منطقه ۲۲ اطلاعات مفیدی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار خواهد داد .

کلام آخر

هر چیزی که عشق در آن موج می زند و کاملاً دلبرانه است را به اصطلاح رومنس می گویند . حال تصور کنید یک خانه با تمام ایده‌آل‌ها و خواسته های شما طراحی شده باشد ، آیا آن را رومنس و یا افسانه ای نمی خوانید ؟

پروژه رومنس یکی از بزرگترین و گسترده ‌ترین پروژه های منطقه ۲۲ بود که از ۸ بلوک با ۱۷ طبقه تشکیل شده است ، دسترسی ها و امکانات این پروژه کاملا منحصر به فرد است و باعث شده تا ساکنین آن از رفاه زیادی بهره‌مند باشند . مجموعه آسمان هوم به خوبی شما را در خصوص پیش خرید این پروژه راهنمایی خواهد کرد .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه رومنس

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید