پروژه لکسون

تعاونی: تعاونی توسعه ابنیه همت

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

روژه لکسون

منطقه ۲۲ و حوالی دریاچه چیتگر ما بین دو استان البرز و تهران قرار گرفته و از مزیت‌های هر دو استان بهره‌مند است . آب و هوای پاکیزه و بسیار تمیز البرز در کنار پیشرفت های بسیار زیاد پایتخت ، این منطقه را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است .

پروژه لکسون در ضلع شرقی دریاچه چیتگر قرار گرفته و تماماً از ویژگی‌های بارز این لوکیشن بهره مند شده خواهد بود ، این پروژه بر خلاف سایر پروژه‌های موجود در چیتگر علاوه بر این که برای واحدهای مسکونی ، واحدهای اداری و تجاری نیز در آن وجود داشته و سبب تمایز آن نسبت به دیگر پروژه‌های موجود در منطقه ۲۲ شده است .

خرید پروژه لکسون در منطقه ۲۲

تعاونی توسعه ابنیه همت یکی از مشهورترین سازندگان پروژه‌های مختلف در منطقه ۲۲ تهران بوده که در حال حاضر ۶ پروژه فعال در منطقه چیتگر احداث نموده است .

تمامی پروژه های ساخته شده توسط این مرکز علاوه بر آن که از استحکام و مقاومت بسیار بالایی بهره مند هستند ، از موقعیت ، دسترسی و امکانات ویژه‌ای نیز دارا می باشند . همان گونه که ذکر شد ، پروژه لکسون دارای واحدهای مسکونی تجاری و اداری بوده و قطع به یقین آینده درخشان در انتظار واحدهای این پروژه است .

چرا که تمام واحدهای تجاری با رشد صعودی خود سبب پیشرفت هرچه بیشتر واحدهای مسکونی و اداری نیز می‌شوند ‌. با توجه به این که این پروژه در سال ۱۳۹۸ تحویل داده شده ، امکان پیش خرید آن وجود نداشته و هر واحد به مالک آن تعلق دارد . در صورتی که خواهان خرید واحد در این پروژه باشید ، مستقیماً بایستی با مالک آن وارد قرارداد شوید .

نقل و انتقالات واحدهای این پروژه همگی در دفتر تعاونی انجام می‌شده است و توصیه می‌شود تا هنگام عقد قرارداد تمام مراحل قانونی به درستی شوند . متاسفانه به دلیل کلاهبرداری های بسیار زیادی که در منطقه ۲۲ وجود داشته هنگام خرید پروژه لکسون نباید تنها به مبایعه نامه اکتفا نمود .

واحدهای مسکونی ، واحدهای تجاری و واحدهای اداری موجود در این پروژه هرکدام با نرخ متفاوتی به فروش می رسند ، با توجه به تنوع متراژ واحدها از قیمت‌ها نیز متنوع خواهند بود .



مشخصات پروژه لکسون

پروژه لکسون دارای ماهیت تجاری مسکونی بوده و طبقات مختلف آن برای موارد به خصوص مورد استفاده قرار می‌گیرد . این پروژه از یک بلوک با ۳۰ طبقه تشکیل شده که یک طبقه لابی ، ۸ طبقه پارکینگ و ۲۱ طبقه مربوط به واحدهای مسکونی است . اما تمام ۲۱ طبقه صرفاً برای سکونت و زندگی طراحی نشده و از طبقه ۴ الی ۶ با هتلینگ ، از طبقه ۷ الی ۲۱ با واحدهای اداری مواجه هستیم .

متراژ واحدهای تجاری از ۳۰ متر مربع تا ۳۰۰ مترمربع تنوع داشته ، ولی واحدهای اداری بین ۶۵ الی ۱۶۰ متر متغیر است . برای ساخت این سازه فوق العاده از چهارچوب فلزی به شدت با کیفیت استفاده شده ، تا ساختمان در برابر زلزله و ... ایمنی زیادی داشته باشد و به هیچ عنوان جان افراد را به خطر نمی‌اندازد .

نمای بیرونی ساختمان نیز کاملاً زیبا و جذاب بوده و در شان یک واحد تجاری _ مسکونی خواهد بود . با توجه به این که شاهد واحدهای تجاری در پروژه لکسون می باشیم ، لازم بوده تا واحدهای بیشتری به پارکینگ اختصاص یابد و مراجعه کنندگان به مراکز خرید به راحتی قادر به پارک خودروهای خود باشند .

پارکینگ طبقاتی طراحی شده در این پروژه علاوه بر بهره مندی از امکانات ویژه ، کاملا پیشرفته و مدرن بوده و هیچ گونه مشکلی برای تردد خودروهای متعدد در این پارکینگ وجود نخواهد داشت .


امکانات پروژه لکسون

تنها کافیست یک بار از پروژه لکسون دیدن نمایید ، امکانات مختلف و فوق‌العاده این پروژه شما را شگفت زده خواهد کرد ، به نحوی که از حضور در این برج لذت کافی را خواهید برد . یک تالار پذیرایی بزرگ برای پروژه لکسون طراحی شده که به ساکنین فرصت برگزاری جشن و مراسم را خواهد داد .

لابی من ۲۴ ساعته ، مهد کودک اختصاصی برای ساکنین ، کتابخانه عمومی ، سیستم برق اضطراری ، کافی شاپ شیک و لاکچری ، انباری اختصاصی برای واحد ها ، بهره مندی از سه لاین آسانسور با قابلیت انتقال افراد و انتقال بار ، پارکینگ اختصاصی برای واحد ها ، سالن ورزشی مجهز که دارای استخر سونا و جکوزی نیز می باشد . بهره‌ مندی از BMS همگی از امکانات بسیار خوب و خاص این پروژه به شمار می آیند .

دسترسی پروژه لکسون

با وجود این که دسترسی برای پروژه اهمیت بسیار زیادی دارد ، اما در منطقه ۲۲ تهران به دلیل نزدیکی با دریاچه چیتگر نیازی به توصیف دسترسی های دیگر نخواهد بود . چرا که بهترین موقعیت برای این پروژه تعریف شده است ، ساکنین برای گذراندن ساعاتی خوش در شبانه ‌روز از قدم زدن کنار دریاچه چیتگر و تنفس هوای پاکیزه لذت بسیار زیادی خواهند برد .

باغ ملی گیاه شناسی ، پارک جنگلی چیتگر ، آبشار تهران ، دریاچه چیتگر ، مجتمع تجاری ایران مال و مجتمع تجاری تهران مال ، همگی جزو دسترسی‌های پروژه لکسون به شمار می ‌آیند ، بلوار هوانیروز نیز فاصله کمی با این پروژه داشته و رفت و آمد را برای افراد راحت تر کرده است .

نحوه خرید پروژه لکسون

همان گونه که ذکر شد ، پروژه لکسون در سال ۱۳۹۸ به مالکان تحویل داده شده است و در حال حاضر شرکت تعاونی هیچ گونه ادعایی نسبت به مالکیت واحدهای این پروژه نخواهد داشت .

اما لازم به ذکر است که افراد بسیار زیادی تنها با هدف سرمایه گذاری اقدام به خرید واحدهای مختلف در این پروژه نموده‌اند و با به فروش گذاشتن واحدهای خریداری شده خواهان نقد کردن این سرمایه گذاری می باشد . به همین دلیل همچنان امکان خرید پروژه لکسون وجود دارد .

البته با توجه به این که واحدهای تجاری متعددی درون لکسون فعالیت می‌کند ، امکان رهن و اجاره واحدهای متعدد وجود داشته که برای کسب اطلاعات کافی و مفید با مراجعه به مرکز مشاوره املاک ، نیازتان برطرف خواهد شد . مجموعه آسمان هوم تسلط کافی بر پروژه های دریاچه چیتگر داشته و به خوبی شما را در خصوص خرید انواع پروژه و مخصوصاً پروژه لکسون راهنمایی خواهد کرد .

کلام آخر

یکی از برج های تجاری واقع در منطقه ۲۲ تهران بزرگ و در نزدیکی دریاچه چیتگر پروژه لکسون بوده حدود ۳۰ طبقه ارتفاع دارد ، بخشی از این بلوک به واحدهای تجاری و بخش به واحدهای اداری و مسکونی تخصیص داده شده است .

قابلیت ها و دسترسی های متنوع این پروژه باعث شده تا بسیاری خواهان زندگی در این منطقه باشند ، در صورتی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید پروژه لکسون می باشید ، لازم بوده تا به مجموعه آسمان هوم مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر این مرکز بهره مند گردید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه لکسون

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید