پروژه زاگرس

تعاونی: تعاونی توسعه ابنیه همت

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه زاگرس (لکسون ۲)

تعاونی ابنیه همت 

سازنده مهندس فرزاد دلیری

لوکیشن : رینگ دوم دریاچه چیتگر

کاربری تجاری مسکونی

هر دفترچه معادل سه دانگ است

هر سهم از پروژه زاگرس معادل ۶۰ متر مربع مسکونی و ۱۵ متر مربع تجاری می باشد.


این متراژ برای سه دانگ از یک واحد مسکونی و سه دانگ از یک باب مغازه می باشد.

اقساط: هر ۲ ماه یکبار

زمان تحویل: ۱۴۰۵

یک بلوک /۲۸طبقه

۲۱طبقه مسکونی

۳۲۲تعداد واحد

متراژها:

۱۲۰-۱۴۰-۱۶۰-۱۸۰-۲۲۰

اسکلت : فلزی


نما:شیشه ای کرتین وال

گودبرداری در نیمه سال دوم ۱۴۰۱

رزومه تعاونی: پروژه های الوند.البرز


این تعاونی سازنده پروژه‌های تجاری اداری لکسون ( در محدودهٔ باملند و دریاچه چیتگر) مجتمع تجاری اداری آرتمیس (ضلع شمالی دریاچه چیتگر) مجتمع مسکونی آسمان ابی (میدان ساحل – خیابان جوزانی) پروژه مسکونی فرزانگان (بلوار کوهک) وپارسیا می باشد

تعاونی توسعه ابنیه همت پروژه های الوند ، البرز ، فرزانگان و لکسون را با موفقیت به پایان رسانده است . با بررسی کارنامه این پروژه قطعاً پروژه زاگرس نیز از آینده درخشان بهره مند خواهد شد .

در سال‌های ۹۸ ، ۹۹ طراحی این پروژه توسط افراد متخصص انجام شده و در سال ۱۴۰۱ طراحی پروژه به صورت فیزیکی در حال اجرا است که فعلاً در مرحله گود برداری بوده و برآورد شده تا سال ۱۴۰۵ این پروژه به اتمام برسد .

برای افزایش استحکام و مقاومت بالای پروژه و برج لازم بوده تا حتماً گودبرداری با بهترین کیفیت ممکن انجام شود ، ۲۹ آبان ۱۴۰۱ پروژه زاگرس کلید خورده و همچنان گود برداری در حال انجام است ، با توجه به این که هر روز در اثر افزایش نرخ تورم با افزایش قیمت‌ها مواجه هستیم .

پیش خرید پروژه زاگرس در منطقه ۲۲


یکی از پروژه های موفق در نزدیکی دریاچه چیتگر ، پروژه لکسون بوده و از استقبال بسیار زیادی مواجه شده است . همین امر موجب شده تا سازندگان این برج به فکر ساخت نسخه دوم آن باشند ، پروژه زاگرس و یا پروژه لکسون ۲ در شرق دریاچه شهدای خلیج فارس قرار گرفته و فاصله بسیار اندکی با این آبی نیلگون دارد .

از لحاظ ویژگی‌ های کیفی و فنی این پروژه نیز دست کمی از نمونه قبل نداشته و قطعاً توجه بسیار زیادی را به سمت خود جلب خواهد کرد . خوشبختانه برای ساخت این برج از طراحی منحصر به‌ فردی استفاده شده و برای سکونت و تجارت بسیار مناسب خواهد بود . در این مبحث خواهان ارائه نکات مهمی در خصوص پروژه زاگرس می باشیم .

قیمت در نظر گرفته شده برای واحدهای موجود در این پروژه نیز مدام در حال تغییر و بروزرسانی است . اما قیمت قطعی واحدها تا اواخر سال ۱۴۰۱ ، ۱،۱۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تعیین شده و ۳۳۶ میلیون تومان بایستی برای خرید امتیاز پروژه زاگرس به حساب معتبر تعاونی واریز گردد .

مبلغ ۷۷۴ میلیون تومان به عنوان مابقی ارزش امتیاز به صورت اقساط پرداخت خواهد شد ، امکان تغییر قیمت در سال های آتی وجود داشته و در صورتی که خواهان خرید واحدی در پروژه لکسون ۲ هستید ، بهتر بوده هرچه سریعتر خرید خود را تکمیل کنید .

مشخصات پروژه زاگرس

از لحاظ ویژگی‌های ظاهری پروژه زاگرس شباهت بسیار زیادی به پروژه لکسون دارد ، هر دوی آن ها از یک بلوک تشکیل شده اند ، با این تفاوت که ارتفاع آن ها یکی نیست . این پروژه با ۲۱ طبقه با زیربنایی حدود ۷۰۰۰ مترمربع به سهام ۴۰ هزار واحد مسکونی ۱۰ هزار متر واحد تجاری تخصیص یافته است .

متراژ واحدهای مسکونی از ۱۲۰ تا ۱۸۰ متر متغیر می‌باشد و همین امر موجب شده تا شاهد واحدهای سه خوابه و دو خوابه مواجه باشیم ، اسکان خانواده ‌های چند فرزندی در این واحدها به خوبی انجام خواهد شد ، این پروژه نسبت به سایر برج های موجود در منطقه ۲۲ نزدیک ترین فاصله را تا دریاچه شهدای خلیج فارس داشته و از ویو ابدی آن بهره‌مند است .

زمانی که در پروژه واحدهای تجاری حضور دارند ، امتیازی تحت عنوان سرقفلی برای واحدهای تجاری ایجاد شده که سبب افزایش ارزش واحدهای مسکونی نیز خواهد شد . از این رو می توانیم در رابطه با آینده ای درخشان برای پروژه زاگرس صحبت کنیم .

افرادی که خواهان زندگی در یک منطقه امن خوش آب و هوا راحت و پر از آرامش هستند ، با پیش خرید یک از واحدهای مسکونی و یا تجاری پروژه لکسون ۲ علاوه بر صاحب خانه شدن با یک سرمایه‌گذاری بزرگ نیز مواجه خواهند شد .

امکانات پروژه زاگرس

تمام امکاناتی که در پروژه لکسون یک دیده می شود ، در پروژه زاگرس با کیفیت بهتری و بهره‌ مندی از فناوری‌های جدید تر وجود دارد . این پروژه دارای امکانات رفاهی مختلفی برای سکونت و تجارت بوده که علاوه بر ساکنین ، مشتریان واحد های تجاری نیز از آن ها بهره مند خواهند شد ؛

·        لابی فوق العاده شیک متناسب با شان یک برج مسکونی _ تجاری

·        بهره مندی از نگهبانی حرفه ای

·        پارکینگ اختصاصی برای واحد های تجاری و مسکونی

·        روف گاردن

·        سالن ورزشی

·        سونا ، جکوزی و استخر

·        سیستم اطفاء حریق خودکار و مدرن

·        بالکن

·        انباری اختصاصی

·        کتابخانه

·        سیستم برق اضطراری

·        مهد کودک

·        سالن اجتماعات

·        آنتن مرکزی

·        لاین های متعدد آسانسور نفر بر و حمل بار


دسترسی پروژه زاگرس

زمانی که شما برج را برای سکونت و زندگی انتخاب می کنید ، بایستی دسترسی به مناطق مختلف برایتان به راحتی فراهم گردد و لوکیشن های خاص در اطراف برج مورد نظر وجود داشته باشد . با این شرایط ساکنین از رفاه کامل برخوردار خواهند بود ، سکونت در یک برج پر از امکانات اما بدون دسترسی مانند زندگی در یک قفس مجلل خواهد بود .

خوشبختانه پروژه زاگرس در بهترین لوکیشن تهران منطقه ۲۲ قرار دارد و در بهترین مختصات منطقه ۲۲ یعنی شرق دریاچه چیتگر قرار گرفته است . از این رو به اتوبان همت ، حکیم ، آزادگان جنوب و شمال ، اتوبان شهید فهمیده ، پارک جنگلی چیتگر ، مجتمع تجاری تهران مال ، ایران مال ، ایستگاه مترو ، باغ گیاه شناسی و آبشار تهران کاملاً دسترسی دارد ‌.



نحوه خرید پروژه زاگرس

با توجه به این که امکان پیش خرید پروژه زاگرس وجود داشته و شاهد امکانات ویژه ای در این پروژه هستیم ، متقاضیان آن هر روز رو به افزایش خواهد بود . پس برای خرید به هیچ عنوان نباید دست روی دست گذاشت و بهتر بود تا سریعا اقدام کنید .

اما برای این اقدام دقیقاً چه چیزی لازم است چه مقدار وجه باید تهیه شود ؟ به کجا مراجعه کنیم ؟ کدام یک از واحدهای این برج به درد ما می‌خورد ؟ جواب تمامی این سوال ها و بسیاری نکات و مسائل مهم در خصوص پروژه لکسون ۲ در اختیار مجموعه آسمان هوم قرار دارد .

پروژه های موجود در نزدیکی دریای چیتگر یعنی ؛ زندگی ، رفاه ، آسودگی ، هوای پاکیزه و فاصله کم با مختصات مختلف تهران بزرگ . برای زندگی کردن در چنین منطقه اق قطعا نیاز به مشاوره و راهنمایی های مختلف داریم ، پس جای هیچ گونه بحثی در رابطه با مراجعه به مجموعه آسمان هوم نخواهد ماند .

کلام آخر

پروژه زاگرس که با نام پروژه لکسون ۲ نیز شناخته می‌شود ، در قسمت شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس قرار گرفته و نزدیک ‌ترین فاصله را با این دریاچه دارد .

این پروژه تا سال ۱۴۰۵ تحویل داده خواهد شد و در حال حاضر امکان خرید امتیاز آن برای متقاضیان فراهم شده است . عقد قرارداد پیش خرید پروژه زاگرس نیازمند اطلاعات مهم و مفید داشته که واسطه آسمان هوم دسترسی به این اطلاعات برای متقاضیان فراهم شده است .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه زاگرس

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید