پروژه دارایی ( باغ ایرانی )

تعاونی: شرکت ماهان سازه سدید

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه دارایی ( باغ ایرانی )

پروژه دارایی در شهرک بزرگ چیتگر یکی از سازه های مشترک بین سازمان مالیات کشور و شرکت نیکان سازه سدید می باشد . این برج در منطقه ای خوش آب و هوا در مجاورت با بهترین اماکن طبیعی ، تاریخی و تفریحی تهران قرار دارد . مجتمع از زمینی به متراژ ۴۰ هزار متر مربع برخوردار می باشد .

با وجود وسعت بالای پروژه و همینطور توانمندی مهندسین شرکت نیکان سازه سدید ، این مجتمع مسکونی دارای الگویی مدرنیته و جذاب است . بنای این مجتمع ، ترکیبی از شاخصه های طبیعی و خلاقیت معماران و مهندسین ساختمانی می باشد . از این رو افراد حتی با مشاهده بنای بیرونی ساختمان جذب زندگی در این فضای بکر و دوست داشتنی می شوند .

خرید پروژه دارایی در منطقه ۲۲ تهران

در عصر حاضر پروژه دارایی توانسته نظر بسیاری از مردم را جهت اقامت و سهام گذاری در پروژه های ساختمان سازی جذب کند . ساختمان های مسکونی تنها عاملی برای زندگی همیشگی یا موقت افراد نیستند ، بلکه یکی از عاملان رشد سهامداران نیز به حساب می آید .

این پروژه بخش عظیمی از شهرک گلستان را اختصاص داده است . ساختمان دارایی ، علاوه بر موقعیت مکانی ویژه ، بخس اعظمی از پوشش گیاهی منطقه را پوشش می دهد . با وجود معماری زیبا و متراژ مناسب واحد ، اکثر مردم خواهان خرید پروژه دارایی در منطقه ۲۲ تهران هستند .

 از این رو ، هم اکنون بر سر خرید واحد های این مجتمع کولاک شیرینی در بازار ساخت و ساز املاک به وجود آمده است . افراد متاهل و مجرد همگی می توانند با شرایطی عالی در منطقه ۲۲ تهران صاحب خانه خویش شوند .

 پروژه دارایی بهترین مجتمع برای زندگی شما در این شهرک خوش آب و هوا می باشد . از آنجایی که قیمت واحد در این مجتمع متناسب تر از دیگر اماکن مسکونی شهرک چیتگر گلستان و مروارید شهر است ، افراد بسیاری حتی قشر ضعیف شانس خود را در خرید واحد های مجتمع دارایی امتحان می کنند .

پروژه دارایی در چه مرحله ای است ؟

پروژه دارایی از محبوبترین و شگفت انگیزترین اماکن مسکونی در منطقه ۲۲ تهران است . این سازه برتر با اینکه هنوز در مراحل نخستین اجرای طرح می باشد ، اما با این حال نقشه با طرح اولیه آن هر بیننده ای که از علم معماری و ساختمان سازی اطلاعی ندارند را به خود جلب می کند .

طراحی الگوی اولیه این مجتمع مسکونی مطابق با بروزترین الگوهای داخلی و خارجی انجام می شود . به طوری که فرد در بند بند این اثر هنری ترکیبی از سبک های اروپایی و اسلامی را مشاهده می‌کند . اگر از مرحله گودبرداری پروژه دارایی چشم پوشی کنیم ، میتوانیم بگوییم در حال حاضر این مجتمع تنها یک زمین می باشد .

پروژه دارایی در چه ساعتی تحویل داده می‌ شود ؟

پروژه دارایی تنها زمینی در شهرک گلستان تهران است . این بنا هنوز به مرحله اسکلت سازی و ساخت طبقات نرسیده اما با این حال واحدهای آن طبق نقشه مجتمع پیش فروش می شوند . ساختمان دارایی از برترین سازهای مسکونی در منطقه خوش آب و هوا تهران است.

 در این منطقه هیچ ابر سیاهی دیده نمی شود شما تنها زیبایی‌های و شگفتی های جهان را در پنجره شکیل مشاهده می نمایید . بدین علت بیشتر ساکنان تهران به دنبال فرار از ترافیک و سکونت در اماکن مسکونی چیتگر هستند . دستیابی به واحدهای فوق العاده این پروژه بدون صبر میسر نیست . ( به قول معروف گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی . )

هر یک از بلوک های پروژه شش ماه الی یک سال طول می کشد ، که مراحل ساخت آن تکمیل گردد . اگر خواهان واحد در پروژه دارایی هستید ، تنها در اولین وهله نسبت به خرید واحد اقدام کنید و صبر داشته باشید ، تا در اواسط یا اواخر سال ۱۴۰۵ آن را تحویل بگیرید .

مشخصات پروژه دارایی

پروژه دارایی یک فرصتی عالی برای زندگی در تهران آلوده است . این ابر برج منحصر به فرد برخلاف شهر تهران در فضایی آرامش بخش و دل انگیز قرار دارد . با اقامت در این مجتمع روزهای آینده از عمرتان شیرین و لذت بخش می شود . بنابراین از شهر آلوده تهران دل بکنید تا علاوه بر دوری از ترافیک ، سلامت خود را به ثبات برسانید .

پروژه دارایی دارای مشخصات متعددی است . مجتمع دارایی از دو بخش شرقی و غربی تشکیل می شود . هر یک از بخش های مجتمع به صورت مجزا از بلوک های متفاوتی بهره مند هستند . بخش غربی دارای شش بلوک ۱۶ طبقه ای و شرقی از سه بلوک ۱۶ طبقه ای طراحی می شود .

در هر بلوک ساختمان دارای ۱۱ طبقه مسکونی و مابقی طبقات شامل پارکینگ و لابی می گردد . تیپ متراژ واحد ها در این مجتمع برتر بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ متر مکعب می باشد که هر یک از آن ها بنابر متراژ دارای دو یا سه اتاق خواب هستند .

امکانات پروژه دارایی

پروژه دارایی از امکانات متنوعی بهره مند است ، با وجود این امکانات زندگی در شهرک گلستان رویای تمامی ساکنین شهرهای آلوده ایران همچون تهران و اهواز می باشد . هر یک از امکانات مجتمع ، رفاه و آسایش ساکنین را دو چندان می کند .

طبق گفته های شرکت ماهان سازه سدید هنوز طرح پروژه تایید نشده بود ، که مردم به خرید واحد های پروژه پرداختند . در جدول ذیل ، برترین امکانات پروژه دارایی ذکر می شود ، توجه کنید ؛

امکانات پروژه دارایی

توضیحات ( تعداد ، متراژ و ... )

سالن اجتماعات

در این مجتمع مسکونی ۱ یا ۲ سالن اجتماعات مجهز وجود دارد .

سالن ورزشی

در هر بلوک یک سالن ورزشی مجهز و کامل مختصر به ساکنین قرار گرفته است .

سیستم گرمایشی ، سرمایشی مدرن

در هر واحد یک نوع سیستم سرمایشی _ گرمایشی مدرن جهت تهویه هوای ساختمان تعبیه می گردد .

مجهز به سیستم اطفای حریق

در گوشه به گوشه هر بلوک تعداد متعددی سیستم اطفای حریق قرار دارد ، تا از سلامت ساکنین در برابر حوادث غیرمترقبه محافظت کند .

مهد کودک

یک مهد کودک همگانی برای کل ساکنین پروژه دارایی احداث می گردد ، تا بر آموزش فرزندان نیز نظارت شود .


 

حدود قیمت یا ارزش خرید پروژه دارایی

پروژه دارایی ، توسط یکی از بزرگ ترین شرکت های ساخت و ساز ، ماهان سازه سدید طراحی و مدیریت می گردد . از آنجایی که این شرکت همان سازنده تریتیوم ۱ ، ۲ ، ۳ و ۴ می باشد ، توانسته در بازار رضایت نیمی از مردم و شرکت های سهامی را به خود جلب کند .

بر همین اساس ، سرمایه گذاری در پروژه دارایی باعث افزایش امتیاز مجتمع می شود . امتیاز پروژه ، بر هزینه تمامی واحدها تاثیر دارد و مالکان املاک نیز مجبور به پرداخت آن هزینه هستند . قیمت بلوک در این ساختمان با وجود امتیاز بالا مناسب و مقرون به صرفه است .

حدود قیمت پروژه دارایی میلیاردی است ، اما با این حال شرکت سازه سدید ارزش ساخت بنا را در سهام های پایین نیز به فروش می رساند . خرید سهام دارایی به نفع فرد است . در گذر زمان ارزش و امتیاز پروژه های ساختمانی افزوده می‌شود . اگر شما درصدی از سهام پروژه را داشته باشید ، از فروش واحد ، سود کلانی شامل حال تان می شود .

دسترسی پروژه دارایی چگونه است ؟

پروژه دارایی در مرکز شهرک گلستان قرار دارد . این منطقه به اماکن گردشگری بسیاری همچون دریاچه چیتگر ، گیاه شناسی ملی و مرکز خرید ایران مان نزدیک است . بر همین اساس زندگی در این شهرک مسکونی _ تجاری بسیار با وجود این اماکن بسیار هیجان انگیز می باشد .

 شما می توانید به جای بهره گیری از اینترنت در اوقات فراغت ، در جای به جای این شهرک دل انگیز زمان را سپری کنید . همچنین این ساختمان مسکونی همجوار با بلوار گلها است . عنوان گل ها بر این بلوار بی دلیل نیست . از آنجایی که در سرتاسر این بلور زیبا گلهای رنگارنگ و درخشانی در هر نوعی شکفته می شود ، این مکان را با این عنوان می شناسند .

چگونگی خرید پروژه دارایی

بهترین مرحله از تولید محصول یا تهیه یک خدمات ، خرید و است . مرحله خرید ، نتیجه سالها زحمت شما را در انتخاب افراد نشان می دهد . خرید این پروژه بایستی در شرکت ماهان سازه سدید صورت گیرد ، اما دیگر امور مرتبط با واحد همچون تعویض سند مالکیت در دیگر تعاونی های املاک نیز انجام می شود .

پروژه دارایی به صورت اقساطی به فروش می رسد ، تا تمامی اقشار جامعه امکان سکونت در این مجتمع را داشته باشد . خرید پروژه دارای شرایط خاصی نیست ، تنها افراد باید در انتخاب واحد دقت کنند ، تا پس از تکمیل فرآیند ساز و ساز بنا ، مسکن دلخواه خود را تحویل بگیرید .

شرایط خرید پروژه دارایی

همانطور که در مطالب قبل نیز اشاره شد ، شرکت ماهان سازه سدید برای راحتی بیشتر مالکان املاک خرید پروژه دارایی را به صورت اقساطی با بهره های کم عرضه کردند .

از آن جایی که امکانات و متراژ هر واحد متفاوت است ، از هزینه فروش متفاوتی نیز بهره مند هستند . با رجوع به آسمان هوم ، کارشناسان ما اطلاعات دقیقی درباره نحوه قسط بندی هر واحد در بلوک های شرقی و غربی توضیح داده اند .

اگر نسبت به خرید واحد در مجتمع دارایی مطمئن هستید ، حتما پیش از عقد قراراداد تصمیم تان را با کارشناسان ما در میان بگذارید ، تا علاوه بر شرح قیمت در این باره به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید .

سخن آخر

آسمان هوم از بزرگترین و معتبرترین شرکت های اینترنتی است که علاوه بر معرفی پروژه های جدید ساخت و ساز ، در حیطه مشاوره املاک نیز فعالیت می کند .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه دارایی ( باغ ایرانی )

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید