پروژه خادمین شهرداری

تعاونی: تعاونی مسکن خادمین شهرداری

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه خادمین شهرداری

مروارید غرب واقع در منطقه ۲۲ تهران فاصله بسیار اندکی تا استان البرز داشته و در حقیقت این منطقه به عنوان مرز بین دو استان شناخته می شود . آب و هوای به شدت تمیز و پاکیزه به همراه لوکیشن های خاص در این منطقه باب ساختمان سازی و احداث پروژه های متعدد می باشد .

یکی از پروژه های خاص و فوق العاده در این حوالی پروژه خادمین شهرداری بوده که از امکانات خاص و ویژه بهره مند است .

خرید پروژه خادمین شهرداری در منطقه ۲۲

تعاونی مسکن خادمین شهرداری اقدام به تولید پروژه خادمین شهرداری نموده و برای ساخت آن از بهترین ها بهره جسته است . سه عدد برج با نام های اختصاری F۱۱، E۱۰ و E۱۱ در این پروژه وجود داشته که هر کدام یک مرحله خاص را طی می‌ کند .

برج اول تکمیل شده و به دست خریداران رسیده است ، پروژه دوم در مراحل انتهایی بوده و نمای آن در حال اجرا می باشد ، اما برج سوم فعلاً در مرحله گود برداری قرار دارد به همین دلیل امکان خرید برج دوم و سوم وجود داشته ، ولی پروژه اول را تنها می توان از مالک آن خریداری نمود .

احتمال می‌ رود برج E۱۰ تا انتهای سال ۱۴۰۱ به پایان برسد و در اختیار مالکان و خریداران قرار داده شود . توجه داشته باشید که این پروژه به دلیل قرار گرفتن در مناسب ترین موقعیت منطقه ۲۲ و بهره مندی از آب و هوایی پاک آینده درخشانی داشته و قطعاً شاهد افزایش بازار ملک در این منطقه هستیم .

به همین دلیل می توان در رابطه با سرمایه گذاری ملک در مروارید غرب صحبت نمود ، پروژه خادمین شهرداری نیز در قلب مروارید قرار گرفته و قطعاً سرمایه گذاری در آن با منافع زیادی همراه خواهد بود .

توجه داشته باشید که برای هرگونه خرید واحد در این پروژه و نقل و انتقالات بایستی به شرکت تعاونی مراجعه نمود . هرگونه قرارداد خارج از شرکت تعاونی به منظور پیش خرید واحد ها در این پروژه فاقد اعتبار قانونی خواهد بود .

مشخصات پروژه خادمین شهرداری

یکی از زیباترین پروژه های موجود در نزدیکی دریاچه چیتگر پروژه خادمین شهرداری بوده ، که از چند جهت بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد .

اول این که سه برج با ویژگی‌های مشابه در این منطقه قرار گرفته و برای طراحی و ساخت این پروژه از نیروی انسانی ماهر ، مواد اولیه با کیفیت ، مدیریت صحیح ‌و تجهیزات پیشرفته مورد استفاده شده و در نهایت شاهد برج‌هایی مرتفع و کاملاً ایمن هستیم .

برج های این پروژه با نام ‌های F۱۱، E۱۰ و E۱۱ به عنوان فاز یک ، فاز ۲ و فاز ۳ نیز شناخته می شوند ، فاز یک و دو از نظر ساخت و ساز شباهت زیادی با همدیگر دارند ، هر دو آسمان خراشی با ۲۷ طبقه بوده ، که در فاز ۱متراژ واحدها از ۸۸ تا ۱۳۸ متغیر خواهد بود .

به همین دلیل با واحدهای یک خوابه دو خوابه و سه خوابه در این برج مواجه هستیم . واحدهای شمالی در فاز یک از ویو کوهستان لذت می ‌برند و واحدهای جنوبی چشم اندازی روبه شهر دارند ، اما برج دوم یعنی فاز ۲ دارای واحد های وسیع ‌تری بوده و متراژ آن ها از ۱۱۷ تا ۱۵۸ متر متغیر خواهد بود .

تعداد خواب در این واحدها بیشتر بوده و ویو تمامی آن ها رو به کوهستان سر به فلک کشیده البرز خواهد بود که از زیبایی خدادادی بهره مند هستند .

امکانات پروژه خادمین شهرداری

تعاونی مسکن خادمین شهرداری در تلاش است تا با اجرای منحصر به ‌فردی امکانات و ویژگی ‌های بارز برج های سه قلو بیفزاید ، در ادامه چند نمونه از امکانات پروژه خادمین شهرداری را ذکر می کنیم ؛

۱.     بهره مندی از هلی پد

۲.     استفاده از بهترین متریال برای برق کشی ساختمان

۳.     شوتینگ زباله

۴.     برق اضطراری

۵.     شوتینگ زباله

۶.     پارکینگ مخصوص هر واحد

۷.     انباری اختصاصی

۸.     آنتن مرکزی

۹.     سرامیک با کیفیت و درجه یک

۱۰. نمای زیبا

۱۱. فضای سبز

۱۲. مهد کودک

۱۳. لابی

۱۴. سالن اجتماعات

۱۵. لابی من ۲۴ ساعته

۱۶. آسانسور نفر بر

۱۷. آسانسور حمل بار

البته لازم به ذکر است که هرکدام از برجهای F۱۱، E۱۰ و E۱۱ دارای امکانات متفاوت نیز می باشد ، امکاناتی که با ایجاد رفاه بیشتر زندگی با کیفیتی را برای ساکنین به ارمغان می آورند .

دسترسی پروژه خادمین شهرداری

همان گونه که ذکر شد ، پروژه خادمین شهرداری مرز بین استان های تهران و همچنین استان البرز می باشد ، که این امر باعث شده تا از چندین دسترسی ویژه بهره مند شوید . دریاچه چیتگر ، کوهستان پوشیده از برف البرز و پارک جنگلی چیتگر مهمترین آیتم در دسترسی این پروژه هستند .

شهر بازی ژوپیتر ، مجتمع بزرگ تجاری کوروش ، مسجد پیامبر اعظم ( ص ) ، کلينيک دندانپزشکی خورشید ، فروشگاه جانبو ، کافی نت سام ، ایستگاه مترو شهید ستاری و همچنین شهرک شهید ستاری در نزدیکی این پروژه قرار گرفته اند و دسترسی آن را تشکیل می‌دهند .

با وجود مترو حمل و نقل تردد از این لوکیشن بسیار راحت تر شده و در هزینه ها نیز تا حد زیادی صرفه جویی خواهد شد .

نحوه خرید پروژه خادمین شهرداری

خرید پروژه خادمین شهرداری برای سرمایه گذاری و چه برای سکونت با منافع بسیار زیادی همراه خواهد بود ، شما در یک منطقه خاص ساکن می شوید ، که علاوه بر بهره مندی از هوای پاکیزه ویدیو جذاب و دسترسی به لوکیشن های خاص از ایمنی و استحکام بالایی برخوردار است .

همچنین به دلیل رشد صعودی ملک دارایی شما در یک زمان کوتاه چندین برابر شده و تورم سبب کاهش ارزش دارایی تان نخواهد شد . قطعاً برای خرید این پروژه نیازمند یکسری راهنمایی های خاص هستید ، تا پروسه خرید با کیفیت بهتری انجام شود .

آسمان هوم به عنوان ارائه دهنده خدمات مشاوره ملکی در خصوص این اطلاعات مفید و مناسبی را در اختیار شما قرار خواهد داد .

کلام آخر

منطقه ۲۲ تهران در قلب خود دریاچه چیتگر را دارد و به منابع طبیعی بسیاری همچون رشته کوه البرز نزدیک می باشد . علاوه بر آن از امکانات مدرن تهران بزرگ نیز برخوردار بوده و باعث شده تا این لوکیشن به گزینه مناسب برای زندگی تبدیل شود .

یکی از فوق العاده ترین پروژه های این منطقه پروژه خادمین شهرداری بوده که از ۳ عدد برج تشکیل شده است ، تقریباً چند درصد از این برج ها در مرحله تحویل قرار دارند و یکی از آن ها در مرحله گود برداری است .

به همین دلیل امکان خرید پیش خرید پروژه خادمین شهرداری به خوبی مهیا شده است ، اگر شما خواهان واحدی در این پروژه می باشید ، بایستی هر چه سریعتر اقدام کنید . قیمت واحد ها متناسب با بازار روز در حال تغییر است ، برای افزایش اطلاعات خود و منعقد نمودن یک قرارداد همه چیز تمام بهتر بوده با مجموعه آسمان هوم ارتباط بگیرید .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه خادمین شهرداری

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید