پروژه تریتیوم ۲

تعاونی: شرکت نیکان سازه سدید

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه تریتیوم ۲

نزدیکی به کوه های شمال غرب تهران ، در آغوش کشیدن دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر باعث شده تا هوای منطقه ۲۲ تهران نسبت به این کلان شهر ( تهران بزرگ ) بسیار تمیز تر و پاکیزه تر باشد . خوشبختانه تا به امروز آلودگی ها به حوالی چیتگر نفوذ نکرده اند و این منطقه از هوایی به شدت پاکیزه و مناسب بهره مند است .

پروژه تریتیوم ۲ در شمال دریاچه چیتگر قرار گرفته است و یک لوکیشن خاص و فوق‌العاده برای زندگی و سرمایه گذاری خواهد بود .

خرید پروژه تریتیوم ۲ در منطقه ۲۲

هم اکنون در منطقه ۲۲ و نزدیکی دریاچه چیتگر انواع اقسام پروژه های در حال ساخت و ساز هستند ، که اکثر آن ها پروژه مسکونی بوده و از ازدحام و شلوغی مراکز تجاری به دور است .

همین موضوع باعث شده تا روز به روز بر متقاضیان این پروژه اضافه شود ، شرکت نیکان سازه سدید کاملاً این پروژه را تحویل داده و مالکان در واحدهای خود ساکن هستند . اما همچنان امکان خرید پروژه تریتیوم ۲ وجود دارد ، برای این امر نیاز به مراجعه به شرکت تعاونی نبوده و مستقیماً با مالکان و صاحبان واحدها قرارداد منعقد خواهد شد ‌.

این شرکت سابقه درخشانی در ساخت و ساز پروژه های مختلف در منطقه ۲۲ تهران دارد و تریتیوم های یک ، دو و سه را با بهترین کیفیت ممکن ساخته و تحویل داده است . از این رو کاملا مطمئن بوده و می‌ توان نسبت به ایمنی و استحکام پروژه ها اطمینان کافی پیدا کرد .

افراد بسیار زیادی اقدام به سرمایه ‌گذاری در پروژه تریتیوم ۲ نموده اند و در حال حاضر واحد های متعددی از این پروژه به فروش گذاشته شده است ، با توجه به تنوع متراژ واحد ها قیمت آن ها نیز متفاوت خواهد بود . بازار ملک در حال رشد صعودی است ، اگر خواهان خرید و یا سرمایه ‌گذاری در این پروژه می باشید ، باید سریعا اقدام کنید .

مشخصات پروژه تریتیوم ۲

شرکت نیکان سازه سدید از مهندسان خبره و با تجربه ای برای طراحی و ساخت پروژه تریتیوم ۲ استفاده نموده است ، به همین دلیل با ویژگی های خاص و فوق‌العاده‌ ای در این پروژه مواجه هستیم .

برخلاف تریتیوم ۱ این پروژه تنها دارای یک بلوک با ۱۹ طبقه می باشد ، ۱۵ طبقه آن را به واحدهای مسکونی ، سه طبقه آن را پارکینگ و یک طبقه را لابی تشکیل داده است . تقریباً در هر طبقه ۸ واحد وجود داشته که مجموعاً با ۱۲۰ واحد در این برج روبرو هستیم .

متراژ آن ها از ۱۰۹ تا ۱۳۲ متر مربع متغیر بوده که آن ها را واحد های ۲ و ۳ خواب تشکیل می دهند ، خانواده‌های چند فرزندی برای زندگی معمولاً خواهان واحدهای چند خوابه هستند که خوشبختانه پروژه تریتیوم ۲ گزینه مناسبی است .

اسکلت فلزی این سازه به نحوی طراحی شده که در برابر حوادث مختلفی مانند زلزله کاملا مقاوم است و خوشبختانه امکان آوار تا حد زیادی کاهش یافته است . متریال مورد استفاده در احداث این نوع برج کاملاً مرغوب می باشند و از متریال درجه پایین و معمولی به هیچ عنوان استفاده نشده ، چرا که شرکت هرگز ایمنی را فدای هزینه ها نکرده است .

به همین دلیل ساکنین با خیال راحت در این واحدها زندگی می کنند و سلامت آنها به خطر نخواهد افتاد . با توجه به این که تهران بزرگ در معرض زلزله قرار گرفته است ، ایمنی ساختمان ها فاکتور بسیار مهمی بوده و سازنده پروژه تریتیوم ۲ به آن توجه ویژه داشته است .

امکانات پروژه تریتیوم ۲

هنگام طراحی پروژه تریتیوم ۲ به یکسری نکات خاص توجه شده و در نهایت شاهد امکانات فوق العاده و منحصر به فردی در این پروژه هستیم ، تنها سکونت در یک منطقه امن ، خوش آب و هوا زیبا کافی نیست . لازم بوده تا امکانات رفاهی برای ساکنین فراهم شود ، تا از ترددهای اضافه در شهر جلوگیری شده و نیاز افراد به خوبی تامین گردد . موارد زیر همگی امکانات پروژه تریتیوم ۲ به شمار می آیند ؛

·        انباری اختصاصی

·        پارکینگ مناسب و خاص هر واحد

·        چندین لاین آسانسور با قابلیت حمل بار و نفر بر

·        بهره مندی از ماهواره

·        سیستم برق اضطراری

·        شوتینگ‌ زباله

·        آیفون تصویری

·        آنتن مرکزی

·        سالن ورزشی

·        سالن اجتماعات

·        لابی من ۲۴ ساعته

·        مهد کودک مختص ساکنین

·        فضای سبز

·        پارک بازی کودکان

دسترسی پروژه تریتیوم ۲

دسترسی متعدد و بسیار پروژه تریتیوم ۲ باعث شده تا ساکنین از رفاه بیشتری برخوردار باشند و هنگام تردد و جابجایی مجبور به طی کردن مسافت های طولانی نباشند ، رشته کوه سر برافراشته ی البرز ، پارک جنگلی چیتگر ، دریاچه چیتگر ، مکان های تفریحی و توریستی به شمار می‌آیند که فاصله آن ها تا پروژه چندان زیاد نیست .

دسترسی به بانک ، مرکز خرید ایران مال ، بام لند ، کتابخانه ، پارک ، فضای سبز و بیمارستان راحتی و رفاه بیشتری را برای ساکنان این پروژه به ارمغان آورده است . علاوه بر آن به دلیل نزدیکی به آزاد راه تهران _ کرج هنگام مسافرت مسیر تا حد زیادی کاهش خواهد یافت .

نحوه خرید پروژه تریتیوم ۲

برای خرید پروژه تریتیوم ۲ نیازی به مراجعه به شرکت تعاونی نیست و شما به عنوان متقاضی و خریدار بایستی با صاحبان مالکان واحدهای مسکونی در این پروژه ارتباط بگیرید .

اما سوال اینجاست چگونه می توان با این گونه افراد ارتباط گرفت ؟ نیاز به یک پل ارتباطی معتبر و مطمئن داریم تا به خوبی خریدار و فروشنده را به همدیگر متصل کند ، مجموعه آسمان هوم آمار درستی از واحدهای به فروش گذاشته این پروژه دارد و به شما کمک کرده تا با اطلاعات و آگاهی کافی اقدام به خرید نمایید .

همچنین برای انجام یک خرید به قاعده و اصولی شما راهنمایی خواهد کرد و تا اتمام قرارداد به شما خدمت رسانی می کند . بهره‌مندی از مشاوران ماهر و مجرب تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت قرارداد و منافع حاصل از آن دارد . به همین دلیل توصیه شده تا حتماً با مجموعه آسمان هوم ارتباط برقرار کنید .

کلام آخر

اگر تمام پروژه های منطقه ۲۲ تهران را بگردید به هیچ عنوان برجی با کیفیت و زیبایی پروژه‌های تریتیوم پیدا نمی کنید ، مخصوصاً پروژه تریتیوم ۲ که از امکانات بسیار زیاد و دسترسی مطلوبی بهره مند است ، این پروژه با ۱۲۰ واحد مسکونی از یک اسکلت فلزی بسیار مقاوم و مطمئن بهره‌مند است .

سرمایه گذاری و خرید واحد از این پروژه با سودآوری و منافع متعددی همراه خواهد بود ، در خصوص کسب اطلاعات بیشتر و مفید نسبت به واحدهای در حال فروش این پروژه بهتر است با مجموعه آسمان هم ارتباط موثر برقرار کنید .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه تریتیوم ۲

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید