پروژه تریتیوم 1

تعاونی: شرکت نیکان سازه سدید

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه تریتیوم ۱

نام تریتیوم در منطقه ۲۲ تهران یک نام آشنا و معروف بوده و پروژه های عظیمی با این نام در نزدیکی دریاچه چیتگر ساخته شده اند و یکی از یکی زیبا تر و دلربا تر می باشند ، برج های تریتیوم به دلیل ویژگی‌های بارز شان محیطی امن و راحت برای زندگی خواهند بود .

اولین پروژه ای با این نام واقع در منطقه ۲۲ پروژه تریتیوم ۱ است . این پروژه یک برج دوقلو به شکل ایزوتوپ هیدروژن بوده و به همین دلیل چنین واژه‌ای را برای نام برج در نظر گرفته‌ اند ‌.

خرید پروژه تریتیوم ۱ در منطقه ۲۲

شرکت نیکان سازه سدید متشکل از کادری مجرب و متخصص این پروژه منحصر به فرد را ساخته و تحویل داده است ، به همین دلیل امکان پیش خرید پروژه تریتیوم ۱ وجود نداشته و تنها امکان رهن ، اجاره و خرید واحد از مالکان میسر است .

از این‌ رو شرکت تعاونی در نقل و انتقال واحد ها هیچ گونه دخالتی نداشته و مستقیما شما با مالک آن در ارتباط خواهید بود ‌. تمامی واحدهای موجود در این پروژه با متراژی یکسان و با قیمت برابر ارائه می شوند ، اما امکان داشته مالک واحد و ساختمان ، قیمت توافقی خود را اعلام کند .

توجه داشته باشید که نه تنها برای سکونت بلکه برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش دارایی ها نیز خرید پروژه تریتیوم ۱ کاملا مناسب و سودآور خواهد بود . آینده درخشانی در انتظار این برج دوقلو و برج های اطراف آن وجود دارد ، به همین دلیل سرمایه گذاری و خرید ملک در پروژه تریتیوم ۱ با سودآوری بسیار زیادی عجین شده است .

به همین دلیل متقاضیان این برج های دوقلو روز به روز افزایش می یابند . اگر در جستجوی واحدی زیبا لاکچری با امکانات خاص و ویژه هستید و همچنین به دنبال چند برابر کردن دارایی‌های خود در یک بازه کوتاه مدت می باشید ، بهترین گزینه خرید این پروژه خواهد بود .

مشخصات پروژه تریتیوم ۱

همان گونه که ذکر شد ، پروژه تریتیوم ۱ از دو برج دوقلو آسمان خراش تشکیل شده که نمای بیرونی آن شباهت بسیار زیادی به ایزوتوپ هیدروژن دارد .

از این‌ رو نام تریتیوم را برای آن در نظر گرفته اند ، متراژ این برج های دوقلو حدود ۵ هزار و ۱۵۰ متر مربع بوده که بخشی از آن برای زیربنا و بخش دیگر برای فضای اطراف برج‌ها مورد استفاده قرار گرفته است .

طبقات این دو قلو های بسیار زیبا و منحصر به فرد به ۲۷ می‌ رسد که تنها ۲۱ طبقه واحدهای مسکونی ، ۵ طبقه پارکینگ و همچنین یک طبقه به لابی اختصاص داده شده است .

مهندسان از نظم خاصی برای طراحی واحدهای این آپارتمان پیروی کرده است ، تمامی واحدها به صورت یکسان ۱۴۸ متر مربع متراژ دارند و در هر طبقه ۴ واحد ساخته شده است .

با توجه به اینکه تعداد طبقات پروژه تریتیوم ۱ زیاد می باشد ، اما به دلیل کاهش واحدها در هر طبقه با ازدحام و شلوغی در این برج ها مواجه نیستیم و آرامش مطلوبی در این طبقات وجود دارد .

متراژ در نظر گرفته شده برای هر واحد ها کاملا مناسب بوده و خانواده‌های چند فرزندی نیز به راحتی می‌توانند در این برج زندگی راحتی داشته باشند و با محدودیت فضا به هیچ عنوان روبرو نشوند .

واحد های سه خوابه این پروژه دقیقا همان چیزی است که هر خانواده‌ای آرزوی داشتن آن را دارد . به همین دلیل جای هیچگونه تعجبی نبوده که متقاضیان این پروژه با همدیگر رقابت دلنشینی داشته باشند .

امکانات پروژه تریتیوم ۱

یک پروژه را با امکانات منحصر به فرد آن می شناسند و رتبه بندی می کنند . خوشبختانه پروژه تریتیوم ۱ با بهره مندی از امکانات متعدد رتبه بالایی کسب کرده و محیطی فوق العاده با رفاه بالا برای زندگی خواهد بود .

آسانسور های تعبیه شده در این برج های دوقلو علاوه بر این که نفربر خوبی به حساب می آیند ، قادر به حمل بار بوده و هنگام اسباب کشی هیچ گونه مشکلی برای ساکنین ایجاد نخواهد شد . هر طبقه به صورت اختصاصی دارای پارکینگ و انباری بوده و فضای بیشتری را در اختیار ساکنان قرار خواهد داد .

با بهره مندی از دوربین مداربسته امنیت به صورت کامل برقرار شده و ساکنین با خیال راحت قادر به ترک خانه و سفر خواهند بود . جکوزی ، استخر ، سونا ، لابی ، روف گاردن ، سیستم سرمایش و گرمایش اختصاصی همگی از امکانات ویژه پروژه تریتیوم ۱ به شمار می آیند .

پارک بازی اطراف برج های دوقلو محیط دوست داشتنی برای کودکان بوده و برای شب نشینی های خانوادگی کاملاً مناسب است .

دسترسی پروژه تریتیوم ۱

پروژه تریتیوم ۱ فاصله بسیار اندکی با مجتمع بزرگ ایران مال و بام لند دارد ، نزدیک به مرکز تجاری از دسترسی های خوب پروژه به شمار آمده و سبب راحتی هر چه بیشتر ساکنین شده است .

دریاچه چیتگر یک لوکیشن توریستی و جذاب با زیبایی های بیشمار در نزدیکی پروژه تریتیوم قرار گرفته و ساکنین حتی هنگام پیاده‌روی از چشم اندازهای زیبا لذت می برند . پارک جنگلی چیتگر ، آزاد دراه تهران _ کرج و بزرگراه خرازی از دسترسی های مهم این پروژه هستند و باعث شده تا تردد برای ساکنین به راحتی فراهم شود .

نحوه خرید پروژه تریتیوم ۱

کافیست مختصات پروژه تریتیوم ۱ و در گوگل جستجو کنید و یا امکانات و دسترسی های این پروژه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید .

پس از آن خرید این پروژه رویایی شیرین بوده که مدام به آن فکر می‌کنید ، خوشبختانه امکان رهن و اجاره و خرید واحد از این پروژه وجود دارد ، حتماً بایستی با یک مرکز مشاوره تماس بگیرید تا آمار دقیقی از واحدهای ارائه شده جهت فروش و اجاره را دریافت نمایید .

مرکزی معتبر که تنها هدف ش ارائه خدمات به متقاضیان و مراجعه کنندگان پروژه های منطقه ۲۲ و نزدیک دریاچه چیتگر است ، مجموعه آسمان هوم با سال ها سابقه مرکزی قابل اعتماد به شمار آمده در خصوص ملک خدمات مختلفی را ارائه می دهد .

کلام آخر

پروژه تریتیوم ۱ دارای دو برج دوقلو با طراحی و نمایی زیبا بوده که توجه هر رهگذری را به سمت خود جلب می‌کند . این آسمان خراش ۲۷ طبقه کمتر از ۱۰۰ واحد مسکونی را در خود جای داده و از شلوغی و ازدحام داخل شهر فراری است . آب و هوای پاک ، امکانات ویژه و دسترسی های مناسب همگی از ویژگی ‌های خوبه این پروژه به شمار می ‌آید .

در صورتی که خواهان زندگی و یا سرمایه گذاری در این پروژه می باشید ، به مجموعه آسمان هوم اعتماد کنید و از خدمات و اطلاعات را شده توسط این مرکز نهایت بهره را ببرید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه تریتیوم 1

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید