پروژه پلازا

تعاونی: تعاونی عمارت مدرن ایرانیان

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه پلازا

پروژه پلازا یکی از زیباترین اماکن مسکونی در منطقه چیتگر تهران به حساب می آید . در گوشه به گوشه شهرک مسکونی منطقه ۲۲ اماکن متعددی دیده می شود که از نظر شیوه ساخت و امکانات با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارد .

 مجتمع پلازا از برترین و بزرگترین پروژه های ساختمانی در این منطقه است . شرایط زندگی در این ساختمان عالی می باشد ، چراکه امکانات رفاهی در بالاترین رده هستند .

خرید پروژه پلازا در منطقه ۲۲ تهران

شهر تهران مملو از آلودگی و آلاینده های شیمیایی است . صنعت شاید باعث پیشرفت مردم شهر شود ، اما آنها را در معرض آلودگی و بیماری های متنوعی قرار می دهد . شهرداری تهران جهت جلوگیری از مهاجرت ساکنین تهران به دیگر شهر ها به احداث شهرک مسکونی چیتگر پرداختند.

 این شهرک از هرگونه آلودگی جوی یا ترافیک‌های طولانی به دور است . ساخت و ساز در این منطقه مطابق با بروزترین متد های جهانی انجام می شود . بر همین سبب هر مجتمع دارای فضای سبز اختصاصی ، باشگاه ، سالن اجتماعات ، مهدکودک و ... است .

پروژه پلازا برترین ساختمان پیش ساخته در قلب تهران آلوده می باشد . با اینکه ابرهای آلوده در این شهر چشم اندازهای طبیعی منطقه را کور کرده اند ، اما در این مجتمع اینطور نیست . مجتمع پلازا ، شگفتی های زیبای شهرک چیتگر را به شکل زیبایی نمایش می دهد ‌.

در چیتگر ، آسمان شهر همیشه صاف و درخشان می باشد . از این رو شما می توانید در تمام طول شبانه روز ، زیباترین آثار هنری که خالق آن خداوند است ، را به طور طبیعی بدون چشم مسلح تماشا کنید . خرید پروژه پلازا در منطقه چیتگر تهران با قیمت های مناسبی صورت می گیرد .

خرید و فروش واحد در این مجتمع ، اکثراً به صورت اقساطی صورت می گیرد . تمامی ساکنین شهر تهران که از نظر مالی مشکل دارند و به دنبال فرار از آلودگی و ترافیک هستند می توانند با رجوع به تعاونی عمارت مدرن ایرانیان در بهترین منطقه پایتخت ایران با شرایطی اقساطی سکونت یابند .

پروژه پلازا در چه مرحله ای است

پروژه پلازا از سازه های منحصر به فرد شهرک چیتگر به حساب می آید . این برج شگفت انگیز توسط تعاونی بزرگ عمارت مدرن ایرانیان در حال ساخت است . فرایند ساخت این بنا مطابق با بروز ترین تحولات صنعت ساختمان سازی صورت می گیرد .

 بنابر این در قرن ۱۴۰۰ از شیک ترین و مدرن ترین سازه های ساختمانی به محسوب می شود . نمای بیرونی و طراحی دکوراسیون هر واحد در چهار بلوک پلازا زیبایی های این صنعت را به رخ می کشد . تعاونی سازنده پروژه پلازا به ظرافت و ایمنی ساختمان ، بیش از دیگر فاکتورها اهمیت می دهد . بدین علت ساختمان نهایی حتی زیباتر از طراحی اولیه مجتمع می باشد .

پروژه پلازا در چه ساعتی تحویل داده می‌ شود؟

پروژه پلازا با اینکه هنوز هم در مرحله ساخت و ساز است ، اما واحدهای آن پیش فروش می‌شود تا خریداران هرچه زودتر صاحب خانه خویش شود . این پروژه با وجود امکانات معرکه در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است . بدین علت تعاونی عمارت مدرن ایرانیان می کوشد ، با تکمیل هر طبقه یا بلوک ها ، واحد ها را به مشتریان تحویل دهند .

از آنجایی که مجتمع پلازا از ۴ بلوک متفاوت تشکیل می شود . تعاونی ، واحدها را به صورت بلوکی به فروش می‌رساند . مراحل نخست ساخت و ساز بنا ، به طراحی و ساخت بلوک ۱ پرداخت و در بازه ای شش ماهه یا یک ساله آن را به پایان رساند . از این رو زمانی که خریداران املاک اسباب کشی کنند ، مجبور به تحمل سر و صدا نیستند .

 تحویل واحد های پیش فروش شده در سال ۹۹ و ۹۸ به اوایل ۱۴۰۴ موکول می گردد . البته این بازه زمانی به نفع افراد است که آنها بتوانند از این برهه زمانی جهت پرداخت اقساط و انجام امور دفتری ثبت سند استفاده کنند . از این رو در زمانی که واحد را تحویل میگیرند صاحب حقوقی و شرعی خانه هستند .

مشخصات پروژه پلازا

منطقه چیتگر تهران از برترین شهرک ها در پایتخت ایران به حساب می آید . این منطقه علاوه بر این که عاری از هرگونه آلودگی است ، مملوء از سرسبزی و زیبایی های طبیعی می باشد . با ترکیب سازه های ساختمانی و طبیعت بکر منطقه بناهای مسکونی زیبایی در این شهرک بنا شد .

بر خلاف تصور مردم که شهر تهران دارای هوایی غیرقابل تحمل است ، در این شهرک پروژه‌هایی مسکونی متفاوتی همچون پلازا ، نگین ، ترتییوم و ... قرار دارد ، که امکانات رفاهی ویژه ای در اختیار ساکنین مجتمع قرار می دهد .

پروژه پلازا از برترین و شیک ترین اماکن مسکونی در این شهر صنعتی است ، که با وجود دوری از صنایع به بهترین موقعیت های طبیعی ، تجاری و تاریخی تهران دسترسی دارد‌ .

از برترین مشخصات پروژه پلازا در جدول زیر آمده است ، توجه کنید ؛

ردیف

مشخصات پروژه پلازا

توضیحات

۱

تعداد برج یا بلوک

این مجتمع خوش آب و هوا از ۴ بلوک تشکیل می شود .

۲

تعداد طبقات

مجتمع پلازا دارای ۹ طبقه مجهز و شیک است .

۳

تعداد واحد

مجموعه واحد های هر ۴ بلوک پلازا ۲۵۰ تا می باشد .

۴

تیپ هر واحد

در این برج متراژ ها دارای ۸۰ ، ۱۲۰ و ۱۰۰ متری هستند .


 

امکانات پروژه پلازا

پروژه پلازا دارای امکانات مختلفی می باشد ‌. این مجتمع باشکوه نسبت به دیگر اماکن شهرک چیتگر از امکانات بیشتری برخودار است . بدین علت ، محیط بهتری برای سکونت خانواده ها پرجمعیت به حساب می آید .

در این مجتمع ، علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای اماکن تجاری دیگری در اطراف و گوشه کنار برج واقع شده است . از این رو ساکنین هر بلوک برای تامین مایحتاج روزانه خود نیازی به رفت و آمد در شهر ندارند .

امکانات پروژه پلازا ، زیبایی و پیشرفت صنعت ساختمانی را این چند دهه اخیر بازگو می کند . تمامی واحدهای این مجتمع دارای ویویی زیبا و چشم نواز می باشد . از این رو با انتخاب هر یک از واحدها شما می توانید زیبایی های شهر را در خانه خود تماشا کنید . برخورداری از چندین لاین آسانسور در هر بلوک باعث شده زندگی در این مجتمع برای افراد میانسال نیز شیرین و لذت بخش باشد .

انباری ، پارکینگ ، سالن اجتماعات و سینما ، پارکینگ مهمان ، مهد کودک و ... از برترین امکانات پروژه پلازا است ، که در اختیار ساکنین قرار می گیرد . بنابراین با سکونت در این مجتمع شما در رفاهی کامل ، زندگی خود را سپری می کنید .

حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه پروژه پلازا

ساخت و ساز پروژه پلازا تنها به نفع صنعت ساختمان سازی نیست بلکه فرصتی برای سهام داران نیز به حساب می آید . افراد با خرید امتیاز این پروژه در طولانی مدت می توانند آینده خود را از نظر مالی تامین کنند . سهام یا امتیاز این پروژه با اینکه بالا است ، اما در نرخ های میلیونی نیز به فروش می رسد .

 از این رو حتی اگر شما تنها ⅛ سهام پلازا را خریداری نمایید ، مطمئن باشید از فروش واحدها درصدی متعلق به شما است . امتیاز پروژه پلازا مختص به افراد خاصی نیست ، تمامی مردم در هر گروه و قشری می توانند جهت خرید سهام های آن اقدام نمایند . از این رو وقت را غنیمت بشمارید و درصدی از سهام این واحد مسکونی را هرچند کم خریداری کنید .

دسترس پروژه پلازا چگونه است؟

همانطور که در مطلب فوق نیز اشاره شد ، پروژه پلازا با برخورداری از موقعیت مکانی عالی در شهر تهران به اماکن تفریحی ، طبیعی و تاریخی متفاوتی دسترسی دارد .

پروژه پلازا در نزدیکی باغ گیاه شناسی ملی چیتگر ، دریاچه چیتگر و همچنین همجوار با اتوبان همت و حکیم واقع شده است . این چهار منطقه و خوش آب و هوا در ویو ساختمان نیز بی‌تاثیر نیستند .

ساختمان ایران مان نیز در فاصله کوتاهی از مجتمع پلازا قرارا دارد . به همین خاطر از هر نظر سکونت در این منطقه به نفع مردم می بود ، تا از هنر و علوم گروهی از کارشناسان ساختمانی بهترین بهره را ببرند .

نحوه خرید پروژه پلازا

نحوه خرید پروژه پلازا آسان و راحت است . تعاونی عمارت مدرن ایرانیان برای اینکه از اکثر مردم به سکونت در این مجتمع دعوت کنند ، شرایط معقولی برای مشتریان اختصاص دادند .

آن ها علاوه بر قسط بندی هزینه خرید واحد ها به خریداران املاک ، وام می دهند ، تا مشتریان در طولانی مدت صاحب خانه شوند و در محیطی پاک دیگر روزهای زندگی خود را بگذرانند .

البته بایستی در نظر داشته باشید ، که نحوه قسط بندی هر تیپ در پروژه پلازا متفاوت است . بدین علت حتما به صورت حضوری به تعاونی عمارت مدرن ایرانیان مراجعه کنید ، تا مفاد قرارداد شفاف باشد .

شرایط خرید پروژه پلازا

شرایط خرید پروژه پلازا به صورت اقساط طولانی مدت با بهره های کم انجام می شود . در این نوع از خرید ها ، چگونگی قسط بندی هزینه واحد به شخص و بودجه او بستگی دارد .

خرید اقساطی به تمامی خریداران املاک پلازا اختصاص داده می‌ شود . آنان می توانند با بهره‌گیری از این روش ، در طولانی مدت خانه ای مجهز در بهترین منطقه ۲۲ تهران خریداری نمایند .

شرایط قسط بندی خرید پروژه پلازا مناسب تر از دیگر املاک چیتگر می باشد . در این خرید شما می توانید وام نیز بگیرید . بنابراین می توانید در بازه کوتاه تری اقساط تان را بپردازید و سند مالکیت واحد را تحویل بگیرید .

سخن آخر

اگر به دنبال قیمت روز واحد در پروژه پلازا هستید ، به شرکت خدماتی آسمان هوم مراجعه نمایید تا علاوه بر توضیحاتی دقیق ، مشاوره نیز دریافت کنید .

 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه پلازا

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید