پروژه پاسارگاد 2

تعاونی: تعاونی شهید همت

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه پاسارگاد ۲

یکی از خاص ترین لوکیشن های منطقه ۲۲ ، شرق دریاچه چیتگر بوده که به یکسری پروژه های خاص همچون پروژه پاسارگاد ۲ اختصاص داده شده است . این منطقه از مدت ‌ها پیش مورد توجه شرکت ها و تعاونی های متعدد جهت ساخت و ساز و برپایی برج های آسمان خراش قرار گرفته است .

به همین دلیل انواع برج ها در ارتفاعات متعدد در کنار هم دیگر چهره های مدرن و زیبایی به منطقه چیتگر داده‌اند ، این پروژه بستری برای تجارت و سکونت به شمار آمده و آینده آن با اتفاقات مثبتی همراه خواهد بود .


خرید پروژه پاسارگاد ۲ در منطقه ۲۲

پیش از هر چیز لازم بوده تا تعاونی سازنده این برج فوق العاده و منحصر به فرد را معرفی کنیم  تعاونی شهید همت که از زیر مجموعه‌ های وزارت دفاع نیز می باشد و با بهره مندی از مهندسین ، معماران و آرشیتکت مجرب اقدام به برپایی پروژه‌های مختلفی در اطراف دریاچه چیتگر نموده است .

پروژه آرتمیس پاسارگاد یک و پارسیان در سابقه این تعاونی خودنمایی می‌کند ، طبق برآوردهای که توسط این مجموعه انجام شده ، پروژه پاسارگاد ۲ پس از ۳۶ ماه یعنی حدود سه سال به خریداران و صاحبان امتیاز آن تحویل داده خواهد شد .

در حال حاضر امکان پیش خرید پروژه پاسارگاد ۲ و خرید امتیاز این پروژه وجود دارد ، متقاضیان بسیار زیادی از موقعیت فوق ‌العاده این برج بهره‌مند بوده و خواهان خرید واحدهای متعدد هستند ، البته سرمایه‌گذاری در این پروژه بدون شک سودآور خواهد بود چرا که واحدهای تجاری سبب رشد روز افزون هرچه بیشتر سایر واحدها نیز می شوند .

زمانی که یک ساختمان به منظور تجارت مورد استفاده قرار می‌گیرد ، خود به خود پیشرفت کرده و نرخ ملک در آنجا مدام در حال افزایش خواهد بود .

این نکته در رابطه با پروژه پاسارگاد ۲ و واحدهای تجاری آن نیز کاملاً صادق است . توجه داشته باشید که برای انجام یک خرید عالی و بدون هرگونه اشتباه بایستی تمامی نقل و انتقالات را در دفتر تعاونی شهید همت انجام دهید ، نمی‌ توان قیمت خاصی را برای این واحدها را تعیین کرد چرا که قیمت ها مطابق تغییرات اقتصاد در حال به روز رسانی هستند .

ما طبق برآوردهای انجام شده برای خرید امتیاز درصدی بایستی به حساب تعاونی واریز شود برای سرمایه گذاری با یک بستر قابل اعتماد را پیدا کنید که با استهلاک و کاهش دارایی همراه نباشد و علاوه بر آن ارزش آن در طی یک بازه مشخص چندین برابر شود . تمام این ویژگی‌ها در واحدهای این پروژه وجود دارد و یک بستر فوق العاده شده و برای سرمایه‌گذاری خواهد بود .


مشخصات پروژه پاسارگاد ۲

پروژه هایی که در اطراف دریاچه چیتگر و ضلع آن احداث شده ‌اند ، از ویو ابدی این دریاچه بهره‌مند می باشند . پروژه پاسارگاد ۲ دقیقاً در شرق این دریاچه قرار گرفته و چشم انداز نیلگون آن بهره‌مند است . بلوک های این پروژه به صورت یکسان هر کدام از ده طبقه تشکیل شده‌اند و به عنوان برج های این پروژه شناخته می شوند .

تقسیم بندی طبقات برج ها چنین است ؛ هفت طبقه مسکونی ،دو طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی تخصیص داده شده است اما واحد ها همگی مسکونی قابل سکونت نیستند متراژ آنها متغیر بوده و بعضی از آنها برای تجارت و بازرگانی مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این پروژه دارای مجوز تجاری بوده و به دلیل سرقفلی ناشی از فعالیت واحدهای تجاری با افزایش قیمت واحدهای مسکونی نیز در آینده مواجه خواهیم بود ، متراژ واحدها تجاری ۱۰ متر واحدهای مسکونی ۹۰ متر خواهد بود به همین دلیل شاهد واحد های بسیاری با تنوع قیمت در این پروژه هستیم .


امکانات پروژه پاسارگاد ۲

با توجه به این که پروژه پاسارگاد ۲ یک مرکز تجاری و مسکونی به شمار می‌آید ، ملزم به بهره مندی از امکانات مختلفی بوده تا رفاه هرچه بیشتر ساکنی را فراهم آورد . علاوه بر آن بایستی برای مراجعه کنندگان واحد تجاری نیز امکاناتی در نظر گرفته شود ، در ادامه تمامی آپشن های این پروژه را ذکر می کنیم ؛

۱.      لابی شیک با طراحی لاکچری

۲.      آنتن مرکزی به همراه ماهواره

۳.      سیستم سرمایشی و گرمایشی مدرن و پیشرفته

۴.      سالن اجتماعات

۵.      سالن ورزشی که متشکل از بخش های مختلف است

۶.      واحد های تجاری

۷.      چند لاین آسانسور با قابلیت حمل بار و حمل انسان ها

۸.      انباری ویژه واحد ها

۹.      پارکینگ ویژه هر واحد

۱۰.  سیستم برق اضطراری

۱۱.  جکوزی

۱۲.  سونا

۱۳.  استخر

دسترسی پروژه پاسارگاد ۲

موقعیت جغرافیایی یک پروژه بایستی به نحوی باشد که دسترسی به سایر لوکیشن ها و مختصات شهر به بهترین نحو ممکن فراهم شود ، پروژه پاسارگاد ۲ به دلیل فاصله بسیار کمی که با دریاچه چیتگر دارد ، دسترسی به بزرگراه خرازی ، بزرگراه تهران _ کرج و ایستگاه مترو برای پروژه به راحتی فراهم شده است .

علاوه بر آن نزدیک به مجتمع های تجاری بزرگ ایران مال ، تهران مال و بام لند نیز از دیگر آیتم های مثبت این پروژه می باشد . باغ ملی گیاه شناسی ، بوستان جنگلی چیتگر ، آبشار تهران و کوه های همیشه سربلند البرز نیز فاصله اندکی با پروژه پاسارگاد ۲ داشته و ساکنین بدون هیچ مشکلی قادر به تردد و جابجایی از از این مبدا به مقصد های مختلف خواهند بود .


نحوه خرید پروژه پاسارگاد ۲

با توجه به این که امکان خرید پروژه پاسارگاد ۲ توسط تعاونی شهید همت به راحتی فراهم شده است ، اما پیش از خرید قطعا نیاز به اطلاعات متعددی پیدا خواهید کرد .

به عنوان مثال قیمت واحدهای تجاری و مسکونی اقساط تعیین شده برای خرید واحد ها ، تغییراتی که در روند تحویل و ارائه واحدها رخ خواهد داد و بسیاری مسائل دیگر از نکات مهم پیرامون پروژه خواهند بود ، که پیش از خرید پروژه پاسارگاد ۲ بایستی اطلاعات کافی را نسبت به آن ها دریافت راه سختی پیش روی شما متقاضیان محترم وجود ندارد ‌.

تنها بایستی به مرکز مشاوره آسمان هوم مراجعه نمایید این مرکز با بهره مندی از کارشناسان و متخصصین متعدد به شما کمک می‌کند تا با پرداخت حداقل هزینه ممکن به مطلوب ترین واحد موجود در برج های پاسارگاد برسید .


کلام آخر

پروژه پاسارگاد ۲ متشکل از بلوک ده طبقه بوده که در کنار هم سه قلو های پاسارگادی را تشکیل می‌دهند ، این بلوک ها دارای واحدهای تجاری و مسکونی هستند که علاوه بر بهره مندی از امکانات مختلف دسترسی به یکسری لوکیشن های خاص نیز برای آنها فراهم شده است .

به همین دلیل برای سرمایه‌گذاری و سکونت کاملاً مناسب خواهند بود . در خصوص این پروژه و کسب اطلاعات کافی نسبت به خرید امتیاز پروژه پاسارگاد ۲ مجموعه آسمان هوم در کنار شما خواهد بود و می توانید با خیال راحت به این مجموعه اعتماد کنید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه پاسارگاد 2

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید