پروژه 2114

تعاونی: تعاونی کارکنان شهرداری

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه ۲۱۱۴

پروژه ۲۱۱۴ از برترین اماکن تجاری _ اداری در منطقه ۲۲ تهران است . این پروژه ، توسط تعاونی کارکنان شهرداری مدیریت و سازماندهی می شود . بر خلاف سایر ساختمان های موجود در منطقه چیتگر ، این مجتمع دارای فعالیت های تجاری و اداری می باشد .

موقعیت مکانی پروژه شهرداری در منطقه چیتگر بکر و دست نیافتنی است ، چرا که با قرارگیری در این بخش ساختمان علاوه بر برخورداری از ویویی زیبا به اماکن تفریحی و طبیعی بسیاری همچون دریاچه شهدای خلیج فارس ، باغ گیاه شناسی و دریاچه چیتگر دسترسی دارد .

خرید پروژه ۲۱۱۴ در منطقه ۲۲ تهران

منطقه ۲۲ تهران از پاک ترین و زیباترین اماکن تفریحی _ گردشگری پایتخت ایران به حساب می‌آید . در این منطقه خوش آب و هوا ، مهندسین ساختمانی و معماران با بهره گیری از طبیعت به طراحی و ساخت ساختمان های روی می آورند .

زیبایی و هنر اصیل ایرانی در تمام ساختمان‌های موجود در شهرک چیتگر مثال زدنی است ، لذا از ترکیب سبک های اروپایی و ایرانی حاصل می شوند .

پروژه ۲۱۱۴ یکی از منحصر به فرد ترین ساختمان های تجاری _ اداری در مجاورت با دریاچه شهدای خلیج فارس می باشد . خرید این پروژه در درحال حاضر مقدور است . واحدهای مجتمع ۲۱۱۴ ، هم اکنون در راس بورس صنعت ساختمان سازی تهران قرار دارد .

این پروژه تجاری ، با وجود موقعیت عالی در توسعه و رشد کسب و کار ها نقش شایانی دارد. بدین علت با خرید واحد شانس خود را در پیشرفت جایگاه شغلی تان از دست ندهید .

پروژه ۲۱۱۴ در چه مرحله ای است ؟

 پروژه ۲۱۱۴ یک سازه ساختمانی عالی در منطقه ۲۲ تهران به حساب می آید . این ساختمان یک فرصت عالی برای ساکنین شهر چیتگر است . افراد می توانند با خرید واحد در این پروژه به یکی از برترین کارآفرین ها تبدیل شوند‌ ‌.

از آن جایی که این مجتمع ، مکان را برای شما مهیا می سازد ، تنها بایستی در جهت پیشرفت کاری خود به دنبال نیرو کار و ابزار آلات مناسب باشید .

پروژه ۲۱۱۴ هم اکنون در مرحله درخواست مجوز ساخت است . اخذ جواز ساخت مهم ترین فاکتور برای شروع فعالیت تعاونی های مسکن به حساب می آید . قانونا اگر یک پروژه فاقد این جواز باشد، علاوه بر این که فرآیند ساخت و ساز قانونی نیست بلکه بایستی ساختمان نیز تخریب گردد .

پروژه ۲۱۱۴ در چه ساعتی تحویل داده می‌ شود ؟

پروژه ۲۱۱۴ در منطقه ۲۲ واقع در قلب تجاری شهر پایتخت ایران است . این مجتمع همانطور که در مطالب فوق اشاره شد ، در مرحله ی اخذ جواز می باشد . در حال حاضر فروش واحد های مجتمع ۲۱۱۴ طبق طرح تائید شده بنا انجام می شود .

موقعیت عالی و طراحی دکوراسیون زیبای پروژه باعث جلب افراد به کار در این مجتمع شده است . افراد با برگزیدن واحد های این مجتمع می توانند در محیطی بزرگ تر ، کسب و کار شان را گسترش دهند .

بنابراین خرید و فروش واحد های ۲۱۱۴ از همان ابتدا تایید طرح پروژه انجام شد ، اما تحویل زود هنگام آن پس از خرید غیرممکن است . واحد های این پروژه در سال‌ ۱۴۰۵ به دست مالک می رسد . پیش از این بازه زمانی ، پروژه تنها یک زمین و غیر قابل اسکان می باشد .

مشخصات پروژه ۲۱۱۴

پروژه ۲۱۱۴ با اینکه هنوز به مرحله ساخت و ساز راهی نشده است ، اما خواهان بسیاری در شهر و حومه های تهران دارد . مجتمع تجاری ۲۱۱۴ برترین ثمره تعاونی کارکنان شهرداری در صنعت ساختمان سازی می باشد . در این شرکت غالباً برای طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی از بروزترین متدهای جهانی استفاده می شود .

با توجه به سابقه کاری مهندسان تعاونی کارکنان شهرداری ، تمامی ساختمان هایی که تا به امروز توسط این شرکت بنا شدند ، همگی شیک و بسیار لوکس هستند .

بدین علت ، مردم بدون اجرای بنا می توانند زیبایی طراحی دکوراسیون و معماری آن را حدس بزنند . این برج اداری _ تجاری برتر دارای ۲۹ طبقه تجاری ، یک پارکینگ بزرگ و چندین مشاعات است .

واحد ها در این مجتمع تجاری دارای تیپ های ۱۰۰ و ۱۳۰ متر مکعب می باشد . از آن جایی که واحد ها در مساحت های متوسط طراحی می گردند ، برای تاسیس یک کسب و کار پررونق ، عالی و مناسب هستند .

امکانات پروژه ۲۱۱۴

پروژه ۲۱۱۴ از اماکن تجاری در منطقه چیتگر تهران است . منطقه ۲۲ با وجود این پروژه برتر از نظر رفاهی و اقتصادی تضمین می شود . ساکنین این منطقه می توانند با خرید واحد در مجتمع تجاری ۲۱۱۴ بدون خارج شدن از شهرک به درآمد زایی و توسعه کسب و کار خود روی بیاورد .

این مجتمع ، کامل کننده امکانات رفاهی در دیگر اماکن مسکونی چیتگر می باشد . بنابراین مردم با بهره گیری از امکانات این شعب تجاری بر آسایش و رفاه خود می‌افزایند .

برخورداری از فضا سبز اختصاصی از برترین امکانات این مجتمع تجاری به حساب می آید . با وجود این ویژگی برتر کارمندان می‌توانند در وقت استراحت برای رفع خستگی به این بخش برج برود و از چشم انداز چشم انداز های زیبای منطقه نهایت استفاده را ببرند .

همچنین برخورداری از پارکینگ و چندین لاین آنسانسور از دیگر خصوصیات این مجتمع به حساب می آید ، که کار و رفت و آمد را برای کارکنان آسان می سازد .

حدود قیمت یا امتیاز پروژه ۲۱۱۴ چقدر است ؟

قیمت پروژه ۲۱۱۴ مناسب تر از سایر اماکن مسکونی و تجاری منطقه ۲۲ تهران است . این پروژه تجاری دارای واحد های متنوعی می باشد ‌. در هر طبقه از این مجتمع ۶ الی هفت واحد مجهز قرار دارد ، که هر یک برای راه اندازی کسب و کار های دفتری مناسب هستند .

امتیاز خرید این مجتمع اداری مناسب و مقرون به صرفه است . با توجه به این که ساخت پروژه توسط تعاونی های دولتی انجام می شود ، ارزش آن کمتر از پروژه های خصوصی می باشد . با این وجود ، اغلب اقشار جامعه حتی قشر ضعیف نیز قابلیت خرید سهام این واحد تجاری را دارد .

بر همین سبب اگر به دنبال سرمایه گذاری و سود های کلان هستید ، به خرید سهام مجتمع ۲۱۱۴ حتی در ارزش های کم روی بیاورید ، تا در گذر زمان درآمد کسب کنید .

دسترسی پروژه ۲۱۱۴چگونه است ؟

پروژه ۲۱۱۴ از سودمندترین اماکن تجاری در بهترین منطقه تهران می باشد که همجوار با مناطق طبیعی ، تجاری و مسکونی متعددی واقع شده است . از این رو به عنوان بزرگ ترین منطقه گردشگری پایتخت ایران شناخته می شود . با وجود پوشش گیاهی مختلف در منطقه ، ویو ساختمان بسیار جذاب و محسور کننده می باشد .

دریاچه شهدای خلیج فارس ، دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی از برترین اماکن طبیعی _ تفریحی همجوار با ساختمان ۲۱۱۴ است . بدین علت با کار کردن در این فضای ، خستگی هیچ گاه بر جسم و روح شما تسلط نمی کند .

این پروژه مسکونی با دسترسی به شاه راه های اصلی تهران همچون اتوبان همت ، اتوبان شهید فهمیده و شهید همدانی در آسانسور و راحتی افراد می‌ افزاید . امنیت کارکنان در این شهرک چیتگر نه تنها در محیط کار بلکه بر رفت و آمد آن ها نیز بی تاثیر نیست .

نحوه خرید پروژه ۲۱۱۴

خرید پروژه ۲۱۱۴ به شیوه های مختلفی انجام می گیرد . در عصر حاضر ، خرید و فروش اقساطی واحد ها بین مردم با استقبال گرمی روبرو شد . این روش علاوه بر این که آسان تر است ، بر تعداد خریداران املاک نیز می افزاید . بر همین اساس ، همواره بیشتز تعاونی های مسکن از این روش عالی بهره می گیرند .

این تعاونی برتر برای حمایت از خریداران املاک ، حتی وام نیز به آن ها اختصاص می دهد . از این رو حتی اقشار ضعیف جامعه با این شرایط وسع خرید ملک را در منطقه خوش آب و هوا تهران دارند .

شرایط خرید اقساطی واحد در این پروژه سخت و عذاب آور نیست و همین طور نیازی به ضامن نیز ندارد . بنابراین وقت را غنیمت بشمارید و هر چه سریعتر نسبت به خرید این واحد در پروژه ۲۱۱۴ اقدام کنید .

شرایط خرید پروژه ۲۱۱۴

شرایط خرید پروژه ۲۱۱۴ همانند سایر پروژه های تعاونی کارکنان شهرداری به صورت اقساطی در برهه های زمانی مختلف انجام می گیرد .

جهت خرید واحد در این مجتمع تجاری حتما بایستی از طریق تعاونی کارکنان شهرداری اقدام کنید . هیچ گاه فریب شرکت های کاغذی را نخورید . تمامی تعاونی ها و شرکت های ساخت و ساز ، تنها یک راه جهت خرید ملک پیش روی خریداران می گذارند و آن نیز خرید مستقیم است .

بنابراین حتی اگر مفاد قرارداد آن ها بهتر از شرکت های حقیقی بود ، باز هم به هیچ وجه به حساب آن ها پول واریز نکنید . هدف شرکت های کاغذی پولشویی و استفاده از غفلت شما است . از این رو تنها به صورت حضوری و فقط در تعاونی کارکنان شهرداری واحد مد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنید .

سخن آخر

بهترین وب سایت اینترنتی که در خرید پروژه ۲۱۱۴ و سرمایه گذاری در آن به افراد یاری می رساند ، آسمان هوم است . بنابراین حتما پیش از رجوع به تعاونی های مسکن در سرور های گوگل ، آسمان هوم را سرچ کنید .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه 2114

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید