پروژه اسپرلوس

تعاونی: برما گستر همت

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه اسپرلوس

پروژه اسپرلوس در جنوب غربی مروارید شهر ، یکی از برترین و پر مخاطب ترین اماکن مسکونی در تهران است . این مجتمع در موقعیت سرسبزی قرار دارد . با این وجود ساکنین هر واحد در هر طبقه ای به چشم انداز زیبایی از منطقه چیتگر دسترسی پیدا می کنند .

این ابربرج از نظر قیمت پایین تر و مناسب تر از پروژه های پذیره نویسی هستند . بر همین علت در بین اقشار جامعه به خصوص قشر ضعیف ساکنین بسیاری خواهد داشت .

خرید پروژه اسپرلوس در منطقه چیتگر تهران

اسپرلوس از برترین پروژه های ساختمانی برما گستر همت می باشد . امروزه این شرکت برتر در هر حالی به خصوص با وجود تورم های بالا طراحی و ساخت سازه ها را با بهره گیری از برترین متد های جهانی انجام می دهند .

 از آنجایی که طراحی داخلی ساختمان طبق مقادیر استاندارد و الگو های اروپایی صورت می گیرد ، تمامی واحدها دارای دکوری لوکس و مدرن هستند . حتی افراد سخت سلیقه نیز طالب زندگی در این مجتمع برتر می باشند .

خرید پروژه اسپرلوس در منطقه چیتگر تهران به صورت اقساطی با بهره های کم انجام می شود . خرید و فروش این پروژه از همان بدو آغاز فرایند ساخت و ساز شروع شد و تا به امروز نیز ادامه دارد .

 مجتمع اسپرلوس با وجود اینکه از امکانات بسیاری همچون پارکینگ ، فضای سبز و آسانسور برخورد دار است ، اما واحدهای آن از قیمت مناسبی بهره مند هستند .

اسپرلوس از بین ده‌ها اماکن مسکونی متفاوت در شهرک چیتگر ، بسیار پر فروش است . از آنجایی که واحدهای این مجتمع متعدد و در تیپ های متفاوتی طراحی می گردد ، برای استقبال از خانواده های پرجمعیت نیز مناسب می باشند .

پروژه اسپرلوس در چه مرحله ای است ؟

پروژه اسپرلوس با برخورداری از فضای پاک و آسمانی درخشان بین ساکنین شهرهای آلوده همچون تهران ، کرج ، البرز و ... از محبوبیت بالایی بهره مند می باشد . موقعیت مکانی این پروژه ویژه و خاص است ، چرا که در چند کیلومتری آن مردم به علت آلودگی هوا نمی تواند از خانه هایشان بیرون بیاید .

 بر همین سبب در مراحل ساخت و آغازین کار نیمی از واحدهای آن به فروش رسیده است ، با این که پروژه اسپرلوس در حال ساخت می باشد .

ساخت این پروژه توسط ، برترین مهندسان ساختمان شرکت برما گستر همت انجام می شود . کارشناسان این شرکت جهت افزایش زیبایی ، ایمنی و مقاومت سازه ها به آموزش نبوغ جدید این صنعت روی می‌آورند ، تا از این طریق پروژه های شرکت را در بالاترین رده تکمیل نمایند .

 پروژه اسپرلوس در چه ساعتی تحویل داده می شود ؟

پروژه اسپرلوس از هماهنگ ابتدای تایید طرح مجتمع ، خرید و فروش واحد ها را شروع کرد . زیبایی این مجتمع واقعا کلمه زیبا را در صنعت ساختمانی به تصویر می کشد ‌. این پروژه از اواخر سال۱۳۹۹ آغاز شد و هنوز اطلاعات دقیقی نسبت به پایان پروژه ، ارائه نشده است.

مجتمع اسپرلوس از عجایب صنعت ساختمانی به حساب می آید . این مجتمع با وجود متراژ کم دارای واحدهای بسیاری است . رو تکمیل این پروژه نیازمند به وقت و هزینه بیشتری می باشد . به گفته مدیر شرکت برما گستر همت اسپرلوس تا سال ۱۴۰۴ پروژه به مایان می رسد .

اگر شما نیز به دنبال سکونت در شهرک چیتگر هستید ، قبل از این مورخ ، تکمیل واحد ها غیر ممکن است . بر همین اساس ، برای محیط زندگی خود قبل از این ‌تاریخ برنامه ریزی کنید .

 این مجتمع معمولی نیست ، بلکه دارای امکانات منحصر به فرد است که بهره گیری از هر یک می‌تواند زندگی را برای شما شیرین تر کند . بنابراین مطمئن باشید ، با خرید این واحد ، در بهترین منطقه تهران زندگی خود را ادامه می دهید .

مشخصات پروژه اسپرلوس

پروژه اسپرلوس از زیباترین اماکن مسکونی در شهرک چیتگر تهران است . این مجتمع مسکونی از لحاظ سبک و شیوه ساخت ، متفاوت تر از دیگر اماکن تهران و ایران می باشد . افراد تنها با مشاهده و ارزیابی بنای بیرونی ساختمان نیز می توانند به پیچیدگی فرآیند ساخت این بنا طی ببرند و نسبت به کشف فضای داخلی آن کنجکاو شوند .

 طراحی دکوراسیون اسپرلوس یک شگفتی دوست داشتنی است . واحد ها در هر طبقه مشخصات متنوع هستند ، اما با این حال برای ساخت هر یک از روش های یکسانی استفاده می شود .

 پروژه اسپرلوس با اینکه در قلب سرسبزی تهران قرار دارد ، اما ساخت ان در این منطقه هیچ لطمه ای به پوشش گیاهی منطقه نمی زند . این مجتمع از هیجده بلوک ۱۲ طبقه ای تشکیل شده است .

بلوک های آن با این که متراژ بالایی ندارند ، اما اغلب دو یا سه خوابه هستند . واحدها در این مجتمع در دو تیپ ۱۰۰ و ۱۳۰ متری طراحی می شوند . همچنین برای راحتی بیشتر ساکنین چندین لاین آسانسور در هر بلوک قرار دارد . بدین علت گروه سالمندان نیز جزو ساکنین این مجتمع هستند .

امکانات پروژه اسپرلوس

امکانات پروژه اسپرلوس شگفت انگیز است . اماکن مسکونی بایستی دلنواز و مجهز باشد تا امنیت و آرامش محیط را به فرد گوشزد کند . بدین خاطر ، شرکت هایی که در حیطه ساخت ساز اماکن مسکونی فعال هستند . بایستی مطابق با احوالات جامعه به مراحل ساخت و ساز بنا را پیش ببرند . این پروژه دارای امکانات متعددی است که در مطالب زیر به هر یک اشاره می کنیم .

فضای سبز اختصاصی و پارک از برترین امکانات این پروژه به حساب می آید . ساکنین می توانند برای اوقات فراغت خود و گردش در طبیعت ، به این قسمت از مجتمع بیایند .

در این مجتمع دو نوع لاین آسانسور نفربر و بالابر وجود دارد ، ‌که به ساکنین طبقات بالا در جابجایی ابزار آلات کمک شایانی می کند . از دیگر امکانات پروژه اسپرلوس می توان به ؛

۱.     لابی من

۲.     راه پله اضطراری

۳.     پیست دوچرخه سواری

۴.     سیستم گرمایشی ، سرمایشی و نوری بروز

۵.     فضای بار با امکانات

۶.     مهد کودک

۷.     سینما و سالن اجتماعات

۸.     و ...

حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه اسپرلوس

قیمت یا خرید امتیاز پروژه اسپرلوس میلیاردی است ، اما در زمان خرید واحد ، این امتیاز بر ارزش خرید هر بلوک تقسیم بندی می شود . به همین خاطر افرادی که نسبت به خرید امتیاز پروژه اقدام می نمایند ، در آخر می توانند از این را سود کلانی به دست بیاورند .

ارزش ساخت پروژه در سهام های پایین نیز به فروش می رسد‌ . از این رو سهامداران بایستی این فرصت را غنیمت بشمارند و هر چه زود تر ¼ یا حداقل ⅓ سرمایه خود را در پروژه اسپرلوس سرمایه‌گذاری کنند . در آینده آنان از این سرمایه گذاری منفعت های بسیاری نصیب شان می شود .

دسترس پروژه اسپرلوس چگونه است ؟

پروژه اسپرلوس در موقعیت مکانی ویژه ای از تهران در قلب پوشش گیاهی منطقه چیتگر قرار دارد . این مجتمع مسکونی به مراکز تجاری ، تفریحی و گردشگری استان نزدیک است ، بدین خاطر از بزرگترین شهرک های گردشگری در پایتخت ایران محسوب می شوند .

پروژه اسپرلوس به اماکن طبیعی همچون باغ گیاه شناسی ملی ، دریاچه چیتگر و همچنین به مرکز خرید ایرانمان دسترسی دارد . با وجود این سه مکان برتر در نزدیکی مجتمع ، ساکنین هیچ گاه در اوقات فراغت بیکار نیستند .

گردش در اماکن تفریحی چیتگر بهترین ایده در اوقات فراغت می باشد ، چراکه علاوه بر بیرون آمدن از خانه در محیطی پاک عاری از آلودگی‌ های عذاب آور قرار می گیرید .

پروژه اسپرلوس در انتهای اتوبان شهید خرازی و بلوار اردستانی مروارید شهر قرار دارد . بدین علت چشم انداز ساختمان علاوه بر نمایش زیبایی گیاهان شهرک چیتگر رو به شاه راه های شهر نیز گشوده می شود .

نحوه خرید پروژه اسپرلوس

خرید پروژه اسپرلوس امکان پذیر است ، اما تحویل آن در کوتاه مدت مقدور نیست . جهت خرید واحد در این مجتمع مسکونی بایستی به شرکت برما گستر همت مراجعه نمایید .

این شرکت ساختمان سازی تا به امروز نه تنها در شهرک چیتگر بلکه در گوشه به گوشه تهران مسئولیت ساخت بسیاری از ساختمان های اداری ، مسکونی و تجاری را بر عهده گرفت. بدین علت از پیشکسوتان این صنعت بزرگ به حساب می آید .

برما گستر همت ، رضایت مشتریان را الویت اصلی خود قرار می دهد . از این رو برای جذب مشتریان بیشتر از شرایط خرید و فروش اقساطی استفاده می کند . بدین علت اگر به دنبال محیط های سرسبز و آرامش بخش هستید از بین واحد های اسپرلوس خانه منتخب خود را جست و جو کنید .

البته بایستی به زمان تحویل واحد نیز توجه کنید ، تا بعد از بستن قرارد و واریز پول شاکی نشوید و بین شما و شرکت بحثی صورت گیرد .

شرایط خرید پروژه اسپرلوس

همانطور که در قسمت پیش نیز گفته شد ، شرایط خرید پروژه اسپرلوس به صورت اقساط کوتاه مدت یا بلند مدت انجام می گیرد .

توجه داشته باشید ، حتما برای بهره گیری از شرایط اقساطی ، خریداران املاک موظف به پرداخت پیش فروش واحد هستند . از آن جایی که متراژ واحد ها در اسپرلوس مختلف است ، هزینه و شرایط قسط بندی بلوک ها متفاوت می باشد .

در زمان تنظیم قرارداد حتما به مفاد قرار داد آن توجه کنید ، زیرا اصل قرار داد در پرونده سند مالکیت قرار می گیرد تا طبق این قدارداد در اداره دارای واحد به نام شما ثبت گردد .

اگر به دنبال قیمت دقیق واحد ها در پروژه اسپرلوس هستید ، به مجموعه اینترنتی آسمان هوم مراجعه نمایید تا اطلاعات موثقی در این باره کسب کنید .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه اسپرلوس

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید