پروژه توانمند سازی

تعاونی: تعاونی ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:مسکونی

پروژه توانمند سازی

پروژه توانمند سازی در شهرک چیتگر از برترین مناطق مسکونی در استان تهران است ‌. این پروژه با وجود دسترسی به موقعیت مکانی عالی و منحصر به فرد ، گل سر سبد منطقه خوش آب و هوا چیتگر به حساب می آید .

مجتمع توانمند سازی در پهنهE ، A ، D وC چیتگر قرار دارند . در این منطقه هیچ خبری از آلودگی‌ هوا یا ترافیک های سنگین کو آزاردهنده نیست ، به جای آن سر تا سر مجتمع را زیبایی های طبیعی و فضای سبز در برگرفته است .

در ادامه مقاله به صورت مفصل درباره چگونگی خرید سهام پروژه و مزایای سکونت در این منطقه توضیح داده ایم ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید .


خرید پروژه توانمند سازی در منطقه چیتگر

پروژه توانمند سازی در چیتگر از زیباترین و مدرن ترین اماکن مسکونی تعاونی ارتش است . این مجتمع برتر ، مطابق با بروزترین متریال های جهانی ساخته می شود . بدین اساس از نظر جنبه های مقاومتی ، امنیتی ، زیبایی و حتی طراحی داخلی و دکوراسیون منحصر به فرد هستند ‌.

امروزه تمامی مردم جهان به دنبال فرار از آلودگی‌ های هوا و اقامت در ساختمان هایی به دور از صنعت و سر و صدا می باشند . مجمتع توانمند سازی ارتش ، بهترین امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می دهد . بنابراین ، از همان ابتدا شروع فرآیند ساخت پروژه ، واحدهای آن به فروش رسید .

جهت خرید پروژه توانمند سازی بایستی به تعاونی ارتش مراجعه کنید . فروش اولیه واحد ها در منطقه چیتگر توسط نیروهای ارتش ( نیروهای زمینی ، هوایی ، دریایی ، پدافند عامل و غیر عامل ) انجام می شود .

شرایط خرید مسکن از تعاونی ارتش از فرصت های نایاب جهت ایجاد رفاه بیشتر برای نیروهای ارتشی است . نیروهای ارتشی با رجوع به این ارگان های خدماتی ، می توانند با شرایطی عالی و صد البته مقرون به صرفه ، صاحب یک خانه ای لوکس و مجهز شوند .

افراد عامی نیز فرصت زندگی در این مجتمع لوکس را دارند . آنان جهت خرید و ثبت سند بایستی به صاحبان املاک یا نیروهای ارتشی مراجعه نمایند ، زیرا تنها در این صورت تعاونی ارتش به آن ها اجازه سکونت در منطقه چیتگر را می دهد .

پروژه توانمند سازی ارتش در چه مرحله ای است ؟

پروژه توانمند سازی ارتش در منطقه چیتگر از بزرگ ترین مجتمع های مسکونی در تهران محسوب می شود . این پروژه با برخورداری از محیطی پاک عاری از آلودگی‌ های شیمیایی و جوی بهترین منطقه برای زندگی انسان ها است ، لذا علاوه بر تامین آسایش آنان موجب افزایش سلامت جسمانی و روحی افراد می‌ شود .

این پروژه معرکه در پهنه های C ، D ، E و A گسترده می شود . تمامی مجامع های ایم منطقه اکثرا توسط تعاونی بزرگ ارتش مدیریت می گردد . از بین پروژه های توانمند سازی ارتش ، مجتمعی که در پهنه E قرار دارد ، دارای امکانات بیشتری است . به همین علت ، گل سر سبد چیتگر شناخته می شود .

پروژه توانمند سازی ارتش هنوز هم در حال ساخت است ، لذا در هر دوره نیروهای بیشتری از ارتش عازم این شهر صنعتی_تجاری می شوند . بدین علت شهرداری تهران جهت ایجاد رفاه بیشتر برای آنان به توسعه این پروژه می پردازند .

مشخصات پروژه توانمند سازی ارتش

پروژه توانمند سازی ارتش همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، چندین ‌مجتمع مسکونی بروز در گوشه به گوشه منطقه ۲۲ چیتگر است . این تعاونی برتر جهت ساخت و طراحی هر یک از املاک چیتگر از متریال و علوم‌متنوعی بهره برداری کرده اند .

بنابراین ، مجتمع های توانمند سازی ارتش از لحاظ مشخصاتی همچون موقعیت مکانی ، خدمات رفاهی ، دسترسی به مناطق طبیعی و انسانی و همین طور تعداد واحد ها متفاوت و مختلف هستند .

برترین شاخصه این نوع از پروژه های مسکونی ، تنوع بسیار در متراژ آن ها است. از این رو ، ساختمان های ارتشی پذیرای سکونت تمامی نیروها با هر مقام و رتبه ای هستند .

متراژ واحد های پروژه توانمند سازی ارتش در بازه ۳۰ و ۱۶۰ متر است ، که نیروهای ارتشی می توانند متناسب با بودجه‌ و سلیقه شان نسبت به خرید واحد ها اقدام نمایند .

از دیگر مشخصات این پروژه شگفت انگیز می توان به امکانات رفاهی مجتمع همچون ؛ سوپر مارکت ، پارک ، سالن ورزشی و ... را نام برد . بنابراین با سکونت در مجتمع توانمند سازی ارتش در هزینه های آیندتان نیز صرفه جویی می گردد ، چراکه بسیاری از امکانات به صورت رایگان در اختیار تان است .

امکانات پروژه توانمند سازی

پروژه توانمند سازی ارتش دارای امکانات متعددی است ، که در جدول زیر به صورت مختصر به توضیح هر یک پرداخته ایم ؛

۱.     سالن ورزشی : پروژه توانمند سازی ارتش دارای یک سالن ورزشی مجهز و کامل است . با این وجود ساکنین از نظر تناسب اندام هیچ مشکلی ندارند .

۲.     آسانسور : دارای دو یا سه لاین آسانسور در هر یک از بلوک ها می باشد .

۳.     فضای سبز : هر یک از مجتمع های توانمند سازی ارتش از فضای سبزی دنج و جداگانه مختص ساکنین برخوردار است .

۴.     سیستم امنیتی : سیستم امنیتی این پروژه از مدرن ترین ابزارآلات ( دوربین و سیستم ) تشکیل شده است . بدین علت احتمال دزدی در ساختمان حدود ۱۰ درصد می باشد .

 

حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه توانمند سازی

پروژه توانمند سازی از مجتمع های معرکه در زمینه ساختمان سازی و تجارت است . اجرای این پروژه و فروش سهام آن به نفع سهام داران می باشد ، لذا می توانند با خرید ارزش ساخت مجتمع ، علاوه بر سرمایه گذاری در حرفه ای مطمئن ، محیطی امن برای زندگی خود و خانواده شان فراهم سازند .

بنابراین سرمایه داران بایستی بایستی فرصت های خود را غنیمت بشمارند . در صورتی که امتیاز مجتمع بالا رود ، سهام داران نیز در آینده از فروش واحد ها سود کلانی به دست می آورند .

با خرید سهام پروژه توانمند سازی ارتش ، آینده ای بهتر برای خود به ارمغان بیاورید . قیمت ارزش سهام این پروژه با این که میلیاردی است ، اما تعاونی ارتش خرید امتیاز مجموعه را برای همگان آسان ساخته است . بدین علت افراد می‌ توانند حتی به ارزش میلیونی در خرید سهام این پروژه مشارکت کنند .

دسترس پروژه توانمند سازی ارتش چگونه است ؟

پروژه توانمند سازی ارتش در بهترین موقعیت جغرافیایی شهرک چیتگر قرار دارد . املاک مسکونی ارتش در هر پهنه به خصوص در پهنه E ، موقعیت بکری از منطقه را شامل می شوند .

در این منطقه مسکونی ، تنها راه سازی دارای اهمیت نیست ، بلکه معماران بر شاخصه های طبیعی نیز تاکید می کنند . بنابراین سازه های ترکیبی از خلاقیت انسان ها و زیبایی های طبیعی هستند .

پروژه توانمند سازی ارتش به برترین مناطق تهران و شهرک چیتگر برقرار است . این مجتمع مسکونی برتر به مراکز خرید ایران مال ، اتوبان حکیم ، بلوار طبیعت و پارک جنگلی واقع در منطقه چیتگر دسترسی دارند .

بنابراین با اقامت در این منطقه نه تنها از مزایای شهرنشینی دور نمی شوید ، بلکه در محیطی امن اقامت می یابید .

نحوه خرید پروژه توانمند سازی ارتش چگونه است ؟

نحوه خرید پروژه توانمند سازی ارتش به صورت اقساطی با بهره هایی کم صورت می گیرد . همانطور که تعاونی ارتش برای اولین بار جهت رفاه بیشتر کارمندان دولتی طرح توانمند سازی را به رسمیت شناخت و اجرا کرد ، شرایط خرید واحد ها را نیز برای آنان آسان نمود .

در خرید واحدهای مجتمع ، شما می توانید از وام مسکن نیز بهره ببرید ، اما حتما بایستی برای بستن قرارداد ۳۰ یا ۴۰ میلیون پیش پرداخت بدهید ، تا مابقی هزینه واحد ، قسط بندی شود .

شرایط خرید پروژه توانمند سازی ارتش

شرایط خرید پروژه توانمند سازی ارتش مناسب تر از تصور شما است . خرید و فروش واحد های مجتمع توانمند سازی ارتش به صورت اقساطی صورت می گیرد .

از آن جایی که این مجتمع ها ، مختص نیروهای ارتشی است ، نحوه قسط بندی هزینه آن نیز متفاوت از دیگر مجتمع ها می باشد . رتبه و مقام نیروهای ارتشی بر هزینه واحد نقش دارد .

بنابراین هر چه فرد در نیروهای ارتشی از رتبه بالاتری برخوردار باشد ، هزینه کمتری جهت خرید واحد می‌ پردازد . از این رو ، نیروهای ارتشی برای دریافت تخفیف های مسکن بایستی به دنبال افزایش درجه باشند ، تا خارج از محیط کاری نیز در بهترین شرایط رفاهی قرار گیرند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه قسط بندی هزینه فروش واحد در پروژه توانمند سازی ارتش به آسمان هوم مراجعه نمایید ، تا اطلاعات دقیقی در اختیارتان قرار گیرد .

سخن آخر

آسمان هوم ، یکی از برترین وب سایت های اینترنتی در زمینه ساخت و ساز است . با رجوع به این وب سایت علاوه بر دریافت مشاوره رایگان می توانید درباره برترین اماکن مسکونی نزدیک به شهر خود اطلاعات به دست بیاورید .

 

 



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه توانمند سازی

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید