پروژه پالادیوم

تعاونی: عمران و تعاونی توسعه سازه گستر خراز

پیشرفت

%

شروع پروژه:1402

پایان پروژه:1404

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه پالادیوم

پروژه پالادیوم در شهرک زیبا و خوش آب و هوای مروارید شهر در منطقه ۲۲ کلان‌شهر تهران واقع شده است. مجریان این پروژه دو شرکت معتبر و سرشناس تعاونی عمران و تعاونی توسعه سازه گستر خراز می باشند .

اگر قصد سرمایه گذاری در یکی از واحد‌های پروژه پالادیوم را دارید ، در این مقاله همراه ما شوید تا از تمام جزییات این پروژه آشنا شوید .

مشخصات پروژه پالادیوم

پروژه پالادیوم در زمینی به بزرگی ۹ هزار متر مکعب و در ۳ بلوک ۱۶ طبقه قرار است احداث شود . با توجه به پلان از پیش طراحی شده ،۱۲ طبقه از این برج مربوط به واحد‌های مسکونی ، ۱ طبقه لابی و۳ طبقه آن به پارکینگ اختصاص دارد .

 در هر طبقه۷ واحد به ابعاد ۱۰۰ ، ۱۲۰ و ۱۴۰ متری در حال ساخت است و در مجموع تعداد کل واحد‌های مسکونی این پروژه ۲۵۲ واحد در سه بلوک خواهد بود .

این پروژه در حال حاضر با پلاک ثبتی ۲/۴/۱۳۸۳ ثبت شده و زمین آن به تازگی خریداری شده و در مرحله واگذاری سهام می‌باشد .

دسترسی پروژه پالادیوم

این پروژه در ناحیه ۳ منطقه ۲۲ تهران ، شهرک مروارید شهر و در خیابان سراوان احداث خواهد شد . پروژه پالادیوم در مجاورت پروژه‌های رومنس و اسپرلوس ساخته خواهد شد .

این برج‌ها در حد فاصل آزاده راه حکیم و آزاد راه تهران کرج واقع شده است که این مسئله یک مزیت بزرگ برای ساکنین این برج می باشد ؛ زیرا از طریق این دو اتوبان به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان می‌توان به نقاط دیگر شهر تهران و کرج رفت و آمد کرد .

شهرک مروارید شهر از لحاظ تفریحی به دریاچه شهدای خلیج فارس ، مجتمع تجاری -تفریحی ایرانمال ، مجتمع باملند ، پارک جنگلی چیتگر ، آبشار ، باغ گیاه شناسی و … دسترسی نزدیک و مستقیمی دارد .

 جبهه شمال شرق این شهرک را به محل احداث اماکن عمومی و خدماتی همانند مدرسه در تمام مقاطع تحصیلی ، مسجد ، درمانگا ه، پارک و فضای سبز، خواربار فروشی و سامانه حمل و نقل عمومی اختصاص داده‌اند .

با توجه به موقعیت ویژه شهرک ‌مدرن مروارید شهر و برج‌های عظیم در حال ساخت ، آینده روشنی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه پیش‌بینی می‌شود .

قیمت پروژه پالادیوم

تراکم برج پالادیوم ۱۸‌ هزار متر ، قیمت زمین تراکم در این پروژه به مبلغ ۵۴۰۰۰۰۰ تومان و مبلغ ساخت هر واحد متری ۶۰۰۰۰۰۰ براورد شده است .

به هر یک از واحد‌های این پروژه مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان وام از بانک مسکن اختصاص داده شده که پس از دریافت واحد در مدت زمان ۵ تا ۱۴ سال باید این مبلغ به بانک بازگردانده شود .

قیمت نهایی هر یک از این واحد‌ها بر اساس تورم حاکم بر بازار مسکن ، ویو ، طبقه ، جهت ، متراژ تعیین می‌گردد و مبلغ قید شده در قرارداد علی الحساب می‌باشد .

پس از قید قرار داد میان شما و تعاونی سازنده ، مبلغ و زمان واریز هر قسط مشخص می‌شود ، البته طبق شرایط ۳ ماه پس از گودبرداری پروژه پالادیوم باید شروع به پرداخت اقساط کنید .

مبلغ هر قسط بر اساس متراژ واحد تعیین شده به این شرح می‌باشد ؛ واحد۱۰۰ متری باید به عنوان پیش پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان و در طی ۵ قسط باید ۲۹۰ میلیون باید تسویه شود .

واحد ۱۲۰ متری باید در دور اول مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان و در طول ۵ قسط مبلغ ۳۲۴ میلیون تومان باید به تعاونی پرداخت شود .

هر واحد ۱۴۰ متری در دور اول ۲۷۰ میلیون تومان و در طول ۵ قسط باید مبلغ ۳۸۸ میلیون تومان آن تسویه شود .

امکانات و پژه پالادیوم

تعاونی سازنده پروژه پالادیوم برای رفاه و راحتی ساکنین این برج‌ها امکانات زیادی را طراحی کرده است ، سکونت در واحد‌های این برج‌ها به پشتوانه این امکانات همانند زندگی در یک شهر کوچک است .

از امکانات پروژه پالادیوم می‌توان به سالن اجتماعات ، لابی ، پیست دوچرخه سواری ، برق اضطراری ، استخر و سونا ، عایق حرارتی و صوتی در دیوارها ، شوتینگ زباله ، سرمایش و گرمایش مرکزی ، آنتن ‌ماهواره مرکزی ، پارکینگ مهمان و جاده سلامتی و تندرستی می‌باشد .

لازم به ذکر است که شرکت سازنده این امکانات را برای این برج در نظر گرفته است ، هر آنچه که در مفاد قرارداد قید شود ، سازنده مقید به ساخت و اجرای آن است .

پیش ‌خرید پروژه پالادیوم

پروژه پالادیوم در حال حاضر در حال واگذاری سهام خود به خریداران است ، اگر قصد پیش خرید هر یک از واحد‌های این برج را دارید ، کارشناسان املاک آسمان هوم شرایط پیش‌خرید را برای شما شرح می‌دهند .

هر یک از واحد‌های این برج به صورت اعطای امتیاز خرید و فروش خواهند شد . برای پیش خرید هر یک از واحد‌ها ابتدا باید به دفتر مشاور املاک مراجعه کنید تا یک قرارداد قانونی را برای شما تنظیم کنند .

 پس از آن باید به دفتر تعاونی برای نقل و انتقال دفترچه مالکیت مراجعه کنید . هر گونه نقل و انتقالی پس از تنظیم قرارداد ، در دفتر مالکیت و سپس دفتر ثبت اسناد انجام می‌شود .

در صورت خریداری امتیاز می‌توانید حق امتیاز خود را پیش‌فروش و واگذار کنید . کارشناسان آسمان هوم در پیش‌فروش واحد‌ها و نحوه قیمت گذاری هر واحد با توجه به اقساط پرداخت شده و شرایط حاکم بر بازار ، به شما کمک خواهند کرد .

پروژه پالادیوم در چه مرحله‌ای است؟

در حال حاضر زمین این پروژه توسط تعاونی خریداری شده و در حال کسب جواز برای ساخت است ، پس از اخذ جواز عملیات گودبرداری آن آغاز خواهد شد .

با توجه به قیمت علی الحساب مناسب این پروژه و رشد روز افزون املاک این منطقه ، این مرحله که هنوز ساخت پروژه آغاز نشده ، بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری است .

زمان تحویل پروژه پالادیوم

طبق بیانیه مجریان این پروژه ، ۳۶ ماه پس از گودبرداری واحد‌ها به خریداران تحویل داده می‌شود .

در پایان

شهرک در حال احداث مروارید شهر از شهرک‌های مدرنی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص ، دسترسی نزدیکی به اماکن رفاهی و تفریحی ، آب ‌و ‌هوای پاک و رشد روز افزون املاک این منطقه به بهشت سرمایه گذاری تبدیل شده است .

اگر قصد پیش‌خرید واحد‌های پروژه پالادیوم را دارید ، از کارشناسان املاک آسمان هوم کمک بگیرید . گروه املاک آسمان هوم از مشاورین با سابقه در زمینه خرید و فروش پروژه‌های ساختمانی شهرک چیتگر می‌باشد . تیم مشاوره آسمان هوم با تمام جزییات اعطای امتیاز و نحوه قانونی کردن نقل و انتقال واحد‌های برج پالادیوم آشناست .

تیم مشاورین آسمان هوم در تمام مراحل اخذ امتیاز از تنظیم قرارداد گرفته تحویل واحد در کنار شماست .

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه پالادیوم

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید