پروژه نارنجستان ۱

تعاونی: نوین ساز ابنیه آکام

پیشرفت

%

شروع پروژه:1398

پایان پروژه:1401

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه نارنجستان ۱

پروژه نارنجستان ۱ یکی از معدود پروژه هایی است که توانسته رضایت تمامی خریداران را به خود جلب نماید و امکانات ویژه ای از آن خود کند .

امروزه پروژه های بسیاری در حال بوده که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند ، اما این پروژه به دلیل داشتن موقعیت مناسب و دسترسی عالی یکی از محبوب ترین پروژه های در حال احداث شناخته شده است .

موقعیت عالی این پروژه باعث شده تا تعداد زیادی از خریداران برای خرید واحد های مسکونی اقدام کنند و همچنین سرمایه خود را چندین برابر افزایش دهند ، بنابراین اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در این پروژه را دارید بهتر است ، هرچه زود تر اقدام نمایید .

ما در این مقاله در رابطه با ویژگی‌ ها و امکانات پروژه نارنجستان ۱برای شما مطالبی جمع‌ آوری کرده‌ ایم ، اگر قصد خرید و رهن این ملک را دارید با ما همراه شوید .


خرید پروژه نارنجستان ۱ در منطقه ۲۲ تهران

پروژه نارنجستان ۱ در منطقه ۲۲ تهران یکی از بهترین مناطقی است که دسترسی عالی به تمامی نقاط اطراف را دارد ، همان طور که گفته شد تاکنون افراد بسیاری این املاک را پیش خرید کرده اند یا برای رهن آن اقدام نموده اند .

پروژه نارنجستان ۱ در چه مرحله ای است؟

پروژه نارنجستان ۱ در سال ۹۸ شروع و در سال ۱۴۰۱ اتمام یافته است، در حال حاضر واحدهای این پروژه پیش خرید شده و شما می‌توانید برای خرید یا رهن آن اقدام نمایید .

این پروژه در چه تاریخی تحویل داده می شود؟

همانطور که گفته شد این مجموعه در سال ۱۴۰۱ تمام شده و متقاضیان می ‌توانند برای خرید و یا کسب اطلاعات از طریق سایت ‌های معتبر همچون آسمان هوم اقدام نمایند .

هم‌اکنون مشاوران ما در این مجموعه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند و در صورت وجود هرگونه سوال با ما در تماس باشید .

مشخصات پروژه

پروژه نارنجستان ۱ در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است ، طراحان دو بلوک جداگانه با ۷ طبقه مسکونی برای ساخت این مجموعه در نظر گرفته‌ اند .

هر طبقه دارای ۶ واحد بوده و در نهایت تعداد واحد ها ۸۴ است ، که هرکدام توسط اشخاصی خریداری شده و رهن داده می‌ شود .

تعداد طبقات این مجموعه به طور کل ۷ طبقه مسکونی بوده ، علاوه بر طبقات مسکونی پروژه نارنجستان ۱ دارای یک طبقه برای لابی و ۳ طبقه پارکینگ و انباری می باشد .

واحد های این پروژه از متراژ های ۱۰۰ متری ، ۱۳۰ متری و ۱۵۰ متری ساخته شده است ، شما می‌ توانید با توجه به معیار ها و قدرت خرید خود یک یا چندین واحد از این املاک را خریداری نمایید .

بهتر است قبل از خرید و انجام معاملات اطلاعات لازم را از مشاوران سایت دریافت نمایید .

امکانات پروژه

پروژه نارنجستان ۱ دارای امکانات بی نظیری همچون موارد زیر می ‌باشد ؛

• این پروژه دارای سالنی بزرگ برای انواع اجتماعات است .

• آنتن مرکزی که برای این مجموعه درنظر گرفته‌ شده ، نیاز شما را به یک مکان با آنتن دهی پرقدرت برطرف می‌ سازد .

• تمامی واحد های ساخته شده دارای سیستم سرمایش و گرمایش به صورت جداگانه هستند ، تا هر واحد بتواند با توجه به نیاز خود ، دمای محیط و آب را تنظیم نماید .

• هرواحد به طور جداگانه دارای یک پارکینگ و انباری می ‌باشد .

• سیستم کنترل آتش و اطفای حریق از دیگر امکانات مهم به شمار می‌ آید و در مواقع حساس می‌ تواند جان و مال شما را حفظ نماید .

• یک سوییت جداگانه برای سرایدار در نظر گرفته شده است .

• تمامی واحد ها دارای درب ضد سرقت می‌ باشند .

• مجموعه دارای نورپردازی عالی بوده که چشم هر فردی را به خود خیره می‌ سازد و یک نمایی زیبا در دید مخاطب به جای خواهد گذاشت .

• وجود پنجره ‌های دوجداره باعث شده تا هیچ گونه صدایی از بیرون محوطه به داخل منزل نفوذ نکند .

حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه

قیمت واحد های برج نارنجستان ۱ بر اساس عوامل مختلفی متغیر است ، به عنوان مثال واحد های بزرگ قیمت بالاتری داشته ، اما حدود قیمت از متری ۶۰ تا ۷۵ میلیون متغیر است

این سایت برای جلب رضایت مشتریان خود سعی می ‌کند، تا بهترین قیمت ممکن از این واحد ها را در اختیارتان بگذارد تا با خیالی راحت سرمایه گذاری نمایید .

دسترسی پروژه چگونه است؟

پروژه نارنجستان ۱ در نزدیکی پارک چیتگر قرار داشته که این موقعیت باعث شده افرادی که تمایل به خرید ملک در نزدیکی مناطق تفریحی دارند ، با اقدامی سریع ملکی با دسترسی بالا خریداری نمایند .

ازجمله اماکن تفریحی دیگر در نزدیکی پروژه نارنجستان ۱ پارک opark است ، که روزانه افراد زیادی برای تفریح از نقاط مختلف تهران ، کرج راهی جاده ‌ها می ‌شوند و شما با طی کردن مسافتی کوتاه عصرهای خود را به گشت و گذار در این مناطق خواهید گذراند .

علاوه بر نزدیکی مناطق تفریحی همچون دریاچه چیتگر چندین مرکز خرید در حوالی این پروژه احداث گردیده است ، بازار بزرگ تهران مال و بازار بام لند از جمله مراکز در دسترس شما خواهد بود .

ساکنین این املاک برای سفر به مناطقی همچون کرج و چالوس از طریق اتوبان همت قادر به حرکت هستند ، این اتوبان در نزدیکی پروژه واقع شده و راه را برای شما هموار می ‌سازد . همچنین مترو کرج به تهران از این منطقه عبور می‌ کند.

شما با پیش خرید و زندگی در این برج ها تمامی روز از دیدن رشته‌ کوه ‌‌های زیبای البرز لذت خواهید برد .

نحوه خرید پروژه نارنجستان ۱ چگونه است؟

امروزه تمامی افراد تمایل به خرید املاک برای حفظ سرمایه خود نیز دارند و با توجه به بالا رفتن تورم و کاهش ارزش پول ، سرمایه گذاران اقدام به خرید ملک روی آورده اند .

پروژه نارنجستان ۱ به دلیل داشتن موقعیت عالی و کیفیت بالای ساخت می تواند سرمایه شما را حفظ کرده و به سود دهی برساند ، بنابراین اگر قصد خرید ملک در این پروژه را دارید ، برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاورات لازم با سایت آسمان هوم در ارتباط باشید .

بهتر است‌ قبل از انجام هرگونه قرار داد و تعهدی ، نسبت به دریافت اطلاعات در رابطه با موقعیت پروژه ، متریال به کار رفته ، سوابق سازنده و عوامل دیگر اطمینان حاصل فرمایید. ما برای دادن اطلاعات در این زمینه پاسخگوی شما خواهیم بود .

شرایط خرید

پروژه نارنجستان ۱ به دلیل موقعیت و جای پیشرفت بالایی که دارد ، قیمت بالاتری نسبت به دیگر پروژه‌ های اطراف نیز دارد .

شما برای خرید ملک در این مجموعه ابتدا بایستی اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس اقدام به خرید نمایید .

پس از گرفتن استعلامات لازم ، سند های شش دانگ و سه دانگ در اختیار شما قرار داده می‌ شود .

موقعیت مکان پروژه

پروژه نارنجستان ۱ در منطقه ۲۲ تهران ، کوهک واقع شده است و از لحاظ دسترسی به انواع مراکز خرید و اتوبان همت ، حکمت ، آزادگان دارد .

همچنین به دلیل موقعیت مناسب ، جای پیشرفت بسیاری داشته و به عنوان یکی از مناطق مناسب برای سرمایه گذاری شناخته شده است .

کاربری واحد های ساخته شده به صورت مسکونی می‌ باشد و درحال حاضر می‌ توان آن را خرید یا رهن نمود .

چگونگی خرید املاک و انتقال آن

شما می ‌توانید برای دریافت ملک از پروژه نارنجستان ۱ به صورت خرید امتیاز یا واریزی وجه اقدام به خرید نمایید ، تمامی واحدها دارای سند مالکیت می ‌باشد .

همچنین در صورت تمایل پس از خرید ملک آن را به فروش رسانده و یا به شخص دیگری واگذار نمایید . هیچگونه مشکل قانونی از بابت نقل و انتقال وجود نخواهد داشت ‌.

کلام پایانی

پروژه نارنجستان ۱ یکی از معروف ترین برج های ساخته شده در منطقه ۲۲ تهران است ، این برج زیبا ، ایمن ، مجهز و پیشرفته با هدف منطقه مسکونی ساخته شده و امکان فعالیت های تجاری در آن وجود ندارد . در حال حاضر امکان پیش خرید واحد های این سازه وجود ندارد ، اما می توان از مالکان و صاحبان واحد ها اقدام به خرید و یا رهن ملک نمود . 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه نارنجستان ۱

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید