پروژه مرجان

تعاونی: نیروی دریایی ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:1396

پایان پروژه:1402

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه مرجان

پروژه مرجان با برخورداری از نقشه معماری منحصر به فرد به یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری و سکونت تبدیل شده است . در حوالی دریاچه چیتگر واقع در منطقه ۲۲ شهرداری تهران در حال حاضر شاهد احداث ساختمان های متعددی هستیم .

در این میان برخی از این برج ها همچون پروژه مرجان با برخورداری از ویژگی ها و خصوصیت های خاصی ، اشخاص بسیاری را ترغیب به سرمایه گذاری کرده است .

مشخصات پروژه مرجان

آب و هوای حاکم بر منطقه ۲۲ بسیاری از افراد را به سمت سازه های در حال ساخت این منطقه کشانده است . علاوه بر هوایی پاک مشتریان پارامتر های دیگری اعم از ؛ امکانات ، دسترسی و ... را نیز در نظر می گیرند . با این اوصاف اگر به دنبال یک ساختمان شیک و در عین حال با امکانات فول هستید .

بدون شک ما به عنوان یک مشاور املاک حرفه ای پروژه مرجان را که برخوردار از آپشن هایی نظیر ؛ چشم انداز فوق العاده زیبا ، لابی لوکس و ... به شما پیشنهاد خواهیم داد .

بر اساس نقشه ساخت این پروژه یک برج دوقلو با چهل و یک طبقه ( پنج طبقه منفی به همراه یک طبقه لابی و سی و پنج طبقه مسکونی ) بوده و در هر طبقه هشت واحد مسکونی در متراژ های هفتاد و پنج ، هشتاد ، صد و پنج، صد و بیست ، صد و سی و صد و پنجاه قرار دارد .

 همین مورد سبب برتری پروژه مذکور نسبت به دیگر پروژه های درحال ساخت می شود . چرا که به سبب تنوع متراژ واحد ها متقاضیان در رنج قیمت متفاوتی قادر به خرید یکی از واحدهای این برج را هستند .

پروژه مرجان در چه مرحله ای است ؟

 این پروژه با امکانات فول در بهترین نقطه منطقه متعلق به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد ، شرکت دمپتک دانمارک به عنوان سازنده پروژه مرجان با بهره مندی از افرادی متخصص معماری سازه را به نحوی طراحی کرده که شاهد بالا رفتن مقاومت آن در برابر زلزله و حوادت غیر مترقبه شده هستیم .

یکی از سوالات متقاضیات در رابطه با پروژه مرجان در منطقه ۲۲ ، وضعیت پیشرفت پروژه است . با توجه به این که از نیروی متخصص و مهندسان خبره ، مصالح درجه یک برای احداث این پروژه استفاده شده ، مسلماً از سرعت اجرای بالای در هر یک از مراحل ساخت برخوردار هستیم .

با وجود این که پروژه در مرحله اسکلت ، سفت کاری و تاسیسات است ، همزمان با اجرای اسکلت طبقات بالا دیوار چینی طبقات پایینی نیز انجام می گیرد .

پروژه مرجان در چه ماهی تحویل داده می شود ؟

با استناد بر مطالب بالا و پیشرفت خوبی که تا به کنون در مرحله اسکلت و سفت کاری صورت گرفته و درصد بالایی از پروژه تکمیل یافته است .

 با توجه به اظهار نظر تعاونی نداجا این پروژه در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ آماده تحویل به خریداران عزیز خواهد بود . یک ویژگی مهم پروژه مرجان بهره مندی از امتیاز تجاری بوده و سرمایه گذاران قطعا با منافع بسیاری مواجه خواهند بود .

حدود قیمت پروژه مرجان

خرید و فروش پروژه مرجان بر حسب امتیاز و واریزی بوده و با توجه به اعلام سازنده قیمت تمام شده پس از پایان پروژه بر اساس یکسری از پارامتر ها اعم از ؛ فاکتور ها ، حقوق پرداختی و ... برآورد و اعلام خواهد شد‌ .

 اما در حالت کلی قیمت هر کدام از واحد های این پروژه بر اساس متراژ تعیین می گردد ، چرا که هر کدام از واحد ها متراژ های متفاوتی دارند . حدود قیمت پروژه مرجان را بر اساس نرخ امروز مصالح و متریال حدود متری بیش از بیست میلیون تومان تعیین می شود . 

نحوه خرید پروژه مرجان چگونه است ؟

خرید هر کدام از واحد های این سازه بایست با یک وارسی و نگاه جامع انجام گیرد . پس از بررسی و ارزیابی پروژه در صورت هماهنگی با شرایط شما امکان خرید فراهم بوده و باید اقدامات لازم به جهت استعلام از تعاونی مسکن را به عمل آورید .

 در این مرحله خریدار به یک وکالت بلاعزل از فروشنده نیاز خواهد داشت تا بتواند فرآیند نقل و انتقال را در دفتر تعاونی انجام دهد . پس از اتمام تمامی مراحل خرید پروژه مرجان دفترچه مالکیت واحد به نام خریدار به ثبت خواهد رسید .

*** خرید امتیاز واحد های پروژه مذکور به شکل متری امکان پذیر می باشد .

شرایط خرید پروژه مرجان

شرایط خرید بسیار مناسبی برای پروژه نام برده اعم از ؛ اعطای وام، خرید اقساطی در نظر گرفته شده است . از این رو شما به عنوان یک خریدار با بهره مندی از تسهیلات مناسبی با شرایط راحت تری مواجه خواهید بود .

البته استفاده از وام نیازمند یکسری از شرایط بوده که با مراجعه به دفتر تعاونی مسکن نداجا و یا مرکز مشاوره آسمان هوم از آن مطلع خواهید شد . با توجه به تقسیم بندی متقاضیان به دو دسته ، متقاضیان برخودار از وام و متقاضیان که موفق به دریافت وام نشده اند ، اقساط با روش های متفاوتی تعیین می شود .

اقساط با بهره ۸ درصد هر دو ماه یکبار بر اساس زمان تعیین شده در طول هفت سال پرداخت می گردد . خریداران بایستی علاوه بر مبالغ ساخت ، مبلغی را به عنوان حق امتیاز عضو اصلی پرداخت کنند . مبلغ وام بر اساس متراژ و قیمت واحد ها تعیین شده است .

بدون شک چنین شرایط خریدی ، سبب افزایش سرمایه گذاران و متقاضیان شده و در زمان کوتاهی تمامی واحد های پروژه به فروش می رسند .

دسترسی پروژه مرجان چگونه است ؟

پروژه مرجان در یک موقعیت مناسب از نظر دسترسی آسان به بزرگراه همدانی و خرازی واقع شده است . در حوالی این پروژه مراکز درمانی ، مجتمع های تجاری و اداری اعم از بام لند ، ایران مال قرار دارد .

همین مورد یک مزیت عالی برای ساکنان برج به شمار آمده و از نظر دسترسی به پمب پنزین نیز مشکلی برای ساکنان به وجود نخواهد آمد .

امکانات پروژه مرجان

پروژه مرجان در مقایسه با برج های پیراموان خود از امکانات و آپشن های منحصر به فرد و ایده آلی برخوردار می باشد . از شاخص ترین این امکانات می توان به نیروگاه برق اختصاصی این برج اشاره نمود . این خصوصیت شاخص برق و انرژی رایگان را برای ساکنین به ارمغان خواهد آورد .

علاوه بر مورد بالا ، لابی لوکس ، دفاتر اداری و تجاری ، سالن اجتماعات و سالن ورزش ، سامانه حرارتی و برودتی ، سامانه ضد زلزله میراگر و ... برای پروژه طراحی شده و از سوی دیگر امکانات امنیتی قابل توجهی شامل سامانه هوشمند مانیتورینگ ، سامانه اعلام و اطفاء آتش برای پروژه در نظر گرفته شده است .

نحوه ساخت و معماری خاص پروژه منجر به هوارسانی مطلوب و همچنین نورگیر بودن هر یک از واحد های برج شده است .

با توجه به مطالب فوق پروژه مرجان رفاه و آسایش بسیاری را برای ساکنین خود به ارمغان خواهد آورد .

خرید پروژه مرجان در منطقه۲۲

خرید و فروش پروژه مرجان در منطقه ۲۲ بر حسب دو فاکتور امتیاز و واریزی انجام می پذیرد . پیشنهاد می کنیم که حتماً قولنامه را در دفاتر املاک به صورت رسمی ثبت و تمامی تعهدات را شفاف مطالعه و بررسی نمایید .

پروژه مرجان با دید سرمایه گذاری

برخی از اشخاص به جهت سرمایه گذاری وارد حیطه ساخت و ساز می شوند . در چنین مواقعی توجه به المان های همچون ؛ موقعیت ساخت پروژه ، دسترسی ، شرایط آب و هوای منطقه بسیار اهمیت دارد .

 چرا که کسب سود بالا در گرو امکان توسعه منطقه در آینده می باشد . با این اوصاف پروژه مرجان به قصد سرمایه گذاری بلند مدت یک انتخاب عالی به شمار خواهد رود .

برای مثال در ضلع جنوبی برج مرجان می توان باغ گیاهشناسی را مشاهده کرد که یک چشم انداز و ویو خارق العاده به وجود آورده است . ساعت ها می توان به این زیبایی نگاه و خود را به آرامش دعوت نمود .

نمای زیبای پروژه مذکور بدون شک چشمان هر بیینده را مجذوب می کند . در نهایت تمامی این موارد سودآوری پروژه را تضمین خواهد کرد .

کلام پایانی

در طول این مقاله از آسمان هوم وارسی جامع و کاملی بر روی پروژه مرجان داشتیم . پروژه مذکور یک برج شکیل و با امکانات فول در بهترین موقعیت منطقه در حال احداث می باشد . این برج به سامانه هوشمند bms و فناوری ساخت ضد زلزله نیز مجهز است . 

 

 

 

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه مرجان

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید