پروژه دانشگاه پلیس

تعاونی: دانشگاه علوم انتظامی (پلیس)

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:1402

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه دانشگاه پلیس

پروژه دانشگاه پلیس از برترین سازه‌ های ساختمانی در منطقه ۲۲ تهران می باشد . این مجتمع مسکونی در پایتخت ایران از هر گونه آلاینده زیست محیطی مبرا است . بنابراین در صورتی که ، به دنبال فرار از آلودگی‌ های هوا و ترافیک های سنگین هستید ، سکونت در منطقه ۲۲ بهترین انتخاب است‌ .

یکی از برترین امکانات مورد نیاز کارمندان دولتی مسکن است . در اثر ساخت مسکن برای کارمندان ، امکان خرید منزل به صورت قسطی در طولانی مدت ، برای آنان فراهم می شود .

پروژه دانشگاه پلیس ، برترین مزیت برای افسران در استان تهران است . این مجتمع مسکونی _ تجاری در محیطی امن ، عاری از هر گونه آلودگی قرار دارد . دانشگاه پلیس دو برج مجهز و بی نقص و زیبا توسط برترین گروه مهندسی ایران ( رادین ) ساخته شده است .

در ادامه مبحث به صورت اجمالی درباره خصوصیات و نحوه خرید امتیاز این پروژه ساختمانی توضیح داده شده است ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید .

خرید پروژه دانشگاه پلیس در منطقه ۲۲ تهران

با توجه به افزایش تعداد کارمندان و کارکنان پلیس ، استاندار تهران برای ایجاد رفاه بیشتر شهروندان خود به احداث مجتمع های مسکونی متعددی پرداخته است . یکی از برترین و زیباترین مجتمع های مسکونی که از نظر امکانات ، موقعیت مکانی ، خدمات ، طراحی دکوراسیون و ... فوق العاده بوده ، پروژه دانشگاه پلیس است .

این پروژه در پاک ترین منطقه تهران قرار دارد . بدین علت در بین ساکنین تهران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد . همان گونه که از نام پروژه مشخص است ، اکثرا کارمندان دولتی به خصوص افرادی نیروی انتظامی در این مجتمع شگفت انگیز و شیک اقامت دارند ، بخش اعظمی از امتیازات این پروژه مختص به این ارگان است .

در حال حاضر خرید و فروش واحدهای این پروژه امکان پذیر است . بنابراین لی فوت وقت ، هر چه زودتر برای اقامت خود در این برج باشکوه اقدام کنید . در صورت اتمام فرآیند ساخت و ساز پروژه به دلیل افزایش متقاضیان دیگر وقتی برای خرید ندارید .

این پروژه برتر توسط تعاونی مسکن نیروی انتظامی مطرح گشته و نسبت به دیگر پروژه های ساخت و ساز از قیمت مناسب تری برخوردار است .

بنابراین گزینش این مجتمع به عنوان محل زندگی خانواده افسران پلیس ، بهترین تصمیم می باشد . افسران با انتخاب این مجتمع زیبا در منطقه ۲۲ تهران آرامش خود را نیز تضمین خواهند کرد . هم چنین با تنفس هوایی پاک به دور از آلودگی‌ و ترافیک های سنگین از سلامتی افراد ساکن محافظت خواهد شد .

پروژه دانشگاه پلیس در چه مرحله ای است ؟

پروژه های ساخت و ساز در شهر هایی همچون تهران که بزرگ ترین شهر صنعتی ایران به حساب می آید . این پروژه با طراحی خاصی و مدرنی در حال احداث بوده و به ویژگی های بارز آن توجه زیادی شده است . مدیریت صحیح و اصولی در این پروژه بر رند کار افزوده و مانع از اتلاف وقت می شود .

پروژه دانشگاه پلیس ، یکی از محبوب ترین مجتمع های با هوای پاک در منطقه ۲۲ تهران است . این مجتمع مسکونی با ۵۰ طبقه به شکل دو برج طراحی شده که هر یک دارای بیست و یک طبقه مثبت و چهار طبقه منفی هستند .

این پروژه مسکونی هنوز هم به اتمام نرسیده است ، اما با این حال تمامی واحد های آن ، از همکف گرفته تا پنت هاوس با قیمت های متفاوتی پیش فروش می شوند . بر همین سبب زمان را غنیمت بشمارید و محلی امن برای زندگی خود انتخاب کنید .

پروژه دانشگاه پلیس در چه ساعتی تحویل داده می‌ شود ؟

همان طور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، پروژه دانشگاه پلیس یک امتیاز عالی برای افسران است ، اما این پوئن مثبت از شرایط خاصی پیروی می کند .

با توجه به این که درصدی از این پروژه هنوز تکمیل نشده است ، امکان سکونت در واحد ها پس از خرید و عقد قرار داد میسر نمی باشد .

خوشبختانه بر اساس وعده هایی که کمپانی در خصوص تحویل و پایان کار پروژه داده است ، خریداران پس از مدت زمان کوتاهی قادر به اسکان در ساختمان خود خواهند بود . با وجود این که پروژه دانشگاه پلیس متعلق به افسران و کادر انتظامی است ، امکان خرید واحد ها به صورت غیر مستقیم از دارندگان و مالکان واحد ها فراهم شده است .

دقیقا هر واحدی پس از گذر دو سال و نیم به صاحب خانه تحویل داده می‌ شود . در این بازه زمانی با پرداخت اقساط خود ، پس از اقامت در بلوک صاحب حقیقی ساختمان خواهید بود .

مشخصات پروژه دانشگاه پلیس

• تعداد طبقات : دارای ۲۵ طبقه در هر دو برج

• تعداد برج : پروژه دانشگاه پلیس از دو برج زیبا در مجاورت همدیگر تشکیل شده است .

• تعداد واحد ها : دارای ۳۶۵ واحد

• خواب : اکثرا ، واحدهای این مجتمع مسکونی دو یا سه خواب هستند .

• متراژ واحد ها : هر واحد در دانشگاه پلیس حدودا۹۷ متر یا۱۳۷ متر می باشد .

• تعداد طبقات مثبت : این برج معرکه از ۲۴ واحد مثبت تشکیل می شود .

• تعداد طبقات منفی : دارای ۴ واحد منفی است ، که شامل انباری و پارکینگ است .

امکانات پروژه دانشگاه پلیس

پروژه دانشگاه پلیس در موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است ، از یک سو به شهر و از سوی دیگر به دریاچه و جنگل های سرسبز این منطقه دسترسی دارد . بدین علت ، ساکنین حتی برای گشت و گذار در طبیعت نیز مجبور به سفر در دل آلودگی های تهران نیستند .

این مجتمع مسکونی از امکانات متعددی بهره مند است . دانشگاه پلیس ، یک شهرک کوچک بوده و دارای سوپرمارکت ، مراکز درمانی ، تفریحی و خدماتی متعدد است . البته ناگفته نماند ، در مسافت چند کیلومتری این منطقه مسکونی ، مراکز تجاری مختلفی نیز قرار دارد .

علاوه بر دسترسی های مختلف ، این پروژه با امکانات خود سبب رفاه هر چه بیشتر ساکنان شده است ،از برترین امکانات رفاهی این مجتمع می‌توان به ؛

·        استخر

·        سونا

·        جکوزی

·        فضای سبز

·        پارکینگ

·        سالن ورزشی

·        کابینت ام دی اف

·        آیفون

·        آسانسور

·        لابی

·        انباری

·        سالن بدنسازی

·        و ...

حدود قیمت امتیاز پروژه دانشگاه پلیس

قیمت پروژه دانشگاه پلیس میلیاردی است ، زیرا در جهت طراحی و ساخت ساختمان از برترین و بروزترین متریال های جهانی استفاده شده است .

پروژه دانشگاه پلیس مختص کارمندان دولت بوده و شرایط فروش سهام آن مناسب تر از دیگر برج ها است . این پروژه زیرنظر تعاونی مسکن نیروی انتظامی می باشد .

افسران با درخواست وام ، قادر به خرید درصدی از واحد مورد نظر خود هستند . البته ناگفته نماند ، خرید امتیاز این پروژه تنها به افراد نیروی انتظامی تعلق دارد .

بنابراین دیگر اقشار جامعه همچون فرهنگیان ، پزشکان ، مهندسان ، کارگران و ... نمی توانند در سهام این پروژه میلیاردی مشارکت داشته باشند . اما امکان خرید واحد ها برای سایر اقشار جامعه نیز فراهم است ، برای این امر نباید به شرکت تعاونی مراجعه کرد و مستقیما واحد ها از مالکان آن یعنی افسران خریداری خواهد شد .

دسترس پروژه دانشگاه پلیس در چه حد است ؟

همان طور که در مطالب پیش نیز گفته شد ، پروژه دانشگاه پلیس در موقعیت مکانی فوق العاده ای قرار دارد . این مجتمع عالی و متفاوت از دیگر برج ها است . بهره مندی از ویو جذاب و فوق العاده بر مزیت این پروژه افزوده است .

دانشگاه پلیس به یک منطقه جذاب و خاص یعنی دریاچه چیتگر دسترسی دارد . امکان بهره مندی از امکانات دریاچه همچون ؛ قایق رانی ، اسکیت هوایی ، چرخ و فلک و اسکای فلایر و ... برای ساکنین مجتمع فراهم شده است .

همچنین این پروژه به مجموعه ایران مال ، مسجد جامع ، کتابخانه ، آبشار گلستان ، بولینگ ، هتل و ... دسترسی دارد . هر یک از این جاذبه های تفریحی و گردشگری در چند کیلومتری دانشگاه پلیس قرار دارد . بازدید از هر یک در اوقات فراغت ساکنان به راحتی امکان پذیر است .

نحوه خرید پروژه دانشگاه پلیس چگونه است ؟

نحوه خرید پروژه دانشگاه پلیس اکثرا به صورت اقساطی بوده و اقساط بر اساس بودجه و توانمدی خریدار تعیین خواهد شد .

خرید و فروش این پروژه غالبا در اقساط ۳۶ ماهه و ۶۴ ماهه انجام بوده و خریداران محترم متناسب با بودجه‌ شان ، میزان اقساط را مشخص خواهند کرد . البته درصدی از وجه واحد به عنوان مبلغ ادلیه واریز شده و مابقی وجوه قسط بندی می شود .

شرایط خرید پروژه دانشگاه پلیس

شرایط خرید پروژه دانشگاه پلیس آسان است ، بهره در نظر گرفته شده برای اقساط چندان زیاد نبوده و امکان پرداخت اقساط برای افسران به راحتی فراهم شده است .

تمامی افسران با هر میزان حقوق و شرایط مالی قادر به خرید واحد از پروژه دانشگاه تهران هستند ، برای آگاهی بیشتر نسبت به شرایط فروش بایستی به آسمان هوم مراجعه کنید و اطلاعات خود را در خصوص این پروژه ، نحو خرید و پیش خرید واحد ها ارتقا دهید .

سخن آخر

برای افسران و کارکنان نیروی انتظامی و پلیس پروژه دانشگاه پلیس در حال احداث است ،این برج مجموعا دارای ۲۵ طبقه بوده و امکان اسکان خانواده های بسیاری در آن وجود دارد .

جهت اطلاع بیشتر درباره چگونگی خرید پروژه دانشگاه پلیس ( تولید شده توسط کمپانی رادین ) ، به وب سایت معتبر آسمان هوم مراجعه فرمایید ، تا خریدی هوشمندانه در این عرصه تجربه کنید .

 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه دانشگاه پلیس

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید