پروژه نیکان

تعاونی: ثمین

پیشرفت

%

شروع پروژه:1398

پایان پروژه:1403

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

 پروژه نیکان

پروژه نیکان یکی از پروژه های عظیم و لوکس مروارید شهر به شمار می رود . طبق تحقیقات و بررسی های به عمل آمده به وسیله کارشناسان شهر سازی این شهرک در آینده نه چندان دور به توسعه و پیشرفت کلانی خواهد رسید .

با مشاهده پیشرفت و توسعه این شهرک سرمایه گذاران زیادی به سمت سرمایه گذاری در این منطقه کشانده می شوند . سرمایه گذاری در این شهرک با یک نگرش بلند مدت بسیار سود آور خواهد بود .

از سوی دیگر خرید خانه در طول یکی دو سال اخیر که با افزایش قیمت نجومی ملک روبرو بودیم ، برای بسیاری از افراد به یک رویا مبدل شده است . اما این امر با وجود برج های مروارید شهر به واقعیت تبدیل شده است .

آسمان هوم در این صفحه از وب سایت خود تمایل دارد ، یکی از بهترین و عظیم ترین پروژه های مروارید شهر یعنی پروژه نیکان را مورد وارسی قرار دهد . از اینرو اگر تمایل به خرید واحد های این برج دارید تا انتها همراه ما باشید .


مشخصات پروژه نیکان

برای بررسی کیفیت ساخت سازه شما باید به سه پارامتر مهم ؛ یعنی نیروی انسانی مجرب ، اجرای اصولی نقشه و در نهایت جزء مهم مصالح ساختمانی توجه کنید . علاوه بر این مدیریت و هدایت پروژه در پیشرفت آن نقش بسزایی دارد .

نقشه پروژه نیکان به وسیله گروهی از مهندسان متخصص طراحی و کشیده شده است . از اینرو به دلیل ستون های مستحکم و پِی قوی سازه در برابر زلزله و حوادث ناگهانی مقاوم و ایمن خواهد بود . یک برنامه منظم و دقیقی برای ساخت این پروژه ترتیب داده شده است . در طول تمامی مراحل مهندسان مربوطه حضور یافته و کیفیت ساخت پروژه را بررسی خواهند کرد . با اطلاع کارفرما در هر مرحله از بتن ریزی آزمایشگاه برای سنجش استقامت و کیفیت بتن بایست حضور یابد .

این پروژه فرآیند اخذ مجوز را طی نموده است ‌. در نقشه این برج می توان شش بلوک چهارده طبقه مشاهده کرد ‌. نقشه به این ترتیب نه طبقه با کاربری مسکونی ، یک‌ طبقه لابی و چهار طبقه که شامل انباری و پارکینگ طراحی شده است . در هر طبقه از برج نیکان دوازده واحد در متراژ های هفتاد تا صد و پنجاه متر وجود دارد.

خرید پروژه نیکان در منطقه ۲۲

در منطقه ۲۲ پروژه های متعددی به وسیله شرکت های تعاونی که هر کدام در مراحل مختلفی قرار دارند در حال احداث می باشند . آینده بسیار درخشانی را می توان برای این منطقه متصور شود . عامل مهمی که منجر به توسعه در این منطقه شده موقعیت جغرافیایی آن است . اما بدون شک بازار ساخت و ساز پیچیده های مخصوص به خود را دارد . آگاهی از این پیچیدگی ها پیروزی شما را تضمین خواهد بود .

پروژه نیکان نیز از این قاعده جدا نیست . شما به عنوان یک مشتری باید تمامی جوانب را بسنجید‌ . از اینرو قبل از خرید در گام نخست یک مشاور املاک معتبر را انتخاب کنید تا نه تنها در انتخاب پروژه بلکه در اقدامات مربوط به استعلام به شما کمک نماید . به عبارتی صحت گفته های فروشنده را بررسی و خرید ایمن و راحت را به شما پیشنهاد دهد .

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با پروژه نیکان با کارشناسان گروه آسمان هوم همراه شوید .‌

شرایط خرید پروژه نیکان

به جهت اینکه این پروژه از کاربری تجاری مسکونی برخوردار می باشد . در مرحله پذیره نویسی با تقاضای بسیاری روبرو شود . حتی اکنون که عملیات ساختمانی آن آغاز شده اشخاص بسیاری تمایل به ورود به پروژه را دارند . البته یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پروژه شرکت تعاونی سازنده آن است که زیر نظر سازمان هوا فضای دفاع فعالیت می کند . پروژه مذکور در دو فاز در حال اجرا است . شرایط خرید پروژه نیکان به صورت هزینه زمین ، هزینه تراکم و در نهایت اقساط ساخت و امتیاز است . همه ی قیمت درج شده در جدول اقساط ساخت برج نیکان علی الحساب بوده و با توجه به قیمت متریال و ... تغییر خواهد یافت .

قسط های اولیه امتیاز در طی پنج مرحله با توجه به کاربری (مسکونی_ تجاری ، مسکونی ) دریافت شده است . اشخاصی که به عنوان عضو اصلی تعاونی به رسمیت شناخته نشده اند . به جهت استفاده از قابلیت های اولویت بندی در صورت تمایل می توانند اضافه مبلغی را در قسط اول بپردازند . وام نیز برای این پروژه در نظر گرفته شده است .

نحوه خرید پروژه نیکان چگونه است ؟

اگر بخواهیم قیمت خرید این مجتمع را با برج های پیرامون چیتگر مقایسه کنیم . پی خواهیم برد که قیمت منصفانه و پایین تری در مقایسه با برج های پیرامون دریاچه دارد . از اینرو بهره مندی پروژه از شرایط پیش خرید عالی اعم از اقساط هزینه ساخت یک شرایط ایده آل برای خانه دار شدن را مهیا می کند .

بر اساس نوع فاز قیمت خرید پروژه نیکان مشخص خواهد شود ‌. با این اوصاف شما با واریزی برای پروژه ، دارای امتیاز خواهید شد . برای تمامی واحد های آن دفترچه مالکیت صادر شده است . تمامی مراحل نقل و انتقال از طریق تعاونی نام برده طی می گردد . اشخاصی که تمایل دارند در انتخاب طبقه برتری داشته باشند . بایست پرداختی ها را به موقع انجام دهند . چرا که انتخاب طبقه در پروژه نیکان بر طبق خوش حسابی و اولویت بندی می باشد .

خرید امتیاز پروژه نیکان

به دلیل اینکه اقساط فاز یک پروژه مذکور از سال ۹۸ تنظیم شده است . پیش خریدار در کنار واریزی ، پولی را به عنوان امتیاز به فروشنده پرداخت خواهند کرد . در حقیقت خریدار با پرداخت این مبلغ جایگاه فرد فروشنده را از آن خود می نماید که در اصطلاح به آن امتیاز گفته می شود .

در رابطه با فاز دو پروژه نیکان نیز تمامی موارد بالا صدق می کند . با این تفاوت که قیمت پایینی برای امتیاز تعیین شده است .

پروژه نیکان در چه مرحله ای است ؟

یکی از بارزترین ویژگی پروژه نیکان سند آن می باشد که سبب برتری آن در مقایسه با پروژه های پیرامون شده است . به این صورت که سند زمین به نام تعاونی زده شده است .

اقدامات مربوط به فنس کشی و همچنین آماده سازی و تدارکات تجهیزات در حال سپری شدن می باشد . همچنین گود برداری فاز یک آن انجام شده است .

پروژه نیکان در چه سالی تحویل داده خواهد شود ؟

با توجه به مطالب بالا و روند اجرای سریع انتظار می رود این پروژه تا سال ۱۴۰۳ تمام و آماده تحویل باشد .

دسترسی پروژه نیکان چگونه است ؟

با بیان دسترسی پروژه پی خواهید برد که واقعاً این پروژه یک انتخاب عالی به شمار می رود . از نظر لوکیشن به سه اتوبان مهم تهران یعنی اتوبان همت ، اتوبان حکیم ، اتوبان تهران کرج نزدیک می باشد .

یکی از مهم ترین مواردی که در مبحث دسترسی بیان می گردد . دسترسی راحت و آسان به مراکز مهم شهر می باشد . چرا که نه تنها راحتی را برای ساکنین به ارمغان خواهد آورد . بلکه به دنبال آن موجب ارزشمندی پروژه به عبارتی ملک خواهد شود . در نزدیکی این پروژه می توان مراکز مهمی اعم از بازار ایران مال ، باغ ملی گیاه شناسی و همچنین دریاچه چیتگر را یافت . ایستگاه مترو نیز در در فاصله کمی از پروژه نیکان قرار دارد .

امکانات پروژه نیکان

با مطالعه مطالب بالا بدون شک به ارزشمندی این پروژه پی برده آید . از اینرو سازندگان برای پروژه نیکان امکانات و آپشن های کاملی در نظر گرفته اند . برای مثال شرایط خرید پارکینگ اضافه فراهم می باشد . هر یک از واحد های پروژه نیکان مجهز به انباری و پارکینگ می باشند . برای ایجاد یک محیط مفرح و شاد سالن ورزشی ، فضای بازی کودک نیز ساخته خواهد شود .

سازندگان در نظر دارند که محوطه سازی جذاب و خاصی برای این پروژه به وجود آورند . برای بهره مندی از هوای مطلوب ، در داخل مجتمع سیستم چیلر تعبیه خواهد شد . کارواش از دیگر امکانات پروژه نیکان خواهد بود .

نگاهی به سازنده پروژه نیکان

ساخت این پروژه بر عهده تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق می باشد . در طی فعالیت خود از سال ۱۳۷۰ نمی توان هیچ گونه لکه سیاهی در رزومه آن یافت . از اینرو با تکیه بر رزومه و سابقه سازنده پیش خرید پروژه نیکان برای سکونت و سرمایه گذاری را به شما پیشنهاد می دهیم .

کلام پایانی

در کلان شهر ها مدیریت وقت ، هزینه ها بسیار اهمیت دارد . همین موارد موجب رشد منحنی تقاضا در منطقه ۲۲ خواهد شود . مسلماً تقاضای زیاد مساوی با کاهش عرضه و ارزشمندی و قیمت بیشتر پروژه خواهد بود . فراموش نکنید که اولویت بندی این پروژه بر طبق واریزی ها انجام می گردد. در نتیجه مسلما هر فردی که پرداختی منظم داشته باشد . در انتخاب طبقه و واحد در برتری قرار خواهد داشت . امیدواریم مطالب فوق در رابطه با پروژه نیکان برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه نیکان

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید