پروژه نیروی زمینی ارتش

تعاونی: نیروی زمینی ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:1395

پایان پروژه:1402

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه نیروی زمینی ارتش

پروژه نیروی زمینی ارتش از زیباترین ابر برج‌ های منطقه چیتگر استان تهران به شمار می‌ رود . این سازه ساختمانی علاوه بر موقعیت مکانی ویژه از آب و هوایی بکر و دوست داشتنی برخوردار می باشد . بدین علت در بین ساکنین تهران و حومه این شهر از محبوبیت بالایی بهره مند است .

مجتمع مسکونی نیروی ارتش ، حکومت نظامی نیست بلکه محیطی آرامش‌ بخش برای گذراندن زندگی می‌ باشد . این پروژه ، از بزرگ‌ ترین سازه‌ های ساختمانی در استان تهران است ، چرا که اولین کلنگ ساخت این مجتمع در سال۱۳۹۵ زده شده و هنوز هم ادامه دارد .

در ادامه مقاله ، درباره امتیاز و مشخصات این پروژه مسکونی در منطقه C چیتگر به صورت مفصل توضیح داده ایم ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید .

خرید پروژه نیروی زمینی ارتش در منطقه ۲۲ استان تهران

ساخت و ساز از الویت‌ های اصلی هر جامعه می باشد . از این رو ، بایستی پروژه های ساختمانی مطابق با استاندارد های بین المللی صورت گیرد ، تا علاوه بر کیفیت بالا در برابر حوادث غیرمترقبه همچون آتش سوزی ، زلزله ، سیل و ... مقاوم و مستحکم باشند .

در اثر گذر زمان و طلوع نوآوری های جدید ، صنعت ساختمانی با تحولات بسیاری رو به رو شد . اما تغییراتی که در نحوه ساخت و قوانین ساخت و ساز ایجاد شده بیشتر در شهر‌ های بزرگ همچون تهران اجرا گشت .

پروژه نیروی زمینی ارتش ، ثمره تغییر قوانین ساخت و ساز در عصر حاضر است . بدین سبب حتی فردی که از معماری ، بنایی و قواعد طراحی دکوراسیون آشنا نیست ، نیز می‌تواند بکر بودن این مجتمع را نسبت به برج‌ های اطراف تشخیص دهد .

خرید پروژه نیروی ارتش در منطقه چیتگر امکان پذیر است . اما لازم باید توجه داشته باشید، این مجتمع مسکونی از چهار بلوک متفاوت تشکیل شده که از بین آن ها ، بلوک یک انتخاب واحد آن صورت گرفته است . از این رو ، خریداران می بایست متناسب با امتیاز پروژه از بین بلوک‌های باقی مانده واحد مدنظر را انتخاب کند .

پروژه نیروی زمینی ارتش در چه مرحله ای است ؟

پروژه نیروی زمینی ارتش از ۴ بلوک مجزا توسط تعاونی های ارگانی در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است . با وجود این که شش سال از ساخت اولین بلوک می گذرد ، هنوز هم آخرین بلوک به پایان نرسیده چراکه در اثر گذر زمان مهندسان به واسطه از فنون جدیدی به ساخت مجتمع ادامه می دهند ‌.

این سازه از همان بدو گزینش جهت ایجاد رفاه بیشتر برای ارتشیان و خانواده گرامی آنان مطرح شد. بدین علت تنها نیروهای زحمتکش ارتشی می توانند نسبت به گزینش واحد های هر بلوک اقدام نمایند .

این پروژه معرکه در مرحله ساخت قرار دارد ‌. اما با این حال ، خرید واحدهای آن برای اشخاص دولتی ( نیرو های ارتش ) امکان پذیر می باشد .

در ساخت مجتمع ، مهندسین از فضای سبز اطراف نیز بی بهره نماندند ، آنان به واسطه از این شاخصه طبیعی ویو جذابی به ساختمان بخشیدند . بنابراین از طبقات فوقانی به خصوص پنت هاوس تمام شهر و صد البته فضای جنگلی زیر پای شما قرار می گیرد .

پروژه نیروی زمینی ارتش در چه ساعتی تحویل داده می‌ شود ؟

در منطقه خوش آب و هوای چیتگر برج های متعددی در ارتفاعات مختلف طراحی و بنا شده است . پروژه نیروی زمینی ارتش بهترین و زیباترین سازه ساختمان در این بخش از استان آلوده تهران می باشد .

با توجه به آلودگی بالای شهر تهران در منطقه مسکونی چیتگر هیچ گونه آلودگی هوایی وجود ندارد و همین طور خبری از ترافیک های سنگین نیز نیست . بنابراین تعلل را کنار بگذارید و در صورتی که جزو نیروی زمینی ارتش هستید ، نسبتی به خرید واحد این برج خوش آب و هوا اقدام نمایید .

پروژه نیروی زمینی با این که هنوز به پایان نرسیده است ، اما در مراحل پایانی ساخت قرار دارد . بدین علت ، خریداران محترم در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ، صاحب واحد خود می شوند .

مشخصات پروژه نیروی زمینی ارتش

• تعداد طبقات : تعداد طبقات پروژه نیروی زمینی ارتش ۳۵ تا است .

• تعداد بلوک : دارای ۴ بلوک است ، که بلوک آخری مختص عموم ( مشارکت کننده ها ) است .

• متراژ : از چهار تیپ متراژ ؛ ۱۱۰ ۹۳ ، ۱۲۱ ،و۱۳۵ متر در هر بلوک می‌ باشد .

• آسانسور : بهره مندی از سیستم بالابر برترین خصوصیت این برج زیبا است .

• اتاق : این مجتمع مسکونی دارای اتاق های یک ، دو و سه خواب می باشد .

امکانات پروژه نیروی زمینی ارتش

پروژه نیروی زمینی ارتش از امکانات شگفت انگیزی بهره مند می باشد . این مجتمع ساختمانی عظیم علاوه بر کیفیت بالا متریال از لحاظ فنگ شویی نیز منحصر به فرد است . بدین خاطر با وجود فضایی امن و پاک ، بهترین منطقه تهران به حساب می آید .

علارغم هوای آلوده تهران و ترافیک های سنگین ، منطقه ۲۲ عاری از آلاینده های شیمایی و گرد و غبار است . از این رو با اقامت در این ساختمان مسکونی علاوه بر تنفس هوای پاک ، سلامت جسمانی خود را نیز به ثبات برسانید .

از برترین ویژگی‌های این سازه ساختمانی می توان به سیستم های بروز گرمایشی-سرمایشی ، اطفای حریق ، سیستم های حفاظت و مانیتورینگ ، سالن اجتماعات چند منظوره ، سالن ورزشی و بدن سازی را نام برد .

با وجود چنین امکاناتی در مجتمع ، ساکنین برای بهره مندی از خدماتی همچون بدنسازی و اجرای جشن نیازی به صرف هزینه در بیرون ندارد ، چرا که مجتمع این امکان را برای آنان فراهم کرده است .

حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه نیروی زمینی ارتش چقدر است ؟

پروژه نیروی زمینی ارتش از چهار بلوک شکیل و زیبا تشکیل شده است . این بنای برتر در منطقه C چیتگر در اصل به منظور ایجاد رفاه بیشتر ارتشیان انجام می گیرد ؛ اما با وجود مشارکت مردم عامی در خرید سهام مجتمع ، آنان نیز می توانند در خرید امتیاز برج اقدام نمایند .

البته اقامت مردم عامی در این سازه ساختمان دارای شرایط خاصی است . آن ها باید یا از طریق مشارکت در بالا بردن امتیاز بلوک یا به واسطه خرید واحد از نیروهای ارتشی در این ساختمان مستقر شوند .

قیمت پروژه نیروی زمینی ارتش به متراژ واحد و امتیاز بلوک بستگی دارد . از آن جایی که ارزش کل این مجتمع میلیاردی است ، مشتریان بایستی حداقل در جهت خرید امتیاز پروژه۲۵۰۰۰۰۰۰ هزینه صرف کنند .

دسترس پروژه نیروی زمینی ارتش چگونه است ؟

پروژه نیروی زمینی ارتش در پهنه c املاک منطقه چیتگر استان تهران قرار گرفته است . این مجتمع با این که تا حدودی از شهر دور است ، اما به مهم ترین بخش ها اعم از ؛ اتوبان حکیم ، اتوبان همت و بلوار پروهش دسترسی دارد .

از این رو ، ساکنین با گذر مسافت کوتاهی حداقل ۵۰۰متر به مرکز خرید ایرانمال راه می یابند . این برج دوست داشتنی از لحاژ زیست شناسی از اهمیت بالایی بهره مند می باشد ، لذا در قلب طبیعت زیبای منطقه ۲۲ قرار دارد .

این مجتمع علاوه بر این که با دریاچه چیتگر و باغ مای گیاهشناسی دسترسی دارد ، ویو مجتمع نیز رو به این طبیعت زیبا طراحی گشته است .

نحوه خرید پروژه نیروی زمینی ارتش

نحوه خرید پروژه نیروی زمینی ارتش غالبا از تعاونی ها صورت می گیرد . این پروژه ، مختص به نیروی زمینی ارتش طراحی می گردد . بدین علت اکثرا ارتشی ها نسبت به خرید واحد های این مجتمع اقدام می نمایند .

در خرید و فروش پروژه ارتش استثنایی نیز وجود دارد . از آن جایی که امتیاز پروژه به جایگاه اجتماعی سهامداران در بازار کار بستگی دارد ، تعاونی نیز حق گزینش اقامت آنان را در بلوک ۴ داده تا بتوانند علاوه بر کسب درآمد در محیطی امن ساکن شوند .

تعاونی ارگانی ساخت پروژه نیروی زمینی ارتش در خرید واحد ها به صاحبان وام نیز می دهند . نیروهای زمینی ارتش می توانند با مراجعه به این ارگان خدماتی و اخذ وام مسکن در بازه زمانی کوتاهی در بهترین منطقه تهران صاحب خانه شوید .

شرایط خرید پروژه نیروی زمینی ارتش

شرایط خرید پروژه نیروی زمینی ارتش به صورت اقساط طولانی مدت انجام می شود . این روند خرید مسکن ، فرصتی برای اقشار ضعیف جامعه است ، تا آنان نیز همانند ثروتمندان در محیطی پاک و زیبا زندگی خود را بگذرانند .

خرید اقساطی به نفع اشخاص است ، تا بتوانند در بازه زمانی مشخصی صاحب خانه خویش شوند . نحوه پرداخت اقساط به شخص صاحب خانه بستگی دارد ، زیرا متناسب با بودجه خریدار تعیین می شود .

با وجود شرایط قسط آسان و همین طور تعلق وام ، خرید واحد برای نیرو های زمینی ارتش از هر نظر آسان می گردد . از این رو در استان تهران هیچ یک از نیروهای ارتشی فاقد امکانات رفاهی همچون مسکن نیستند .

سخن آخر

اگر هنوز هم با توجه به مطالب فوق با خصوصیات پروژه نیروی زمینی ارتش ناآشنا هستید ، به وب سایت بزرگ آسمان هوم مراجعه کنید . کارشناسان ما در آسمان هوم شبانه روز در خدمت مردم هستند ، تا ابهامات شما را در این‌ باره برطرف سازند ، تا سرمایه گذاری پرسودی در این عرصه تولیدی-خدماتی تجربه کنید .

 



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه نیروی زمینی ارتش

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید